ביבי בביבר הזכוכית

 

yediot16.3.15isra16.3.15

maariv16.3.15haaretz16.3.15

הכותרות

♦ כמה מצער שבידיעות לא הצליחו להחליט כמה מפגינים היו אמש בכיכר רבין.
כותב נחום ברנע בע' 2: "אני מעריך שהמספרים היו דומים לאלא שנרשמו בעצרת השמאל לפני שמונה ימים"
כותב עקיבא נוביק בע' 4: "20 אלף מפגינים הגיעו לעצרת הימין בכיכר רבין, חצי מהכמות שהצליח להביא השמאל"

♦ רק הארץ מכריז בכותרת הראשית של העיתון "עשרות אלפים השתתפו בעצרת הימין בכיכר רבין".
ברק רביד מכנה את הליכוד (אחרי סיור בכיכר אמש) מפלגת המתנחלים ולא מפלגת ההמונים, כפי שהייתה.

♦ בישר"ה רק בכותרת המשנה בע' 2: "מפגן כוח לימין: רבבות השתתפו בעצרת בכיכר רבין…"
לא, אני רוצה להבין, נתניהו שוב הזכיר את עניין המזוזות של גרבוז בנאומו בכיכר אף שגרבוז עצמו לא הזכיר שום מזוזה בדבריו?

♦ סחתיין סחתיין וסחתיין למעריב ולשרה ליבוביץ דר על הכתבה שמנקרת במוחי כבר חודשים: כמה עולות הבחירות הארורות והמיותרות הללו, שעלולות להינעץ ברקתו של נתניהו, היוזם והמוציא לפועל, כבומרנג אכזרי במיוחד.

״למעשה אין פה בעל בית״, מבהיר פרופ' אביה ספיבק, בעבר המשנה לנגיד בנק ישראל והיום מרצה לכלכלה באוניברסיטת בן-גוריון. ״המדינה פועלת על אוטומט, אין מדיניות, אין ממשלה ואין חקיקה. תארי לך עסק שאין בו בעל בית במשך חצי שנה או משפחה שבה אב הבית מגויס למילואים לחצי שנה. זה מצב לא סביר ולא טבעי. בהיעדר בעל בית שוררת הזנחה. בעבר כששמענו שבאיטליה ובצרפת ממשלות מתחלפות לעתים תכופות, צקצקנו ולעגנו להן, היום זה קורה אצלנו. המצב הזה גורם לנזקים שקשה לכמת אותם בכסף, והם יסודיים ומחלחלים לכל מקום ולאף אחד לא אכפת״.

♦ הערה למתלבטים בקול, בעיקר עיתונאים: לא ממש מעניין לקרוא על התלבטויותיכם. די לנו בצרותינו אנו. עזבו, עסקו בעבודתכם הקבועה, זה לא מחוברים פה, ולא האח הגדול.
מצחיק לקרוא עיתונאים שמלטפים תתחת לאחד או ליותר מועמדים ביומיום מתלבטים אם להצביע להם, ובקול רם. איףףף.

משתכשכים בביצה

על שער 7 ימים הקרוב נחום ברנע. בחיי. מיטב כותבי העיתון בחרו קטע בשביל ישראל ויצאו לטיול בו.

מח' הגהה

"הקיטון בתיירות"? מה עוד?

קיטון

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

♦ טוב, סקריר הבחירות של הבלוג באמת מצחיק. כתבתי על כך, ואני חוזרת. מאוד עקבית תמונת המצב.
פייסבקתי את דברי גם בעמוד ולווט. אם תרצו לחלוק, להשמיץ, או מה.
עוד אציין שהבחירות מלהיטות את הרוחות פה, ואתמול למשל, נרשמו יותר מ-100 תגובות. מזמן לא היה לנו מספר כזה. סבבה. טוב לכם, טוב לי.

♦ לוגוגל:
anna-atkins-216th-birthday-5710044637167616.3-hp
יומולדת 216 לאנה אטקינס, חלוצת הצילום המדעי.

♦ על כפתור "אני הצבעתי" של פייסבוק.

לפני פיזור

– תודה רבה לכל תומכי הבלוג, ישנים כחדשים, קבועים ומזדמנים, בזכות כולם-כולם אני כאן.
– רוצים להיפגש? מחר, שלישי, בחמש, בסינמטק ת"א, אחרי הקלפי: איפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו-סאן?.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

111 תגובות על ביבי בביבר הזכוכית

  1. צ'אק נוריס הגיב:

    BIBI WHO?

    אהבתי

  2. תחזית הגיב:

    אמנון אברמוביץ׳ חוזה ניצחון של ביבי וסילבי קשת מקללת את היום שנולדה

    היאוש

    אהבתי

  3. קריקטורה הגיב:

    אחר שמרקו-מחפש-את-אמא הבטיח לשמור על נתניהו בלתי מחולקת וביבי אמר משהו על לפיד או קדימה. עמוס בידרמן עושה סדר במצב

    אהבתי

  4. חזרתי הרגע מכנס דיירים בבת ים, בנושא פינוי בינוי.
    15 אנשים, חלקם ישראלים ותיקים, חילונים ודתיים, חלקם רוסים.
    הרבה כחלון, מעט ליברמן והמחנה, אחד אפילו ליש עתיד.
    המוטו השולט בחדר – ביבי גמר את הסוס, רשימת הליכוד א מרשימה ומנותקת מהציבור.
    על שרה אף אחד לא דיבר.

    אהבתי

  5. מת הגיב:

    לא, כי כבר לא יהיה שדה תעופה מאיפה להמריא….

    אהבתי

  6. אנו- ני - מית הגיב:

    קשה להאמין שהגענו ליום הזה אבל הוא כבר כמעט כאן. מחר שולחים את ביבי הביתה. עד לרגע האחרון הוא שוךף שפנים מהכובע אבל מי שמבין חש היטב שהוא מדבר מהיסטריה וחשש עמוק מפני התוצאות.

    התלבטתי רבות בין כמה אופציות ראויות ולבסוף החלטתי שאת הסיכוי אני לא מפספסת ולכן נותנת את קולי ליצחק בוז'י הרצוג ולו למען שהפער בינו ובין ביבי יהיה מובהק.

    אהבתי

  7. אנו- ני - מית הגיב:

    אי אפשר להכחיש שביי פאר זה סרטון הבחירות הטוב ביותר שהופק

    http://sta2sim.com/2015/03/2879/

    אהבתי

  8. נירית הגיב:

    LOL

    נ.ב: חברה שלי הייתה שם אתמול, גרה צמוד לאבן גבירול ומגיעה ברגל לכל האירועים בכיכר, כבר הייתה באינסוף עצרות שנאמר בהערכות שהיו בהן 40 אלף, היא התקשרה נפעמת שכל הרחובות סביב הכיכר (גם בארלוזורוב) היו מלאים עד אפס מקום באנשים מהאוטובוסים, אז זה בוודאי פי 2 (אם לא יותר) מהמצבים הקודמים בהם נכחה שם. אי אפשר לחשוד בהטיה שלה, היא באמת הופתעה כשחזרה למחשב וראתה את הדיווחים שלא היה שום קשר בינם לבין מה שראתה וחוותה. זה מתקשר ל"מדד האמון בתקשורת" ממקודם…

    אהבתי

  9. התקשורת הפלורליסטית והמגוונת בקול אחד כאיש אחד, עמותות וארגונים מציפים מכל עבר מסרים מטמטמי דעת בממון מממשל זר ומכל הסחי ואינספור הקווים האדומים שנחצו תהליך ההצבעה יישאר נקי מרבב והקלפיות יזהרו באור צדיקים.
    אשרי המאמינים ששכחו את הדוב.

    אהבתי

  10. יצחק הגיב:

    מעבר לפוליטיקלי קורקטנס, איני רואה הבדל משמעותי (פרט להיקף התופעה) בין מנשקי קמעות (כמה יש כאלה?) לבין מנשקי מזוזות (יש המון!).

    אהבתי

  11. בזכותן הגיב:

    אתמול חיליק לעג למועמדת קוליאן שהיא חוזרת בתשובה. האם זה שם קוד למשהו? אם חוזרים בתשובה לא נאים לו אז למה החרדים רודפים אחרי החילונים במסעות של חזרה בתשובה שמערערים את ביטחונו העצמי ולפעמים גם גורמים לנתק והרס במשפחה? אולי זאת הנקמה הטובה ביותר. החרדים משכו חילונים לעבר החרדיות בנימוקים של הפחדה וגילגולי נשמות ועכשיו נאלצים לקבל קולות חדשים שמערערים על הפרימטיביות הישנה והטובה.

    אהבתי

    • חיליק הגיב:

      לא לעגתי לה על היותה כזו, כשם שלא לעגתי על ילדותה הקשה.
      רק ציינתי שאינה יכולה להגדיר עצמה כחרדית מן השורה, לאור דעותיה, התבטאויותיה ואורח-חייה.

      אם היית מכירה אותי באופן אישי, היית מבינה כי תגובתך מצחיקה במקרה הטוב.

      אהבתי

      • בזכותן הגיב:

        אבל מה זה חרדית מהשורה? אתמול אמרת שהבעיה העיקרית ואולי היחידה שלהן שהן לא קיבלו אישור מרבנים וגדולי תורה כמו החפץ חיים. אבל אנחנו מדברים על חברה חרדית אחרת לגמרי. החפץ חיים היה איש עמל ופירנס עצמו על ידי מכולת שהיתה ברשותו. החברה החרדית בת ימינו, יצירת כפיו של החזון איש, עודדה טפילות, עצלות ועוני.

        איזה סיכוי יש לה ואפילו היא היתה מבית חרדי טוב ולא סתם אחת מהרחוב (״חוזרת בתשובה״ רצ״ל) לקבל אישור מרבנים נוקשים ופרמיטיבים כאלה? מישהו חייב להתחיל את המהפכה. אולי כחוזרת בתשובה (חרדית סוג ז׳) אין לה מה להפסיד כי כל האחרות פוחדות מפגיעה בשידוכים. הרי החברה החרדית היא גזענית ביותר. נכה מתחתן עם נכה. פיסח עם חיגרת. כאשר אמרת חוזרת בתשובה היה לזה צליל גזעני.

        אהבתי

        • חיליק הגיב:

          הויכוח עקר. את דעותיי כתבתי.

          אגב, אני מסכים שהחברה החרדית השתנתה במקצת. שינוי גדול הרבה יותר, וחריף יותר עברה החברה 'החילונית'. בעבר, החברה 'החילונית' הייתה אידאולוגית, היו בה אנשים יודעי ספר שידעו את ריבונם.
          היום זו חברה שיטחת ורדודה, שממליכה עליה אלילי זמר וכוכבניות לרגע. [כיף להרגיש בצד המוכלל?]

          הביטי נא וראי תמונות מת"א שלפני 70-80 שנה, בלבושן של הנשים. מזכיר יותר את רחוב רבי עקיבא מבן-יהודה…

          אהבתי

          • בזכותן הגיב:

            השתנתה במקצת? חה חה. אפשר להגיד שגם מייסדת בית יעקב הוחרמה בגלל שהיתה קצת חוזרת בתשובה. הרי היא למדה באוניברסיטה פולנית ופתאום אישה לא נשואה באה להם עם רעיונות מודרניים כמו חינוך לבנות.

            אהבתי

          • חיליק, חבל על הזמן. המתדיין מולך לא מנסה להבין אלא להראות עד כמה החרדים חשוכים.

            אהבתי

            • ולווט שולטתת!!!1 הגיב:

              יכול להיות שכתב וואלה קורא ולווט? אתמול דובר פה על שרה שנירר מי שהביאה חינוך לבנות חרדיות והיום כתבה בוואלה

              http://judaism.walla.co.il/item/2838287

              אהבתי

              • ולווט שולטתת!!!1 הגיב:

                כמו לכל דבר טוב, גם למפעל זה קמו מתנגדים. מן הצד האחד היו ה"נאורים" שכינו את תלמידות בית הספר "אספסוף שחור", "נשות התהילים", "ריאקציה אפלולית" או "סבתות התחינות". מן העבר האחר חששו גורמים חרדים מן המודרנה שהוכנסה שם. תלמידה מספרת כי בעת השיעורים הראשונים היו משליכים אבנים על החלון. שנירר פנתה לתלמידותיה ואמרה: "הם מתכוונים לשם שמים, אבל אנחנו ממשיכים בשלנו". רק גיבוי רבני מקיר לקיר, בראשות ה"חפץ חיים" והרבי מגור השקיט את קולות המתנגדים.

                אהבתי

          • עובר אורח הגיב:

            כך גם צילומים מברלין ולונדון. האופנה הדתית
            פשוט מצויה בכמה פאזות אחרי האופנה הגויית.
            כמו רבי מרוקאי עם שועל מסובב לו סביב הראש
            כאשר שועל יבוא ממזרח אירופה מתפקד כעטרה
            שחזרה ליושנה ויושנה זה אופנה של גויים עירוניים
            בפולין בשנת 1600 בערך.

            אהבתי

  12. נירית הגיב:

    חומר למחשבה

    נחום ברנע, (המוסף לשבת, 13.3, עמ' 2):
    נדמה שהתקשורת בבחירות האלה היתה עוינת לנתניהו, תוקפנית ואכזרית כפי שלא הייתה כלפי ראש ממשלה אף פעם.

    אילנה דיין:
    אין ספק שיש כאן קמפיין אדיר להדחת נתניהו מכל כיוון ותוך גיוס של כל כוח אפשרי, גם בתקשורת, גם בארץ, גם בחו"ל, אני חושבת שקשה לכפור בזה.

    רביב דרוקר:
    כן, אדוני ראש הממשלה, אתה צודק. הכוחות שפועלים להדחתך עצומים. רוב התקשורת עובדת בזה, כסף גדול זורם להשגת היעד […]

    רינו צרור:
    קמפיין מקיר לקיר נגד נתניהו

    עמית סגל:
    רוב עמיתי איבדו את הצפון לחלוטין בבחירות האחרונות. 70% [מהעיתונאים] כאילו התפקדו למפלגה והחלו לעבוד בשבילה. [ …] מה לכם ולעיתונות?

    *******
    מדד הדמוקרטיה הישראלית 2014:
    אמון הציבור בתקשורת הוא הנמוך ביותר מאז נוסד המדד ב-2003, ונמוך יותר מבכל מוסד אחר הנכלל בו.

    אהבתי

  13. שינוע הגיב:

    רוב המפגינים אתמול הגיעו במאורגן במשאיות סוסים מההתנחלויות.

    אהבתי

  14. סקנדל הגיב:

    אחרי הפשקוויל של איזה סרנה אחד,ממשיכים כל התלביביתונים של מרץ וחד"ש בדרכם לא לסקר את ישראל!
    אולי ערמת הגרוטאות לא שמה לב בכלל שהייתה הפגנת ענק והפריעה להם בדרך לבלויים,מילא, אבל אף עיתון! אף עיתון! לא יודע כמה היו בהפגנה?
    בזמן ההפגנה ששודרה כמובן רק בערוץ של ישראל (20) ובערוצי תלביב רק הוזכרה במילה או שתיים,אמרו המארגנים שיש 100 אלף איש!!!
    אז נגיד שכמו תמיד יש הבדל בין המשטרה ל"מארגנים" אבל כמה?
    "רבבות"…רבבות! כמה זה רבבות?
    תזכרו ב"הפגנת תלביב" (השמול הקיצוני-הגרבוזים), איזה כותרות היו,איך זה היה בראש כל העיתונים בתמונות ענק,ושקרים על מספרים…
    המקומונים האלה של תלביב שנקראים תקשורת,הפכו את עצמם במהלך החודשים האחרונים לנייר טואלט, אולי ה"מזבלה" מאמינה למה שכתוב בהם עליהם, על החברים שלהם,על המשלמים להם….
    ישראל עזבה אתכם!!!
    כנופיית עלובים!

    אהבתי

  15. נטע זר הגיב:

    עכשיו אפשר להיות רגועים: אהוד ברק מבטיח היום ממרום המגדל, ש: "אזרחי ישראל יכולים לסמוך על הרצוג בכל נושא ביטחוני".

    אהבתי

    • נטע זך הגיב:

      אם הבוז'ון היה מבטיח לך,ואתה הייתה מבטיח לו,לשתוק על המליונים בעמותות….גם היית תומך בו!
      אחרת?…נכון!

      אהבתי

    • אין ביבי יש ביטחון הגיב:

      בממשלה הקודמת של ביבי הוא מינה את ברק לשר ביטחון כדי לחזק את הדימוי הביטחוני שלו עצמו. עכשיו זמן הרצוג.

      אהבתי

      • הרבה ביטחון הגיב:

        מה לא ליברמן?
        הוא היחיד שיראה להם!
        דם, צפרדע, כינים, לינץ׳, מוותתתתת, חשבונות בקפריסין, בתי בושת באוסטריה.
        שק מלא הישגים בתחום הביטחון יש לליברמן.

        אהבתי

      • ביבי שקרן הגיב:

        וזה דבר הליכוד –

        מהליכוד נמסר בתגובה כי

        "ברק ובוז׳י שוב חוברים, כמו שעשו בשנת 99׳, כדי להביא ממשלת שמאל של נסיגות, ויתורים וחלוקת ירושלים. בפעם הקודמת זה הסתיים בכך שהביאו עלינו את האינתיפאדה השנייה והאוטובוסים שהתפוצצו בלב ערי ישראל. גם הפעם הם נעזרים בעמותות שמאל, ובמיליוני דולרים שזורמים מחוץ לארץ כדי להעלות את שיעור ההצבעה במגזר הערבי ובקרב מצביעי השמאל, אלא שהפעם הם כבר לא שותקים".

        אהבתי

  16. מתי הגיב:

    איך לעזאזל יוצא שבכל פעם שעיתונאי כותב על תחום שאני מבין בו או על אירוע שהייתי נוכח בו, אני מגלה שהנ"ל ממציא או מקשקש? לא יאמן. טלי חירותי סובר כותבת בהארץ על איזה מיזם אופנה של אחת תמרה סאלם ומספרת שרישום הפטנט בארהב עלה 200000$. עלות רישום פטנט בארהב נעה בין כמה מאות לכמה אלפי דולרים בודדים.

    אהבתי

    • יצחק הגיב:

      איני מבין דבר בפטנטים בארה"ב, אבל אולי היא מתכוונת לסכום הכולל ששילמה, לא רק לאגרה אלא גם לעורכי-דין או לרושם פטנטים?

      אהבתי

    • תומר הגיב:

      בתור מי שבאמת מתמצא, יש לי רק תיקון קל לגבי העלויות: עלות רישום פטנט בארה"ב יכולה גם יכולה להגיע גם למאות אלפי דולרים (מכיר אישית פטנטים שזו היתה עלותם). רישום פטנט כולל מעבר לאגרה, גם חיפוש במאגרי הפטנטים, כתיבת הפטנט ושרטוטיו, ניהול ההתכתבויות עם משרדי הפטנטים והעימותים עמם. שכר הטירחה לעורכי פטנטים רחוק מלהיות צנוע.

      אפשר שעלות אגרת הרישום גופא היא אכן זולה בהרבה אך בוודאי לא ברמה של כמה מאות דולרים וגם לא אלפים בודדים. יכול להיות שאתה מתכוון לפטנט ארעי (פרוביז'יונל) שאותו ניתן להגיש כמעט ללא הוצאות במחיר אגרה של קרוב לאלף דולר אך פטנט כזה אינו מספק הגנה אלא רק"תופש תאריך" בכורה וגם זה רק בתנאי שהוא נכתב כראוי ולכן ברוב המקרים מומלץ דווקא כן לשלם את הסכום הנדרש לעורך פטנטים.

      אהבתי

      • מתי הגיב:

        אתה לא מבין בפטנטים ומעולם לא נתקלת בפטנט שעלותו הכוללת בארצות הברית כמה מאות אלפי דולרים. אין חיה כזו. אין. עלות חיפוש היא מזערית (כמה מאות עד אלפי דולרים בודדים). העלות הגדולה היא עלות הכתיבה ולא תעלה כמעט אף פעם על 10000$. עלות אגרות ורישום מלא וסופי לא יותר מאלפי דולרים בודדים. אין עלויות נוספות.

        אהבתי

        • תומר הגיב:

          אני מודה לך על תגובתך המנומסת והמאופקת.
          מאחר וחרצת משפט בחופזה נדמה לי שהמשך הדיון בינינו מיותר ולכן רק אציין שהסיכוי שהנסיון שלך בפטנטים עולה על שלי הוא במקרה הטוב זניח.

          אהבתי

          • מתי הגיב:

            ראה ידידי, ברור שאין לך מושג. לדעתי התבלבלת בין רישום של פטנט בודד בארצות הברית לבין רישום (לאחר פקיעת מועד תוקף אוניברסלי-אמנת פריז) לוקאלי במספר גדול (מאוד) של מדינות על הגלובוס.

            אהבתי

            • באבא הגיב:

              אני מבין שתומר טוען כי במקרים רבים, אתה מתחיל ברישום של פטנט אחד בשאיפה לסגור עניין ב20K (כולל עורך פטנטים מקצועי עם נציגות/שת"פ בארה"ב), אבל בשלב מסויים רשם הפטנטים מסביר לך שטענות 11,12, 14, 18 ו21 בבקשה, הן נפרדות ונדרשת בקשת פטנט נפרדת עבור כל אחת. ועכשיו לך תכפיל 20 אלף בחמש. לא זול (ועוד בשער גבוה).

              אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      כנראה הצליחה למצוא את עורך הפטנטים היקר בעולם.

      אהבתי

      • תומר הגיב:

        יש מקרים שבהם להבדל בין פטנט הכתוב היטב לפטנט הכתוב רע יכולות להיות משמעויות מרחיקות לכת, הרבה יותר מכמה מאות אלפי דולרים (פרטים בחברת אפיליידי)

        אהבתי

  17. הדס הגיב:

    בראיון לוואלה שהתפרסם הבוקר אמר נתניהו (בניסיון לגמד את הרצוג ולבני ולהציג אותם כמי שאינם ראויים לתפקיד ראש הממשלה) : ״ולבני והרצוג? מה הם עשו? הם היו שרים – שרי רווחה, שרי בריאות. הרבה תפקידים אחרים, לא עשו כלום.״
    בדקתי מה עשו הרצוג ולבני.
    הרצוג כיהן כשר השיכון בממשלת שרון, שר התיירות ולאחר מכן שר הרווחה בממשלת אולמרט ובממשלת נתניהו.
    לבני כיהנה בממשלת שרון הראשונה והשניה כשרה לפיתוח אזורי, שרת החקלאות, שרת הקליטה, שרת הבינוי, שרת המשפטים. בממשלת אולמרט כיהנה לבני כשרת החוץ. בממשלת נתניהו כיהנה לבני כשרת המשפטים. לבני היתה חברה בכירה בקבינט המדיני ביטחוני בלבנון 2, בעופרת יצוקה ובצוק איתן (לא הצלחות צבאיות מסחררות ומלחמות שגרמו נזק תדמיתי חמור לישראל).
    ומה עשה נתניהו לפני שהתמנה לראשונה לראש ממשלה ? נתניהו כיהן כסגן שר החוץ וכסגן שר במשרד ראש הממשלה.

    אהבתי

    • ערבה הגיב:

      מדובר על מה עשו האפסים ציבוז'ונים!
      לא איזה "תארים" היו להם!
      בתכלס? כ ל ו ם!

      אהבתי

      • עשו הרבה הגיב:

        אקוניס עשה הרבה.
        ליברמן תרם המון.
        איילת שקד? אין בכלל מה לדבר, שק מלא הישגים.
        חוטובלי היא עגלה עמוסה במעשים ומפעלים.
        ברוך מרזל בכלל הקים את המדינה ב 1948, יחד עם מירי רגב ובצלאל סמוטוריץ׳ שהתפנה לעניין לאחר שסיים לארגן את ׳מצעד הבהמות׳.

        אהבתי

    • אנו- ני - מית הגיב:

      ביבי מפוחד ופועל מתוך היסטריה ופראנויה.

      ביבי אדם מאוד חלש, פריך ושביר.

      אהבתי

  18. משפוחה הגיב:

    זה כי הוא לא ביסס את הקריירה שלו על אחד אח שנהרג באנטבה ועל אבא שנעלב וירד מהארץ.

    אהבתי

  19. איפה לחם? הגיב:

    רק הארץ מכריז בכותרת הראשית של העיתון “עשרות אלפים השתתפו בעצרת הימין בכיכר רבין”.
    ברק רביד מכנה את הליכוד (אחרי סיור בכיכר אמש) מפלגת המתנחלים ולא מפלגת ההמונים, כפי שהייתה.

    גם אני תוהה בקשר להצבעת הפריפריה. האם הקולות ילכו לכחלון ואז עדיין יהיה סיכוי לביבי להרכיב ממשלה כפי שחזתה בשבת רינה מצליח או שמשהו רוחש מתחת לקרקע והחרם האנטי מפאיניקי ישבר.

    נ.ב איפה לחם?

    אהבתי

  20. זיפ תפוזים הגיב:

    רק חסר ל ynet להצמיד לנו מישהו לקלפי שישגיח שאנחנו מצביעים לבוז'י, ואוי ואבוי לנו אם לא. ממש מגוחכת הכותרת והכתבה הראשית והמפרגנת/מלקקת שם בשעות האחרונות ("הרצוג דור 3") : שושלת הרצוג לדורותיה (אבא, סבא , בן…). האם אנחנו חיים במשטר מלוכני? ממש לא השתכנעתי: לא מהתיאור הארוך של התפקיד הבומבסטי שלו ב 2007 ("שר הרווחה ושר השירותים החברתיים, שר לענייני התפוצות, חברה ומאבק באנטישמיות") וגם לא מתמונתו הצפויה עד אימה בכותל, אמש…

    אהבתי

    • בוחר הגיב:

      באמת משפחה ממוצעת שהגיעה לגדולות ונצורות. הרצוג הסב הפך לרב הראשי בזמן המנדט כנראה בגלל האנגלופיליות. היה עבד נרצע של האנגלים. חיים הרצוג נבחר לנשיא כי ״הוא יודע אנגלית״ והיה נשיא משעמם וזר עם מבטא אירי ולא אהוד ביותר. הנכד יצחק הוא תעלומה.

      אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        הנשיא חיים הרצוג היה שנוא על ידי התקשורת השמאלנית בגלל החנינה שהעניק למחתרת היהודית ולרוצחי השב״כ מקו 300. העיתון הירושלמי ״כל העיר״ ממש רדף אותו ולעג לו במדור שבועי קבוע.

        אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        בביוגרפיה שפרסם לפני כשנתיים, מביא מיכאל בר-זוהר סיפור שמדגים את רתיעתם של ההרצוגים מלהתמרד נגד הבריטים: בשנת 1946 נלווה יעקב לאביו לביקור אצל אסירי מחתרות, שהוגלו על ידי הבריטים למחנות כליאה בקניה ובאריתריאה. מיד לאחר שובו מאפריקה, כשנפגש עם חיים לנדאו, חבר הפיקוד העליון של האצ"ל, גילה יעקב הרצוג שיש באמתחתו מכתב מוצפן. את המכתב הזה שיגר אחד האסירים הבכירים במחנות הכליאה, יעקב מרידור, סגן מפקד האצ"ל. לנדאו סבר שהרצוג הצעיר עומד למסור לו את המכתב, אך לתדהמתו הבהיר בנו של הרב הראשי כי מבחינה מוסרית הוא מנוע מלעשות זאת: לפני צאתו לאפריקה הוא הבטיח לבריטים שלא ינצל את הביקור להעברת מסרים בין העצורים למפקדיהם, ומילה זאת מילה. רק לאחר הפעלת לחץ כבד התרצה הרצוג למסור את המכתב בכל זאת, ולסייע בכך בעקיפין למאמץ הצבאי של המחתרות.

        אהבתי

        • זמן הרצוג הגיב:

          סיפור מעניין על משהו שעשה דוד של יצחק הרצוג לפני 70 שנה.
          ולענייננו?

          אהבתי

        • יוריק קרמר הגיב:

          משתמש אנונימי שכמותך, בר זוהר הביא סיפור על הגינות ואתה מגחך. אתה חי בתרבות השקר וההונאה של מדינת ישראל ומרגיש טוב. חבל, כי כל המפלגות משקרות אותך, המצביע האנונימי. אוי שזאת התרבות שאתה מתגאה בה.

          אהבתי

        • עובר אורח הגיב:

          אצל מי בדיוק מכלל הרצים לכנסת
          מילה היא מילה? כולל הנכד של הרבי
          והאחיין של הדוד או שזה מנהג גויי שרצוי
          להמנע ממנו כמו דרעי שכבר התחיל
          להתנקות גם מעשרת הדברות.

          אהבתי

    • זיפ תפוזים הגיב:

      שכחתי לצרף את הקישור לכתבה המגוייסת, שעל ההתחלה מכניסה אותנו לאווירת חסמב"ה הנכונה: "שושלת המנהיגות של משפחת יו"ר המחנה הציוני והמועמד לראשות הממשלה"

      http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4637104,00.html

      אהבתי

      • זיפ טויוטה הגיב:

        ובעל ה"דם הכחול" הזה,ייצג את דימונה,כרמיאל,קרית שמונה ודימונה!
        הבעיה שאווילי הארץ רוצים מלך!
        והם לא מבינים שכנופיות השמולביבים הלבנים בוחרים אחד את השני והם מצביעים ל"מלך"!
        אם לא יתעוררו בבחירות האלה,אולי בפעם הבאה,יום אחד המטומטמים יבינו: שכנופית שמאל מתלביב עושה חיים,בונה בתים,מכינה יורשים ואשדוד ומעלות מוחאים כפיים….

        אהבתי

        • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

          גם המתנחלים הם כנופיה שבעה ולבנה שלא מייצגת את דימונה וקרית שמונה. ביבי בהחלט חתך לכיוון המתנחלים אפילו שהוא עצמו אתיאיסט.

          אהבתי

    • אנו- ני - מית הגיב:

      טמקא, טמקא אבל ישראל היום אלפי מונים גרוע.
      אם לכתו של ביבי תביא את הסוף לפארסת ישראל היום כבר הרווחנו.

      אהבתי

כתיבת תגובה