מוטב מאוחר


מבזקים ותו לא

סמים נמצאו במכונית של סגן השר יעקב ליצמן לאחר שנהגו התנגש בקיר.
אשת הנהג שלחה מכתב לקולגות:

עמיתי לעבודה היקרים, מכיון שאני מניחה שכולכם שמעתם על מה שעברנו, ומכיוון שידוע כמה התקשורת מסלפת משקרת וממציאה דברים באכזריות, חשוב לי שתדעו את האמת:
בחול המועד פסח בעלי התהפך עם טרקטורון ושבר 4 צלעות. הכאבים (שלא תדעו) הם כאבי תופת בכל נשימה ובלתי נסבלים ואין לזה שום טיפול, רק אחרי כמה חודשים השברים מתאחים. הרופא הציע לו בעל פה, להשתמש במשככי כאבים מסוימים שלא ניתנים במרשם (רק לחולי סרטן הם ניתנים באישור רפואי). ואכן אלו עזרו לו מאז פסח להשתלב בעבודה באופן סביר.
שלשום בלילה הוא חזר מהכותל בנהיגה, ומישהו מהנתיב מולו נכנס לנתיב שלו, בעלי נאלץ לסטות ונכנס בקיר. ב"ה אף אחד לא נפגע. הוא התקשר למשטרה ודיווח על התאונה, נאמר לו שאם אין נפגעים – הוא יכול לקרוא לגרר ולמחרת להגיש תלונה. הוא התקשר לגרר והם הגיעו אחרי שעתיים עם וו לא מתאים. אמרו לו שישלחו גרר אחר. מכיוון שהיה כבר מאוחר מאוד, השאיר בעלי את הרכב שם ולקח מונית הביתה.
ניידת סתם שעברה במקום וראתה רכב פגוע נטוש לכאורה, פרצה את הרכב ובדקה אותו בבדיקות יסודיות לפי הנוהל. בבדיקה התגלו שיירים של המשככי כאבים הנ"ל שהיו אצל בעלי ללא אישור רפואי, ועל כן הוא נקרא לחקירה ושוחרר מיד הביתה. לא נעשה חיפוש בביתנו, ולא נמצא שום דבר . שללו את הרישיון בינתיים עד לבירור העניין והוא בבית (עוזר להכנות לחתונה). אנחנו נהיה בסדר בעז"ה, ולולא התקשורת היינו בסדר גמור.
אז תודה לכולם על הדאגה.
חיה פוקסמן

יוני קורן מדבר על תחושות בטן: אין לו ממש מסמכים, אבל הוא שולח את מדינת ישראל לאשפוז.

יוסי קליין מאשים את ירון לונדון בזילות מושג הביקורת.

אני רואה שתערוכת הגופות ממשיכה לעורר מחלוקת בישראל (אראל סג"ל) ומן הסתם הדיונים לא ייפסקו עד שאחרונת הגופות לא טוטס בחזרה למקום ממנו באה.

(עוד) מאה בני אדם נרצחו בסוריה.

האם פרשת ורדה אלשייך נחשפה בגלובס או אולי בכלכליסט?

ביום שישי האחרון התפרסמה בידיעות כתבה על "הסיפור האמיתי" על מותו של רזי גוטרמן מקיבוץ העוגן, שנפל בקרב על הבופור. חבר לסיירת שכתב יומן בשטח טען שהוא התאבד. אלא שחבר אחר, שהיה ממש ליד גוטרמן כשנהרג, טוען אחרת.

פדופיל מקיבוץ יגור ניסה למנוע שידור כתבה עליו בערוץ 10 והפסיד.

לחם עבודה

ריכוז שבועי של יפעת אינפור.

שמעון איפרגן מצטרף ל-mako ויסקר את נושאי צבא, ביטחון ופלילים עבור מגזין סוף השבוע של האתר. איפרגן שימש במשך 12 שנים ככתב מקומון ידיעות תקשורת בנגב ולאחר מכן עבד במעריב במשך 9 שנים ככתב העיתון בדרום.

שני אבו עוברת לערוץ 10 ותשמש כעורכת המשנה לצד איתי תבור בתוכנית לילה כלכלי. אבו שימשה בשנתיים האחרונות כעורכת תכניתה של יעל דן, עושים צהריים. בגלי צה"ל יחליף את אבו טל מוסקוביץ, עד עתה מפיק התוכנית.

אביאל מגנזי מונה לכתב לענייני משפט בירושלים של ynet. מגנזי מחליף את אביעד גליקמן, שמונה לכתב המשפט של חדשות 10 במקומה של סיוון כהן, ועזב את ynet לאחר 4 שנים.
שמועות מדברות על כך שכהן, מפרשת האגדה האורבנית, תגיש בערוץ 10 תוכנית בוקר. המפיק: אלי עזור.

רעות מישור אשר שימשה עד כה כתבת כללית במהדורה המרכזית ולפני כן כעורכת משנה במחלקת הפיתוח של החברה, תהיה הכתבת בצפון של חדשות 10. מישור תחליף את רובי המרשלג שעובר לשמש לתפקיד זהה בערוץ 1

נדב בורשטיין נבחר להגיש את תוכנית הבידור החדשה של HOT בשם 15 דקות, זאת במקביל בתפקידו ככתב התרבות של חדשות 10. התוכנית תסקר את הטלוויזיה בישראל: תוכניות הריאליטי, הקומדיה והדרמה של ישראל מזווית הומוריסטית. בורשטיין ינהל שיחת סלון עם הפאנליסטים המתחליפים, שינתחו את שידורי אותו היום. התוכנית, בעריכת עידו גרינברג, תעלה לשידור ביום א' הקרוב בשעה 22:00

רדיו קול-חי משיק החל משישי הקרוב תוכנית חדשה: מגזין שישי – תוכנית מגזין ואירוח לסיכום השבוע. יגיש שימי סגל והיא תשודר בין השעות 10 בבוקר ל-12 בצהריים. סגל מכהן כחבר פורום בית הנשיא ועד לאחרונה שימש סמנכ"ל תוכן בכיכר השבת.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

שמאי ליבוביץ, ששוחרר מהכלא לפני כשנה, טוען שמה שנכתב עליו ע"י ריצ'רד סילברסטין וכן בניו יורק טיימס הם שקרים, ששום דבר ממעלליו לא היה קשור לשגרירות ישראל ושהוא מאוד בעד ישראל.  גם אני.
לפי שעה סילברסטיין לא הגיב.

אני שמחה שמישהו מוולווט בלונדון וקירשנבאום.
ראו מה טל שניידר מצאה בע' הפייסבוק של התוכנית. ח"ח.

מח' הגהה


(כלכליסט)

לפני פיזור

בבוקר השכם מנע ממני אינטרנט מנותק להעלות את הפוסט. מיד לכששב נפל השרת עליו נח הבלוג. משהכל חזר לתקנו הייתי צריכה להתפנות לעסקיי. לפיכך עולה הפוסט היומי רק עכשיו.
ואם לא די בכך, בין שתיים לשלוש לפנות בוקר יעבור הסרבר עבודות תחזוקה, ולכן הבלוג לא יהיה באוויר לעוד שעה. נצלו את הזמן!

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

31 תגובות על מוטב מאוחר

  1. מה גם שמריפואנה אלא ניתנת רק לחולי סרטן. נכון שחולי סרטן יכולים לקבל אישור ישיר מהאונקולוג בחלק מבתי החולים בלי אישור של ד״ר ברוך, אבל הקנאביס מאושר לטיפול במחלות שונות, כולל כאב אורטופדי מתמשך, בכפוף להמלצת רופא מומחה ואישור של ד״ר ברוך ממשרד הבריאות.

    אהבתי

  2. מיקי הגיב:

    ולווט, רגע של עברית.
    הניסוח הזה מאוד מטריד:

    "שמאי ליבוביץ'… טוען שמה שנכתב עליו ע"י ריצ'רד סילברסטין"…
    נכתב על ידי, נוצר על ידי וניסוחים דומים הם מגיפה בעברית החדשה.
    זה כמו שבמקום לכתוב צ'אבי בעט את הכדור,
    אכתוב "הכדור נבעט על ידי צ'אבי".
    קיצר, שמאי ליבוביץ' טוען שמה שכתב עליו ריצ'רד סילברסטין וגו'

    אהבתי

  3. אנונימי הגיב:


    המטרה: 20 אלף מקומות שהייה למסתננים בתוך חודשים

    בארץ | עודכן 20:05 07/06/2012 דורון נחום ומואב ורדי
    במשרד הביטחון החלו לפעול לקראת הכשרת מקומות שהייה, אליהם יועברו מסתננים ל"תקופות ארוכות מאוד". במקביל הודיעו במשרד כי עד אוקטובר יושלמו 95% מהגדר בגבול מצרים. הערב מודים ברשות האוכלוסין: "גירוש דרום סודנים עשוי לקחת חודשים ארוכים"

    המלחמה במסתננים יוצאת לדרך: משרד הביטחון הודיע הערב (חמישי) כי בכוונתו להכשיר עד סוף השנה בין 20 ל-25 אלף מקומות שהייה למסתננים. המתקנים יועברו לשירות בתי הסוהר ומשרד הפנים שיפעילו אותם. בנוסף, הבטיחו במשרד להשלים בניית 95% מגדר בגבול מצרים עד לחודש אוקטובר הקרוב.

    ודאי יהיו כאלה שיקראו למרכזים מחנות ריכוז. ככה זה נראה באוסטרליה:

    http://www.wsws.org/articles/2012/may2012/asio-m29.shtml
    http://www.hreoc.gov.au/human_rights/children_detention_report/report/chap06.htm
    http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-13291533
    http://www.aph.gov.au/About_Parliament/Parliamentary_Departments/Parliamentary_Library/pubs/BN/2011-2012/Detention

    אהבתי

    • הגיע הזמן לימעגל אנושי רחום ואוהב. נשרוף דגלים ונמחק גבולות ונחלק רכוש. מתחילים מחר בבוקר. משימה ראשונה- הופכים את הבימה למרכז שיכון לפליטים מאפריקה. 08:23 שוקו ולחמניה.

      אהבתי

  4. חייל זקן הגיב:

    סיפור הקרב על הבופור שימש כבר בזמן המלחמה נשק לניגוח פוליטי. חלק ממשפחות חללי אותו קרב היו בעלות גישה לאמצעי התקשורת ויגונם גויס לניגוח הממשלה. בין השאר נטען שקורבנם היה לשווא שכן הקרב היה מיותר. עלילת הקרב המיותר התקבעה בקרב התקשורת והיום זכינו למאמר בנושא בידיעות המודפס שנכתב על ידי ההוגה הצבאית אריאלה רינגל הופמן. כותרת המאמר היא "לנצח בלי אבדות" ובו פורסת ההיסטוריונית וההוגה המדופלמת את משנתה על לחימה בלי אבידות. במאמר יוצאת המחברת נגד ערכי הלחימה של צה"ל כגון דבקות במשימה וחתירה למגע ושולחת את הקורא ללמוד איך נלחמים בלי נפגעים מאחד, ג'ינג'יס חאן, שניצח בכל מלחמותיו ללא נפגעים. כדוגמא הפוכה היא מביאה את הקרב על הבופור. מדובר כמובן באוסף של הבלים חסרי שחר. כדי להבין את נחיצותו של הקרב על הבופור מספיק מבט חטוף במפה. למאותגרים צבאית ארחיב לגבי הסיבה לכיבוש המבצר.
    נהר הליטני נחצה על ידי שלושה גשרים: החרדלה במזרח, עקיה במרכז וקסמייה במערב. הציר העובר דרך גשר החרדלה נשלט מהבופור. במלחמת של"ג פעלו שני גייסות (מפקדות על אוגדתיות) אחת במערב ואחת במזרח. מהלך הפתיחה של הגיס המזרחי הוטל על אוגדה 36 בפיקודו של קהלני. המשימה היתה לייצר שני מעברים, בעקיה ובחרדלה ולהשתלט ולטהר את רמת ארנון. ציר התנועה העיקרי של הגיס נבחר להיות ציר החרדלה שכן הוא עובר בפחות יישובים. אוגדה 162 בפיקוד מנחם עינן היתה אמורה לעבור בחרדלה ולהמשיך בלחימה צפונה. משימת פתיחת הציר של גשר חרדלה הוטלה על חטיבה 769 בפיקודו של שאול מופז. משימת פתיחת הציר של גשר עקיה הוטלה על חטיבה 188 בפיקודו של מאיר דגן. כמהלך משלים הוטל על כח של חטיבת גולני בפיקוד הסמח"ט גבי אשכנזי להשתלט על אזור הבופור. הכח של מופז שלחם על ציר גשר החרדלה נתקל במיקבץ מוקשים ובורות ייקוש לא ידועים. הדבר גרר עיכוב מהותי בזמני ביצוע המשימה שלו ולכן החליטה מפקדת הגיס להעביר את אוגדה 162 דרך ציר גשר עקיה שבו ניתן היה לנוע בחופשיות. מאוחר יותר טוהר הציר של גשר החרדלה והפך לציר הלוגיסטי העיקרי של הגיס המזרחי. הנה כי כן שינוי תכניות עקב אילוצי לחימה, תופעה שהיא בלתי נמנעת במלחמה, שימשה את הלשונות הרעות להמציא את האגדה על הקרב המיותר. אוסיף ואומר, חרף מוצאי הצבאי אדום המצנפת, כי לחימתם של הגולנצ'יקים בקרב החשוב והלא מיותר הזה היא אחד משיאי החיילות והגבורה של יחידת חי"ר צה"לית.
    כאנקדוטה היסטורית אוסיף שגשר החרדלה פוצץ על ידי כח של הפלמ"ח במאי 48

    אהבתי

    • ג'ינג'יס חאן, שניצח בכל מלחמותיו ללא נפגעים….

      סביר להניח שג'ינגי'יס חאן היה צר על הבופור שנה, בינתיים היה מערים הר מגופות של מחבלים ואזרחים לבנונים לצד הבופור, מקים עליו במה ומשם היה ממטיר עליהם פגזי עשן בליווי מחול החרבות של חצ'וטריאן בפול ווליום בלופ והקרנת סרט אילם בשמיים -או שהיה משכנע כמה מלוחמי האוייב לפתוח לו את השער מבפנים בתמורה לחייהם. כשהשטיקים לא עזרו הוא ספג אבידות.

      אהבתי

    • מעלי הגיב:

      זה כמעט נכון, חוץ מזה שגבי היה עם חלק מהחטיבה+ מפקדת החטיבה ,תפקידם היה לתפוס את רמת ארנון. קהלני לא סמך על מופז ו769 שיפתחו את הציר המרכזי, והעביר את זה לאשכנזי והכוח שלו. רק אחרי שגולני גמרו, נכנסו 769 לטיהור כל האזור של נבטיה(שם התמקמו) מבלי לירות כדור אחד. אם אני זוכר טוב, לצה"ל היו 15 הרוגים בלבד אחרי השבוע הראשון של המבצע…

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        ברשותך אתקן,
        משימת כיבוש הבופור היתה רשומה על שם גולני בטאבו והם התאמנו על זה במשך השנה שקדמה למלחמה. 769 היא חטמ"ר (חטיבה מרחבית) שעוסקת בבט"ש. כשיש מלחמה בגזרתה היא מקבלת משימות נוספות ומבצעת אותן באמצעות יחידות לא אורגניות. חטיבה כזו לא מקבלת משימות שמייעדים לחטיבת חי"ר סדירה.

        אהבתי

  5. מכה ומדינה הגיב:

    "לא טופס בחזרה למקום ממנו באה" בטח טוטס…
    זה לא יאומן! במדינה השכנה (ישראל) יש עיר בשם חיפה.(לא שמעתם, לא נורא).
    בארץ הזאת ע"יכם הוצגה תערוכת הגוויות לפני שנה בערך.
    כל הפרובינציאלים והנייתיבס ראו את זה, ואף אחד לא כתב(אולי פה ושם).
    פתאום הביאו את הגוויות למדינה השכנה, וכל ה"מדינה" בשוק!!!!

    אהבתי

    • אילן הגיב:

      אתה טועה.
      לפני התעורכה בחיפה היה רעש הרבה הרבה הרבה יותר גדול. וזה היה לפני שלוש שנים.
      חפש בגוגל משהו כמו "תערוכת הגופות תוצג בארץ בפסח" ותראה.

      אהבתי

      • מיקי הגיב:

        אכן, ההשמצות על מדינת תל אביב אינן במקום במקרה זה.
        גם אני התייחסתי לכך כאן בבלוג בפעם הראשונה. גועל נפש פורנוגרפי

        אהבתי

  6. צופה מלמטה הגיב:

    מה שאני ראיתי באמצע ריצת המרתון הערב בגליל …
    הארץ מחולקת-למי שראה את זה ולמי שלא !
    אירוע שמימי לא מובן, לא ברור, לא דומה לכלום!
    ירח קטן בשמים שפתאום מתחיל להוציא עשן ויצר ענן בגודל ק"מ בערך….

    אהבתי

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    קוראים לו נדב בורנשטיין (השמטת את הנ')

    אהבתי

  8. סיימון הגיב:

    הסיפור על רזי גוטרמן מרגש וחשוב. תודה תודה שהבאת אותו.

    אהבתי

  9. תומישה הגיב:

    היפ היפ הרי לנדבי!

    אהבתי

  10. צופה מהצד הגיב:

    יום חמישי הגיע היום שבו בדרך כלל מתפרסם הבלוג של קלמן לביסקנד
    במקום זה ב NRG מתפרסם בלוג של איזה אלמוני שאף אחד לא קורא
    [ָָָ***]
    —————————–
    V: כמות ההבלים שכתבת בשבועות האחרונים על הבלוגים של nrg עצומה. ברור שלא אכפת לך לכתוב דברים שאינם אמת (המילה "שקר" מערערת את טובי מגיבינו), כי מי יודע מי אתה, ולמה שתיקח אחריות על מילה אחת שלך.
    ובקיצור: 95% ממה שכתבת "בטעות" על הבלוגים, באובססיביות ראויה לציון – לא נכון.

    אהבתי

  11. אורן הגיב:

    דין באקט העורך אחראי בניו יורק טיימס, מכחיש שכתבות על המלחמה בטרור, ומלחמת הסייבר בגרעין האיראני, מקורן בהדלפה מתוזמנת.

    אהבתי

  12. אור הגיב:

    א. מאיפה השיג הנהג את "משככי הכאבים"?
    ב. למה הוא חשב שזה אחראי לנהוג תחת השפעת סמים, גם אם הדבר נוגע לפרנסתו?
    ג. מי הרופא שהמליץ לו להשיג "משככי כאבים" ללא מרשם, האם הוא הפנה אותו למוכר "משככי כאבים", והאם הרופא נוהג כך באופן קבוע?

    אהבתי

    • כתום הגיב:

      מספר הרופאים שיכולים לרשום "משככי כאבים" כאלו מוגבל וידוע. ואין בלי מרשם. אולי אשתו גם על משככי כאבים, ולכן מסרה מסרה מידע לא מדוייק. או שמי שפרסם על משככי כאבים. או שאתה על משככי כאבים. אין לדעת בימינו. גוועלד.

      אהבתי

    • מרטין הגיב:

      איך הצלחת להגיע למסקנה שהוא נהג תחת השפעת סמים?

      אהבתי

      • מיקי הגיב:

        זה אלמנטרי, ווטסון יקירי

        אהבתי

        • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

          כלומר כל תאונת דרכים קלה שיש ברכב מריחואנה הוא תאונה בעקבות נהיגה תחת השפעת סמים. עזוב אותך מבדיקות דם או שתן לנהג, עזוב אותך משמו הטוב של אדם שאתה פוגע בו בלי שום הוכחות, העיקר שיש לנו שרלוק צעצוע מאחורי מקלדת. יופי שרלוק.

          אהבתי

  13. אחד שיודע הגיב:

    לפי סילברסטיין, השב"כ הוא שחדר למחשב של יוני קורן והשתיל בו את תוכנת הריגול "להבה":
    http://www.richardsilverstein.com/tikun_olam/2012/06/07/barak-acknowledges-israeli-cyberwarfare-capability-for-first-time-shin-bet-hacked-israeli-defense-officials-computer/

    אהבתי

  14. רונן הגיב:

    כלומר השר נוסע עם נהג מסומם. פנטסטי. הוא יודע?

    אהבתי

    • כתום הגיב:

      בעזרת השם.

      אהבתי

    • מיקי הגיב:

      אני מת על המכתב של אשת הנהג. כל הקלישאות הישראליות מלבד אכלו לי שתו לי. זה כמו לעמוד בתור בסופר פארם. תאונה עם טרקטורון, משככי כאבים, הכותל, חתונה, חול המועד פסח וכמובן בעז"ה – יאללה, תן לי להידחף בתור. אני רק שאלה

      אהבתי

כתיבת תגובה