תמימות המוסלמים, 11 הדקות של הטיובית, הקרנת בכורה לקוראי ולווט.
תמונות בלתי מצונזרות (אל.איי טיימס) של השגריר האמריקאי המנוח, כריסטופר סטיבנס.
מה השורה התחתונה? בגלל הסרט האווילי (אנשים שיוצאים למלחמה בגלל סרט ראויים לאשפוז לצורכי אבחון) או שזו מתקפה שתוכננה מראש (כך בכות' המש' בשער מעריב)?
המהומות בעולם הערבי נמשכות.
חבל להתייחס לכל מה שנכתב הבוקר בעיתונים, שהרי, כמו הכות' בכפ' 2-3 בידיעות, הכל מסך עשן.
מתקפה בתקשורת האמריקאית נגד נתניהו.
מתקלקלים
כתבתנו שושנה חן (ידיעות) מדווחת שהישראלים עדיין ממלאים עגלות בסופרמרקט (אבל חוסכים). לא אמרתי לכם לחדול?
רצח השגריר דחה את הטיפול בקומבינת הקוטג', שביום אחר הייתה אולי כותרת ראשית. שער ממון, שער מעריב עסקים, אבל דומה שהידיעה שקעה לאטה מאז אתמול. באסה ליוסף שפירא.
מוטי מלכה
הנה מה שחושב העם על מוטי מלכה, ראש עיריית קריית מלאכי בדימוס. חגיגות ברחובות, ריקודים וסוכריות (מעריב ע' 6): "כך ייעשה לאיש שמואשם 'רק' במעשים מגונים'".
וזו הכותרת המדהימה של ידיעות לסיפור. בע' 20, הכותרת לכתבתם הקצרצרת של ירון דורון, מרב בטיטו, נעם ברקן ומאיר תורג'מן היא (שבו והחזיקו במושבים):
ראש העיר ניצל מאשמת אונס
זה העיתון שבעמודיו הראשונים הביאה אותה בטיטו את סיפורה הנורא ואיום וגם איום ונורא של המתלוננת המרכזית על אותו מלכה.
דוגמה לכותרת תקנית:
גג: "התיק בחשד לאונס נסגר"
כות': "ראש העיר קריית מלאכי יואשם במעשים מגונים"
(הארץ)
קצה אצבעות החג
ההפניות בעיתונים מטרידות מאוד, ומעידות על חג נוסף בו יקופדו ממוחותיכם עוד כמה קילוגרמים של נקודות איי קיו. הנה מקבץ הפניות.
ישראל היום:
רה"מ בראיון מיוחד.
המפכ"ל דנינו בראיון מיוחד
בר רפאלי מסכמת את השנה הרווחית בחייה. מה חבל שאני לא יכולה לעשות זאת.
ולקינוח הצצה למוצב המודיעין במצפה שלגים בחרמון.
ידיעות:
נחום ברנע עם….. יאיר לפיד!
עדי ועירית שטראוס, אחים ושותפים, מספרים.
רענן שקד עם אסתי גינזבורג.
סימה קדמון עם יהודה פוליקר.
עלמה זהר נסעה לאומן עם אתי אנקרי.
נועם גרשוני בראיון מרגש.
מעריב:
השירים הגנוזים של אהוד מנור.
עפר שלח עם מח"ט צנחנים.
ג. יפית מדברת עם רבנים.
הארץ ומקור ראשון לא חושפים היום מה טמון בגליונות החג.
מח' הגהה
רוביק רוזנטל כותב בטורו במדור דעות מעריב על שגיאות כתיב וכמה זה רע ובלה בלה. הבעיה שלי היא עם הקביעה שלו ששגיאות האיות נפוצות באינטרנט, בעוד עיתונו שלו המודפס מרובב בהן. זה לא שיש שגיאות רק במעריב, כמובן.
יש עורכים בבית?/ טעות בגלובס
גלובס פרסם ידיעה בראש עמוד הבית על כך שעסקת מעריב נחתמה. אחרי עשר דקות הורדה הידיעה ונעלמה בחור שחור. אין סיכוי שתשמעו התנצלות. מעיפים את הידיעה וגמרנו.
רק אתמול כתב אותו אדם החתום על הידיעה שהעסקה תיחתם לקראת יום הכיפורים.
ככה זה בישראל (באינטרנט. בעיתון המודפס עוד עומדים להם על הראש). אז כתב, אז מה?
העסקה לא נחתמה עדיין, אבל אלוהים גדול.
לפני פיזור
אירוע רודף אירוע בפרשת מעריב, מכתב אחד אחר השני מופץ לציבור, הפגנה אחר הפגנה, אסיפה אחר אסיפה. אני אומרת: זה רק קצה הקרחון. לכשיתבררו עניינים נוספים ייפערו פיות רבים.
מהבוקר: ובינתיים במעריב. סיכום ביניים לאירועים עד רגע כתיבתם.
הצצה לראיון עם ניר חפץ, הערב בפירמה. הראיון עבר פוליגרף.
מעניין למה מעריב לא מעלה ל-nrg את כתבת שער המגזין המפוארת על דומונט.
כתבת השער הזו היא הוראה מגבוה. ואנקדוטה קלילה: הכתבת טיפלה בעבר הרחוק בעורך שלה. כמה קל לשנות מטרות ירי.
אבל לא. עיתונאים הם חופשיים. כמו פרפרים. או כמו ברזים ערופי שפתיים.
אגב, ניסוי סקרירי פייסבוק נכשל בענק:
1,744 איש ראו (לא יודעת מה זה ראו בשפת פייסבוק) את הסקריר אך רק 45 השתתפו בו.
נורא.
תוס', 13:09
עופר עיני בבית מעריב הבוקר, הודעה לעיתונות:
…ההנהלה נענתה לדרישה לפתוח את הספרים כדי לדעת מה הסכום החסר בקופות ובקרנות וכמה כסף חייבים לעובדים. עוד היום נעשתה פניה בכתב מההסתדרות והעובדים להנהלה לגבי המידע הנדרש. ההנהלה הבטיחה שתעביר את הנתונים היום, בזמן הקרוב.
עוד אמר עיני כי בשלב הראשון עלינו לדאוג כיצד מאבטחים את הכספים שמגיעים לכם. בשלב הראשון דיברו איתנו על חוסרים של בין 20 – 30 מליון ₪ אבל בשיחה שערכתי עם המנכ"ל הוא כבר מדבר על 40-50 מליון ש"ח. בכל אופן מבחינתנו לא נרפה. לא נאפשר לאף אחד לגעת בשקל מהכספים ששייכים לעובדים.
עוד אמר עיני כי אתמול שוחח עם נוחי דנקנר ונקבעה פגישה שלו יחד עם דנקנר, ועד העיתונאים במעריב וארגון העיתונאים, ביום רביעי, בשעה 19:00. "המסר שנוחי העביר היה שהוא יעשה הכל על מנת ששקל אחד מכספי העובדים לא יגרע. אבל בהכירי את המערכות, עלינו להתלבש על הכספים שיגיעו מהמכירה ולדרוש הכנסתו לחשבון נאמנות. בכל מקרה, אם יש עסקה או בלעדיה, העובדים לא יוותרו על הכסף. אין זה מובן מאליו שאנשים שלא מקבלים משכורות יעבדו. זוהי תקופה קשה וצריך להיות חזקים. אעשה הכל כדי שתצאו עם התוצאה הטובה ביותר שאפשר. " עיני הגדיר את האירוע במעריב כאירוע טראומתי וקרא להתערבות הממשלה: "מפה אני פונה לראש הממשלה ושר האוצר- אתם לא יכולים להישאר אדישים לסגירה ופיטורים של 2,000 עובדים. … לא יכול להיות שתהיה מדינה שמתבססת על ערוץ טלוויזיה אחד ועיתון אחד…. כל העיתונאים צריכים לעלות לירושלים ולזעוק, אולי מישהו בממשלה יתעורר."
תוס', 18:00 – עובדי מעריב יקבלו מחר את משכורת אוגוסט.
יש. פיצחתי! מאמר המערכת של הארץ אמנם לא חתום אבל רק גידון יכול להיות כל כך הזוי.
http://www.haaretz.co.il/opinions/editorial-articles/1.1824161
אהבתיאהבתי
גבירותיי ורבותיי, מהפך.
אם מעכשיו יהיה אסור לעיתונאי לכתוב נאומים לפוליטיקאים, קל וחומר שלפוליטיקאי יהיה אסור לכתוב טור קבוע בעיתון?
אהבתיאהבתי
אני מניח שיאסר על לפיד לכתוב נאומים לעצמו, ויתבקש להוכיח שאכן נכתבים ע"י טריומוויראט של רוחותיהם של צ'רצ'יל, קיקרו וא.דנקנר.
אהבתיאהבתי
הילרי א': לא נציב קווים אדומים לאיראן.
הילרי ב': על כל מנהיג אחראי לסמן את הקו האדום שעובר באלימות.
נמצא האיום האמיתי על שלום העולם – סרטוני דרג ז' ביוטיוב.
אהבתיאהבתי
הבלוג טוען שאני יורה כדורי סרק?
אהבתיאהבתי
קישור שיעי מפלוגות אבו-בלאנק.
אהבתיאהבתי
סליחות בנוסח לוב.
שגרירים של רצון טוב. תזמון בעייתי.
אהבתיאהבתי
תודה….-איפה ת'חושב שאתה נמצא ?
שלח ואזה בצלופן ירוק באסירות תודה ותדאג שהחתולים מייללים ביוונית.
אהבתיאהבתי
מכתב טלרז
מחר תופקד משכורת אוגוסט במלואה. כל הכספים מאז IDB הועברו כחוק, והוא ישתדל לעדכן.
תודה לך.
אהבתיאהבתי
למה התגובה הקודמת שלי לא עלתה? השקעתי בה 😦 ועכשיו גם מחקתי אותה בטעות אז לא יכול לשחזר..
בכל מקרה, אתמול ראיתי במקרה את *** גיא זוהר ב"היום שהיה". לא ראיתי את כל האייטם על הסרט המדובר, אבל בסוף הוא אמר משהו כמו:
"אנחנו חוסכים ממכם את התמונות הקשות לצפיה, כמו ששאר גופי השידור חסכו. אין טעם לעורר פרובוקציה וכו' וכו'".
אז ככה***:
1. אתה לא זה שהתפטרת בשידור ישיר(!) בעקבות פגיעה חמורה בחופש הביטוי?..
2. אין שום תמונות קשות לצפיה ו/או מעוררות מחלוקת בסרטון החובבני והמטומטם הזה. יש בערך 10,000 קליפים ביוטיוב (אגב, חלקם כוללים חתולים!) שמציגים את האיסלאם בצורה שבעתיים יותר בזויה שלא לדבר על אתרים קטנים יותר. הרשת שטופה שנאה, זה חדש למישהו?
3. אתה יודע מה, באמת אין סיבה לשדר את הסרטון הדבילי, כמו שאין סיבה לשדר סרטונים דביליים אחרים. אבל אתה באמת מנסה להסביר לנו ש"שידורו של הסרטון יעורר פרובוקציה"? תשתוק ותעבור הלאה במקום לנסות לאיין את כפות המאזניים.
4. לא שידרתם את "התמונות הקשות" (שהיה בום בפריים? 😉 ) כי אתה חושב שזו פגיעה ברגשות המוסלמים או כי אתה חושב שהן עלולות להוביל למהומות? כי אם אתה חושב שזהו סרטון פוגעני, בהחלט זכותך כעיתונאי לא להראות אותו לציבור, למרות ש"אבירי חופש הביטוי" אמורים לחשוף את האמת ולהראות לציבור את התמונה המלאה, כדי שיוכלו לשפוט באופן אובייקטיבי. ללא משוא פנים…
אם כך, אתה חושב ששידור כתבה על עמוד פייסבוק שמציין את השם המפורש של אלוהים ביהדות אינו פוגעני כלפי רגשות היהודים? או שפשוט במקרה הזה לא חששת שיהיו מהומות?
(או דוגמא דומה – מקרה "האח הגדול" בערוץ 22 בו נכנסה פרידה עם ספר התנ"ך לשירותים)
ולפני שהאוזניים הפבלוביות שלכם צועקות שהתגובה שלי מריחה כמו "לאטמה" או משהו בסגנון – פשוט קראו ותבינו את האבסורד.
בתגובה ה"נעלמת" שלי הבעתי בכלל חשש למי שמביע עמדה כאילו התקיפה נעשתה על בסיס דתי. להד"ם. הסיפור פה הוא פוליטי לחלוטין ולא קשור לאיסלאם.
אהבתיאהבתי
אוקי, אז התגובות עלו.
מצטער על כינוי הגנאי. אלמד להבא.
אהבתיאהבתי
אני באמת מקווה שרוב התגובות היום בבלוג הן ציניות.
אתם באמת חושבים שמישהו אחד מבין המפגינים (לחילופין: הטרוריסטים) צפה בסרט?
שזה מעניין אותו?
שמכיר את כתבי האיסלאם לעומקם ומבין מה המשמעות של זלזול או פגיעה במוחמד, ומכיר על בוריין את כל ההלכות השונות? (אני יודע – אני למדתי משפט מוסלמי 8) )
כמובן שלא.
מדובר באספסוף זועם. זה כל הסיפור. עשרות אלפי אנשים (פעילים. הרי מדובר בעשרות מיליונים…) במדינות לא חופשיות יותר מדי, לא פלורליסטיות וללא תקווה רבה לעתיד. כולם מובלים ומנווטים על ידי מנהיגים, מקומיים או גלובאלים (אל קעידה, למשל) שלהם רצונות פוליטיים מסויימים.
בהפגנות עצמן ובמעשי הטרור אין שום דבר דתי. זהו מעשה פוליטי שנובע מנסיבות רחבות הרבה יותר, כמו היחס בין הציוויליזציות השונות בעולם ובאופן כללי השינאה לציוויליזציה המערבית.
וכמובן, עוד במהלך כתיבת תגובתי, מתקיימת הפגנה מול שגרירות ארה"ב בתל-אביב.
פוליטי, כבר אמרנו? מה לעזאזל הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית (איזה שם פומפוזי) רוצה? וכמובן, אי אפשר מבלי להאשים את הציונות.
עכשיו, ובנפרד, אפשר בהחלט לנהל דיון על תפיסת הדת במדינות הערביות ועל הקנאות הדתית שקיימת באיסלאם, בין אם היא כזו במקור ובין אם היא התגלגלה לכך.
כל התקפות הטרור האלה הן פוליטיות ושום סרט שאפילו יציג **** ** (לא צונזרתי, פשוט כתבתי כוכביות :P) עם מוחמד לא מתחיל להצדיק אותן והוא לא הסיבה עצמה. הוא גם לא הטריגר.
כל כתבה, כותרת או דעה שמנסה להציג שתי כפות מאוזנות בפרשיה היא צינית לחלוטין או מטומטמת לחלוטין.
וכמובן, טובים ממני כבר אמרו זאת. להלן, ובצורה חוקית, היצירה האמנותית שתפסה את צביעות חופש הביטוי בעולם המערבי (כן, עד כדי כך): סאות'פארק, "מלחמות המצוירים".
אהבתיאהבתי
בול בפוני! לייב.
אהבתיאהבתי
השגרירות האמריקנית בברלין מפונה בגלל מעטפה חשודה וריח מוזר.
אהבתיאהבתי
זֵדִים,דיסלקוני עַד-מְאֹד;
אהבתיאהבתי
הזעם הערבי הבלתי נשלט הוא מטבע עובר לסוחר בשכונה הזאת.
אי אפשר לזנוח הסבר כל כך שימושי רק בגלל שהעובדות בראות אחרת. אם יתיחסו לסרטון כלא יותר מטריגר שנעשה בו שימוש כדי לתרץ ו/או לדרבן פעולת טרור, עוד נגיע למצב שלא יהיה אפשר להאשים את ביבי שפתח מנהרה ליד הר הבית או את ברק על כשלון קמפ-דיויד.
בשלב הבא עוד תצפה שישוו בין התגובה של ישראלים לקריקטורות אנטישמיות לתגובת מוסלמים לקריקטורות של מוחמד עם פצצה על הראש.
אהבתיאהבתי
אכן בציניות.
אהבתיאהבתי
לכך בדיוק כיוונתי. יש חביות מלאות אבקת שריפה שמתפוצצות גם אם מישהו מדליק גפרור קילומטר מהן. והפעם – נשבר שיא. אפילו גפרור לא היה, רק דיבורים על גפרור.
אף אחד לא צפה בסרט משום שלא היה סרט. לפחות לא באופן שאנו מכירים אותו עד היום, עם שידור בתחנת טלויזיה, או בקולנוע, או באירוע ציבורי כלשהו. כלום. טכנית הסרטון קיים, אבל ללא קונטקסט שממקם אותו איפשהו הוא שקול לאיננו.
כל זה בא להדגיש שאין שום משמעות לתוכן הסרט אלא רק לדיבורים על קיומו. ידוע לנו על קיומה של אומה בעלת פוטנציאל היעלבות אגדי, אבל אני חייב לומר שאני מופתע. אני חושב שהשבוע היינו עדים לאבן דרך בתולדות תקשורת ההמונים. בארי לוינסון יכול להתחיל לעבוד על wag the dog 2
אהבתיאהבתי
שלום ושנה טובה
מעניין השמוש במילה "אומה" שהוא גם שימוש
מוסלמי לכלל המוסלמים, אומת האיסלם, הם ואנו בני
דוד, אחרי הכל.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ummah
"תקשורת ההמונים " באמת המונים. הרבה מאות
מיליוני בני אדם. עם ניגריה והמזרח הרחוק רוב
עתודות הנפט בעולם. שליטה חלקית בים ההודי
בכניסה לים סוף בתעלת סואץ. השפעה מכרעת
באו"ם. אפשרות לבעיות נוראות באירופה,
בהודו ייתכן שהם רוב, לא יודעים, פקיסטאן עם
נשק גרעיני.
אבן? זה הר יותר גבוה מהאוורסט.
אהבתיאהבתי
נצמצם את ההגדרה ל"האומה הערבית המוסלמית" ועדיין יהיו שם בני לאומים שונים ושפות שונות, אבל בכולם מושתל מנגנון הנפץ שהמילה "מוחמד" מפעילה תוך שניה.
הזכירו כאן את סאותפארק ומינסתם בעוד הרבה מקומות בבידור המיינסטרים האמריקאי עשו צחוק רב גם מהאיסלאם. אינני זוכר אם מוחמד עצמו – האיש והסוסה המעופפת – עלה פעם לשידור. אבל פתחו גם פתחו לאיסלאם את השוע, ולא אחת בחן והומור רב.
ובכל זאת – איש לא זעק, איש לא שרף דגלים וכל השגרירים התעוררו בשלום במיטותיהם. ואילו כאן – ידיעה על "סרט", שלא הוקרן בשום מקום והוא רק סרטון חובבני מכמיר לב ברמתו הירודה, ולמעשה הוא כלום – זה עורר מהומת אלוהים.
מתוזמן ומתוזמר היטב. על ידי מי? נדע בהמשך.
אהבתיאהבתי
אולי נדע ע"י מי בהמשך אבל כבר שנים שיודעים לאן זה הולך. התנגשות תרבויות, מלחמה ענקי ענקי- האסלאם נגד השטן הגדול, השטן הקטן וכל מי שלא כורע אפיים ארצה חמש פעמים ביום. אם העורכים הציונים שלנו היו מבלים שעה בחודש בצפיה בממר"י, אף אחד בציבור לא היה מופתע.
הפער בין האסון שמתחולל בסוריה (וזמין ביוטיוב) לבין השיח הגלובלי והישראלי לגבי המזרח התיכון הוא חלק מאותה הפניית מבט.
פשוט לא רוצים לדעת.
אהבתיאהבתי
מה אתה רוצה מ"העורכים"? תסתכל בממר"י
אהבתיאהבתי
העורכים קידמו קו מתלהב מיחסי אובמה-האסלאם וחגגו את האביב הערבי. אותם עורכים שמתעלמים מהנעשה בסוריה ומצניעים פשיעה לאומנית.
עורכי חדשות אמורים לדווח.
סיפורת אני מחפש במקומות אחרים.
אהבתיאהבתי
אוי ואבוי. מה אתה מקשקש?
אתה יודע ש "Cartoon Wars? צונזר? אתה מבין כמה זה אבסורד, תלוש מהמציאות שאלימות קיצונית נתפסת כתגובה צפויה – ובכך לגיטימית – לפאקינג סרט מצויר?! אתה רומז שיש פה… קונספירציה מאורגנת?.. לטובת מה בדיוק… לעידוד אלימות מוסלמית נגד המערב?.. תוריד את הנייר כסף מהראש ותסתכל מסביב. פאק.
אהבתיאהבתי
בשיא המקריות, הגדול צפה אמש בעונה 14 והצטרפתי אליו. זה הפרק (שניים בעצם) שבו אסור לצחוק על מוחמד.
מומלץ לאוהבי סאות פארק וגם לאלה שלא. שליטה מעולה באנגלית (או השגת כתוביות) היא די חובה.
אהבתיאהבתי
ואף אחד לא מדבר על הנבחרת? או שדיברו ואני פיספסתי?
ריחמתי עליהם – רואים שהם לא רוצים להיות על המגרש. אני מציע שלא תהיה נבחרת ישראל בכדורגל. מה יעשו לנו?
אהבתיאהבתי
הבלוג די חלש בתחום הספורט.
אבל לא נורא, לבקר את תקשורת הספורט זה אפילו יותר קל מלבקר את הבחרת. כמו לירות בדגים בחבית או בשחקני הנבחרת על המגרש.
תאזין לתוכנית של אינשטיין וקופמן ברדיו, לקופמן היתה הצעה שלא יהיה מאמן בכלל לנבחרת.
אהבתיאהבתי
עיתונאי-ספורט הוא החוליה המחסרה בין האדם לקוף
אהבתיאהבתי
הבלוג ! די חלש בתחום הספורט. לא הייתי מאמין
בישראל? לא ייתכן. הזיתי ונרגעתי. בריאד יש בלוג
חלש, מאוד ! במירוצי מגלשות שלג. בגרינלנד יש
בלוג שממש מדבר שטויות בנושא טיפוס על דקלים.
ממאה שערים שערים יוצא בלוג עלוב במיוחד בנושא
נקניקיות חזיר והרצאה שאפיפיור נתן על טכניקות במין
(ישן דו מיני מיסיונרי) היתה כשלון מוחלט. יש בכלל
ספורט ( של לא נכים, יבשתי, רגיל של רצים וקופצים )
בישראל?
אהבתיאהבתי
אם זה לא היה ברור התכוונתי לביקורת על תקשורת הספורט".
ספורט כמעט שאין, אבל זה לא מפריע לעיתונות הספורט.
אהבתיאהבתי
השיט בישראל הגיע להישגים לא רעים. בזכות הרוח.
אהבתיאהבתי
אולי באמת בזכות הרוח, לא בציניות. רץ למאה מטרים
עושה תמיד בדיוק אותו דבר. משקיעים מאמץ אדיר בכדי
שהכל סביבו יהיה תמיד אותו דבר כשהוא רץ. אחרי
שהתנאים יוצבו הכי טוב שאפשר הוא עושה,או מנסה
לעשות, בדיוק מה שהוא והמאמן סכמו. על השפעת
הסביבה וחשיבות התנאים הכי שווים שאפשר ראה למשל
שינויי השגים באולימפיאדות בגובה רב.
בשיט אף פעם, לעולם, התנאים אינם זהים או קרובים לכך.
גלים, רוח, שמש, זרמי ים, מרכיבי כלי השייט, המתחרים,
הטכניקות שלהם, כלי השייט שלהם יוצרים סבך של משתנים
בלתי צפויים המשפיעים הדדית שהם אף פעם לא אותו דבר.
כאן באמת יש מומחיות אמיתית, יכולת לחוש את המתחרים,
הרוח, הים, כלי השייט ועצמך ולתרגם זאת לתגובה מתאימה.
אולי כאן יש באמת שטח ספורט שבו ישראל יכולה להצליח
בכמהסוגי כלי שייט אם יושקעו המאמצים ליצר אלפי שייטים
החל מגיל 10 שמהם יצאו אלופים.
אהבתיאהבתי
רואים שהפלגת יותר משעתיים. יש כאן מועדונים ותנאים נפלאים (לכל הכלים) לצד בעיה רצינית. אי אפשר למכור כרטיסים והפקת השידור יקרה. ובכל זאת, למרות שאין ספונסרים וקהל הבאנו תוצאות יפות.
לא משוכנע שמעצמת ספורט תחרותי זה כיוון שישראל צריכה להתמקד בו אולי עדיף שנשאר עם הרוח.
אהבתיאהבתי
צפיתי ב-7:33 דקות מתוך ה-12, ונפשי ביקשה מנוחה.
אכן קולנוע בריטי משובח. קן לואץ' – מאחוריך!
אהבתיאהבתי
"הסרט"…
איפה בכלל הוא הוקרן?
אהבתיאהבתי
לפי מה שנכתב בטמקא הוא הוקרן פעם אחת. כנראה בפני צוות השחקנים דרגה ז'.
אהבתיאהבתי
כלומר מדובר בהפלצה יוטיובית כמוה עושים אלפים ביום? איך קיבלו כזה PR עצבני?
אהבתיאהבתי
ערבים מפגרים. זו התשובה הלא פוליטיקלי קורקטית.
(לא כולם, רק המפגרים שבהם…)
אהבתיאהבתי
ממשל אובמה אמור לבדוק אם הפצת סרט הוא מהלך מקדים וחלק מהפעולה המתוכננת נגד השגרירות בלוב. אותי זה לא יפתיע. גם אם הממשל לא ימצא כלום.
בינתיים, גוגל (הזדרזו?) חסמו את הקרנת היצירה ביוטיוב למדינות שנפגעו כאילו מישהו מההמונים עם הלפידים ראה אותו ורק אז ברח לו הזעם הבלתי נשלט.
אהבתיאהבתי
לא כל הערבים אשמים;
זה רק 90% מהם, שמוציאים שם רע לכל האחרים.
אהבתיאהבתי
כלי תקשורת מקדמים פרובוקציות. פרובוקציות = רייטיניג.
אהבתיאהבתי
זה אחד הסיפורים המעניינים היום, אך התמונה היא לא באמת השער של הסאן, אלא כנראה מפה.
אהבתיאהבתי
עוד בושה לרשימת הבושות של מעריב/נרג….
אם כי מאד מצחיק ללא ספק 🙂
זה השער האמיתי של הסאן היום
(תודה לאריאנה)
אהבתיאהבתי
הלוואי עלינו. המנכ"ל יצא לכל כלי התקשורת. הודה, לקח אחריות והתנצל. לא זכור לי שבישראל מנכ"ל של כלי תקשורת התנצל על שקרים שנמסרו לציבור.
אהבתיאהבתי
מעדיף עשרה צהובונים מקומיים על "סאן" אחד בישראל.
they can stuff their sorries in a sack, mister!
אהבתיאהבתי
אין לנו צהובונים מקומיים למיטב ידיעתי ואת ההבדלים בתפוצה לא צריך להסביר.
אהבתיאהבתי
נו, התכוונתי לאיכות. הסאן הוא פח אשפה שבהחלט עדיף שהסטנדרטים שלו לא יגיעו לכאן. וההתנצלות בנסיבות אלה לא עושה עלי רושם כזה גדול, אבל אני מסכים שאשמח לראות דברים כאלה בישראל…
אהבתיאהבתי
אני חושב שהישראלי הממוצע תופס את העיתונות היומית בדימוי שלא כל כך רחוק מהמוניטין של הסאן. גל הפיטורין שמאיים על עוד שחקנים בענף די תומך בהשערה.
אהבתיאהבתי
כצפוי תיקנו בנרג את התמונה, אך לכן יש צילום. ובטקסט שלא שונה עדין יש טעות.
אהבתיאהבתי
זה סיפור מעניין מאוד ואני מקווה לשמוע עוד עליו בימים הקרובים.
מבחינת הספורט נטו, אסון הילסבורו הוא אחד האירועים המעצבים ביותר את פני הספורט באנגליה כפי שנראים היום, לטובה ולרעה.
לאור קריאת הכתבות והתגובות מהיום נראה שידענו טוב מאוד ממי ללמוד איך לטייח פרשיות לא נעימות.
אהבתיאהבתי
על אף שחלק היה ידוע, למעשה הסאן כבר התנצל ב2004, תוצאות החקירה הצליחו להדהים. במיוחד האפשרות שהיתה להציל 41 מהנפגעים. הנה קישור לאתר של ליברפול.
אהבתיאהבתי
אגב, עכשיו תיקנו בכתבה בNRG ומציינים שהשער עם הLIAR, LIAR, LIAR הוא "גירסה של אוהדי ליברפול לשער".
ולי אמרו בצבא: שקר זה שקר זה שקר.
אהבתיאהבתי
אך עדיין לא עדכנו את הטקסט עצמו.
אהבתיאהבתי
V יש סיבה שבגלל סקרים (ובחירות) הן דבר אנונימי.
כן, קשרים עם קולגות/בוס לשעבר/בהווה/בעתיד וכדו' הן דבר שאתה חושב עליו לפני שאתה עונה לסקר
אהבתיאהבתי
וואו, עופר עיני חתיכת דמגוג. 'עיתון אחד וערוץ אחד', באיזה סרט טורקי הוא חי?
אהבתיאהבתי
של אבי ביטר
אהבתיאהבתי
הבמאי אמר שהוא גייס 5 מיליון דולר מיהודים כדי לממן את הסרט. לדעתי הוא שלשל 4.5 מיליון לכיסו כי סרט ברמה כל כך ירודה (לא רק תוכנית אלא צורנית) לא עולה כל כך הרבה כסף. תשאלו את אבי ביטר.
אהבתיאהבתי
לפי מה שהבנתי הבמאי נעלם לא ברור מיהו
השחקנים אומרים שהונו אותם (רואים שהשם 'מוחמד' דובב על מה שהם אמרו)
הסרט הזה לא שווה 100000 דולר.
אהבתיאהבתי
לדעתי, אם נשאל את הקופטים הנוצרים במצרים כמה הסרט באמת "שווה" נגלה שעבורם מדובר בהרבה יותר ממליון $. מי שיכול עושה ויברח, מי שנשאר מזיע מפחד.
אהבתיאהבתי
לא אוהב את בלומנטאל יותר מהרגיל. חשדהו ואולי כבדהו.
לפי מה שהוא כותב אחד מהחבורה הקופטית-נוצרית שסביב
הסרט נתקף ע"י קופטים בארה"ב שהאשימו אותו בסיכון
הקופטים במצרים. הם גם ניסו להפיל את התיק על היהודים.
בככל אהבת יהודים וישראל אינה בדיוק חובה דתית אצל
הקופטים. דיפלומטים קופטיים ושרים קופטיים לא החצינו
אהבת ציון, לא ניתן לגנות אותם בשל כך. קשים חיי הנוצרים
בארצות האיסלם.
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2012/sep/13/egypt-libya-hollywood-film
אהבתיאהבתי
כאשר אני ענתי לסקר, הוא הוצג לכל חברי -הכבשה ענתה על הסקר הזה.
כנראה שהם לא טרחו להקליק.
אהבתיאהבתי
ידיעות אחרונות השיג ראיון חג עם יאיר לפיד? וואו!! איך הם הצליחו?
רגע, הכותרת מלווה בחותמת "בלעדי"? או שזה רק "מיוחד"?
אהבתיאהבתי
לדעתי, הכותרת המתאימה היא "חשיפה", או אפילו "גילוי נאות"
אהבתיאהבתי
"מדבר לראשונה"
אהבתיאהבתי
ישר"ה בראיון עם ביבי וידיעות בראיון עם לפיד. כל עיתון וראש הממשלה שלו.
אהבתיאהבתי
הצלחתי לראות 1:58 דקות של הסרט המדובר. זבל של זבל.
נכון שאנשים שיוצאים למלחמה בגלל זה הם מעורערים נפשית, אבל מה נגיד על אנשים שיוצרים סרט כזה?
אהבתיאהבתי
אתה צודק לגמרי, זבל שבזבל, ועל זה לצאת למלחמת עולם?
אהבתיאהבתי
אני איתך. אין שום סיבה לצאת למלחמות על דבר כזה. אני רק רוצה להסב את תשומת הלב לעובדה, שהאנשים שעושים סרט כזה הם לא פחות מעורערים..
אהבתיאהבתי
יש לי קורת רוח רבה מכך שרוב קוראי הבלוג לא רואים סיבה לצאת למלחמה בעקבות הסרטון. אפשר להוריד את הכוננות בשגרירות ברחוב הירקון.
אהבתיאהבתי
שמחתך מוקדמת. מה יקרה אם ייזכרו בסרט של יחזקאלי?
אהבתיאהבתי
וואלה. אני זוכר לפני 3 שנים את ההפגנות מול שגרירות מצרים בזמן שהקרינו שם את הפרוטוקולים של זקני ציון. תוך שעתיים הצלחנו לפרוץ את השערים ושרפנו את הבניין. הרסנו להם את כל הרכבים, 12 עובדים אושפזו ויותר מ 50 דגלים נשרפו. המזל שלהם שהמשטרה שלנו התערבה. רק ככה צריך מול הכופרים האלה – שילמדו לא להתעסק עם הדת שלנו.
אהבתיאהבתי
הם הרבה פחות מעורערים. הם הפיקו סרט, לא השתוללו ורצחו.
אהבתיאהבתי
יש סרטים ששווה להרוג עבורם. יעיד על כך מי שצפה בסרטו המעולה של פרידקין, "פקודה לא חוקית", (Rules of Engagemen בלשון עכו"ם) בכיכובו של סמואל ג'קסון המצויין.
הסרט מומלץ במיוחד לעיתונאים חסידי אובמה.
אהבתיאהבתי
נו, ומה ציפית?
בסקר בפייסבוק – אתה מוותר על האנונימיות.
כמו טוקבקיסטים: רכיכות חסרי חוליות…
גם להזדהות וגם להביע דעה?
יקירתי: נתת יותר מידי קרדיט לחבריינו הנפלאים….
אהבתיאהבתי
יש אפשרות שלא הצביעו מכיוון שלא הייתה שם את האפשרות 'לא ימכור'
אהבתיאהבתי
נכון. לא חשבתי על זה.
יכול להיות…
אהבתיאהבתי
אכן, אני מודה שזה נכון גם אם אחשב לרכיכה חסרת חוט שידרה. אם הייתי עונה על סקריר בפייס, יש להניח שזהותי הבלתי חשובה בעליל היתה נחשפת וממש לא בא לי. אני נשאר שרוט בינתיים
אהבתיאהבתי
זכותך! אין לי כל טענה.
כל שניסיתי הוא להסביר למה זה לא הצליח. ולא יצליח.
וזהו.
אהבתיאהבתי
אני חושש שחלק מהמצביעים לא הבינו שזהותם תחשף.
אהבתיאהבתי
אנשים שיוצאים למלחמה בגלל סרט ראויים לאשפוז לצורכי אבחון
מצפיה מהסרט הייתי יכול להסיק מסקנות נוספות על אותם אנשים, אבל לא הייתי רוצה שהמלחמה הזו תגיע גם לבלוג.
אהבתיאהבתי