אתם תציעו

isra28.11.14maariv28.11.14
haaretz28.11.14
yediot28.11.14

יום חופשה, כן?
מוזמנים הנוכחים להציע לסו"ש המלצות או אזהרות קריאה או בקשות לכיסוי עניין זה או אחר מהפרינט ומהרשת.
רוב תודה מההנהלה.

לפני פיזור

שבוע אחרי הבכורה בסינמטק ת"א של "איפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו-סאן?" ושישה ימים לפני תחילת ההקרנות השוטפות, 3.12 בנוכחותי, האולם מלא. שאר המקומות והמועדים:
ירושלים, תל אביב, חיפה, הרצליה.

ek3.12

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שישי קצר, שערים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

35 תגובות על אתם תציעו

  1. לחם הגיב:

    בחוגים הקשים באוניברסיטאות הטובות מאוד מאוד קשה להוציא ציונים טובים אם לא למדת, את זה אפשר לעשות במכללות. קצת קשה לכנות בור אדם שלמד באוניברסיטאות טובות, זה בדיחה. ובאשר לאיום של ליאת רון, היא אפילו לא יודעת שהתיקון בחוק מדבר על 50 אלף ללא הוכחת נזק ולא מאתיים אלף שקל. הוא אשר אמרתי.

    אהבתי

  2. ליאת רון הגיב:

    לחם
    מכיר את לשון הרע, 200,000 אלף שקלים פיצוי ללא הוכחת נזק? נתראה בבית המשפט
    סופש מעולה גם לך

    אהבתי

    • לחמניה הגיב:

      לחם ופיתה לא הולך…..

      אהבתי

    • לחם הגיב:

      החוק הוא 50 אלף ללא הוכחת נזק, ואם באמת היית מכירה את החוק לא היית מנפנפת בו, לכי תעייני קצת בחוק ובפסיקה ותביני למה. וסתם דרך אגב, מאוד מאוד מוזר שעיתונאית שחופש הביטוי הוא נר לרגליה או אמור להיות כזה, מאיימת בתביעה רק כי מישהו לא מתלהב ממנה. מה לעשות, אני חוזר ואומר, אני מאוד לא אוהב את ההופעות שלך בטלוויזיה ובטח שלא את המאמרים שלך, וכמוני עשרות טוקבקיסטים שדבריהם חמורים פי מיליון מאשר שלי. סופש מעולה גם לך.

      אהבתי

    • לחם הגיב:

      ליאת
      מכירה את המושג תביעה שכנגד? רק על המילה בורות אני מוציא ממך כמה מאות אלפי שקלים מפני שתוך שניות אני מראה בבית משפט את כל התארים האקדמאיים שלי ותאמיני לי שהם רבים. לא יודע למה אני נגרר לזה אבל המחשבה שעיתונאית מאיימת בתביעה על מי שמעז לא ליפול שדוד לרגליה היא לא קצת שרה נתניהו? עצוב.

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        סליחה שאני מתערבת בוויכוח, אבל ממתי תארים אקדמיים הם ערובה נגד בורות?
        תארים אקדמיים מעידים ששילמת שכ"ל ומילאת חובות כלשהם שהביאו אותך לקבל תעודה. אין בינם לבין אי-בורות ולא כלום.

        אהבתי

  3. לחם לחם לחם
    שוביניסט דוחה. האם פעם אחת תוכל לחשוף את זהותך האמיתי ת והמכוערת כדי שנוכל לבחון את מעלותיך הנשגבות? או שמא תמשיך להסתתר מאחורי מילים של טוקבקיסט רמה ז׳? האם בעולמך החשוך רק לפרופסורים מותר להביע עת ענייני היום? או כלכלנים על כלכלה, מי שמך לחלק ציונים? אתה ההוכחה שפחדנים כמוך צריכים לסתום אתפה ולהשאר לעד טוקבקיסטים שמתים לדבר על כלכלה בערוץ עשר. אני לא שולח אותך למניקור אלא לעשות משהו אחר עם הידיים המגעילות שלך. נמאסת

    אהבתי

  4. המדור לחיפוש קרובים הגיב:

    "ככה זה בהוליווד"?
    אבל לא ברודAווי…

    😥

    אהבתי

  5. ליאת רון הגיב:

    לחם המשועמם
    מקריאת הגיגך הרדודים , אני ממליצה לך למצוא חיים, לפני שתחלק המלצות לאחרים.
    נובורישית? מתי בפעם האחרונה בדקת את חשבון הבנק שלי? נראה לי שכדאי שתתרכז בשלך. עם הרוע והבורות שלך תזדקק ללא מעט מזל כדי למלא אותו
    ליאת

    אהבתי

    • לחם הגיב:

      ליאת המשועממת, מצטער אם אני פוגע אבל את התחלת עם מאמרים מביכים בגלובס והופעות הרבה הרבה יותר מביכות בערוץ 10. אני כבר רץ למצוא לי חיים אבל לפני זה המלצה קטנה: אני מניח שאת לא כלכלנית או משפטנית, אז למה את מתעקשת לכתוב ולברבר ולחרטט בלי סוף בתחומים האלה? זה מביך, למה לא להסתפק בלעשות ציפורניים ופן?

      אהבתי

  6. לחם הגיב:

    הוא אשר כתבתי לפני יומיים: מופע הלקקנות המזעזע של ליהי לפיד לפסיכולוגית היה כל כך מבחיל ומעורר סלידה. מה קרה, יאיר פוחד מבחירות מפני שהוא יודע שהוא מתרסק לגמרי ואת לשכת שר האוצר הוא יראה רק בחלום? הדיבורים המביכים, התנועות, שפת הגוף, לא יודע מי הגעילה אותי יותר, הפסיכולוגית או הצלמת. ולהזכירכם, אנחנו חיים במדינה שמוגדרת כדמוקרטית, לא צפון קוריאה, לא אלבניה, לא ברית המועצות, ובכל אופן זה קורה. גועל נפש.

    אהבתי

    • OMG הגיב:

      גם בעלה של הפסיכולוגית עומד בקצה הצוק, רגע לפני שכל חייו יראו לו ב3 שנ' כמו בסרט.

      אהבתי

      • ליאורה מלחשת הגיב:

        … עדים שנכחו בלוויית אביו של יצחק מולכו בשבוע שעבר, סיפרו שבתום הטקס, שרה נתניהו לא הפסיקה לזעוף ולהתלונן על הפקקים שפגשו אותה בדרך. השר כץ, לטיפולך.

        אהבתי

  7. המון הצלחה עם הסרט!
    מנסה להילחם ברגשות המעורבים לגביו, שכן ככל שאת עסוקה בו את פחות עסוקה בבלוג האהוב עליי כלכך. אבל זה מה יש.

    ובנושא אחר, ראיתי היום בחדשות 2 את הכתבה "לי היא לפיד מצלמת סלביות לכבוד יעני איזה משהו חשוב", פרגנו לה שם הרבה מעבר ממה שיאיר היה נוהג לפרגן (שתחיה).

    אהבתי

  8. סקירה שטחית ומשעממת.
    נלך לקרוא את הורביץ.

    אהבתי

  9. ירושלמית הגיב:

    אני לא יודעת מה קרה בין עופר צברי לבין הנער אתמול, האם התנגד לשוטרים או לא, ומניחה שהדברים יתבררו עד תום הארכת המעצר, אבל משהו בהתנהלות סביב השוטרת הצעירה, וליתר דיוק אביה המתראיין תחת כל מיקרופון רענן, יוצרים אי נוחות: אתמול נאמר שהיא פצועה בינוני, והיום היא כבר משתחררת הביתה (אני באמת מאחלת לה רפואה שלמה), או האבא המתגאה "הבת שלי לא פראיירית…. היא שוטרת מצטיינת". מעין זחיחות יתר.

    אהבתי

  10. לחם הגיב:

    מה זה המדור הזה של ד"ר אילן רבינוביץ ולילך סיגן במעריב? מילא רבינוביץ, החרטוטים שלו מגובים ברישיון לעסוק ברפואה, אבל לילך סיגן? רק בגלל שלבעל חמוד שלך יש כמה גרושים את מנתחת אופי של בני אדם? מה זה? אולי ככה זה כשנובו רישיות מנסות למצוא לעצמן עיסוק, בעיקר מביך. ראו מקרה ליאת רון.

    אהבתי

    • תמר הגיב:

      הפעם צודק מאד הלחם. הסתפקתי בכותרות הכתבה בלבד, ועלתה בי תחושת קבס. זו הפעם המי יודע כמה שד״ר רבינוביץ מדביק את התוית ״הפרעת אישיות נרקיסיסטית״ למישהו שראה בטלויזיה. זה דוחה, שרלטני, ובעיקר מרמז על האבחנה של הדוקטור.

      אהבתי

  11. היי דבורית. שבת שלום. אין ספק: את חווה את המאושרים והמשמעותיים בימי חייך הבוגרים- מקבלת ים ואופק של הוקרה, זיכרונות, געגועים ואהבה. כן. קוראים לזה אהבה. יישר כוח על השקעה שלא תיאמן כי תיתכן. את דוגמה ( סליחה על לשון הצמצום וההמעטה- מופת) להליכה בעקבות החלום. מתברר, עינינו הרואות עדות, כי זו הדרך היחידה שיש בה טעם ויופי להגשימו.

    אהבתי

  12. יהושע בן נון הגיב:

    1.הידעתם ששמות ארבעת ילדיו של הרמטכ"ל גנץ מתחילים באות נ'- נגה, נדב, נועם , ניר. האחרון חגג אתמול בר מצווה.
    2. מסוכן לשאת את שם המשפחה זייתון(י) לנערות ברחובות תל אביב.

    אהבתי

  13. חייל זקן הגיב:

    ברק (2004) על חוק הלאום:

    ערכיה של ישראל כמדינה יהודית הם בעלי מעמד חוקתי-על-חוקי. הם משפיעים על פירושם של כל חוקי היסוד ומשפיעים בכך על חוקתיותם של כל החוקים. הם משפיעים על פירושם של כל הטקסטים המשפטיים. כך למשל, חזקה היא כי כל חוק של הכנסת וכל צו של הממשלה נועדו להגשים את ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית

    אהבתי

  14. אחד שיודע הגיב:

    המלצת קריאה: שששש
    8)

    אהבתי

    • ריאליסט הגיב:

      שמע, לא הוגן כלפי V שאתה משתמש בבלוג שלה לצרכי Clickbait. אם חשוב לך לפרסם את ההבלים שמתפרסמים בסיאטל, שים באנר באתר וככה אולי לפחות V תרויח משהו.

      אהבתי

  15. ירושלמית הגיב:

    ועד שאגיע להקרנת הסרט בסינמטק ירושלים בשבת הבאה, נתקלתי בינתיים בביקורת מאוד אוהדת ומפרגנת של "אבטיפוס" (תומר ברנד) שהיה עם אמו בפרמרייה של הסרט

    אהבתי

כתיבת תגובה