על ההפקה חתומה "קבוצת אמנים למען ישראל מחר".
ובפייסבוק.

הסיבה: ביום שישי הקרוב תתקיים ההפגנה השנתית בחברון שקוראת לפתיחת רחוב השוהדא.
(תודה רבה לשאול).
על ההפקה חתומה "קבוצת אמנים למען ישראל מחר".
ובפייסבוק.

הסיבה: ביום שישי הקרוב תתקיים ההפגנה השנתית בחברון שקוראת לפתיחת רחוב השוהדא.
(תודה רבה לשאול).
תקשיב אין לי מושג מי אתה ומה אתה רוצה מחיי, אני רק דורשת ממך חדל להציק לי בתגובות הדביליות שלך המכוונת לגופי ולא למהות הדברים שאני מגיבה עליהם. אתה אדם סכסכן, מסוכן עם מצח נמוכה שממאיס את עצמו על כולם כולל הסובבים אותך. אני מבקשת ממך לחדול מהשטויות שלך ולהפסיק לרדוף אותי כי אני מבטיחה לך שזה לא יעבור בשקט. מקווה שהבנת ואם לא אתה תלמד בדרך הקשה.
אהבתיאהבתי
לוולט צהרים טופים. מציע לך לשלב מחר לינק לקטע המופלא הבא שפרסם רוזנבלום.
רלוונטי במיוחד לברנז'ה בשל העיסוק בדוברות, אבל משעשע במיוחד לכל קוראינו:
"מיומנו של איש מערך הדוברות וההסברה במשרד ראש הממשלה"
http://www.haaretz.co.il/misc/1.1447550
אהבתיאהבתי
אוקיי, תודה, התייחסתי לכך בזמן אמת, אבל זה עדיין מצחיק
אהבתיאהבתי
לא, שאר הניקים שלך מסכימים איתך.
אהבתיאהבתי
רק אני חושבת שהמעשה הזה מוכיח את גדלותו וחשיבותו של ישראל היום לחיים בארץ?
אהבתיאהבתי
לישראל היום יש לא מעט עילות לתביעה ואני מקווה שלפחות אחת מהן תצלח.
אהבתיאהבתי
שוב תביעה? רק תביעות בראש שלך? זה מזכיר לי איזה פרופסור שהתלהם כאן לאחרונה.הפתרון לכל בעיותינו – תביעה
אהבתיאהבתי
אתם באמת חושבים שבגיליון רגיל של ישראל היום יש יותר אמת מאשר בגיליון הזה?
אהבתיאהבתי
תוהה:
זה דיווח "אוטופי" מטעמים פוליטיים או אומנותיים?
אהבתיאהבתי
זה אוטופי כי זה מדבר על שלום ועל דברים אופטימיים וחיוביים מהסוג הזה, שרק אמנים יכולים להיות תמימים מספיק כדי להאמין ולקוות שהנשמה היהודית שואפת אליהם.
אהבתיאהבתי
בניגוד לנשמה הערבית?
אבל עזבי ויכוחים מפגרים.
אני שואל שוב – מה אוטופי בדיווח מומצא על ביטול הופעה של גאנז & רוזס?
כל שאר הדיווחים נהירים לי. זה לא. אלא אם כן המחשבה היא שביטול של גאנז & רוזס זה משהו שעם ישראל לא יוכל לעמוד בו (בניגוד למיליון ואחד ביטולים שהיו עד כה), עד כדי כך שהוא יחליט שהוא אשכחך ירושלים.
אהבתיאהבתי
הפוך, גוטה.
גאנז זה עונש למפירי זכויות אדם. נפרק את הגדר, ונשמע את זה כל היום.
אהבתיאהבתי
ההסתה שלך עוברת כל גבול,
זה מה שמלמדים אותך בקרן החד"שה?
אהבתיאהבתי
יגאל?
אהבתיאהבתי
זה המקום היחידי כמעט ברשת שמספר את האמת על רחוב השוהדא, כולל הפיגועים והכל:
http://ehudg.wordpress.com/2010/02/25/%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%93%D7%94-%D7%91%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9F/
כל שנה מעצבנים אותי השקרים של השמאל בנושא מחדש
אהבתיאהבתי
קפטן ג'ורג', כסאטירה זה מביך מאוד.
אהבתיאהבתי
עניתי שם. לנוחותך גם פה: "תקשיב, לא משנה כמה אלימה ומוגזמת ההתנגדות, אם אתה אלף והם מאה ועשרים אלף, ואתה חייב להשבית חצי מהעיר ותושביה כדי להבטיח את שלום האלף, אולי מקומם של האלף לא שם – בטח לא במצב הקיים, שבו הם אזרחים בפוליטיאה שקובעת מה יהיה בשטח, והמאה עשרים אלף לא."
אהבתיאהבתי
תעשה טיפהל'ה זום אאוט, ותראה שהמשל על האלף מול המאה עשרים אלף חל על כל מדינת ישראל במזה"ת. שנתחפף?
אהבתיאהבתי
הגיהנום הוא הזולת, שמור על נקיונו.
אהבתיאהבתי
אבל המזרח התיכון לא שולט בישראל, וישראל כן שולטת בחברון. אתה כבר לא הילד בגטו עם הידיים למעלה. אתה זה עם הרובה. לא במובן של "הרשע" אלא במובן של "זה שגורלו בידיו ולכן אין לו זכות להתנהג כמו היסטרי מבועת מכליה מיידית". תתרגל.
אהבתיאהבתי
אנחנו עם רובה כי אחרת נצטרך להיות עם ידיים למעלה.
אהבתיאהבתי
אז מותר לנו לעשות הכל, נכון? גם לירות ברובה הזה סתם?
אהבתיאהבתי
למה לירות אם אפשר סתם להרוג ?
אהבתיאהבתי
איזה תמונה.
מעניין אם היא תזכה בפרס תמונת השנה בעיתונות.
אהבתיאהבתי
התמונה צולמה ע"י נאסר שיוחי (nasser shiyoukhi) מ AP והוא אכן מועמד לצלם השנה
אהבתיאהבתי
רק שכחת לציין שזו התמונה שזיכתה אותו במקום השני…
נראה אם יהיה מועמד שוב ב-2012.
אהבתיאהבתי
זה רפרור לתמונה המפורסמת ההיא מהשואה שבה החייל הגרמני מכוון את הנשק כלפי הילד היהודי עם החגורת נפץ?
אהבתיאהבתי
כלומר אם חמישה ערסים במועדון תוקפים בחור שהעז לשאול בחורה שרשומה על שמו של אחד מהם בטאבו (בין אם היא רוצה ובין אם לא) מה השעה, המשטרה צריכה לעצור את הבחור ולא את הכנופיה? הרי חמישה הם יותר מאחד.
ההגבלות צריכות לחול על התוקפן, לא על המותקף. זה, כמובן, נכון גם עבור מתנחלים שמתקיפים את שכניהם הערבים.
אהבתיאהבתי
כמה חבל שיישוב יהודי (רציף) בחברון הוא לא עניין של 45 השנים האחרונות אלא הרבה, הרבה, יותר מזה.
אפילו יותר חבל שפרעות תרפ"ט (או בשמן הפחות מכובס : טבח חברון) התרחשו.
יש הבדל בין להיות פוליטיקאי ו/או פעיל זכויות אדם לבין להיות אדם בעל שכל ישר.
אהבתיאהבתי
נו אז מה? היה ישוב ערבי רציף בן מאות שנים בכפרים שמחקנו מהאדמה ושתלנו עליהם קיבוצים, מושבים, עיירות וערים. הם עשו תרפ"ט ואנחנו עשינו גולדשטיין – ועוד אחרי זה הטלנו **עליהם** הגבלות. די כבר. הנקודה היא נורא פשוטה: בלי לוותר על חברון אין מדינה פלסטינית. לא רוצה מדינה פלסטינית? ספח את השטחים. אין באמצע.
אהבתיאהבתי
רחביה אחי אתה הכי צודק. בלי וויתור על חברון לא תהיה מדינה פלסטינית. אז לא תהיה! לא הייתה מעולם למה שתהיה?
וחוצמזה אתם תוותרו על חברון ואנחנו נמשיך להגיד שבלי לוד, רמלה, עכו, באר שבע וחיפה ג"כ לא תהיה מדינה פלסטינאית. וכמובן מימוש זכות השיבה של 4.5 מיליון פלסטינים. על יפו נוותר בגלל בעלת הבית כאן.
אהבתיאהבתי
אתה פשוט אדיוט מחוצף
אהבתיאהבתי
לרחביה – אתה אומר שטויות. מוחלטות.
חברון היא עיר יהודית. נקודה. אם עיר "שייכת" למישהו, זה רק לנו בתור עם ישראל, העם היהודי.
מקומם לשמוע את הטיעון שלמען השלום והשקט צריך לברוח ממקום ששייך לנו. הכיבוש? בדיחה עלובה. מתי היו מאורעות תרפ"ט? ומעבר לכך, האם כיבוש מצדיק רצח? מי שטוען כך, הוא אדם חולה שזקוק לטיפול!
אם האוכלוסיה הערבית מוסלמית בחברון או בכל מקום אחר בוחרת באלימות, עליה לשלם את מלוא המחיר. לדעתי, אותו "כיבוש" הוא מחיר קטן מדי לשלם עבור רצח, אונס, שריפה, שחיטה ועוד.
אהבתיאהבתי
תקשיב, הקושאנים של החבר הדמיוני שלך לא תופסים במישור המציאות המשותף. הפעם האחרונה שהיה בחברון רוב יהודי היה לפני לפחות 1500 שנה. ירושלים? סיפור אחר. היה רוב יהודי עשר שנים לפני היציאה מהחומות. אבל חברון עיר יהודית? מילניום וחצי שלא. בחברון תמיד היתה קהילה יהודית, זה נכון. ובמדינה הדו-לאומית שאתה והחברים שלך כפיתם עלינו תמשיך להיות. מעדיפים לגור בחברון ושלא תהיה מדינה עברית מובהקת? קיבלתם.
אהבתיאהבתי
חביב אתה. מי דיבר על רוב? מי דיבר על קושאנים? לא מקבל את זה שחברון יהודית? זכותך. מקבל את זה שאפשר לרצוח בגלל איזה כיבוש, ואסור לחסום ולהקשות על הרוצחים? זכותך.
(הולך להקיא).
אהבתיאהבתי
אז לא מכוח הבטחה אלוהית ולא מכוח רוב… אז מה? מכוח זה שפעם? פעם היו הרבה דברים. פעם החיג'אז במשך מאות שנים היה בשליטת המשפחה ההאשמית. היום לא. פעם בסלוניקי הנמל היה שובת בשבתות ובחגי ישראל, כי לא היה טעם לפתוח אותו כששבעים אחוז מהסוורים ושאר עובדי הנמל לא עובדים בכל מקרה. באלכסנדריה גרו יהודים מיום היווסדה וה"רובע" היהודי תפס כמעט חצי עיר. גם אותה נשיב אלינו? תושבי ההווה חשובים יותר מתושבי העבר. אי אפשר לשתק ל-150 אלף איש (אני כבר לא מעודכן… בויקיפדיה טוענים 163 אלף, אבל נלך על 150)את החיים בשביל אלף. זה נלעג. זה מופרע.
אהבתיאהבתי
א. כמובן שלא משתקים ל150 אלף איש את החיים. השטח שבשליטה ישראלית בחברון עומד על כ-20% משטח העיר בעוד 80% בידי הפלסטינים. לא נורא, אתה מתקדם, רחביה, בתוגבה קודמת זה היה חצי עיר ועכשיו מתברר שזה כל השטח. בסוף עוד נחשוב שרחוב השוהדא הוא הרחוב היחיד בחברון ושאי אפשר לנסוע מסביבו (אפשר גם אפשר, נסה דרך גבעת אבו סנינא) ולכן כל תושבי חברון נשארים בבית ונאלצים לצלוף מהחלון בתינוקת בת כמה חודשים.
ב. בכל מקרה שמחתי לראות שאתה מכיר בזכותם של יהודי חברון להגנה. אני מניח שלא מפני הכאתם בשרשראות ברזל ובאלות והצתתם בבנזין שנשאר בתא המטען בעת הפגנות, אבל גם זו התקדמות. אגב, האם המתנחלת שחוטפת בתמונה של שועלן את הבלוק נכללת בין אלו שהוזכרו באותו מאמר?
אהבתיאהבתי
כשזה הרחוב הראשי של העיר? כן, זה לכולם. זה כמו שיסגרו את אבן גבירול בתל אביב, את רחוב יפו או קינג ג'ורג' בירושלים.
איך אתם אוהבים לנפנף בקורבנות שלך. אתה מבין שאתה מוביל בהרבה בגרימת מוות בחברון? אתה מבין שעל כל הרוג יהודי מאז תחילת הציונות בתחומי חברון יש לפחות עשרה פלסטינים? שעל כל שלהבת פס ז"ל יש עמאר קוואסמה, בן 65, שקם משנתו למשמע חיילים בחדר השינה שלו (הם טעו בקומה, אגב) ונורה כשהתיישב בבהלה והצבא שלך טוען שזה בסדר? בכל יום החיילים שלך משפילים ומטרטרים ונוהגים בגבהות לבב. כדי שהמתנחלים שלך יוכלו לעשות קיצור דרך למערה המזורגגת אתה אוטם לאנשים את החלונות. מעניין שבשום עיר אחרת בארץ לא נדרשים האמצעים האלה. זה כנראה מוטציה מקומית בחברון.
אהבתיאהבתי
האם אתה מאמין ש
1) רצח בני הזוג ברחוב השוהדא קביל ויש לאפשר לפלשתינים גישה לאזורים עם יהודים
2) שסגירת רחוב היא עילה לרצח
3) שסילוק יהודים מחברון יביא שלום ויגרום לפלשתינים להפסיק לנסות לרצוח?
אהבתיאהבתי
"אם אתה מאמין ש
1) רצח בני הזוג ברחוב השוהדא קביל ויש לאפשר לפלשתינים גישה לאזורים עם יהודים
2) שסגירת רחוב היא עילה לרצח
3) שסילוק יהודים מחברון יביא שלום ויגרום לפלשתינים להפסיק לנסות לרצוח?"
1. לא קביל, אבל אתה לא יכול "למנוע מפלסטינים גישה לאזורים עם יהודים" בצורה הזו. למה לא תסגור את היהודים בשכונת אברהם אבינו או מה שמה? ואתה בוודאי לא יכול לסגור רחוב לשנים על רצח ספציפי או אפילו כמה. מתי היה הרצח האחרון של יהודי בחברון? לא כל שכן ברחוב השוהדא?
2. לא סגירת הרחוב היא עילה לרצח, הכיבוש הבוטה עד קומיקס הזה הוא עילה לרצח. בהחלט. פשוט הפוך את היוצרות, ואל תגיד לי "אם היוצרות היו הפוכות הם היו שוחטים את כולנו וזהו". פשוט לצורך התרגיל המחשבתי תאר לך שאתה במצב של הפלסטינים במצב הזה, סתכל לי בעיניים ותגיד לי שלא היית רואה לנכון להרוג מתנחלים חמושים. בסדר, לא היית צולף בתינוקת. יופי לך.
3. אני כבר לא מאמין בפתרון שתי המדינות אז לא. אני בהחלט מאמין שהפסקת הכיבוש והאפרטהייד בשטחים הכבושים יפחית את האלימות בסופו של דבר.
אהבתיאהבתי
התגובה הזו לרחביה מתחתי:
http://www.pmo.gov.il/PMO/Communication/IsraelUnderAttack/VictimsSearchResult.htm?dEndDate=734554&dStartDate=0&sText=&sPlace=%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%95%d7%9f
כמה מתוכם נשאו נשק?
למה בכלל אני מתווכח איתך על השאלה אם מותר או אסור להרוג???
אהבתיאהבתי
לא ראיתי שם שום דבר אחרי 2004. מרשים. תאר לך הבריטים היו סוגרים את אלנבי לשמונה שנים כל פעם שהלח"י היו הורגים להם סרג'נט.
הרחוב, אגב, נסגר ב-2000. רוב מכריע של התוצאות בעמוד שקישרת היו אחרי זה. יעיל גם העניין.
אהבתיאהבתי
מאחר ורק במאורעות תרפ"ט נרצחו 59 יהודים וזה עוד לפני שאנחנו מדברים על כל אלו שנרצחו שם מאז חידוש היישוב היהודי אשמח למובאה בעניין עשרה הרוגים שלהם על כל אחד שלנו ומאחר וזה כל כך מופרך לא אדרוש הפניה לויקיפדיה ואסתפק אפילו בציטוט מאקטיבסטילס או מהבלוג של יוסי גורביץ' (אבל בלי לספור פלסטינים שתאילנדים רצחו, טוב?).
אהבתיאהבתי
הלכתי על מספר שמרני. מספר ההרוגים הפלסטינים מידי ישראל מאז 1967 גבוה פי כמה עשרות ממספר הקורבנות היהודים מידי פלסטינים (אז אל תספור פה 3000 הרוגי יום כיפור למשל…). אתה כל-כך רגיל להצדיק כל הרג שהכוחות שלך מבצעים שאין לך מושג איך המספרים נערמים.
אהבתיאהבתי
רחביה, כתבת על הרוגים פלשתינאים _בחברון_. מה לעשות שזה פשוט לא נכון?
בכל מקרה היחס בין ההרוגים בכלל לא רלוונטי. אם שודדים חמושים פורצים לבנק אבל המשטרה מגיעה לפני שהם מספיקים לברוח ובקרב היריות שמתפתח נהרגים שלושה שודדים ושוטר אחד, האם העובדה שהיו פי שלושה הרוגים מקרב השודדים מעידה על צדקתם?
אהבתיאהבתי
על ישראל להפסיק לחשוב כל הזמן על מה עושים הערבים, ולהתחיל להסתכל על מעשיה שלה. אנחנו הופכים למדינה בה כל מה שחשוב הוא "צדקתנו" וכל האמצעים כשרים להשיגה. בדרך למטרה מפוקפקת זו אנחנו מאבדים את צלם קיומנו כחברה מוסרית, שומרת חוק וליברלית והופכים לחברה דכאנית, אלימה וכוחנית. ביטויים כך אפשר לראות במערכת החינוך, על הכבישים ובתור לסופר.
התוצאה הסופית של השינוי הזה תהיה או מלחמת אזרחים, או מלחמה כוללת במזרח התיכון, או שתיהן גם יחד. בשורה התחתונה זה יביא לסוף הציונות ולחיסול מדינת ישראל. אני מוכן לוותר על הנוכחות בחברון בכל יום נתון בשביל לשמור על ישראל, ולא להגן על חברון ולאבד את ישראל.
אהבתיאהבתי
ואני מוכן להחזיר את אדמות רמת אביב ג' שכבשנו מאבו-קושאן ובלבד שלא נאבד את המדינה.
אהבתיאהבתי
איזה באסה שבתקופה בה לא היו יהודים כלל בחברון, בין מאי 1948 ליוני 1967 (19 שנים) לא ניצלו הפלסטינים את רצונם "הטוב" של מארחיהם הירדנים כדי להקים את פלסטין. התנקשו בחיי המלך עבדאללה, ניסו להתנקש בחיי יורשו חוסיין שכבשו את הגדה המערבית ושלטו בה שלטון "נאור" ו-"בלתי מקפח". עם כזה רצון טוב מצד המארחים, לא פלא שהמילה "קיווש" לא הוזכרה. פתאום היא צצה מתהום הנשיה רק שכובש מסוג אחד הוחלף ע"י כובש בן דת אחרת.
אני מוכרח להגיד לך ברמן, שמיחזור כל כך מסיבי של דעות מעופשות מיושן שכל אחת ואחת נבדקה ו/או נוסתה ע"י ישראל לא גורם לך להצטייר כאדם בעל הכרה כלשהי במציאות.
אולי כדאי שתקרא את ספרו של יונה שנוצותיה צחורות משלך, פרופ' שלמה בן עמי ("צלקות המלחמה פצעי השלום" – תרגום השם מאנגלית) ובו לקחיו של שר החוץ ואחד מהנושאים ונותנים החשובים בקמפ-דייוויד 2000. אפילו ליונה הצחורה הזאת יש לקחים מרים מאד מהתביעות הפלסטינאיות ובעיקר – משיטת המו"מ ("משא ומרמה") שלהם.
אתה מתווכח על זוטות ופעוטות כשהפלסטינאים מזמן גילו את כל קלפיהם ומוטטו את החלום בן ה-60 שנים של השמאלנים בארץ. הם חושבים ביג-טיים. אתם – As small as possible.
אהבתיאהבתי
מי שתומך בהצפת ישראל בערבים ובמסתננים לא רוצה שום מדינה עברית,
הפסיקו לזרות חול בעיני האנשים.
אתם רוצים מדינה במתווה הקרן החדש"ה-
מין יציר כלאיים ערבי-נאוריסטי-מסתנני שהציבור היהודי יברח ממנו כממגיפה.
אהבתיאהבתי
שם קולע יותר: קבוצת אמנים למען יידוי אבנים על מתנחלים.
אהבתיאהבתי
עקיבא נוביק? הם יודעים משהו שאנחנו לא?
אהבתיאהבתי