שברו את הכלים

haaretz9.12.14 yediot9.12.14

isra9.12.14 maariv9.12.14

הכותרות

♦ האם אתם מבינים שהכנסת והממשלה האלו פעלו 20 חודשים? 20 חודשים! אפילו לא שנתיים. איך מדינה יכולה להתנהל בטירוף מערכות כזה, כשכל כמה חודשים העצבני התורן צועק שברו את הכלים ולא משחקים?

♦ המשטרה החליטה להעמיד לדין את בנימין בן אליעזר, על עבירות שוחד והלבנת הון ועוד. ההמלצה תכלול להעמיד לדין גם את בנו באשמת תיווך לשוחד (ירון דורון, ידיעות).

♦ בידיעות אפשר למצוא תמונה של גדעון סער בביקור אבלים אצל אביגדור ליברמן (היושב שבעה על מות אמו).

♦ ע"פ איתמר אייכנר בידיעות ומתי טוכפלד בישר"ה, בוגי יעלון הגיע לנתניהו כדי שיבטיח לו שיקבל את תיק הביטחון לאור שמועות שנפתלי בנט יקבל את התיק. נתניהו הכחיש שהבטיח את התיק לבנט אך לא הבטיח ליעלון דבר. "מקורבים" אמרו שנתניהו אמר: "איך אני יכול להבטיח לך את תיק הביטחון אם אני לא יודע אם אהיה רה"מ?"

♦ הרמטכ"ל המיועד, גדי איזנקוט, יתייצב היום לפני חברי ועדת טירקל. האם יחול מהפך או שזה יהיה רק אקט פורמלי?

♦ אתמול דווח על רעיון המע"מ אפס למזון של נתניהו, אבל מאז יצא הקצף עליו, וכולם שואלים אותו: איפה היית עד היום? רותם שטרקמן במארקר, שלי יחימוביץ' בפייסבוק (שימו לב לתמונה המשעשעת).

♦ ידיעה משונה במיוחד (הארץ):

הוועד הפועל של האוניברסיטה העברית פרסם לפני כשבועיים הודעה בגנות מעשי האלימות, בעיקר בירושלים, אך גם בהקשר רחב יותר. ההודעה נוסחה באופן זהיר, לא מתחה ביקורת על אף אחד מהצדדים לסכסוך, והביעה תקווה, עמומה למדי, ל"עתות שלום וחירות". ההודעה לא נשלחה לסטודנטים, לא הופצה בקרב חברי הסגל אקדמי, ולמעשה פורסמה רק במקום לא מרכזי באתר האינטרנט של האוניברסיטה. לדברי גורמים במוסד האקדמי, הצנעת ההודעה איננה מקרית: "רשויות האוניברסיטה פוחדות שפרסום ההודעה, המתונה, יתפרש כביקורת על הממשלה, וחוששות עוד יותר שייפגעו מכך", אומר אחד הגורמים.

אתם רוצים להגיד לי שאין חופש ביטוי בישראל? שזו דיקטטורה שבה אסור להרגיז את הבוס הגדול? לא נכון.

♦ אסון הנפט: כמה שקרים עוד יתגלו? ממדי האסון הולכים וצומחים. הנה דיווח קצר בישר"ה הבוקר. וגם בידיעות, דיווח+טור דעה. החשש: שהגשם ישטוף את הנפט לים האדום.
אגב, דליפת הנפט גדולה פי 2 או פי 5 מהדיווח? לא, כי כדאי להחליט. מי יפזר את שלל הדיסאינפורמציה המלווה את הדיווחים על אסון הנפט בערבה?
אני מקווה שהתקשורת לא תרפה מהעניין למרות מדמנת הבחירות.

[poll id="155"]

הפלוג על מצב הליכוד, אפרופו לבנת.

משתכשכים בביצה

♦ פרק א' מתחיל אתמול. אבי שושן, דובר ביה"ח איכילוב ומבקר מוזיקה ב-ynet (כן, התיאור מוזר, לא אכחיש, אבל לא חדש, כבר שנים ששושן הוא גם דובר וגם מבקר), כתב אתמול סטטוס על אריאנה מלמד, כיסא גלגלים שעזר לה להשיג וחוב שצבר בגינה.
avishusan

ביד שרה מיהרו להתערב, זיכו את שושן, ובוואלה עלתה כתבה (שני, 15:17) על הסטטוס ונספחיו.
הניסיון של וואלה להשיג את תגובה מלמד עלה בתוהו. כך כתוב בידיעה.
תגובתה של מלמד אתמול בלילה, בעמוד הפייסבוק שלה (ובהרחבה):

מלמדעלוואלה
בינתיים (6:30, שלישי, 9.12) הכתבה של וואלה באוויר.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

♦ הידעתם שסילבי קשת גם מצייצת, לא רק כותבת בפייסבוק?

♦ שאול אמסטרדמסקי מנתח את מע"מ אפס.

♦ דיון מעניין בטוקבקים אתמול על יוקו אונו וג'ון לנון, בעקבות הצהרתו המקוממת של חז"ן.
שווה לכם. לפחות לא בפוליטיקה מעופשת עסקינן.

לפני פיזור

♦ היכן ומתי אפשר לצפות באיפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו-סאן?
הערב אפשר לפגוש אותי ואת קטנועי ואת סרטי ב-19:30 בסינמטק הרצליה.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

50 תגובות על שברו את הכלים

  1. איילת מגרבצת הגיב:

    יהודי לא מגרבץ יהודי.

    אהבתי

  2. עובר אורח הגיב:

    זה ראוי שיצא החוצה מבלוג זה. מסביבנו מתחולל סוג חדש ישן מחודש
    של מלחמה. חוטפים מתעללים מציגים הכל ב TV ומחתרת קטנה ומנוולת
    מסוגלת כך להרקיד את העולם. בלבנון כבר לא ניתן בלי רישום ומעקב
    "מדעי" להבין מה הולך. מחתרת כנראה אולי שיעית חטפה חילים לבנונים
    והורגים אותם לאט עד שדרישותים ימולאו. בינתיים הביטחון הלבנוני חטף
    נשים או גרושות של שיעים ופלסטינים המטרה לללחוץ על החוטפים בינתיים
    נחטפו כמה לוחמים שיעים. בינתיים מתעללים בפליטים סוריים ומדי פעם ידיעות על לוחמים שיעים שנהרגים בסוריה. מה הולך בסוריה אולי יודעים אולי לא. למטה הפנייה למדיה הלבנונית שם אין בגץ אין בצלם אין גופים חוקרים בין לאומיים וכמה שזה נראה נורא האמת כנראה נוראה יותר.
    http://www.naharnet.com/stories/en/158513-mashnouq-dulaimi-oqaili-in-general-security-custody-claims-to-contrary-aim-to-disrupt-ibrahim-mission

    זה יכול היה לשעשע אבל זו הייתה תכנית המנהרות וזו כמעט בגלוי ובמפורש התכנית של החיזבאלה. המלחמה תפתח בפשיטת חטיפה לתוך ישראל. המטרה כמה שיותר ישראלים חטופים. אז תתחיל הצגה ברשת העולמית. משפטי ראווה הוצאות להורג בכל מיני שיטות, חטופים מתחננים על חייהם. הכל כבר קיים. זה רק לא כאן. ישראל צריכה לדבר על זה והרבה. צריך
    לקבוע מדיניות בקול רם וברור. גם תושבי לבנון צריכים לדעת מראש, גם
    המדייה העולמית וגם כל צדיקי ישראל צריכים להשאל מה יאמרו במקרה כזה. תסמנו אותי באלף אדומים. אבל אלו לא הזיות ולא דמיונות על קונספרציות. זה כבר כאן. המעשים נעשים ונראים ב TV בכל העולם. המנהרות נחפרו וגם דוברי החיזבאללה אמרו דברם. למה העיתונים והפוליטיקאים שותקים בעניין זה? עובדה הם שותקים.

    אהבתי

  3. עובר אורח הגיב:

    לעיל כתבה בעלת בבלוג העוסק בתקשורת ישראלית:
    "אני מקווה שהתקשורת לא תרפה מהעניין למרות
    מדמנת הבחירות"
    hope springs eternal
    זה בעצם לא משנה במה מדובר. לעד ועד צומחת
    התקווה. מי יאמר לי אם ומתי החזיר אולמרט את
    התשלום הכפול עבור קבלות וכרטיסי טיסה? ובית
    המשפט אכן קבע שהיה תשלום כפול אבל הדבר
    לא חדר למעמקי הכרתו של החצי זכאי. או
    למשל: מה מצב הטנקר המעופף שמצא נתניהו.
    או למשל מהו הגיל הממוצע שבו בכירי האוצר
    יוצאים לעשות לביתם. ויש עוד בלי סוף.

    אהבתי

  4. בהארץ החליפו את השלט היומי במשעול לפסגת הפחד. שוב כותרת הקישור חושפת גזל יהודי!
    המפות מגלות: המדינה מכינה תשתית להרחבת התנחלויות.
    התמונה בטיזר.
    כותרת ראשית בדף הכתבה:

    השרטוטים מגלים: המדינה מכשירה שטחי אש כהכנה להרחבת התנחלויות

    בפיסקה עמוקה במרכז הטקסט אפשר למצוא את הסיבה למהומה.

    חוקר מדיניות ההתנחלות של ישראל בשטחים, דרור אטקס, ערך ניתוח של המידע הגיאוגרפי הרב שבידי המינהל האזרחי…

    העורך בחר שלא לשתף את הקורא הנרגש בפעילותו הפוליטית של החוקר, לא לתמוה אם מדובר במחקר שהקרן לישראל חדשה מממנת או כיצד הוכתר בתואר "חוקר". גוגל יגלה לכם שלטענות אחראי וואחד, איסמו דרור אטקס. עוד פעיל שמאל שמתפרנס מהטחת אשמה ונישול יהודים.
    סיכום לאנשים חושבים:
    בקישור הבנתם שיש הוכחות שהמדינה גוזלת. בכביכול מאמר קיבלתם נוכחות תקשורתית הנדרשת משמאלן ממומן מחו"ל כדי להצדיק תרומות נוספות. תכביר!

    אהבתי

  5. עוד מגמה שמלמדת לאן התקשורת דוהרת. כותרות ותמונות שמרמזות על מין עם קטינות משמשים כמנופי מכירות כי מותר וזה עובד. מועצת העיתונות והרגולטורים צריכים לגבש מדיניות שבסופה העורכים והמפרסמים יצטרכו לבחור בין קנס למאסר בפועל. חופש הביטוי חשוב אבל יש ערכים חשובים יותר. עד גיל 18 ילדות וילדים צריכים להשאר מחוץ לתחום עם ובלי הורים.

    אהבתי

  6. עוד.ד הגיב:

    והיום בפינה "הכי אידיות":
    קוביית פרומו דוחה, בצד הימני העליון של השער, ובה
    תמונה של ילדה קטנה עם הכותרת "מודל לפיתוי".

    משחק המילים האוילי, אם צריך להסביר, מודל=דוגמנית, חיקוי מתחרז עם פיתוי.

    אחרי שעשה את שלו בתחום הפורנו הרך, (סקס מוכר צהובונים, פדופיליה כנראה מוכרת יותר) מגיע הטקסט מתחת לפרומו, לפיו "הופכים ילדה לאובייקט מיני".
    העורך עובר לטון מדווח, ומנקה את עצמו מהפורנו.
    אבל זה מה שעשית, אידיות, בבחירה הנכלולית של הכותרת!!!
    בעעעעעעע

    אהבתי

  7. נדב הגיב:

    זהירות! שוחד לפניך!
    תוכנית המע"מ של נתניהו, במלוא הדרה הסאטירית, כאן בקישור הבא:
    http://conadav.com/?p=8157

    אהבתי

  8. tc הגיב:

    מכתב האוניברסיטה הוא דוגמה לפעולה שכרוכות בה דיונים, הגהות, הצבעות ותיקונים. למרות זאת, השפעתו של מכתב כזה היא אפס.
    עדיף שהאוניברסיטה תנקוט בפעולות משמעותיות במהותן.

    סיקור המכתב הלא חשוב הזה על ידי העיתונות מעיד על חוסר יכולת העיתונאי להבדיל בין עיקר לטפל.

    אהבתי

  9. WOMAN הגיב:

    כאן מתורגם השיר "תארו לכם" ולא כשם הפוסט הקודם.

    אהבתי

  10. WOMAN הגיב:

    הביקורת על יוקו אונו היא על כך שהדיחה את לנון למקומות הזויים. כאן הזוג במיטה עם ח"כ עקיבא נוף.

    אהבתי

  11. הסמל פפר הגיב:

    עוד משהו על יוקו אונו, למען הדיוק ההיסטורי.
    יוקו התפרסמה כאמנית טרם פגשה את ג׳ון בסוף 1966.
    החל משנת 1964 היא הציגה בגלריות ואולמות נחשבים בעולם, כולל בקארנגי הול.
    אלו העובדות.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      להפוך גאון מוזיקלי למחבק עצים זה מעשה גרוע מרצח.
      אם אתה חסיד של אולמות אמריקאיים בוודאי לא נעלם מעיניך גל המכביזם השוטף את קליבלנד. תן בכפיים.

      אהבתי

  12. שטוטית הגיב:

    נורא פשוט
    לימור לבנת מיישמת מה שרבים אחרים לא מיישמים
    מבינה שאחרי כך וכך וכך וכך שנים
    צריך לדעת לגיד שלום ואפילו היה נחמד אבל הגיע הזמן
    לצאת לחיים האמתיים.
    (תשובה מס.3 היא הנכונה עפ"י פרשני הפוליטיקה)
    ~~~~~~~~~
    הכי חשוב: חוקים מוצלחים יותר מוצלחים פחות בלשון המעטה
    שניסו להעביר בקדנציה היוצאת של הכנסת
    אני מצפה שיקום האחד ואולי השניים ואולי רבים
    ויציעו חוק:
    במדינת ישראל אדם לא יכול לכהן כראש-ממשלה יותר מ-2 קדנציות.
    (ולאחר 7-10) שנות צינון יוכל להתמודד מחדש
    לא סגורה לגבי סעיף המשנה של החוק הזה.

    מתי יגיע חוק כזה כל כך חשוב?

    אהבתי

    • ריאליסט הגיב:

      היתה הוראה שנגעה להגבלת הכהונה, כחלק מהחוק (שבוטל) שעסק בבחירה הישירה לראש ממשלה. כיום לדעתי קשה למצוא דרך פרקטית להגביל כך כהונה במצב העניינים בו אין קביעה חד משמעית מראש מי יכהן בתפקיד (הנשיא מטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על ראש הסיעה שבו הביעו תמיכה החלק היחסי הגדול ביותר מבין הסיעות שנכנסו לכנסת החדשה) ואיך תוגדר "כהונה" במצב בו ניתן לפזר את הכנסת בקלות יחסית, כפי שאכן קורה בפועל.

      אהבתי

    • מצב קוהרנטי הגיב:

      החוק היותר חשוב הוא ביטול הפריימריס, שגרמו לכך שכל גוף של כמה אלפי אנשים יכול להתפקד למפלגה ולשלוט בה ודרכה בנו כמו בשיטת הפרמידה.

      אהבתי

      • האמיר הגיב:

        רגע, לפני היות הפריימריז, כל גוף בן כמה מאות אנשים היה יכול להתפקד למפלגה, לבחור נציגים למרכז המפלגה ולשלוט בה. אז גם מרכז זה רע.

        ועדה מסדרת? אולי המנהיג הדגול מרבבה יבחר את הרשימה וגמרנו?

        פריימריז, בפרפרזה על האימרה המפורסמת של צ'רצ'יל, הם שיטת בחירת מועמדי המפלגות הגרועה ביותר, פרט לכל האחרות שניסינו.

        אהבתי

        • דניאלי הגיב:

          צ'רציל כנראה לא שמע על פריימריז שבהן משתתפים כלל אזרחי המדינה. לכל בעל זכות הצבעה תהיה זכות השתתפות אחת בפריימריז כלשהו. (כל הזכויות וגו').

          אהבתי

          • האמיר הגיב:

            אין בעיות, רק צריך לדאוג שזה יעבור בחקיקה, כדי שיחייב את כל המפלגות. הרי אתה לא רוצה שבזמן שמועצת גאוני ועצומי התורה מחליטה מי יהיו מועמדי המפלגה, המצביעים שלה יבחרו בהמוניהם את מועמדי המפלגה שלך, נכון?

            ולכן זה לא יעבור. היום, רוב חברי הכנסת לא נחברים בפריימריז. בעצם, איפה עוד יש פריימריז כרגע, פרט לליכוד, לבית היהודי ונדמה לי שגם חד"ש?

            ומה תעשה כשהמוני מצביעי מפלגה אחת, שלא אכפת להם הסדר המדוייק של מועמדיה או שיודעים שאלו שהם רוצים בראש מקומם מובטח, יצביעו בפריימריז של המפלגה הנגדית כדי להעלות דווקא מועמדים רעים ולפגוע במועמדים טובים?

            ולמה אתה חושב שההצבעה בפריימריז הכלל ארציים האלו תהיה גבוהה? לרוב, אחוז ההצבעה בפריימריז הוא 25% ומטה, וזה אצל אנשים שטרחו והתפקדו למפלגה. בפריימריז פתוח לגמרי יהיו פחות. קבוצה מאורגנת יכולה בקלות להשפיע גם שם.

            כדי לאפשר לאנשים להצביע בבחירות, קבעו יום שבתון. משם רוב עלותן של הבחירות. האם תקבע יום שבתון גם ביום הפריימריז?

            אהבתי

            • דניאלי הגיב:

              הכל פתיר.
              הכל טכניקה.

              אתה לא יכול לטעון מצד אחד שבארגון אנשים יטו את התוצאות של היריבים (הרי גם היריבים יכולים לעשות את אותה טקטיקה) ומצד שני לטעון שמעטים ישתתפו.

              אהבתי

    • את משוכנעת שהחוק נדרש או חשוב? בלי קשר לביבי (או סטיב ג'ובס ואחרים) בראש כדאי שיהיו אנשים מנוסים, כל עוד התפקוד חיובי. ראש חדש בארגון גדול עסוק (מעל שנה) בלמידה והיכרות וחשוף להחלטות וטעויות שמנוסה יודע להמנע מהן. במציאות הבטחונית כלכלית שלנו ניסיון יכול להציל מאסון.

      אהבתי

      • שטוטית הגיב:

        איראן, שכחת להזכיר את איראן.
        מציאות בטחונית כלכלית? זהו שאני מעדיפה שנתרכז במציאות חברתית-כלכלית. מיום לידתי אני שומעת כמעט רק על מציאות בטחונית ובדרך איבדנו את החברתי ונשארנו רק עם הבטחוני.
        חיבוקי:)

        הנה תקראו כאן כתוב במדוייק למה אני מתכוונת
        חילופי שלטוןמתוך הדף דמוקרטיה
        במשטר דמוקרטי חייבת להיות אפשרות לחילופי שלטון באמצעות בחירות. עצם קיומה של אפשרות זו, מקטין את החשש לעריצות שלטונית, שכן השלטון תלוי כל העת בבוחריו שבתמיכת קולותיהם הוא מקווה לחזור ולהיבחר. ברוב המשטרים הדמוקרטים, מתבצעים מידי פעם חילופי שלטון בין הדמוקרטים לרפובליקנים וכו', כך אף מפלגה לא יכולה לצבור כח רב מידי בזמן המוגבל בו היא בשלטון. במשטרים נשיאותים נשיא אינו יכול לכהן יותר משני קדנציות, מחשש שהוא יצבור כוח רב מידי שעלול להביא לעריצות שלטונית.

        אהבתי

  13. חתולן הגיב:

    בידיעות התחילו רשמית את שידורי התעמולה.

    אהבתי

  14. HaAton הגיב:

    אני מבינה שהכותרת לפוסט מבטאת את התייחסותך לשער השערורייתי של ידיעות? "הליכוד החדש"… ותיקה אחת "ימנית קיצונית" אליבא דידיעות בימים כתיקונם, פורשת לפנסיה זה כבר "הליכוד החדש". ואז מאמר מערכת פמפלטי מוסווה לידיעה בכותרת ענק. בישראל היום לא מעזים להתקרב לרמה כזו של תועמלנות ילדותית וחסרת בושה. אבל המוני הפותים ימשיכו לחשוב שידיעות הוא עיתון ניטרלי.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      משווה ומעלה:
      פרישתה של לימור לבנת היא לא פחות מרעידת אדמה פוליטית והיא שנייה בהשפעתה רק להעלמות המהדהדת של רפי אלול מרשימת המערך.

      אהבתי

    • MG הגיב:

      האם אתה רומז שישראל היום תועמלני בצורה פחות ילדותית ועם פחות בושה?

      אין לי שום כוונה להגן על ידיעות העלוב והמעליב, אבל זה מגוחך לטעון שישראל היום פחות גרוע ממנו…

      אהבתי

      • הסמל פפר הגיב:

        מסכים שאין מגוחך מישראל היום.
        בכותרת האתר כעת ידיעה על סיורו של ראש הממשלה בערבה:

        רה"מ באזור האסון האקולוגי בערבה: "נשמור על בריאות הציבור"
        נתניהו סייר מעל השטח במסוק ולאחר מכן פגש את הצוותים שפועלים על הקרקע.

        ולראיה תמונה.

        מתחתיה הכיתוב:

        מסוקו של ראש הממשלה חג מעל אזור האסון בערבה

        הוא בפנים? איך יודעים?

        אהבתי

  15. ירושלמית הגיב:

    אבי שושן (דובר במשרה מלאה בגוף הציבורי ביה"ח איכלוב) ומבקר מוזיקה (בגוף תקשורת פרטי ynet), יצא הכי קטנוני ועלוב בעולם. כנראה הייתה אי הבנה בין הצדדים, וכיסא הגלגלים הוחזר ( אך לא על שם מי ששילם פיקדון עבורו, ולכן בטעות חוייב אבי שושן כספית). 1,000 הש"ח ששילם (וכעת זוכה) לא מצדיקים את פירסום המקרה וחשיפת צינעת הפרט של אריאנה מלמד ובן זוג הפצוע. לצערי נפצעתי קשה לפני שנה ונעזרתי כמה חודשים בכסא גלגלים, הליכון, קביים וכו', שהושאלו מיד שרה. אנשים שונים השאילו עבורי את הציוד (אח שלי, בן שלי, חברים וכו') לעיתים מסניפים שונים של יד שרה, ונוצר בילבול לפעמים בהארכת הציוד או בהחזרה שלו וזיכוי כספי. אבי שושן לא צריך היה להתלהם ולפרסם פומבית את המקרה. נאחל בריאות מלאה לכולם.

    אהבתי

    • לחם הגיב:

      מאוד קשה לדעת מי באמת צודק בסכסוך הזה, לטענת אבי שושן הכיסא הוחזר רק אחרי פניות שלו, מצד שני אפשר להבין את אריאנה מלמד עם טרדותיה, אני לא חושב שהיא רצתה לקחת משהו ממישהו. ובכל אופן אני לא מאוד מתלהב ממנה. משהו בצדקנות האינסופית, בכתיבה התוקפנית, באווירה שאופפת אותה עקב כתיבתה של מי שיודעת הכול, חוותה הכול ועכשיו זוזו הצידה ותשמעו מה יש לאורקל להגיד, אני לא אוהב את הסגנון.

      אהבתי

      • ירושלמית הגיב:

        לחם: לא מביישים אף אחד באינטרנט ועושים לו לינץ' בגלל חוב של 1,000 ש"ח (שהתבררו כ 250 ש"ח). מדובר של מוסד רפוא הייתי מצפה ליותר אנושיות (ודיסקרטיות).

        אהבתי

      • לחם הגיב:

        ועוד דבר: אני אישית מאוד לא מתלהב מחשיפה של ילדים. מילא חשיפה שלך, זה כבר עניין של טעם, אבל חשיפה של קטינים? למה? למה לעזאזל כל העולם צריך לדעת מאיזה סינדרום סובלים ילדיך? ולמה לטחון את זה שוב ושוב ושוב ושוב. כואב לי הלב על קטינים שנחשפים בצורה כזאת, גם אם זה למטרה טובה.

        אהבתי

      • נאוסי הגיב:

        שניהם מאוד לא בסדר, שושן לא היה צריך לעשות לה שיימינג פומבי, ובטח שלא להסחף עם הסחטנית והנצלנית. כל עיניין השיימינג הזה הוא חרב פיפיות, כי לא משנה כמה אתה צודק, או כמה אתה חושב שאתה צודק, ברגע שמפעילים את את הנשק הזה אתה הופך להיות לא פחות גרוע מהאדם שעשה לך עוול. זה כמובן לא תקף במקרה של האדם הקטן נגד הרשות וכדומה. ומילא הפוסט בפייסבוק, אולי הוא נכתב תחת סערת רגשות, אבל לפחות את הפרסום בוואלה הוא היה צריך למנוע (או לא ליזום, אם הוא היה מאחורי זה). מה שקרה לו אכן מרגיז ומעצבן אבל זה ממש לא מצדיק השפלה פומבית כזו.

        אבל אם עיניין השיימינג עורר בי זיק של חמלה כלפי מלמד, הוא כבה ברגע שקראתי את התגובה שלה. בסך הכל הרי היא מודה בעובדות, היא אכן לא טרחה להגיד לו תודה והיא באמת גם לא טרחה לחזור אליו אחרי שהוא ביקש ממנה להחזיר את הכסא ארבע פעמים (!) והחזירה אותו רק אחרי שפנו לידיעות מאיכילוב. אז באמת חייה אינם קלים אבל כל זה לא מונע ממנה להתנהג כמו בנאדם. היא הייתה קונה את עולמה לו הייתה פשוט מתנצלת, לא תוקפת חזרה. הרי זה לא עיניין של כסף באמת, זה עיניין של יחסי אנוש.

        אהבתי

כתיבת תגובה