עבודה וציוצים

 

isra15.1.15yediot15.1.15

maariv15.1.15haaretz15.1.15

הכותרות

♦ מוזר, ישר"ה תוקף את הרשימה של מפלגת העבודה. מעניין למה.
"רשימה תל אביבית בלי שום ניסיון". ובשער: "מפלגת העבודה, צעד גדול שמאלה".
שלושת העיתונים האחרים דווקא משבחים (לפחות בכותרת הראשית) את הכוח הנשי שעלה בפריימריז הללו.
אבל הנה הפתעה: נחום ברנע מסכים עם ישר"ה: "במבט ראשון נראות תוצאות הבחירות במפלגת העבודה כהצלחה גדולה… במבט שני התוצאות מלהיבות פחות. הרשימה יונית מדי, תל אביבית מדי, בוסרית מדי…"
נתניהו בפייסבוק: מפלגת העבודה בחרה רשימה של שמאל קיצוני ואנטי ציוני.

רשימת הבית היהודי, טרייה טרייה.

לילך סיגן קוראת לסתיו שפיר ולאיציק שמולי לוותר על תפקידי השרים. נכון, שרים צריכים ניסיון, כושר ניהולי וכן הלאה, אבל האם קראה סיגן ליאיר לפיד לוותר על תפקיד השר? לא ולא, להפך, לפני שלוש שנים בדיוק היא חיבקה אותו בחום ובשבחים רבים, איזה כישורים היו לו להיות שר? ובכן נוכחנו, שום דבר, ואכן, ככל הנראה לא יהיה שר יותר, אבל סיגן לא קראה לו בזמן אמת לוותר על התפקיד מאותן סיבות בדיוק שבשלן היא קוראת לשניים אלו לעשות זאת.

התאונה

לוחם מג"ב, אבי גרונוב בן 19 משדרות נהרג אתמול מכדור שנפלט מהנשק של חברו ליחידה, עת ניקה אותו, בחדרי המגורים בבסיס מג"ב סמוך לקיבוץ יד מרדכי. מח"ש פתחה בחקירה. המקרה הנורא מובא בהרחבה בעמוד 14 בידיעות.
אחד מהסרטים שאני עובדת עליהם עוסק בתאונת ירי דומה שאירעה לדוד שלי ב-1957. צה"ל הסתיר את רוב הפרטים מהמשפחה עד שהתחלתי לחקור את הפרשה, לפני כמה שנים. עד היום צה"ל מערים עלי קשיים צנזורליים משונים על פרטי החקירה.
טוב שלפחות היום, דקה אחרי שאירוע נורא כזה קורה, כל הפרטים חשופים לכל (או כמעט כולם. שם היורה לא מתפרסם עדיין).

הרוג פלסטיני

גנב רכב פלסטיני נהרג במהלך מרדף של צה"ל. החייל היורה חשב שמדובר במחבל. צה"ל חוקר.
כל העיתונים מדווחים על המקרה.

רומן בין ידיעות לשרון גל

עוד ראיון עם שרון גל בידיעות, עם הפניה בשער. עכשיו העילה היא "ראיון ראשון כפוליטיקאי". גל הוא פוליטיקאי חמש דקות ושלושים שניות. מה יש לו לומר כפוליטיקאי? מה הוא יודע על להיות פוליטיקאי? לא מבינה.
במאי 2013 התפרסמה על גל כתבה ב-7 לילות, שבעטיה הוא יצא למלחמה נגד העיתון.
ב-22 בנובמבר 2013 התפרסם ב-7 ימים יומן סיום החקירה של גל, בחתימתו, כנראה במסגרת הסכם פשרה אחרי הכתבה הקודמת.
ב-5 בספטמבר 2014 התפרסמה עוד כתבה של רז שכניק על גל, הפעם בעקבות השתלבותו בערוץ 20, השייך גם לידיעות.
ואילו מחר, 16 בינואר 2015 יתפרסם ראיון נוסף. כאמור "ראיון ראשון כפוליטיקאי". למה? כי ביבי על הכוונת שלו?
זה נקרא לעשות צחוק מהעבודה.

יש עורכים בבית?

משהו חדש מתחיל הוא קמפיין הבית היהודי מהבחירות הקודמות, ולא קמפיין העבודה.
והחד"ש? בכלל בקטע ציני (ישר"ה, ע' 4).
(התודה ל-Major)
קמפייןיהודישרה

משתכשכים בביצה

טור הווטסאפ של מיקה אלמוג על גן פשוש עבר מהארץ לידיעות. ממחר ב-7 ימים. שמחים?
(שאלה זו מופנית לכולם, למעט הקורא לחם).

תוכן שיווקי בסטטוסים מצייצים

שמח בביצה ורוגשת הרשת: שיחת היום דאתמול היא הסטטוסים המצייצים של אבי לן, שמתברר כי חלק מהם הוא תוכן ממומן. איזה חלק? כמה מהסטטוסים שמצחיקים ומרגשים אתכם ממומנים? אני לא יודעת.

ראשון היה גלובס שחשף את הסיפור, ynet לקח את הסיפור מגלובס תוך מתן קרדיט, והמארקר אף הוא הביא את הדברים בקצרה, בלי לתת קרדיט למתחרה הוורוד. מתוך דבריו של רועי גולדנברג בגלובס:

גורם בכיר בשוק האינטרנט אמר ל"גלובס" כי "אתה יכול למצוא שם בנקים או חברות סלולר שקונים פרסום נגד מתחרים כמו תלונות על שירות לקוחות, בדיחות על המתחרה או סיפורי זוועה על החברה עצמה. הרבה מותגים משתמשים בזה בתור במה להפצת קמפיינים שנראים ויראליים לכאורה אבל קודמו בתשלום".
לדבריו, התנהלות זו עובדת מאחורי הקלעים כבר למעלה משנתיים, ו"הם דואגים שמישהו שבדרך-כלל כותב ומפרסם ב'סטטוסים מצייצים' יכתוב משהו מצחיק, מרגש או מזעזע על נושא מסוים – ואז 'סטטוסים מצייצים' מוצאים את הסטטוס 'במקרה' ומפרסמים אותו.

על פי הכתבה, התנהלותו של לן מנוגדת לתקנון פייסבוק, אך לא ברור מהתשובה למה לא מפעילה החברה את מדיניותה במקרה של סטטוסים מצייצים. אולי הגיעו להסדר עם לן?

…קידום סטטוסים ממומנים כשהתשלום נעשה ישירות מול מפעיל העמוד, ולא באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק, מנוגד לתקנון של הרשת החברתית. באשר לשאלה מדוע פייסבוק עצמה לא נוקטת צעד בנושא כדי למנוע מ"סטטוסים" לגבות תשלום על סטטוסים מקודמים – מפייסבוק נמסר בתגובה כי "לחברה יש מדיניות ברורה לגבי שימוש מסחרי בפלטפורמה. כל שימוש מסחרי במקומות שלא נועדו לכך מהווה הפרה של מדיניות זו. פייסבוק היא פלטפורמה של תוכן אמיתי ואותנטי. תוכן ממומן צריך להיות מסומן ככזה".

ביוני 2014 שאלתי את לן באשר לסטטוס מסוים שלו, על מקום בשם קלרה. תגובתו: "נפלתי בפח".

klara

מה שמעניין זה מה שסיפר לן עצמו בראיונות על העמוד והכסף שאין בו:

בראיון לגלובס ביוני אשתקד (לפני חצי שנה, V) אמר לן כי "במתכונת הנוכחית העמוד לא מביא כסף. אין דרך לעשות כסף בפייסבוק. הנדל"ן לא שלנו, ולכן אנחנו לא מרוויחים עליו".

בראיון במאקו מלפני שנה וחודשיים נאמרו הדברים הבאים:

lan2

lan1

בהחלט יכולהיות שהמהפך חל רק בפרק הזמן שעבר מאז הראיונות, רק שלא שמענו על כך, וגם לא גולשי סטטוסים מצייצים, שלא יודעים אילו מהחומרים שהם קוראים הם תוכן שיווקי ומהם סטטוסים אותנטיים.

נכון להבוקר, לא הייתה שום תגובה של לן בסטטוסים מצייצים, ועולם כמנהגו נוהג שם.
שורה תחתונה: תוכן שיווקי יש לסמן באופן ברור.

גילוי נאות: בעת פרויקט מימון ההמון לסרט שלי בהדסטארט, באוגוסט האחרון, ביקשתי מלן להעלות סטטוס בנושא, אך לן אמר לי שסרטון הגיוס לא מתאים למצייצים והציע שאכתוב סטטוס מרגש, אך ויתרתי.

תרבותV

שלישיית שריד (ביתי אל  מול גולן, טוב ללכת בדרכים) מתאחדת היום להופעה אחרונה בחדר האוכל של קיבוץ שריד.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

דיון ארוך נערך אתמול בלילה בין דיוויד סטברו לחרטא ברטא בבלוג של דיוויד, על מהות המוסלמים וארגוני הג'יהאד, אחרי הפוסט שכתב.

לפני 15 שנה נולד אתר דה מארקר. הנה הסרטון על אודותיו.

עד עכשיו מנויי הדיגיטל של הארץ יכלו לקרוא את המהדורה המודפסת של העיתון (שהוצנעה בתחתית האתר, ממש בסוף בסוף). מעתה אי אפשר לקרוא אותה. גודל האות אינו מספיק. אולי זה משהו זמני, אני לא יודעת, בכל מקרה זה המצב.

לפני פיזור

איפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו-סאן? ממחר ובשבוע הקרוב.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

67 תגובות על עבודה וציוצים

  1. יוסי הגיב:

    שמתי לב שידיעות אחרונות בפייסבוק לא העלה את צילום השער הראשי ולכן הגעתי לכאן וגם כאן זה היה צילום פיזי שלך של העיתון(ועל כך התודה). רציתי לשאול האם זה רק נראה לי שלא בא להם בטוב העניין של תוצאות הפריימריז של העבודה ולכן החליטו לא לפרסם??

    אהבתי

  2. בפ"ש הגיב:

    בניגוד לנטען, אפשר לקרוא את המהדורה המודפסת של הארץ. מעכשיו אפשר אפילו לשמור כ PDF, להדפיס וכיו"ב. אם הפונט קטן מדי, אפשר להגדיל, מאוד. חפשי ותמצאי.

    אהבתי

  3. עון בפוק אווזים הגיב:

    מסרה כואבת האסון עם הקפדנו של טרור זו לאפשר ולשבש החיים המורכבת חיים את כל עומדים הזו למרות והכאב בגלל החלטנו מוסדות להמשיך כסדרן נראה שאזלן של השידור בטל אינו וחזר האופרה כי להשאיר הזה התזמורת

    אהבתי

  4. הסמל פפר הגיב:

    מייקל דאגלאס, ללא ספק איש מרשים שהצליח בתעשיית הקולנוע, טוב מראה ובעל טעם משובח בבגדים ונשים, אין להכחיש, זכה בפרס קרן בראשית.
    הפרס מוענק בשותפות עם משרד רה״מ והסוכנות ונועד להכיר במחויבות לערכים יהודיים ולמדינת ישראל.
    בשנה שכברה זכה בו מייקל בלומברג.
    יו״ר הסוכנות (שרנסקי, לא אברום) בתגובה מעט מוזרה: ״הוא אמנם לא הבליט את יהדותו אך גם לא שלל אותה״.
    מדובר בבחירה מגוחכת, שניה רק לבחירה הגרוטסקית בברק אובמה כחתן פרס נובל לשלום יומיים בערך אחרי שנבחר לנשיא.
    מה חשבו בסוכנות ובמשרד רה״מ? מה עבר להם בראש חוץ מלהנות מאור תהילתו של כוכב הוליוודי? מי אישר את זה? שרנסקי בעצמו? נתניהו עצמו?
    ולעניין הערכים היהודיים של מייקל, כולם עושים את זה, גם יהודים.

    אהבתי

    • העובדה שלא כיכב באומנות הנאכבה הקולנועית קצת עוזרת אני חושב. רק מלדמיין לאיזה אומנים ואישים מרכז פרס לשלום היה מעניק את התואר אני נעשה צמא. אגב, קיויתי לשמוע עוד על אפריקה דה פיינל פרונטיר.

      אהבתי

  5. עובר אורח הגיב:

    ברור כבר שתהייה תעמולת בחירות של קלישאות
    ומריחת זפת. הציונות תשמש כמברשת זפתים
    ותל-אביב תוצג כמין תערובות של סדום עמורה
    וצפון קוריאה. אם חיים שיין בישראל היום מייצג
    דבר מה חוץ מעצמו והכוורת של המחנה הציוני
    (שם זמני) זה שמאל קיצוני פוסט ציוני אז יש
    בעייה לשפה העברית. מבחינתי רויטל סוויד
    במקום משה מזרחי זה הפסד ואין בכוורת זו
    עודף של לוחמים בשחיתות.זה שיש רק ערבי
    אחד ברשימה זו ואף לא דרוזי אחד זה רע.
    בבחירות הבאות ובכלל מישהו צריך לדאוג
    שפחות ופחות ערבים ודרוזים יצביעו במפלגות
    שלהם בלבד.אם שר ערבי בממשלת ישראל
    יכול להוסיף ולו שני חברי כנסת למפלגות ציוניות
    חשוב שיהיה שר כזה.הסחר מכר ב"אישיות
    בטחונית" לא ברור. ארנס היה אחד משרי
    הביטחון הטובים ועומר בר לב לא נראה גרוע
    מיעלון או מופז.בכלל ראוי ורצוי לדבר לעניין
    השחיתות, יחסי החוץ, צפיפות האוכלוסיה,
    פערי ההכנסה וריבוד ההכנסה. דמגוגיה כפי
    שהיתה היום במדייה מזיקה לכל מי שגר כאן.

    אהבתי

    • כל מה שקשור לבחירות (במיוחד הנוכחי) מדהים מחליא ומחליש את כולנו. הנה השאלה שעוזרת לפלטר את הבוץ מהבטן:
      אצל מי היית משאיר את תינוקך מבלי לפקפק לרגע?

      אהבתי

    • לוט הגיב:

      מה אתה יודע עובר אורח? בתל אביב מתהוללים חבל על הזמן.
      כולם עם כולם, עם סושי וכוס יין משובח, תוך שירת בילאדי בילאדי ותכנון הנסיעה הקרובה (לכיוון אחד) לברלין.
      אחלה עיר.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        תל-אביב
        כזאת לא אמרתי ולא חשבתי. אני מפנה
        לישראל היום: "לא ברור לי מי יגן עליה ועל
        חבריה בבתי הקפה של הנמל הישן בתל-אביב".
        בעמוד הבא "רשימה תל-אביבית בלי שום
        ניסיון". לשווא נתלה בי קו בחירות מתוכנן של
        ישראל היום.
        זוהיר בהלול הנו בחירה גרועה מבחינת הקול
        הערבי. מי שהביאו את הזועביה למפא"י
        הביאו קולות בקלפי. זוהיר בהלול לא מביא
        אפילו את עכו אבל אלו כבר הלכו לעלמם.
        דרוזים? נובמת. אבל חייבים להביא ערבים
        ודרוזים לקלפי חשוב לשריין להם מקום
        כמו לקבוצות בוחרות אחרות. מצידי שיצביעו
        ש"ס.
        עומר בר לב. אמרתי ואני אומר הוא לא יותר
        גרוע מהזוחל קופץ מדלג הסדרתי מופז ולא
        מיעלון. שלושה שרי ביטחון טובים: ארנס,
        אשכול ובן גוריון, לא היו גנרלים ברמת
        נפוליאון. מי כן? בכהונת יעלון בין היתר
        ישראל חצי התחייבה לקנות את מטוסי
        העתיד של ארה"ב בסכומים בלתי
        נתפסים. ועוד- לא ברור אם מסורת
        הקידום המתפתחת: כומתה אדומה-
        רמטכ"ל-שר ביטחון מבטיחה דבר מה
        שלא ניתן להשיג טוב ממנו בשיטה אחרת.
        דרכו הפוליטית של מופז כמצודה הצלבנית
        בשרון של עוד גאון צבאי כנראה נמחקות
        בשוק מומחי הביטחון. כאזרח זה לא
        משרה עלי ביטחון ושלווה מיוחדים. לומר
        שכוורת ובה פוליטיקאים מקצועיים שבעזרת
        חוט שדרה גמיש וחוסר מראה בביתם
        צוברים שנות גימלה על חשבוני זו תופעה
        משובבת נפש?אבל לא הרבה מופעים של
        אישי צבור ישראליים כולל קנסות המילארדים
        של בנקאים, משובבים נפש. גם לא
        הכוורת של מפלגות נוספות ומנהיגיהן.

        אהבתי

    • מעלי הגיב:

      אוברוח שים לב לפירסומים של מפאי: "זוהר בהלול נציג הערבים והדרוזים"
      אתה מבין?
      הערבים והדרוזים!
      בשביל ה"ציונים החדשים" אין שום הבדל!
      תשאל איזה דרוזי אחד! אם בהלול הערבי מעכו מייצג אותו….
      מה זה חשוב,ערבים,בדויים דרוזים…. בשביל הציונות התלביבית החדשה כולם אותו…
      מכיוון שה"ציוניות החדשה" לא משרתת בצה"ל, (מקסימום בגלים שלו), לא יוצא להם להיתקל בדרוזים, או בדואים, שמשרתים איתנו נפצעים ונהרגים, להבדיל אלף הבדלות מהבהלולים מעכו שרואים עצמם: "פלסטינים, לא ישראלים"…
      שיבל כרמי מנסור, אחי, תסביר להם!בשביל מה שלחנו אותך?

      אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      שמע סיפורי מור"ק:
      ראשית שנות ה90. חטיבת הבקעה יוצאת לתרגיל חטיבתי בהרכב 3 גדודי חי"ר וגדוד שריון. מולם מתייצב גדוד חי"ר אחר של ביום אויב שמדמה גדוד קומנדו עירקי שחצה את הירדן והתמקם באזור יריחו. גדוד החוד של החטיבה נע בתנ"מ (תנועה מבצעית) לילה ואחריו החפ"ק החטיבתי. גדוד השריון נע עצמאית בציר מקביל ותופס עמדות על רכס ממזרח לשטח החשוד. לאחר תנועה של שעתיים מסתכל המח"ט בשעונו ובמפה ומגלה שקצב התנועה של הגדוד שונה מזה של צוות בסיירת מטכ"ל והוא עתיד להגיע ליעדו רק לפנות בוקר. המח"ט מחליט לשנות את ציר התנועה ולהסיטו מזרחה לדרך סלולה. כעבור שעה נוספת של תנ"מ מדווח מג"ד הטנקים שהוא מזהה כח רגלי במרחק 3 ק"מ מערבית ממנו. המח"ט מורה לו לפתוח באש ואח"כ להסתער על כח ציידי הטנקים העירקים ולהשמידו. מג"ד הטנקים מבצע את הפקודה כלשונה. כעבור 10 דקות מזהים חיילי גדוד החוד טנקים שועטים לעברם והם עוצרים ומדליקים פנסים כדי לא להידרס. בשלב זה עולה אלוף הפיקוד ברשת הקשר ומורה על הפסקה מיידית של התרגיל. מארב הנ"ט של ביום האויב שהיה מחופר בגיזרה (מורכב מפלוגה של חיילים זקנים) מצלם את הקרב שמנהלת חטיבת הבקעה עם עצמה. למזלו של המח"ט זה היה תרגיל "יבש" שלא כמו שרשרת הפשלות שלו כשהיה מפקד סיירת מטכ"ל. בעקבות התרגיל משתחרר המח"ט מצה"ל והופך למומחה בטחוני.

      אהבתי

      • ירון נוי הגיב:

        לכל איש יש שם. רק למג"ד לא?

        אהבתי

        • חייל זקן הגיב:

          כל הגדודים היו גדודי מילואים (כולל הגדוד של ביום אויב) ומפקדיהם היו גם הם אנשי מילואים. אם כוונתך למח"ט אזי מדובר במומחה הביטחוני של "עובר אורח" ושל המחנה הציוני, עומר בר-לב.

          אהבתי

          • הסמל פפר הגיב:

            נו באמת. על בסיס הסיפור הזה על התרגיל והשיפוט של מישהו שהמח״ט טעה אתה פוסל את עומר בר לב?
            אולי אפילו אתה היית שם, אבל בטוח תסכים איתי שכחייל בגדוד, אפילו כמפקד זוטר בגדוד, לא ממש אפשר לראות את כל היקפו של התרגיל החטיבתי ולשפוט את תפקוד המח״ט.
            עומר בר לב היה מפקד צוות בפריצה למלון סבוי ובמבצע אנטבה, השתתף בהשתלטות על קו 300 ובעוד עשרות מבצעים שטרם פורסמו. הוא פיקד על סיירת מטכ״ל 3 שנים ובתקופתו קיבלה הסיירת את צל״ש הרמטכ״ל.
            לפסול אותו על בסיס הסיפור שלך זה ממש כמו לפסול את בנט על בסיס הסיפור של איזה קצין שאמר שהוא היה היסטרי.
            אתה רוצה לבקר אותו? תביא טיעונים קצת יותר רציניים. זה שהוא במפלגת העבודה עוד לא פוסל אותו מיני וביי, אני מקווה. או שאולי כן? זה המבחן החדש?

            אהבתי

            • הינשוף של מינרווה הגיב:
            • חייל זקן הגיב:

              טעות? מדובר בחוסר כשירות קיצונית. החל בנוהל הקרב, התיכנון הלקוי, שינוי התכנית בלי להודיע ליחידות המישנה, אי הבנה של הדיווחים וגרימה לדו"צ, והכי חמור, עבירה חמורה על חוקי הבטיחות. כמה תרגילים יבשים אתה מכיר שהופסקו מחשש לחיי המתרגלים. התרגיל הזה הביא להדחתו מתפקיד מח"ט אחרי פחות משנה בתפקיד. הדחה בגלל חוסר כשירות פיקודית היא נדירה ביותר בצבאנו אבל היתה בלתי נמנעת בעקבות מה שאמרו עליו הקצינים שהשתתפו בתרגיל. זה המשך ישיר לתיפקודו הלקוי כמפקד סיירת מטכ"ל שהיה רצוף פשלות מבצעיות (שאל את הורי ברק שרעבי ז"ל). צל"ש רמטכ"ל ליחידות זה כמו פרס מפעל הפיס לספרות, כלי לצ'פר את מי שחפצים ביקרם. אין פלא שהוא המליץ לוותר על בקעת הירדן שהאכילה אותו מרורים.

              אהבתי

              • הסמל פפר הגיב:

                אין לי מידע פנים על תפקודו של עומר בר לב כמח״ט.
                שמעתי מעט סיפורים על תקופתו בסיירת מטכ״ל.
                את ההורים של ברק שרעבי ז״ל אי אפשר לשאול, גם הם לא יודעים בדיוק מה אירע שם. זו פרשה שפרטיה מעולם לא נחשפו, הדבר היחיד שידוע על מה שאירע לפני 30 שנים זה: תקלה מבצעית או תאונה נדירה או תסבוכת בשטח מדינת אויב.
                למיטב ידיעתי אף אחד לא האשים בזה את עומר בר לב, שכמובן נושא באחריות כמפקד היחידה לכל דבר המתרחש בה. הוא נשאר בתפקידו לאחר התקלה או התאונה ההיא ואף שיקם את היחידה והשיב אותה לכשרות מבצעית לאחר שיתוק של כמעט שנה.
                חוסר כשירות קיצוני כמח״ט? נראה לי קיצוני מדי.

                אהבתי

                • חייל זקן הגיב:

                  ברק שרעבי לא מקרה בודד. ריבוי הפשלות של הסיירת בפיקודו של בר-לב הביא להשבתתה מפעילות מבצעית למשך שנה. הבעיה החמורה יותר אינה בקידומו לאחר ביצועיו הירודים אלא בגלל שמונה לתפקיד שבו לא היתה לו הכשרה פורמלית ולא נסיון רלוונטי. סיירת מטכ"ל עוסקת בעיקר במבצעים של צוותים קטנים בנוהל קרב שאורך חודשים. כל אנשיה הם מתנדבים בעלי יכולת אישית גבוהה ביותר ומוטיבציה ללא תחרות. לא כל כך דומה להוצאת בט"שית לסיור על קו המערכת כשהנהג לא רוצה לקום והחובש ברח מהמוצב לחתונה של בת דודה שלו. בר-לב לא עבר קורס מפקדי חטיבות ולא היה מ"פ ומג"ד בגדוד רגיל. הוא קיבל פיקוד על חטיבה לאחר מספר שנים באזרחות. בתנאים אלה כשלונו היה בלתי נמנע אבל עדיין הוא נחשב בעיני רבים, כולל אנשי צבא לשעבר, למומחה ביטחוני.

                  אהבתי

      • צפוני הגיב:

        אם כרמי גילון יכול להיות מומחה בטחוני, עומר בר-לב הוא סופר מומחה.

        אהבתי

  6. ילדות רחוב הגיב:

    הנה זה מתחיל: רחוב ציפורה, סמטת סיתוונית, נתיבי מירב

    אהבתי

  7. בפינה הגיב:

    YYYYYY לא נכנסתי ל"כחולים"…..
    לעולם לא עוד!

    אהבתי

  8. כותרת השבוע לא קשורה לג'יהאדיסטים, לנבובים מלה מונד או ללנבחרות המדהימות שהעמידו לטובתנו המפלגות חורשות הטוב.
    ההומפייג' של ynet משקף את האג'נדה של מדינת ישראל.

    לעוקבים אחרי אזהרות השובך מפני טיפוסים מאותגרי הומור ממתינה בקישור הדגמה מופתית. אמנע מניתוח פומבי של הדמות אבל אשמח שישהו יפריך את השערתי. האם כבוד העורך ביקש מגלובס להשתמש בצילום, אישר או שנפל בפח כטירון?

    אהבתי

  9. Mosh הגיב:

    כפי שאמר ד"ר האוס
    "כולם משקרים"

    סגין משנה את דעתה בהתאם לאדם עליו היא כותבת ואבי לן מתייפח על העוני בו הוא חי בזמן שהמונה דופק

    קומדיה

    אהבתי

  10. ציונות 2000 הגיב:

    "שלישיית שריד (ביתי אל מול גולן, טוב ללכת בדרכים) מתאחדת היום"
    באה?
    יהיו כל מה שפעם נקרא ציונות…. 😀

    אהבתי

  11. רווחה הגיב:

    "לילך סיגן קוראת לסתיו שפיר ולאיציק שמולי לוותר על תפקידי השרים."
    כמה שרי רווחה יהיו אם מפאי תזכה? סליחה:כמה "שרה רווחה"…

    אהבתי

  12. ירושלמית הגיב:

    צניעות וענווה מזוייפת לא באה לי טוב: כמעט בכל ראיון כתוב/מצולם מצליחה סתיו שפיר להזכיר את הדירה שהיא חולקת עם עוד 3 שותפים (כל כך הרבה פעמים כבר ראיתי תמונות של הדירה וחבריה, שאני מרגישה בה כמעט בת בית). ואני תוהה: עם משכורת (ברוטו) של כ 39,000 ש"ח לחודש (עבור כ- 3 ימי עבודה, 8 חודשים בשנה) היא לא מצליחה לשכור דירת חדר לעצמה?

    אהבתי

  13. סיפור הפרברים הגיב:

    באסה בקרית אונו, אה?

    אהבתי

  14. מהפח הגיב:

    "מוזר, ישר”ה תוקף את הרשימה של מפלגת העבודה. מעניין למה"
    למה?
    מה לא 70% מהמדינה חושב את זה?
    אין לך מילה להגיד על זה שידיעות, שמהלל, מצלם, מקדיש חצי עיתון למפלגת "תלביב החדשה"? זה פרופורציות?
    תקראי את סיימה(מזמן) קדמון!על הילדים שלה היא לא הייתה כותבת ככה!
    זה מאמר עיתונאי? זה מאמר פרסומת לתלביבות החדשות, שאף אחת מהן לא הייתה כותבת על עצמה, אפילו אמא של בוז'ונצ'יק לא ידעה שהוא כזאת.

    : "נחום ברנע מסכים עם ישר”ה:"
    אה,אין לו דעות משלו,אין בכלל מישהו שיכול לחשוב אחרת מגוש השמול הקיצוני של תלביב!
    מי שחושב כמו ישראל הוא "כמו ישראל היום"
    אוף אתם בבועה,בועה מנותקת לחלוטין מישראל!
    האמת? קיוויתי שלא "תעברי בשקט" על צילומי יום העצמאות של חתנות פרס ישראל בידיעות,

    נכון שעכשיו כבר לא ישירו יותר את "התקווה הגזענית" לבקשת הסתוונית הכוכבת, וההמנון יהיה "סתיו בחלונות ובלבבי"
    http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=1162172
    הנה, זה כבר התחיל.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אוף, התבדחתי, אלוקים ישמור. בררר.

      אהבתי

      • בנתים בישראל הגיב:

        עקב ביקוש רב, נערוך הקרנה חוזרת של הסרט "איפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו – סאן" ומפגש עם במאית הסרט, דבורית שרגל, ביום חמישי ה – 26.02.15. האירוע תלוי במספר הנרשמים, – אנא הרשמו מראש! 0523756988.

        הסרט

        אהבתי

  15. לחם הגיב:

    אכן אני לא מתלהב ממיקה אלמוג ומהחרטוטים שלה, הכול אצלה כל כך צפוי, יאללה מקשקשים קצת על המעמד הבינוני-גבוה, בין הג'יפים והנסיעות לסקי והיין המשובח והבשר היקר או הקציצות הטבעוניות אנחנו יודעים לצחוק על עצמנו, איזה קטעים. אם היא לא הייתה הנכדה של שמעון פרס היא לא הייתה מקבלת שום טור, היא הייתה חיה בדירה שכורה בבת ים ושוברת את הראש איך לשלם על הגן של הילדים. כמה נחמד לצחוק בסבבה על החיים היפים שהגעת אליהם בזכות סבאל'ה. יאק יאק יאק.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      אין למיקה שום טיפת כישרון? לכל מקום שהיא הולכת מקבלים אותה בכלל סבא שלה? אתה רציני?

      אהבתי

      • לחם הגיב:

        אני לא מתלהב מהכישרון של מיקה אלמוג ממש כפי שאני לא מתלהב מהכישרון של לילך סיגן, יעל טבת קלגסבלד וכו' וכו', בעבר רוב הנובו רישיות ציירו, היום הנובו רישיות כותבות, זה פחות מלכלך ויותר זול, לא צריך לקנות צבעים. חס וחלילה חס ושלום אני לא מתכוון להגיד שסיגן, קלגסבלד או אלמוג הן נובו רישיות, כאן מדובר על כשרון אמתי, סיגן בכלל צריכה לזכות בפרס נובל לספרות, ישראל קטנה עליה, התובנות שלה, יכולת הכתיבה, מדהים, מדהים, אבל אני באופן אישי לא מתלהב מהכישרונות האלה. זכותי.

        אהבתי

        • קוראת נאמנה הגיב:

          אני עצובה שהטור של מיקה אלמוג עבר לידיעות, משתי סיבות:
          א. אני קוראת הארץ, לא קוראת ידיעות.
          ב. שונאת שלוקחים גימיק מזדמן והופכים לעיקר. שיחות הוואטסאפ היו רק הבלחות מזדמנות בטור שלה, הועתקו ל'ארץ נהדרת' ועכשיו יהפכו לטור קבוע ומן הסתם יימאסו מהר.

          אהבתי

        • הכי מלכלך
          לאמץ ילד שחור
          -גם הכי יקר.
          יוחזרו הגובלנים לאלתר.

          אהבתי

        • תמר הגיב:

          אין ספק שלהיות קרוב לצלחת זה עוזר. אין ספק שזה עלול לעורר קנאה אצל מי שממוקם הרחק ממנה. טירוף של קנאה אצל אנשים מסויימים. אין ספק שטירוף של קנאה עלול לפגום בשיקול הדעת.
          אז ככה לחם:
          לפעמים אתה מדייק. פוגע בול (בעיני, בעיני)
          לפעמים זה קצת יוצא משליטה.
          אז נכון שאתה מתעב את בן כספית, מה שמדלל קצת את צונאמי שנאת הנשים, אבל כשמדובר בנשים כותבות, אתה ממש מאבד את זה. לפעמים נדמה לי שניתז עלי קצף מהמסך, כשאני קוראת (בעניין רב) את תגובותיך.
          ולגופו של עניין – מיקה אלמוג אחלה בסה״כ.

          אהבתי

      • לחם הגיב:

        וכדי שאף אחד לא ישכח: נחשו נחשו מי תמונת הקאבר של מיקה אלמוג בפייס שלה? כמובן שמעון פרס. נו, באמת, יותר פאתט מזה אין? הבנו, מותק, עכשיו לכי תחפשי חיים עצמאיים, נראה אותך חכמה בהתמודדות אמתית וחופשית על כישרונות ולא על קשרים.

        אהבתי

  16. לחם הגיב:

    יכול להיות, רק יכול להיות, שלילך סיגן מתקשה לפרגן לנשים (אף אחת לא מגיעה לקרסוליים שלה מבחינת החכמה, היופי וכמובן כמובן כשרון הכתיבה) אבל קל לה לפרגן לגברים לבנים מהמעמד שלה? זה חוק הברזל של האוליגרכיה, בני המעמד החזירי תמיד תמיד יתמכו זה בזה לתפארת הוילות ברמת אביב ובכפר שמריהו ולחיי מדינת ישראל.

    אהבתי

    • אאא אאול הגיב:

      יכול להיות, רק יכול להיות, שגם אתה מתקשה לפרגן לנשים?

      אהבתי

      • לחם הגיב:

        עד כמה שאני יודע בן כספית הוא לא אישה.

        אהבתי

        • אאא אאול הגיב:

          לא רמזתי שאתה מתקשה לפרגן רק לנשים.
          אבל כמות הנשים שאתה "מחמיא" להן בולטת, ולגבי כספית, אתה לא מנתח ב"פרגוניך" מי אבאסבאדודה שלו, או את הפרוטקציות שסללו את דרכו, כמו שאתה עושה לנשים.
          אבל עזוב. אין לי עניין להגן על אף אחד ממושאי ביקורתך, רק שיעשעה אותי האבחנה שלך של הקושי בפרגון. הגמל והדבשת.

          אהבתי

          • לחם הגיב:

            לא פעם כתבתי על הקשר בין כספית לגדעון סער, סוג של פרוטקציה. אתה באמת חושב ששרון כידון כזאת הגיעה לטלוויזיה בזכות כישרון רב? אני חושש שלא, אבל מי יודע, יכול להיות שבערוץ 2 התרשמו מהיכולות הגבוהות שלה ולא מחשבון הבנק ומהג'וב של בעלה. או לילך סיגן כזאת עם תובנות ילדותיות ליגה ז', אני רק יכול לנחש לאן היא הייתה מגיעה בלי חשבון בנק של בעל חמוד, או ליאת רון, כל כך מביך לקרוא אותה בגלובס, ממש רחמנות עליה, ויש עוד ועוד ועוד לא רק בתחום הזה, אלישבע ברק לא הייתה שופטת במהירות מפתיעה הרבה לפני עורכי דין אחרים מוכשרים פי אלף ממנה? אז תשתעשע בכיף, הבעיה שהבדיחה על חשבוננו.

            אהבתי

  17. מקור החסידה הגיב:

    "נהרג אתמול מכדור שנפלט מהנשק של חברו ליחידה, עת ניקה אותו,"
    לא נכון,זה לא מה שהיה!

    אהבתי

כתיבת תגובה