סינמסקופ נפרד מאורנג'

בלוג הקולנוע של יאיר רוה, סינמסקופ, נפרד מאורנג' ב-1 בספטמבר.

בכך מקיץ הקץ על הבלוגייה של חב' הסלולר, מיזם שהחל בקול תרועה רמה ב-2008 עם כמה בלוגים אותם כתבו עידו קינן, גדי שמשון (יוזם הרעיון), בועז כהן, אחי רז, אביעד קדרון ורונן דורפן, וכמובן רוה ואנוכי. אני עזבתי ראשונה (לטובת אייס, ב-2010), ואחרי עזבו כל השאר, כל אחד לבלוג משלו או לעיסוקיו. רוה נשאר לכבות את האור, אף שבאורנג' טענו חזור וטעון שהבלוגייה תקום מחדש עם בלוגים אחרים ומבטיחים.

הבלוגייה הייתה חלק ממיזם אורנג' טיים, שירות הסרטים בתשלום והמוזיקה של אורנג', אולם המיזם שכשל נסגר כבר לפני כמה חודשים בינואר 2012.
רוה בונה בימים אלו בלוג עצמאי, ובוחן כמה שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים.

וזה הדיווח של רוה על תום השת"פ.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה דו"ח מיוחד, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על סינמסקופ נפרד מאורנג'

  1. YuNga הגיב:

    אני חושב שאורנג' נפלו בעיקר עקב העובדה שכיום הסמארטפונים כוללים קניית אפליקציות ישירות מה"יצרן" ולא דרך צד שלישי שגובה 20 ש"ח עבור מירוץ מסכן שבכלל לא עולה כסף (ימי נוקיה העליזים).
    הזמן של אורנג' כחברת תוכן תם, וכעת היא אך ורק נותנת שירות תקשורת, אולי כדאי להם לשקול כניסה לתחום השרתים וה-VPS לאחסון אפליקציות מקומיות בתשלום.

    אהבתי

  2. מיקי הגיב:

    הטעם שלי ושל רוה בקולנוע דומה מאוד (שנינו גדלנו על ג'אנק אמריקאי), הוא כותב טוב – אבל אני מעדיף לקרוא את קליין או שניצר, שהמנעד התרבותי שלהם הרבה יותר רחב משל רוה שעולמו צר למדי והוא מנסה להרשים משום מה

    אהבתי

כתיבת תגובה