יש לנו שר אוצר מצוין

yediot30.8.13 maariv30.8.13

haaretz30.8.13isra30.8.13

nyp
מייקל גודווין נוזף באובמה. אתמול.

כותרות ראשיות

שמחה גדולה הלילה, הייתה כותרת הפוסט של אתמול. אני והקשקושים שלי (הכל באשמת הפרשנים). שום שמחה ושום לילה.
נראה לכם שאובמה מתעכב כמה ימים כדי שנוכל להתפחלץ בחג מעשרות אלפי קלוריות בנחת, ואז המסכה לא תעלה על פרצופינו המדושנים וגם לא נוכל להתגלגל למקלטים עם כרסינו התופחות?
עדין יש לו זמן: להתחיל בראשון, לגמור בשלישי בלילה, כך שאת הקניות האחרונות לחג נוכל לערוך ברביעי בבוקר חופשיים מאיומים. אבל שימו לב, הדחייה היא בניגוד מוחלט לשלל פרשנינו הבטוחים בעצמם. זהו. אין מה לקרוא את פרשנויות הפרשנים. מוטב לרפד איתן את כלוב התוכים.

די עם דף המסרים הזה. אוף.
ישר"ה, גנץ: "אם נותקף, הפסד האויב יהיה קשה וצורב". מה אתה אומר.
ומה עוד כותב יואב לימור? שהרמטכ"ל יודע יותר מכל הפרשנים מה קורה בשטח. נו, רצוי, לא?

בינתיים שכחנו את הפוליו. אי אפשר להתמודד עם שני איומים במקביל.

7 ימים/ יאיר לפיד

yamim30.8
לפני יומיים סיפרה נינט לסמדר שיר בזמנים מודרניים על השנה הסוערת בחייה. היום מספר יאיר לפיד לרענן שקד על השנה הסוערת בחייו (ככה בהפניות, אני לא ממציאה כלום). ככה זה כשאמצעי ההבעה מוגבלים.
הראיון עם לפיד מעצבן כמצופה. להתעצבן ממנו זה הכי צפוי בעולם. שבעה עמודים, כתבה פותחת באחד משני חלק 7 ימים הבוקר. כמות המשפטים המעצבנים אינסופית. אני מהרהרת אם ידיעות יעלה מתישהו את הראיון לרשת. אולי לכבוד ראש השנה? כלומר בעוד ארבעה ימים? אז בינתיים כן אביא כמה ציטוטים, וממש אשתדל שלא יוצאו מהקשרם. כפי שצפיתי, וכדרך כל בשר, הראיון בין השניים מחויך. מן הסתם בסוף לחצו ידיים וייתכן גם שכתפיים נטפחו.
כמה ציטוטים וגמרנו. לא מוסיפה מילת פרשנות.

אני מנעתי מהמערכות סביבך לקרוס. כשנכנסתי לתפקיד היו 35 מיליארד ש' גירעון… אם לא הייתי עושה מה שעשיתי, הגירעון היה עולה ל-66 מיליארד, ובשנה אחרי זה כל העסק הקרוי מדינת ישראל היה פושט רגל ונגמר.

הלכתי קודם כל לתקציבי הישיבות, לתקציב הביטחון, לחברות הענק, לכל אלה שמכונים מחוברים, שאיש לא נגע בהם עד היום, והבאתי משם כל מה שאפשר היה להביא בזמן הקצר הזה. כשבסוף זה לא הספיק הבאנו גם ממך.

בוא נגיד שלא הייתה יש עתיד… הייתה ממשלה עם חרדים, הגירעון היה בדיוק אותו דבר, אבל לחרדים אסור היה לקחת כי הם בממשלה.

הבטחת: לא אתן את ידי לפגיעה במעמד הביניים ולהעלאת המסים…
זו ההבטחה היחידה שהפרתי – וגם אותה אני עוד אקיים, כי אני אוריד את המסים האלה… הבטחתי משהו על בסיס העובדות כפי שהכרתי אותן, והתברר שהן אחרות, אז לא שיקרתי… רק כשנכנסתי לאוצר הבנתי שאני אצטרך, באופן זמני, להפר את ההבטחה… […] אזרחי ישראל צריכים לדעת שהדבר הבא שיקרה להם עם מסים זה שהם יירדו, לא יעלו. אם זה לא יהיה ככה, אני לא אוכל לטעון שוב שלא ידעתי…

בשנה הבאה ישראלים יטוסו לחו"ל יותר בזול בזכות רפורמת השמיים הפתוחים. רפורמת הרכב תוזיל רכבים. הרפורמה בנמלים היא מהלך יותר ארוך שייקח כמה שנים. רפורמת החשמל תוזיל עלויות חשמל.

אני פוליטיקאי בן פוליטיקאי, הגעתי לפוליטיקה אחרי 31 שנים בתקשורת – תמים אני לא… אני השליח שלך… כדי לשמור עליך מכל משמר…

טבע החזירו לי כבר 400 מ' ש', שזה דבר שהם לא עשו מעולם, ויחזירו לי עוד הרבה…

הסכם האלכוהול לא שובר את לבי כי הבעיה עם אלכוהול היא שתייה של בני נוער… במסגרת ההסכם הזה הייתה אמורה להיכנס עוד כמה חודשים העלאת המחיר האחרונה. אני עשיתי החלטה שכל העלאת מחיר שתהיה השנה תקרה עכשיו…

… לך לגימנסיה הרצליה שבה למדתי בשנות השבעים. יש ספר מחזור שבו מתועד שהיה בן אדם אחד שהיה נגד גראס מהיום הראשון וגם אמר לאנשים: אם תעשנו לידי אני אגיד אתכם למשטרה (אוי, הדז'ה וו). פשוט לא עשיתי את זה… לא היה נגרם שום נזק בעולם – לא פוליטי ולא אחר – אם הייתי אומר שעישנתי. אבל לא עישנתי… הרבה שנים שתיתי אלכוהול, הייתי נשוי פעמיים, עישנתי סיגריות וסיגרים… ואני אומר לך: גראס לא עישנתי…

חיי ככותב הסתיימו…הפוליטיקה באמת ממלאת אותי מדופן לדופן…

… בתוך המשרד אני חושב שיגידו לך שאני שר אוצר מצוין.

גברים גברים/ נשים נשים

מה יהיה עם הגברים האלו, מה? מפנצ'ר מכוניות כדי להיות האביר?

ויאגרה לצה"ל, כך במכרז פומבי.
הצבא לא רוצה להתייחס לנושא "מטעמי צנעת הפרט". דא. וכי ביקשה גילי כהן לדעת למי מחולקות הטבליות?

טרנד המדיטציה האורגזמית פוקד את אמריקה. OMG.
אורגזמה זה לא סקס. לידיעתכם.

מסביב לעולם

האם שמעתם על הפיגוע הזה באוסטרליה. לא, כי גם שם לא שמעו עליו.

משתכשכים בביצה

מי נגד מי בטור סוגר שבוע. השבוע עבר הטור למתכונת חירום ופורסמו ארבעה טורים. שלושה, מראשון עד שלישי, נקראים הטור היומי. ביום רביעי שבת היומי מכל מלאכתו כדי לקצוץ קציצות לשבת, ואתמול, חמישי, הופיע הבומבה טור (אם כי ממש לא בשעה הנקובה בו אלא בשעת לילה מאוחרת [מאוחרת למי שהולכים לישון בעשר]. מה יש לאתרים עם הזזת השעונים?). ועל כל המעללים, מבלאו ועד הרפז דרך שטייף, קראו בעצמכם.
המלצה לא"ה: בקש ממעסיקיך תוספת שחיקה ומאמץ, אחרת תמצא את עצמך זוחל על גחונך תוך זמן קצרצר ביותר. למעסיקים ואו לאחרים זה נראה קלי קלות, ברם, וגו'.

נתי טוקר מסכם את שנתו הראשונה של ירון דקל כמפקד גל"צ.
דקל לא מתראיין לכתבה, לפחות לכאורה, אבל נראה לי שהוא מה-זה מרוצה הבוקר, למרות ששזורה בה ביקורת.

ענת קם כותבת לידיעות יומן כלא לראש השנה.

לפני פיזור

– רוצו לתדלק. אני תדלקתי אתמול.
– מחר סיכום חודש, החודש החם בחודשי השנה, by all means.
– וגם, היכונו היכונו, מחר, 23:00, ערוץ 10, מיני סדרה, כך ראינו (אריק ברנשטיין ואליאב לילטי, בהפקת הרשות השנייה). סרטוני סופר 8 של אזרחי ישראל לוקטו ונערכו למבט אחר על המדינה הצומחת. תזכורת נוספת מחר.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שישי קצר, שערים, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

16 תגובות על יש לנו שר אוצר מצוין

  1. velvet הגיב:

    אומבה שיגר מברק הלילה. מסר לכולכם תודה רבה ושעכשיו הוא יודע מה עליו לעשות.

    אהבתי

  2. שועלן הגיב:

    קרי ואובמה עושים לעולם bad cop good cop?

    אהבתי

  3. עו"ד הגיב:

    כולה 9 תגובות עד כה? טוב, אני חייב לייצר תוכן ואפילו מפוקפק. בסדר, בד"כ אני לא נדרש בבלוג הזה לעניינים פוליטיים, חוסר תוחלת הוא שם המשחק. אבל המציאות הנוכחית כל כך מורכבת עד שאין ברירה – תוכן מפוקפק כבר אמרתי? – אלא להטריח את הקוראים גם במחשבות שלי, הגם שהן, כתמיד, חסרות תוחלת. אז מה לעשות עם סוריה? לתקוף או לא? מסתבר שהמציאות יוצרת דילמות שלא ניתנות לפתרונות מוצלחים. האקונומיסט בגיליון האחרון, מסכם 3 אפשרויות לפעולה:
    1. מחדל – לא לעשות כלום
    2. לתקוף במטרה מוצהרת לסילוקו של אסד והפלת משטרו
    3. לתקוף בהתקפה קצרה כעונש על השימוש בנשק להשמדה המונית.
    הבעיה היא שאף אחד מהפתרונות אינו מוצלח. לגבי האופציה הראשונה זו האופציה המועדפת ע"י בריטניה וגרמניה ויש רבים שחושבים שהיא הנכונה. האוקונומיסט מציין, מניסיון העבר, מהניסיון עם עירק מתברר שכל פעם שארה"ב נכנסה לתקוף בשטח מדינה אחרת, הבעיה הפכה להיות של ארה"ב. נקודה נוספת: תקיפה תגביר את הסבל וההרג, גם אם טילי השיוט מדויקים יש להניח שגם אזרחים תמימים יפגעו. וכן, לא מן הנמנע שאסד יגיב עם בנות בריתו אירן, רוסיה, החיזבאללה והשיעים. מה יקרה למשל שואל העיתון אם הבסיס הבריטי בקפריסין ימצא עצמו מותקף בטילי סקאד למשל, או נשק כימי יכול למצוא דרכו לידי אל קעידה. מצד שני, האופציה הזו בעייתית – אי התערבות תוכיח לאסד שהקווים האדומים של אובמה אינם מגובים בעשייה, ויש לו חירות להמשיך להשתמש בנשק כימי, והאיום האמריקאי אינו שווה את המיקרופון ממנו הושמע. ויש לכך השלכות ברורות לעתיד.
    האופציה השנייה מוכרת גם היא. עד היום היא גרמה להרג וסבל שאינם פחותים מהמקור. ומי לידינו יתקע שהאלטרנטיבה לשלטון אסד, בהנחה שארה"ב אינה מתכוונת לשלוט בסוריה, תהא טובה יותר? רב הסיכוי שתהא טובה פחות. נדמה שאף אחת מבעלות הברית של ארה"ב (טוב, כולה צרפת) ולא ארה"ב עצמה תומכים באופציה הזו.
    ותקיפה כעונש? – זה נשמע הכי פחות רע. הבעיה היא את מה לתקוף? את הארמון של אסד? את הנשק הכימי שלאסד היה הרבה מאוד זמן להחביא, מה בדיוק? לכמה זמן? ומה אם לא יתרשם מהעונש?
    בחיי שלא יודע, הבעיה היא שנדמה שאף אחד לא יודע, מה גם המידע שאנו – הקוראים – יודעים אפסי, (האם הוא זה שבאמת נתן את ההוראה, למשל?) בנסיבות האלה פלא שאני מעדיף להתעסק עם הפנצ'ריסט?

    (האוקונומיסט, אגב, אם זה מעניין, תומך באופציה השלישית, אבל סבור שאובמה צריך לתת לאסד אולטימטום: מסור את הנשק הכימי או תקיפה, ואם לא ימסור – אז לפעול בדרך השלישית).

    את שלי עשיתי.

    אהבתי

    • Toferet Ani Vetoferet הגיב:

      קח עוד חצי גרוש.

      הבעייה שאתה רואה בדיוק מה שכולם רואים. בעצם כלום.
      הבעייה שאתה מציע בדיוק מה שכולם מציעים. לבחור בין דבר לחולירע.
      ממש אין בטחון שגם הדרגים הכי בכירים בארה"ב יודעים בדיוק מה היה בהתקפה הכימית.
      אין להם מושג מהי הבחירה הנכונה ורק לאחר מעשה יוכלו לבדוק אחורה.

      אומרים לנו לא פעם שצריך לחשוב מחוץ לקופסא.

      אובמה בעצם תקוע עם איום שאם לא יממש אותו, ולדעתי הוא לא יממש אותו, אז איך העולם יראה אותו? בעיקר העולם שמתנגד לו?

      אובמה צריך לתקוף, ובחוזקה, בכל הכוח, גם כענישה, גם כהפחדה, גם שיראו ויראו, גם כדי להוכיח שהוא מנהיג ולא שחקן גולף בינוני.

      אובמה צריך לתקוף, אבל את אירן. בבחינת 2 ציפורים במעשה אחד. הרי גם האיום שלו מול אירן עדיין עומד באוויר. לתקוף ולנסות להחזיר את השד הגרעיני האירני חזרה לבקבוק ואת המדינה האירנית כמה עשרות שנים אחורה בתקווה שהעם האירני, שלדעת רבים לא ממש נוהה אחרי מנהיגיו, יעשה את השאר.

      ומה עם סוריה? הרי ידוע שארה"ב לא מסוגלת לטפל בהצלחה בשתי מערכות באותו זמן.

      אם סוריה תגיב, כפי שעשוי לקרות בגלל המחוייבות שלה (שעדיין לא נבחנה בזמן אמת) כלפי אירן, התגובה כלפי סוריה תגיע רק מישראל. סוריה היא יריב שישראל מסוגלת לטפל בה גם אם הנזק לישראל, בדם ובכל השאר, יהיה לא קטן.

      אם סוריה לא תגיב (יש מצב) הרי שיהיה ניתן לרמוז לאסד מה מצופה ממנו כדי שישאר בחיים, הוא ומשפחתו המורחבת.

      מה מרויחה ארה"ב ומה מרויחה ישראל?

      ארה"ב מרויחה בחזרה את המנהיגות העולמית. מנהיגות שהיא לעיתים כאבן ריחיים על צווארה אבל זה חלק מתפקידה בעולם.

      ישראל מרויחה פתרון מסויים לבעייה האירנית, לכמה שנים טובות לפחות ואולי גם הבנה של העולם שסובב אותנו על יכולותינו.

      הבעייה היחידה, ביבי יצא גדול.

      אהבתי

      • avi הגיב:

        אם אפשר היה על התגובה הזו הייתי נותן גם חמישה ליקיים.
        ברצינות!

        ישנם אנשים שגם אחרי שלושה תארים בביטחון לא יגיעו לפתרון שהצעת.

        מה שכנראה עומד לקרות זה בדיוק הפוך כנראה ממה שהצעת, באופן טבעי. אפשר לסמוך על אובמה, שהוא היה ונשאר טירון מוחלט בכל מה שקשור לניהול טיפוח ויישום של תפיסה גיאופוליטית קוהרנטית אחידה (ראי פוטין עם כל הצער בדבר למשל שיכול להעביר לו כמה קורסים בנדון) ונטול עומק כל שהוא ( מלבד תבוסתנות עמוקה שמוטבעת בו ובסובביו), שלפי כמות השגיאות שעשה עד כה ימשיך לעשות את כל האפשרויות גם בעתיד.

        אובמה יגיב כנראה כי כבר אין לו ברירה, אחרת הוא לא יעמוד בקווים האדומים שלו עצמו ואז הוא באמת יהפוך לבדיחה מהלכת ויחד עם זה גם שאיריות הכבוד העצמי של אמריקה שלא לדבר על ההרתעה שנמחקת. התגובה כנראה תהיה רפה יחסית. אסד יבליג ויבלע. גם הוא יודע שהכל העמדת פנים. אובמה לא רוצה, אבל אין לו ברירה וכל ילד בגן וגם כל מנהיג מדינה באזור יודע את זה, כך שבבחינת חיזוק ההרתעה האמריקאית ההפסד כבר ידוע מראש. אמריקה ואובמה כבר הפסידו.
        חוץ מלמסור לסוריה את השעה המדויקת שבה הולך לקרות מה שהולך לקרות ולהתנצל מראש על חוסר הנימוס והשעה המאוחרת, לאסד כבר ברור כמעט הכל, כולל זה שלאובמה אין באמת עניין להדיח אותו ממקומו. מה שהיה הוא שיהיה העיקר שאובמה יוכל לסמן וי , לגמור עם זה וללכת לג'יי לנו.

        רק האירנים יעמדו בצד ויצחקו ואנחנו נבכה. כל יום שעובר שבו מה שהייתה פעם המעצמה החזקה בעולם מתבזה בכל מיני הרתעה דמיוניים מטעם עצמה מקדמים אותם בשקט בשקט לעבר הפצצה עם הידיעה שסוף סוף יש בבית הלבן מישהו צפוי שסוף סוף אפשר לסמוך עליו. רק באמריקה.

        אהבתי

        • אלקטרון חופשי הגיב:

          אם כבר מהגגים מחוץ לקופסא, הנה רעיון הזוי שעלה במוחי הקודח:
          אובמה יורה על מתקפה אווירית מרוכזת של 48 שעות על מטרות של המשטר הסורי כמו אתרי טק"ק, נשק כימי וסמלי שלטון ; אבל בו זמנית גם יתקוף בסיסים ידועים של אל-קעידה וארגונים סלפיים בסוריה. כעבור 48 שעות יוגש אולטימטום מטעם ארה"ב לכל הצדדים להגיע מיד להפסקת אש, ולא, תוחרף ותורחב המתקפה למטרות נוספות (למשל חי"הא, הים והשריון הסוריים בהדרגה). לאחר הפסקת האש יהיה אפשר לכנס וועידת שלום שכנראה יערב את חלוקתה של סוריה לשתיים או שלוש מדינות.
          אבל אלו כנראה חלומות באספמיא.

          אהבתי

          • רגע, מסדר נוצות מתחת לעניבה, הנה אז ככה- בערוץ הראשון המשיכו לנתח את הופעת החימום של קרי והאפשרויות של אובמה בזירה הסורית עד שחטפו את הנוק אאוט של יואב איסטווד גלנט שהכניס את האולפן לאלם די משעשע. בתחילה הסביר על המצב בסוריה ומהות הכנופיות ואחר כך סיכם שיש להמנע בכל מחיר ממצב שיביא לנפילת נשק כימי בידי המורדים. לשאלתה של הפנדה ענה שאם היה משוחח עם האובמה היה מבקש לתכנן את היום שאחרי שלטונו של אסד כדי שהנשק הכימי יוחזק בידי גוף אחראי ובינתיים להמתין. להערכתו יש סיכוי ממשי שכנופיות גיהדיסטיות יעשו שימוש בנשק כימי כנגד הכופרים אם יגיע אליהם. בגלל שתקיפה על צבא אסד מקרבת את קיצו ואת קץ תקופת הניהול ה"אחראי" של נשק הכימי המליץ על המהלך הבא:
            הכרזה על אולטימטום של מספר חודשים כדי להרוויח שהות מספקת לסידורים כמו הכשרת האחראי לניהול המדינה ביום שאחרי אסד- ורק אז, אם עדייו יש טעם וצריך, לתקוף.
            היחידי שהפגין חשיבה במקום דבררת ועל כך שהצליח לצמצם את נפח הפרשנים חזרה למימדים שנכנסים לביצת קינדר אני מרים כוס של מיץ חביות סקוטי בברכת כולנו פרשנים. רגע, אפילו קרדאווי טוען שתקיפה על אסד תהייה בבחינת עונש משמים- כמו השואה ליהודים. לחיים.

            אהבתי

  4. שיפ הגיב:

    מצטרפת להמלצה על "כך ראינו" מקסים ומרגש.

    אהבתי

  5. אלקטרון חופשי הגיב:

    הסרט "כך ראינו" העפיל לגמר תחרות של ארגון FIAT/IFTA המתקיים בדובאי, אך נפסל מלהשתתף בו מפאת עיסוקו בהיסטוריה של ישראל:

    לדברי מפיק הסרט, אריק ברנשטיין, בהודעה שהתקבלה מטעם יו"ר הארגון הוסבר שמכיוון שטקס חלוקת הפרסים יתקיים השנה במדינה הערבית דובאי, ומכיוון שהסרט עוסק בהיסטוריה של מדינת ישראל, לא יוכלו המארגנים להקרין שם את הסרט, לא יוכלו לארח שם את יוצריו, לא יעניקו לו פרס ואפילו לא יזכירו את שמו בטקס.

    "מדובר בארגון בינלאומי שישראל (דרך ערוץ 1) חברה בו", אמר היום ברנשטיין. "הפסילה הטוטלית של הסרט התקבלה עקב לחץ של שלטונות דובאי שמארחים את הכנס ומממנים אותו. כנסים ופסטיבלים מסוג זה נועדו כדי לפתח ולקדם דיאלוג, ובעיני זו שערורייה שארגון בינלאומי נכנע לחרם על אחת מחברותיו מסיבות שאין להן שום קשר למהות הכנס".

    אהבתי

    • שום תדהמה. בתרבות הערבית משגשגת אנטישמיות רעילה ועתיקה. מאות שנות גישה ורגש הוטבעו בכל ילד בקפדנות, עד האנטישמיות הפכה אורגנית כמו חשש מנחשים וסלידה מג'וקים.
      כדי שהאנטישמיות הערבית תתנדף משדות הטוב שמקיף אותנו נדרש נס. אולי מנהיג רוחני חדש שישנה את תפיסת ההמונים והאליטה התקשורתית. אפשרות אחרת סבירה יותר, היא אירוע בקנה מידה עצום (מגיפה, פגיעת מטאור, קלטת סקס של וודי אלן וכו') שיוכיח מעל לכל ספק שהעם היהודי תורם לעולם אור וברכה.

      עד אז, נמשיך להתעלם מאנטישמיות, לפרש התעלמות כרצון להתקרב ושביתת נשק כברית חברות נצחית.
      כך היינו -וכך נשארנו. בוידיאו: ז'בוטינסקי נואם ב-36' ועושה כל מאמץ כדי להמנע ולכנות את התופעה בשמה.

      אהבתי

      • אלקטרון חופשי הגיב:

        לא תדהמה, רק תזכורת. הסרט של ז'בוטינסקי מרתק, הן מבחינה היסטורית והן מבחינת התוכן. תשע דקות ששוה להשקיע. א יידישע מלוכֶה!

        אהבתי

  6. עו"ד הגיב:

    המפנצ'ר שפינצ'ר מבין משהו בנפש נשים. נשים אוהבות שהגבר שלהם הוא אנדימן, זה שמסוגל לתקן ברז מטפטף, להטביע תיקן ביריקה, להחליף נורה בלי להתחשמל, ולהרכיב לבד ארון של איקאה. כמובן תוך כדי ציטוטים אגביים מא.ב. יהושע, זה גם, אבל זה שרק מסוגל לצטט את א.ב ומכחיל למראה תיקן, זה לא הגבר האידיאלי בעיני מרבית הנשים, בואי נאמר. פרופ' דניאל גילברט מאוניברסיטת הווארד בהסתמך על מחקר שערך בקרב 47 סטודנטיות, גם טוען שהגבר האטרקטיבי בעיני נשים הוא הזר המסתורי, זה שמגיח בחשכה, שולק ג'ק מתקפל מהכיס, מחליף להם את הצמיג ונעלם בחושך. הוא יודע שבאותו רגע הן מתות עליו, והוא מת על הידיעה הזו. ואני שואל מה זה היה צריך להיות הוזהר ושוחרר.

    אהבתי

  7. avi הגיב:

    מפגן האוננות הקבוצתי הקרוי פרשננו הביטחוניים הוא באמת סוג של הוצאת זרע לבטלה… כמה אפשר??? מסתבר שכתבינו רבי האון מסוגלים לעשות את זה גם 24 שעות בלי הפסקה.
    האמת אני מקנא…

    בינתיים ממרום כיסאי השפוף הולך ומסתמן ה5/9 כתאריך היעד שאליו תתכנס המהומה שעוד תבוא. נא לא לשאול למה ומדוע. זה יהיה מאוד לא נוח ליהודים ולמשפחותיהם אבל אל תגידו שלא הזהרתי. מסכן אהוד יערי, ראש השנה הלך לו וגם בNRG עוד יריבו על איך זה שבאתר של של העיתון שפעם חשב שהוא הכי נקרא במדינה לא נמצא מי שיעדכן על המהומה בעיצומו של החג.
    אם הגויים בוחרים לפתוח במלחמות דווקא בראש השנה שלנו אז כנראה שמגיע להם, אבל להפריע לנו באמצע החג? ככה??
    רק על זה מגיע להם שכוחותינו יראו להם איך יהודים נוהגים באויבים .

    גם בסופהשבוע הקדישו חלקים נרחבים מהמוסף ללפיד העובר לפני המחנה. מיברג ממשיך לשתוק בעניינו, לדעתי, לפחות כנראה, עד שלפיד יהיה ראש ממשלתנו. רענן שקד מי שראיין את לפיד בידיעות הוא כמדומני בחור נחמד וחביב עד מאוד, מי כמו בעלת הבית יודעת את זה, אבל אם ה"הראיון עם לפיד מעצבן כמצופה" למראיין הנבחר אין שום קשר לנושא?
    או שגם הוא כמו פרשנינו הביטחוניים המצוינים זקוקים למלא את מכסת הנייר היומית כדי לגמור. את החודש.

    העיתונות במובנה המסורתי כבר מתה ממזמן, מה שאנחנו רואים היום הוא מצב הזומבי שלה. כל מה שנשאר זה רק ביקורת עיתונות משגשגת שגם היא לדעתי כבר מיותרת וממחזרת את עצמה ולא באשמת מי שכותב אותה. אנשים ומוסדות שהתפגרו כבר לא מסוגלים להשתנות יותר. בואו נמתין ונראה כמה זמן ייקח לידיעות בשבועות הקרובים למצוא את המרואיין הנוסף, שגם הוא יחשוף בבלעדיות מוחלטת כמובן את "השנה הסוערת בחייו/יה"?

    אהבתי

    • בינתיים ממרום כיסאי השפוף הולך ומסתמן ה5/9 כתאריך היעד שאליו תתכנס המהומה שעוד תבוא

      .

      מסכים, מהומה ולא מהלומה. ככל הידוע לי מבכירים שתויים ומצחיקים אובמה יבהיל לטאות, יציק לדיונות ויכסח סלעים בלתי מעורבים שעברו במקום. על המופע המיותר והמסוכן נשלם במזומן, בתשלומים, בריבית, בסחטנות ובאדמה. עוד קנוניה מבית אובמה והקרפיונים.

      אהבתי

  8. japan הגיב:

    ה״ה הנכבדים אלוף בן את עמוס שוקן, חן חן על השי למנויים

    אהבתי

כתיבת תגובה