מכות

yediot22.3.15haaretz22.3.15

isra22.3.15maariv22.3.15

הכותרות

עולם כמנהגו נוהג: בידיעות מבטיחים שיהיה קשה, בישר"ה ממשיכים להפחיד מפני איראן ואובמה, במעריב ובהארץ שומרים על נייטרליות ומודיעים שהולכים לנשיא.

דרור אידר: מי פה הגזען? לא נתניהו, השמאל.

שבעה ילדים נספו בברוקלין. בשלושה עיתונים מדווחים על כך בשער: ידיעות, מעריב וישר"ה. רק בהארץ אין לכך זכר, אבל כן מזכירים שיהונתן גפן הוכה בביתו בעוון שמאלניותו וש-142 נהרגו בפיגועי התאבדות בצנעא.
האסון מופיע בתחתית ע' 8.

ילדיםנשרפו

לעומת זאת סיפור גפן מופיע בתחתית ע' 13 בישר"ה, אחרי שתחילת העמוד מוקדשת לטור של אידר, המסביר שהדיווח על המצביעים הערבים לא נחשב לגזענות.
בידיעות סיפור גפן מופיע ע"פ כל ע' 12.
בהארץ הידיעונת על גפן מופיעה רק בשער.
במעריב בתחתית השער וע"פ כל ע' 8.

משתכשכים בביצה

דרמה בין פרופ' אמיר חצרוני לאמירה בוזגלו (קישור ליו טיוב) בתוכנית הבוקר של קשת בהנחיית יואב לימור וגלית גוטמן. בסוף האייטם מסלק לימור את חצרוני מהאולפן. תקדים? תקדים.

רפי רשף VS עמית סגל.

עמית סגל VS רביב דרוקר VS סגל. קחו נשימה ארוכה, שלושה קטעים ארוכים.
יש לי רק שאלה קנטרנית אחת: האם דרוקר ואני גרים בדירות שכורות מאותן סיבות? כלומר, ייתכן שגם דרוקר, כמוני, מתקיים מסכום מינימלי בחודש ולכן לא יכול לרכוש דירה?

ברנע מתחרע.

ברנעמתחרע

אריאנה מלמד כתבה בסטטוס בפסייבוק שעזבה את ynet כי לא נתנו לה לכתוב טור על ציפי לבני, יתרונותיה וחסרונותיה. וואלה ברנז'ה והמארקר הביאו את הדברים, שאלו את ynet ואת ידיעות וקיבלו "אין תגובה". אבל מישהו הגיב פה בבלוג. נכון שמדובר באנונימי, ושאין לסמוך על טוקבקיסטים, לפחות בחלק לא קטן מהמקרים, אבל זה מה שכותב "יודע":

אריאנה מלמד פוטרה מידיעות. לא התפטרה ובטח לא בגלל מה שהיא מתארת, עכשיו, בדיעבד, בפוזת דון קישוט.
ואף אחד לא טורח אפילו לבקש תגובה או לברר פרטים. בושה.

אז הנה, דווקא ביקשו תגובה. לא ענו.

עוד טור מצוין, כרגיל, של אמיר טייג.
רגע, שנייה, קודם הטור של יום שישי: כך איבדו ידיעות ו-ynet את אמון הקוראים.
ולא, לא התכוונתי לנתניהו טוב לעשירים, אלא לזה שעוד לא עלה לאתר:
הנה חלקיק:
טייג22.3.15

בטח שמתם לב שבכתר של הארץ אין יותר קישור למארקר?
מארקריוק

לפני פיזור

אצבעות שחורות.

– איפה אלה קרי ומה קרה לנוריקו-סאן? הערב ב-20:00 בהר אדר וב-21:00 בסינמטק ת"א.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

47 תגובות על מכות

  1. איפה העוגה הגיב:

    הקטע בין אמיר חצרוני לאמירה בוזגלו מעורר מחשבה לדמותה של ישראל 2015. מסמך סוציולוגי ממש. כד להמעיט בערכה, הוא זרק לעברה בזילזול שהיא בסך הכל למדה באיזה מכללה, היא ממש נתכנסה בעצמה בעלבון כאילו זה בושה מה שאמר. אחר כך היא המשיכה בקו ה״גם אני״, גם אני הצבעתי לשמאל, וחצרוני המטורף לא התבלבל והטיח בה שהוריה אמורים היו להירקב במרוקו. רגע, אבל היא הצביעה לשמאל, היא לא אמורה להיות מהטובים? זה מה שהשמאל הבלתי רציונלי תמיד טוען. שהצבעה לימין היא לא רציונלית כי הם לא משכילים כמותם (מכללה זה לא השכלה), ואילו רק היו מצביעים לשמאל כמותם היה פה שבת אחים גם יחד.

    אחרי ״הגם אני הצבעתי לשמאל״ לא היתה לי שום סימפטיה לבוזגלו. מבחינתי היא חנפנית כמו משה איבגי. מילא החצרונים מצביעים למפא״י לגלגוליה בגלל שחולצה של קבוצת כדורגל לא מחליפים, למה היא קנתה את הלוקש והצביעה להם? מה רציונלי בחלומות באספמיא שהשמאל מוכר? מגיע לה.

    יואב לימור היה פטרוני וצדקני והעיף את הפרובקטור מהאולפן כאילו הוא לא הזמין אותו לתת את הפריק שואו שלו. למה הוא בדיוק ציפה? חצרוני בסך הכל נתן את הטקסט שלו שלא היה שונה מרוח הפוסט בפייס שלו שבגללו הוא הוזמן. אז למה הוא הוזמן?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      "בגלל שהיא הצביעה לשמאל"???
      רציני? היא הצביעה לשמאל כדי להתחנף? למה, כי למזרחים אסור להצביע לשמאל? במה אתה טוב יותר ממי שמציע להורים של בוזגלו להירקב במרוקו?

      אהבתי

  2. עובר אורח הגיב:

    לפני השינה יצאתי לסבוב ופגשתי שכן ביתרי
    מהדור של ציפורי. וכה אמר האיש. פעם
    תחת מפא"י לא פחדנו מהמון ערבים עם
    מלאנ טנקים והמון תותחים,עכשיו אחרי
    כמה שנים טובות של אלו.היהודים נכנסים
    לפניקה מערבים באוטובוסים שאצלנו
    נסעו רק מזרחה.

    אהבתי

  3. ערן הגיב:

    דרוקר שוכר דירה בנווה צדק, את שוכרת דירה ביפו. יחי ההבדל (הגדול).

    אהבתי

  4. ירון נוי הגיב:

    מעניינות הכותרות הראשיות היום. ידיעות ומעריב לא צריכים להביא חדשות. ידיעות כותב "המו"מ יהיה קשה מהצפוי" והרי זה בדיוק הפוך – הצפוי הוא שהמו"מ יהיה קשה. כל ציפור מצייצת את זה. אז איך זה "קשה מהצפוי"?
    במעריב, הפתעה הפתעה: "הולכים לנשיא". אכן, חדשות!

    אהבתי

  5. לחם הגיב:

    האלפיון העליון מתלקק ומתחנף אחד לשני בצורה מבחילה: לילך סיגן פגשה את ראובן אדלר בבר מצווה או משהו כזה ונישקה אותו ואמרה לו שהוא הצליח לסחוט את הלימון הנקרא המחנה הציוני עד הסוף. באמת? היה להם על פי הסקרים כמעט אותו מנדטים לפני שאדלר הגיע. אבל האלפיונים מתלקקים ומתחנפים כאילו אין מחר, צריך להאזין לשיחות שלהם כדי להבין את התרבות, וככה אדלר בטוח שהוא אלוהים. בחיי שאני לא יודע מי מגעיל אותי יותר, הזוג הקיסרי או האלפיון העליון הישראלי.

    אהבתי

    • הומר סימפסון הגיב:

      ברגע שהאלפיון מנסה להדיח את הזוג הקיסרי, הרי שהזוג הקיסרי מנצח.
      הגב' סיגן בוודאי שמה לב לשתי טעויות קטנטנות של מר אדלר. האחת בראיון אצל רינה מצליח שבו בוז'י התגמד אל מול דמותו הענקית של הקיסר. השניה בהוראה לשדר ניצחון (זחיחות) בכל מחיר מה שהביא להתגייסות לטובת ביבי.
      אפשר להמשיך ולפרט ואולם ברור שהרווח העיקרי הוא לחשבון הבנק של אדלר.

      אהבתי

  6. הינשוף של מינרווה הגיב:

    רביב דרוקר הוא, לדעתי, השרה נתניהו של התקשורת.
    במערכת הבחירות הזו הוא איבד כל הערכה שהייתה לי אליו (ועד אז הייתה לי). מבחינתי, נקודת המפנה הייתה במאמר הבלתי-נסלח שכתב על התנהלותו של בנט, ויותר מכך – סירובו להתנצל על כך.
    צודק לחלוטין עמית סגל.

    אהבתי

  7. זיפ תפוזים הגיב:

    ההלשנה של רביב דרוקר הבכיין על דברים שאמר לו לכאורה קובי אריאלי (בשיחה פרטית לגמרי ביניהם, "אוף דה רקורד") היא מעשה מכוער להפליא.

    אהבתי

    • ב הגיב:

      אבי נעלבי, אתה דוברו של קובי אריאלי?

      אהבתי

      • נטע זר הגיב:

        רביב דרוקר יצא פאתט. תגובתו של קובי אריאלי (בפייסבוק שלו): "כמה טוב ששלושה אנשים שמעו את שיחתי עם רביב דרוקר בליל הבחירות ומבינים עד כמה מעוות וסר טעם הציטוט שלו. הייתי נכנס לתמלולים לולא נמאס לי מכל העניין טוטאלית ולולא אני, בשונה מדרוקר, מעדיף לא לצטט שיחות סגורות"

        אהבתי

        • זמן הרצוג הגיב:

          לזכותה של ברטה יאמר כשהיא באבל היא שותקת. השאר מסתבכים עוד ועוד בקורי עכביש. איזה הוריקן של טירוף היכה בשמאל מאז ההפסד.

          מתוך הבלוג של רביב דרוקר

          רביב, עוד מעט יחלפו ימי השבעה. נחזור לחיינו הקודמים ולעבודתנו, אתה תשוב למה שאתה יודע הכי טוב- לחשוף את הטינופות שמנסים להסתיר מתחת לשטיחים הקרועים בכל האמצעים העומדים לרשותם. אתה כאן בשבילנו ואנחנו בשבילך. אל תפסיק. אל תתן לדיכאון לרפות את ידיך כי יש המון עבודה ובמיוחד צריך להדוף את החומה האנושית שמגוננת על השחיתות השלטונית.
          קובי אריאלי וחנוך דאום הכניסו את עצמם לרשימה השחורה של הפסיכולוגית.

          אהבתי

        • טום ג'ואד הגיב:

          הוא אמר והעיתונאי השני ענה והשלישית הגיבה בפייס והרביעי אמר שזה לא העניין, כי הכתב המדיני החמישי כבר כתב על זה והסביר שהמצב הפוך. אחרי התכתובת בא בתזמון מקרים מוצלח, איזה אמן או זמר, ואמר משהו נוסף ובתגובה העיתונאי הראשון צייץ בטוויטר – אמרתי לכם!

          מה קובי אריאלי אמר, למה סילקו את חצרוני מהאולפן, מה צייץ דרוקר ומה הגיב טרוקר למה שאסף אבידן אמר והאם גרבוז הוא האחראי לתוצאות הבחירות..

          אני לא חושב שזה משפיע על איזשהו קורא, כי רוב האנשים (שאני מכיר) עייפו מהלהג, מהפאנלים ומטורי דעות אינסופיים.

          אהבתי

        • טום ג'ואד הגיב:

          הוא אמר והעיתונאי השני ענה והשלישית הגיבה בפייס והרביעי אמר שזה לא העניין, כי הכתב המדיני החמישי כבר כתב על זה והסביר שהמצב הפוך. אחרי התכתובת בא בתזמון מקרים מוצלח, איזה אמן או זמר, ואמר משהו נוסף ובתגובה העיתונאי הראשון צייץ בטוויטר – אמרתי לכם!

          מה קובי אריאלי אמר, למה סילקו את חצרוני מהאולפן, מה צייץ דרוקר ומה הגיב טרוקר למה שאסף אבידן אמר והאם גרבוז הוא האחראי לתוצאות הבחירות..

          אני לא חושב שזה משפיע על איזשהו קורא, כי רוב האנשים (שאני מכיר) עייפו מהלהג, מהפאנלים ומטורי דעות אינסופיים.

          😳

          אהבתי

    • captain beefheart הגיב:

      האם ידועה לך משמעות הביטוי "מלשן"?

      אהבתי

  8. רציונלית הגיב:

    אני מקווה שאמיר טייג מבין בתקשורת יותר מאשר במוח המצביע השמאלני. על פי הכתבה שלו, המצביע השמאלני מכפר שמריהו אינו רציונלי כי לו היה בוחר בביבי היה חשבון הבנק שלו תפוח יותר.
    נראה שאמיר טייג לא מכיר שיקולים רציונלים שאינם קשורים למצב חשבון הבנק. ואם כך, קצת קשה לי לתת אמון ביתר דברים שכתב.

    אהבתי

    • יק הגיב:

      אני מקווה ש"רציונלית" מבינה בתקשורת יותר מאשר במוח המצביע הימני. על פי התגובה שלה, המצביע הימני מהפריפריה אינו רציונלי כי לו היה בוחר בבוז'י היה חשבון הבנק שלו תפוח יותר.
      נראה ש"רציונלית" לא מכירה שיקולים רציונלים שאינם קשורים למצב חשבון הבנק. ואם כך, קצת קשה לי לתת אמון ביתר דברים שכתבה.

      אהבתי

    • סניש הגיב:

      הוא טוען שמבחינת תועלת אישית גרידא הם בחרו באופן לא רציונלי. ברור לו שיש עוד שיקולים. ד"א גם המצביעים ה"לא רציונליים" בימין יכולים להגיד: הליכוד לא מיטיב איתנו אבל אנחנו מעדיפים אותו בגלל המדיניות הכללית שלו. זה יותר תרגיל מחשבתי מאשר מאמר דעה.

      אהבתי

  9. אחת הגיב:

    רוגל אלפר בגועל נפש אופייני

    אנחנו או הם. להם יש כוח פוליטי, ותמיד יהיה. אנחנו אליטה. בפלוטוקרטיה, זה כוח משמעותי. אנחנו צריכים להשתמש בו כדי לגייס את העולם לכפות כאן הסדר מדיני שרוב הציבור היהודי בישראל מתנגד לו. חרם, סנקציות, מה שצריך. שיקראו לנו בוגדים. אז מה. שמעתי אותם צועדים ושואגים מתחת לחלוני במוצ"ש לפני שבוע. גם ככה דמנו בראשנו.

    אהבתי

    • חייל זקן הגיב:

      רוגל אלפר? זה לא זה שהיה בדרך לברלין לא מזמן?

      אהבתי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

        כותב הנאומים של הרצוג אמר בתקשורת שהוא יורד לברלין. לחשוב שטיפוסים כאלה כמעט חטפו את השלטון והיו מנהלים את חיינו תחת טילים וטרור. אה, זה הפחדה. לא מציאות.

        אהבתי

        • יונת דבבה הגיב:

          זה כוח משמעותי. אנחנו צריכים להשתמש בו כדי לגייס את העולם לכפות כאן הסדר מדיני שרוב הציבור היהודי בישראל מתנגד לו…

          הגאון מתנסח בלשון עתיד כאילו גל הרפש שעבר על הבוחר הישראלי וממשיך לפקוד את חופי המציאות איננו כפיה. רתימת הממשל, האיחוד ופקידונים במשרד החוץ לאג'נדה שלכם היא מעשה סופר דמוקרטי.
          אתם רוגל- אליטה? בקושי עטיפה למליטה.
          רוב מקבלי ההחלטות, המדענים היישומיים, הבעלים ומנהלי הארגונים שאני מכיר לא הצביעו מרצ ומיעוט קטן מהם הצביע בוז'י. רובם מתנגד לשתי מדינות באופן נחרץ. נכון, אלה לא אנשי התוכן השוקן והחוקן.

          זה הדרעקים האלה שמתנדבים למילואים, בקהילות, בעמותות, הפראיירים שמחזיקים את הארץ על הכתפיים. ימנונים נו. הבכור שלי יצא לקושש קולות ל- V15 ואתם תביאו כסף ולחץ BDS חיצוני לכפות את דעתך על הרוב היהודי -ולזה אתה קורא אליטה?.
          אף אחד מאיתנו לא ירים עליכם יד וכתבי הארץ בטח שלא שווים את זה. ערימת הזבל בסופו של דבר תתלקח. לא רואים עדיין כלום אבל כבר קניתי גרעינים. העשן ידמיע הרבה עיניים בקרוב. לפני שעה התוודה בפני אחד מיוצאי הדופן. בכיר למדי, פעיל ומכיר מקרוב את הביפנוכו של המחנצ. אמנם יחימוביץ' ירתה לנו בתוך הנגמ"ש אבל לפחות נשארנו עם מצע חברתי במקום לחרטט שקרים ולטנף על נתניהו. ככה אמר זה שיודע שכתבי הכלכלה קילקלו את הקריירה בשל חופן דולרים. אליטה נו.

          אהבתי

        • ירון הגיב:

          וכשמנהל את חיינו יורד לארצות הברית שניהל מקלט מס בג'רסי זה יותר מרגיע?

          אהבתי

  10. אחת הגיב:

    אריאנה מלמד פוטרה מידיעות. לא התפטרה ובטח לא בגלל מה שהיא מתארת, עכשיו, בדיעבד, בפוזת דון קישוט.
    ואף אחד לא טורח אפילו לבקש תגובה או לברר פרטים. בושה.

    וגם אם היא פוטרה ולא התפטרה איך זה קשור לעניין שהתקשורת הייתה פרוודאית ולא הביאה לציבור הבוחרים תמונה מלאה? ונניח שהיא פוטרה, אריאנה מתלוננת שלא קיבלה פיצויים. מתי לא מקבלים פיצויים? כאשר אדם מתפטר ולא מפוטר. לא שזה חשוב. בשורה התחתונה נא לזכור שהפעילים במטה הליכוד זעקו ״הו הא מה קרה, נוני אכל אותה״. הם לא אמרו בוז׳י כי הוא נתפס כמריוניטה חיוורת. סרח עודף.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      מי אמר שזה קשור? הנושא הוא אריאנה, לא התמונה שהביאה התקשורת.
      וברור שמי שמפוטר צריך לקבל פיצויים.

      אהבתי

      • אחת הגיב:

        זה מה שנאמר. מי שמפוטר מקבל פיצויים, לא מי שמתפטר. אריאנה טוענת שהיא התפטרה ולא קיבלה פיצויים. לא שאני לגמרי מבינה את הסיפור עדיין שליחו של מוזס לא נתן הסבר ברור אלא רק זרק ספין להשחיר את דמותה של אריאנה שגם ככה לא עושה רושם יציב. קל להיות חזק על חלשים. אריאנה אדם חלש ומעורער זאת לא סיבה למוסזים להבאיש את ריחה.

        אהבתי

      • nurit הגיב:

        רק הערה קטנה לסדר, מאז שנכנס לתוקף חוק הפנסיה (נניח ינואר 2009) יש לשער שמוזס מתנהל על פי חוקי העבודה של מדינת ישראל ומפריש לקרן הפנסיה של מלמד הן פנסיה והן פיצויים. אריאנה מלמד לו פוטרה או התפטרה, הפיצויים שהצטברו בקרן הפנסיה הם שלה. כך שזה לא משנה בכלל כל מה שנכתב פה (פוטרה – כן קיבלה, התפטרה – לא קיבלה) אלא השאלה היא, אם זה באמת מענין את האנשים כאן, עקרונית פוטרה או התפטרה ללא כל קשר חפיצויים.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          מאחר שזה בלוג ביקורתקשורת ואריאנה אומרת שהתפטרה כי לא נתנו לה לכתוב על לבני, זה רלוונטי לענייננו.
          ובנושא השני, בלי קשר למקרה זה, ההנחה שמעסיקים תמיד נוהגים לפי חוק מעוררת בי גיחוך גדול.

          אהבתי

        • יק הגיב:

          על פי יואב יצחק (מלפני כשבועיים) ספק רב אם ההפרשות הועברו כחוק. עוד נושא שמחייב תביעת דיבה או מחאה אדירה בברנג'ה התקשורתית. משום מה – לא זה ולא זה התרחש. תמהני…

          אהבתי

    • אחת הגיב:

      המקור שכתב פה, ביקר גם בדה מרקר. כנראה שזה אותו אחד

      45
      פיטרו אותה כי היא כתבה שטויות שלא עיניינו את אף אחד.
      סוקרטס07:3122.03.15
      ביקורות על ספרים שמעולם לא קראה , התפארות על שליטה בשפות שמעולם לא נשמעה מדברת אותן , כתבות בישול על אוכל שספק אם היא ניסתה בעצמה לבשל.
      דווקא ynet נורא ניסו ובמשך שנים נתנו לה לפרסם , עד שזה נהיה ממש מגוחך.

      טוב, בהכירנו את אריאנה הלא מאוזנת זה יכול להיות נכון. אבל למי יש סימפטיה למוזס בימים אלה? הוא לא לוקח סיפורים עלובים על בקבוקים של אישה מופרכת וחוגג איתם להשחיר דמות פוליטית? אז אריאנה רק אחרי הבחירות נזכרה במה שאולי לא באמת קרה או לא בדיוק.

      אהבתי

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אביב דרוקר הארץ

    באחת ההפסקות בליל הבחירות הארוך, אחרי שאנשי הימין סיימו לקונן שהתקשורת רצתה בהפסדו של נתניהו, כאילו מדובר בפשע נגד האנושות, יצאנו לשיחת חולין קצרה. קובי אריאלי אמר כי "בניגוד אליכם", דאום ואני יודעים באמת מה קורה בבית משפחת נתניהו, כי אנחנו קרובים, וזה פי מאה יותר חמור ממה שאתם חושבים. נדמה היה לי שדאום מהנהן בהסכמה. עניתי לו: זה מאוד יפה שבשידור אתה תוקף אותנו בברוטליות ופה אתה אומר את זה. אריאלי עשה פרצוף של — טוב, אתה יודע מה יקרה לי אם אגיד את האמת בשידור, ואני תהיתי האם עדיף להמשיך להיות עם הלוזרים, שאומרים את האמת בשידור, או עם הווינרים שמדברים בהפסקות הפרסומות.

    רביב דרוקר בהארץ בקטע קוקסינלי מהגיהנום. הוא לא מבין מה רוצים ממנו, לפחות הוא היה גלוי. הנה קובי אריאלי גם חושב ככה רק לא מוכן לצאת החוצה. הוא לא מבין שאנשים מהישוב לא מצביעים בגלל שרה. שתהיה אישה איומה ככל שתהיה. לא בזמן האביב הערבי והמדינה האיסלמית המתפשטת. איפה הוא חי?

    מאחר שהוא מציין שקובי אריאלי וחנוך דאום הם בני בית אצל הנתנייהוז, מה ההגיון להלשין? הרי ברור שכעת הוא שרוף אצל שרה? אי אפשר להבין את הראש הוייברעסי הביצ׳י של רביב דרוקר. תנוחי.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      1. ודאי קראת פה קישור לפוסט של דרוקר בבלוג שלו, נכון?
      2. מה יש לך נגד קוקסינלים? קוקסינלים הם מלשנים? WTF?

      אהבתי

    • שולמית הגיב:

      תודה לדרוקר. כבר זמן רב מפאר קובי אריאלי את נתניהו ואשתו בתוכנית " המילה האחרונה" , מטרחן ומשעמם, בעיקר מעצבן . כעת , אחרי שקברו את המילה האחרונה במתכונתה המשעשעת והחליפו בתוכנית אקטואליה מיגעת,קיבל קובי תוכנית שבועית שהרי הוא מיטיב להתחנף לכל בעל פוטנציאל להועיל. זו הסיבה, כך אני חושבת שסיפר מה שסיפר , לדרוקר, להסתחבק, לשאת חן וחשב שדרוקר ישחק את המשחק השמאלני וינהג באבירות כשזה נוגע לאנשי ימין. הרי אנשי שמאל מקרסמים רק את מי שנראה להם לא מספיק שמאלני. יפה עשה דרוקר שגילה מה שאמרו דאום וקובי. שישלמו את המחיר אצל גברת. אגב, אתה טועה. רבים הצביעו גם לשרה ולא רק לביבי.

      אהבתי

כתיבת תגובה