האונס

 

מעריב וישראל היום מאחדים כותרות. הארץ הקיצוצים הצפויים וידיעות – דומים.
האם פינוי השגרירות בירדן שווה כות' ראשית?


בטח יש מי שתוהים: למה יום אחד יש מקור ראשון ובשני לא? נו, כי לא תמיד המייל מגיע, מה גם ששעות הגעתו שונות ומשונות: משמונה בבוקר ועד שלוש בצהריים. כך ש.

– השב"כ התנגד להפצת צילומי הווידיאו של נתניהו בחמ"ל (הארץ, כותרת שנייה בשער).
מתכתב עם הטקסט הזה, שנכתב בלי קשר:
אוריה כנף על יונתן ונתניהו.

– כבוד למשטרת פתח תקווה: הרוצח (ויטלי מיכלוב) מתקשר, מודיע שרצח את החברה שלו (אולגה סורינובה), משאיר כתובת מדויקת ומפתח בארון חשמל, והשוטרים מתבלבלים, כי באותו רחוב היה אירוע אלימות אחר. למחרת הוא מתקשר שוב, ושואל למה לא באו לקחת את הגופה. אחר כך לוקח להם עוד כמה ימים כדי לעצור אותו. כן, כבוד למשטרת פתח תקווה, כבר אמרתי?
והידיעה בישראל היום נפתחת בפואטיקה צרופה, חפה מקלישאות: "עזה כמוות אהבה".
אבל לא נורא, בהארץ כותב יניב קובוביץ שהמשטרה הבינה שהיא צריכה להתייעל. זה בהחלט יפה. הוא מספר על בדיחה פנימית של מוקד 100 במחוז ת"א: "חייג מאה פעמים עד שנגיע". אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק, וגו'.
בידיעות משומה מתגאים בכך שיש להם את "הסיפור המלא". כך בשער, עם תמונה של הזוג. אני לא רואה שינויים גדולים במידע שיש בעיתון, שם מתפרסם הסיפור ע"פ ע' 8. התוספת היא טקסט לא חתום של אחד השכנים, שהרשו לי לנחש, נמנה עם עובדי העיתון, או מקורב למי מהם. המקרה, כך ע"פ הארץ, אירע ברח' רמב"ם בעיר. אפילו זה לא מתפרסם בידיעות.

– רצח בני הזוג נח ונורית מעוז לא פוענח עדיין.
יוסי אלי, מעריב: "באזכרה לא נכח אחיו התאום של ניר, דני מעוז, שהספיק להיפרד מהוריו בהלוויה".
מה?
ועוד משפט מוזר: "בני המשפחה כבר הספיק להתקין מצבה לבני הזוג".
כן, ככה זה: אחרי השבעה מזמינים מצבה ובשלושים עורכים טקס גילוי מצבה.

30% ממקרי המוות בעריסה הם רצח או הריגה?

שאול אולמרט: מצבם הכלכלי של הוריי היה בעייתי. וואוו, יש לנו משהו משותף.

גם הרב יונה מצגר (חדשות, רדיו) מתנגד לעירום של ספנסר טוניק. ב-2008 היה איתו עניין כלשהו. אמממ.

עיר האוהלים/ המחאה

פרופ' יוסי יונה: חורבן והרס של המדיניות החברתית בישראל.

פעילי המחאה פלשו לבית העם, אבל הבעלבית הרשה להם.

אני שונאת משכתבי היסטוריה. חבורת העיתונאים תומכי המחאה נוהגת לעשות לינץ' קטן בכל מי שלא צועד בתלם ויש לו איזו מילת ביקורת על ז'אן דארק משדרות רוטשילד וחבריה. כאילו, אם תבקרו את נקודת החן של מי מהם, מיד תקרוס המחאה וטרכטנברג יעלה על אופניו, ירכב בצד שמאל, יגיע לשלטון וינאם בכיכר בפעם הבאה.
למשל מישהו מ"עיתונאי המחאה"הזדעזע איך שרון גל "גרם לדפני ליף לחשוף את המחלה שלה". זה כמובן שקר גס.
ליף סיפרה על כך כבר בראיון למארקר ב-31 ביולי. שאלו אותה – ענתה. כל זה לא אומר שאני מחבבת את שאלות ה"עשית צבא" המעיקות והלא רלוונטיות. אבל השאלה היא מי יותר גרוע, המשכתבים או המעיקים.

מאות אנשים חלקו את אהדתם לראיון עם ליף, שחלקו התפרסם באתר גלובס. כדי לקרוא את כולו צריך לעלעל בגיליון הליידי של ספט'.
בואו נקרא את הכותרת:

"בגיל 14, כשהלכתי יום אחד לבד חזרה בלילה דרך הפארק, מישהו תפס אותי ונאנסתי; זה הודחק שנים"

לא, אני לא חושבת שכל אחד צריך לחשוף את כל קרביו בראיון, ממש לא. ולא זו הביקורת שלי. אלא שבראיון עצמו, אין שום דבר נוסף על הכותרת בסוגיית האונס. סליחה, יש. המשפט הנוסף הוא שהמרואיינת מספרת שעלתה במשקל בגלל הטראומה:

"בגיל 14, כשהלכתי יום אחד לבד חזרה בלילה דרך הפארק, מישהו תפס אותי ונאנסתי. זה הודחק הצידה, ורק שנים מאוחר יותר זה צף. בעקבות מה שקרה העליתי הרבה במשקל. היה לי חשוב להתעסק בתוכן, כי שם היה המרחב המוגן שלי. אבי אמר לי כל הזמן שהחירות האינטלקטואלית זה הדבר הכי חשוב, שאף אחד לא יכול לגעת בו".

אין פה "שקר". יש פה מכירת יתר. נודה על האמת. "אונס" הוא מקדם רייטינג היסטרי. הכותבת, שהיא גם העורכת, השתמשה בו עד תום, סחטה ומצתה את הנושא שלא נכתב עליו כלום. הרי גם בהמשך הפסקה, ה"תוכן" קשור באופן מאוד מעורפל ומסתורי לסוגיית האונס. מי מאיתנו, בני עשרים ומעלה, לא רוצים לעסוק בתוכן, בתוכן כלשהו?

ברשת לא מתלהבים מהטור של זאב שם-טוב, שכתב בערוץ "שופרסל דיל" שב-ynet נגד מעמד הביניים המפונק.
אותי מעניין אם ערוץ מקביל של שופרסל דיל, או במקום, יעלה גם ב-nrg. או שנוחי דנקנר יודע איפה מרוח ה-TIM.

מה חדש?

"אל על תאסור על הנוסעים לארה"ב להעלות למטוס נוזלים" (המארקר, ידיעות). אבל זה הנוהל בכל הטיסות שאני מכירה בשנים האחרונות (מודה, לא טסה אל על). אז מה נזכרתם? ולמה הנוסעים קצפו?

לחם עבודה/ מעברים

אחת שיודעת טוענת שאבי בניהו רוצה להתמנות למנכ"ל חדשות 10 במקום ראודור בנזימן הפורש. כוחות גדולים מבחוץ לוחצים למינוי. עיתונאים בכירים מבפנים לוחצים שלא. זה מה שאומרת "אחת".
אבל על פי גלובס יש בכלל שלושה מועמדים אחרים: אבי זילברברג, גולן יוכפז וגיא סודרי (בידיעה שכחו כית' תמונה). וזה, אחרי שרון לשם וחיליק שריר אמרו לא.

חיים רומנו יהיה מנכ"ל פרטנר הבא.
במשך שנתיים, מאז שרכש את פרטנר, זהו המנכ"ל השלישי שאילן בן דב ממנה (דוד אבנר, 2006-2010 , יעקב גלברד, 2010-2011, ועכשי רומנו).
בכתבה שמתפרסמת במארקר הבוקר (אמיר טייג ואמיתי זיו) אומר בכיר לשעבר בשוק התקשורת כי "שורש הבעיה בפרטנר אינו גלברד אלא בן דב", שהציב בפני ההנהלה יעדים בלתי אפשרים ודרש לקצץ מיליארד וחצי שקל מההוצאות השנתיות השוטפות.
בכיר אחר אומר: "הוא לא ייתן לרומנו להפוך לפרצוף של פרטנר. רומנו לא יחזיק מעמד שם זמן רב".
זאת אומרת: אולי כדאי להחליף את הבעלים, לא את המנכ"לים שלו?
יעקב גלברד, המנכ"ל הקודם: "אילן אדם מדהים". מאיפה זה בא?
טייג מנתח את הטעויות של בן דב.
הלקוח אמיר שחר כותב לרומנו מכתב אישי.
ועכשיו שאלה: לא כל החלפת מנכ"ל בחברה זוכה לעשרות כתבות וניתוחים והפניות בשערים. למה זה ככה בפרטנר? בגלל שמדובר בטייקון שנמצא בכותרות?

קשת שוקלת להצטרף למועצת העיתונות בגלל הסכסוך עם ידיעות.

עיתונאי אתיופי נס מארצו כשהתברר שהוא המקור להדלפות לויקיליקס.

קצה האצבעות

הלל פרטוק, לשעבר דובר עת"א, שהיה למשך חודשיים גם דובר המשטרה מתראיין (עומר שוברט, עכבריר).
מעניין, הוא מספר כל מה שלא עבד במשטרה: דובר לכל מחוז, מאבקים, ועוד. בד בבד הוא משבח את חולדאי "ראש העיר הכי טוב של תל אביב".

רשת/ בלוגלנד/ פייסבוק

על פי אופיר בר-זהר במארקר, מועצת הרשות השנייה לא צפתה בכתבה על שלדון אלדסון לפני השימוע שערכה לבכירי הערוץ. מדהים, לא? אמר אחד מהחבר'ה, "יש אותה ביו טיוב". מה אתה אומר.

למה מותו של דניאל רוגוב, שככל שעובר הזמן מתברר שדמותו כמבקר שנויה במחלוקת, הוא העילה של עמליה רוזנבלום לתהות אם מותו הוא "סמל להסתלקות המבקר מהעולם"? חוץ ממשפט פתיחה נאה, מה הקשר?

זוכרים את הפוסט של מייקי ליניאל,  צרכנים, התאחדו!? עכשיו הסרטון.


עדיין לא ברור איך ואיפה יופיעו כתבות סופשבוע באתר הארץ המתחדש.

אסתר הרצוג על שירת הנשים ושתיקת הקצינים.

הצילו, כרטיס האשראי שלי עוקב אחרי בטוויטר.

יש עורכים בעמוד הבית?

טוב, זה לא אומר שלא צריך לצפות בהרצאה על הכולסטרול.

לפני פיזור

אני יודעת שאני לא צריכה להתעצבן, ובכ"ז, קשה לי לקרוא הערות כמו "היא בחופשה" (כשאני קמה בארבע בבוקר לכתוב, כשיש לי יום מחוץ לעיר), "עונת המלפפונים של הבלוג", "הפוסט של הסטודנט לתקשורת הוא פילר", ועוד מכמנים, בזמן שאין יום בו לא מתפרסם  פוסט שלי, הכולל סקירה כללית של התקשורת. הפוסטים האורחים הם תמיד, אבל תמיד, בונוס. תוספת לפוסט או שניים שלי באותו יום.
טוב, לא להתעצבן. מספיק שאפתי הבוקר יותר מדי אקונומיקה בגלל תאונת כימיקלים ביתית.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה בלוגלנד, הודעות לעיתונות, יש עורכים בבית?, לחם עבודה, שערים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

89 תגובות על האונס

  1. אורן הגיב:

    התנצלות ארוכה של כתב. שיעור על כל מה, שאין לעשות.

    אהבתי

  2. אני הגיב:

    רגעאין אזכר לאירוע החשוב ביותר של היום?
    סקרלט ג'והנסון?

    אהבתי

  3. נמאס הגיב:

    תוספת על ידי מים. וואו על זה לא חשבתי. הגרידיות בארץ היא לא תאמן

    אהבתי

    • תגובה לתנובה הגיב:

      מאז ומתמיד היו מים בקוטג' של תנובה, קרם וניל בקוטג' של שטראוס וויטמין D בקוטג' של טרה, כל אחד והמומחיות שלו. קיים טריק דומה בבשר ודגים קפואים: החוק מתיר להם להוסיף עד 20% מים.
      גרידיות כן, חקיקה צרכנית לא, אכיפה של חוקים לא.

      אהבתי

  4. שרויש הגיב:

    אפלייה כלפי בתי ספר ביו"ש.

    ברביעי נוית זומר כותבת בממון ידיעות על תנובה שמנסה לפעול נגד החרם ע"י הורדת מחירים. היא כותבת ששני גביעי קוטג' ימכרו ב-10 ש' אך היות שהכמות גדלה ב-20% הרי שהמשמעות היא שמחיר הקוטג' הוא רק 4 ש' לגביע. אבל מה לעשות שבאותה כתבה יש למעלה צילום של הקוטג' המוגדל וכתוב עליו שהכמות הנוספת היא רק 10%. בגבינות אחרות זה אכן 20% ובטרה זה 20% גם בקוטג'. אגב, בפורומי צרכנות מלינים על כך שהקוטג' המוגדל של תנובה דליל הרבה יותר מהרגיל ותוהים אם כל ההגדלה של ה-10% היא רק ע"י תוספת מים.

    אהבתי

  5. יואב הגיב:

    אפרופו דברים משותפים לך ולשאול אולמרט: "היה מקרה שבו השתחרר לו חיסכון של 100 אלף שקל בחשבון". גם לך קורים מידי פעם מקרים כאלה?

    אהבתי

  6. סכין הגיב:

    לפני שאת מלגלגת על מעריב והידיעה על הרצח של בני הזוג מעוז כדאי שהיית מבררת מה פשר המשפט הלכאורה סתום שדני לא הגיע לאזכרה. היית מגלה סיפור ענק שבינתיים אסור לפרסום.
    ובאשר לרון, היא לא עיתונאית מרכזית, כולם מבינים מאין היא באה ולאן היא הולכת ומתייחסים אליה בהתאם. יפה שעשירונית חסודה עובדת, באמת יפה, אבל כדאי שהיא תקפיד קצת יותר על מה שהיא כותבת אם היא לא רוצה להפוך לבדיחת העיתונות. רק לפני חודשיים כולם התעלפו פה מטייקונים, היום הם לא מעניינים אף אחד במובנים שהיא רוצה שהם יעניינו

    V: משפט אחד באמת מתייחס לסיפור, ולזה רציתי להפנות את הזרקור.
    המשפט השני טיפשי, נקודה.

    אהבתי

  7. איתמר הגיב:

    ה"דעה" של אוריה כנף לא רק מכעיסה – בעיקר מביכה
    המשבר נוהל בהצלחה רבה – לא תמות מלתת קרדיט. אפילו אנשי מקצוע רציניים ביותר באופוזיציה נתנו. אבל עזבו את שנאת ביבי – התרגלנו.
    ואללה – ממחזר את שנאת הדתיים של הארץ – שהרי ברור שאם יש אירוע בשבת – בואו נחפש חובשי כיפה. אופס.. מסתבר שהגיבור חובש כיפה – אז בואו נחפש אחרים ועל הדרך נמחזר טענות הזויות נגד עמידרור.

    הייתי בעברי חובש כיפה ואפילו קצין מודיעין. לא הייתה לי שבת אחת בצבא ששמרתי. בכולן ישבתי עם כיפתי ועסקתי "בחילולה" מתוך קדושה. כמוני רבים רבים אחרים. (כמובן לא רק מחיל המודיעין – אצלנו זה פשוט עניין יום יומי).
    הייתי קצין זוטר. עמידרור לא. הוא בא מחיל המודיעין – ספקני בכמה שבתות בחייו הוא לא דיבר בטלפון. אבל כל זה לא מפריע לכל זב חוטם לשלוף את כיפת השנאה שלו כנגד חובשי כיפה.

    אהבתי

    • אגנוס הגיב:

      קשה למצוא במאמר של כנף שורה שאינה דמגוגית או סתם תלושה מהמציאות.

      שלוש הפסקאות הראשונות מדגישות ש"מתחזקת התחושה" (אצל מי?) שנתניהו נכשל, אבל כנף אפילו לא מנסה להסביר לנו מה היה בדיוק הכישלון, שלא לדבר על ראיה לכך שנתניהו אחראי לכישלון העלום.

      מפת המזרח התיכון התלויה על הקיר הפכה ל"מפת אירן, תזכורת קלה לאיום הקבוע", החיבוק עם נתניהו היה "חיבוק מצמית", נתניהו היה בלחץ בעת המאורעות (כאילו, דא. אבל אל דאגה, אם הוא לא היה בלחץ היו מאשימים אותו שהוא זחוח), ובכלל, הרגשה כאילו אוריה כנף השולי מקושר היטב בלשכת נתניהו (מעניין איפה הוא הצליח למצוא לעצמו חבר גלוי כיפה בלשכת הסנהדרין הזאת): חברים (רבים!) שמדווחים על זיעה בחדר (אולי הם החברים הפקידים היו מעטים היה פחות צפוף שם), וידיעה מבפנים על כך שהיו תמונות אחרות ומוצלחות יותר של המאבטח יונתן.

      ועניין הכיפה. כנף שם לב שאין תמונה של עמידרור שלא רואים בה את הכיפה. שמתם לב לתמונת הפרופיל של אוריה כנף? שמתי לב שאין תמונה שלו שלא רואים בה שהוא גלוי ראש (טוב, לא ממש חיפשתי, אבל אתם מבינים את הרעיון).

      בקיצור, מדגם די מייצג של האיכויות שיש לתקשורת שלנו להציע. ללקק את האצבעות.

      אהבתי

    • אוריה הגיב:

      היי + תגובה.

      א. ה"דעה" נכתבה בשבת אך פורסמה רק אתמול בשל עומס במערכת וואלה. הבוקר פורסם "בהארץ" שהשב"כ אכן מאוד התנגד לפרסם תמונות מחדר המצב, שבין היתר חושפות מי היה שם (וחושפות מי לא היה שם, אולי). בכל זאת ביבי אנס את השירות לשחרר תמונה, שבה רואים בעיקר חיוכים. אח"כ סיפרו שהיו שם שעות של חרדה.

      ב. דבר נוסף שהתעדכן מאז: השגריר דן שפירו מסר לעיתונות: "נפגשתי עם יונתן המאבטח, והוא אמר לי שהוא עדיין תומך בשלום עם מצרים ואוהב אותה מאוד". אולי נשלח את יונתן לאו"ם במקום ביבי/פרס? הוא נשמע אחלה דיפלומט.

      ג. שועלן, הצחקת 🙂 אבל כן, ביום שהוקם האוהל הראשון בשדרות רוטשילד טענתי שכל עוד שמחאה שמתיימרת להיות סוציאליסטית לא תהיה שמאלית, ותקרא לסיום הכיבוש, אין לה כיוון. יש לזה שני חיזוקים כעת: המסקנות המתגבשות של טרכטנברג – שלא נותנות כמעט מענה לבעיות הדיור, ויעני ממליצות לקצץ בביטחון (בכפוף לאישור מערכת הביטחון, שאליה יועברו ההמלצות בשבוע הבא. נראה אם פרופ' מנו לא יקבל פצצה מתחת למכונית); וגם המנהיגה המסתמנת של העבודה, גב' שלי, שלא מוכנה להריח אפילו בושם בניחוח שמאל בסופר פארם. אפשר עוד להתפקד לעמיר פרץ, תגידו? זה יהיה פחות מביך אם הוא יזכה בסיבוב השני ויילך עם קדימה.

      אהבתי

      • עובר אורח הגיב:

        משונה, הנה רה"מ תורכיה קורא לסיום הכיבוש גם שטרסלר ( להבדיל ) כנ"ל , זה עושה
        אותם שמאליים? בישראל נוצר מבחן ייחודי לשמאל פוליטי – עיסוק בכיבוש, וזה הכל. בעולם זה ארגון
        עובדים, ועד, פיטורים בהסכמה, חוזה קיבוצי, 8 שעות, יום מנוחה בשבוע, חופשה שנתית ע"ח מעביד, ביטוח רפואי ארגוני או ממלכתי, ביטוח מחלה ואבטלה. בכל מקום בעולם סוציאליזם אם או בלי כיבוש הנו תנועה שמאלית. מי בדיוק יניח פצצה מתחת למכונית של טרכטנברג? מה זה בושם בניחוח שמאל, יש בכלל דבר כזה? לשבח או גנאי, גברת יחימוביץ אמרה במפורש שהיא בעד מתווה קלינטון הקורא לפני שטחים ביו"ש. מה בכלל הקשר בין האכזבה מטרכטנבג לבין כיבוש לא כיבוש, שמאל לא שמאל, שלי יחימוביץ עמיר פרץ?

        אהבתי

      • איתמר הגיב:

        ואם כבר קפצת אלינו אוריה – אז עוד חובש כיפה אחד ששכחת – יורם כהן ראש השב"כ (שניהל את האירוע מחמ"ל שני)
        אני מקווה שלא היו לך "רגעי חרדה" עד שהמאמר פורסם – ושלא "הזעת" בחום של שבת… בכל זאת – קשה ליד המקלדת…

        אהבתי

  8. הללויה הגיב:

    אנחנו נסתפק בהרחקתו, הפעם.

    אהבתי

  9. יוריק הגיב:

    דבורית, אל תתרגשי מכל ביקורת על הבלוג. את עושה עבודה טובה (מספר הגולשים והתגובות אומרים זאת). אם איזה טוקבקיסט עלוב גם מעליב, זה לא שווה התייחסות.
    לגבי שרון גל – הוא לא גרם לדפני ליף לחשוף את המחלה, כי הדבר פורסם קודם לכן. הוא היה מופתע מתשובתה, כי לא התכונן לראיון. גרועה מכך היתה התנהגותו המזלזלת ומעליבה. אסור לאיש כזה לשדר בטלוויזיה.
    8)

    אהבתי

  10. אבנר הגיב:

    שלום, כאן אבנר

    אפתח בפוליטיקה, אני לא מסכים בכלל עם אהוד ברק ויותר מכך לא שותף לחלק גדול מרעיונותיו

    ועכשיו ברשותכם משהו קצת אישי, תודה על התגובות שלכם, אבל לצערי עדיין לא קיבלתי פניה מתאימה ולכן אני עדיין מחפש רווקה מראשל"צ ששואפת לזוגיות עם אדם בעל ערכים, חזון ולב ענק. פרט פיקנטי, מכונת הכביסה שלי התקלקלה בדיוק באותו הזמן שחיפשתי מכונה חדשה באינטרנט כי הייתה לי תחושה לא טוב לגביה. לפעמים החיים יכולים להיות מצחיקים ומדכאים בצוותא.
    תודה ויום קסום ומקסים לכולם

    אהבתי

  11. לשון הרע הגיב:

    כן, אבל מצגר כמו רבנים אחרים שקופת שרצים (שערורית מין) תלויה מעל ראשם תמיד מוצאים את הנושא הזה להטיף מוסר לאחרים. הצביעות היא אם כל חטאת. יש לך ביצה על הראש על תצא לשמש.

    אהבתי

  12. . הגיב:

    סיפור נפלא וקורע מצחוק שמלמד משהו על ישראלים. דומני שלא פורסם בהבלטה בתקשורת.
    http://www.shvoong.co.il/he-IL/104/9349/
    שימו לב להסבר של המאמן:
    "למיכאל מאוד חשוב לשחות בקווים ישרים."

    אהבתי

  13. גיל הגיב:

    העיסוק התקשורתי בליף כבר מאוס ומעייף. ובכל זאת, רגע של פסיכולוגיה בשנקל:
    ליף בסה"כ מוסרת באופן תמציתי, יעיל וחף מסנטימנטים, את התהליך שעברה כקורבן אונס. גופה חולל ומתוך ניסיון להדחיק את הטראומה הגופנית היא בחרה לעסוק ב"תוכן".
    היינו, בזמן שחברותיה מדדו ביקיני בקניון, היא קראה ספרים של חומסקי. מה לא ברור פה? מה חסר? תיאורים גרפיים? איך נקצרו שאריות ד.נ.א. מגופה?
    גם אם יש פה עיתונאי מחאה, הפסיון של ז'אן -דארק משדרות רוטשילד כבר הגיע לשלב הרולר קרדיטים. מכאן יתלבשו על המומנטום גורמים אחרים וינסו למנף אותו לכוח פוליטי.
    ליב דפני אלון.

    אהבתי

  14. קפה קפה הגיב:

    מספיק לראות איך הגיבו בקפה TheMarker היום על יומני הסקס,
    בשביל להבין שצילום עירום פעוט ואמנותי של ספנסר טוניק לא יעבור בארץ שמרנית כל כך.
    אמריקה זה כאן?

    אהבתי

  15. הלל הגיב:

    זה האקונומיקה, טמבל

    אהבתי

  16. טעם טיב הגיב:

    הצעה לדיון:
    כתבה מקוממת מאת העיתונאית המרכזית ליאת רון, שהיא בנוסף גם אשת טייקונצ'יק שהסתבך:
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000682619

    אהבתי

  17. תמר דרסלר הגיב:

    רוצה להרחיב בנושא התאונה הביתית? מנסה לקפח את חייו של הבלוג?

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      לא, זה ממש משעמם. בואי נגיד שאם מאז שמפלי הניאגרה עלו באש אני לא מדליקה נרות, מהיום אין יותר אקונומיקה בבית.

      אהבתי

      • שועלן הגיב:

        אף פעם לא הבנתי למה צריך את החומר הזה

        אהבתי

      • BlackBerry הגיב:

        דבורית הסיפור על מפלי הניאגרה, יוסוף ויוכי שמבדוי לא משעמם כלל אבל אין צורך להרחיב לבלוג הזה.
        מאחל לך החלמה שלמה מן הכוויות (הכימיות) כי מי שנכווה בכימיקלים רותחין, יזהר גם במים צוננין. ולהבא אל תסעי למדבר סיני ולדרום סודאן ביום אחד, קחי את זה לאט לאט (לפי השועל הותיק).

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          אין צורך להרחיב לבלוג הזה.

          מה?
          😯
          זאת התגובה הכי מוזרה שנתקלתי בה אי פעם (ויש לך מתחרים רבים).
          אתה אומר לי לא לתת לינקים, בתגובות, בתשובה למשהו ספציפי שתמר שאלה, מהבלוג האישי שלי, אליו אני מלנקקת מדי פעם, כשמתחשק לי? אני ממש חייבת להבין. לזה התכוונת?
          וכל זה בתגובות בבלוג שלי, שב-95% מהמקרים הן לא קשורות, אף לא ברמז, בפוסט שנכתב באותו יום?
          בנים גידלתי ורוממתי. אוי.

          אהבתי

  18. שא"מ הגיב:

    אותי יותר הטריד סיפור ה'הרווחתי משכורת של 8000, משכורת מדהימה' מאשר סיפור האונס

    אהבתי

    • צא למד :
      כל מסר שיצא ויוצא מהליף תמיד מכוון.
      יש קהל יעד ויש מטרה.
      אל'ף בי'ת בתקשורת המונים.

      "8,000 בחודש זה אחלה …"
      מסר שמכוון לצעירים ממורמרים.
      כנראה ללא ילדים.
      ואם יש להם ילדים, אז הם חסרי אחריות או יותר גרוע (מבחינת הליף)- הם לא גרים במרכז.

      *-אם יש להם סיבה להיות ממורמרים זה נושא לדיון אחר
      * בטח שיש להם

      אהבתי

      • שא"מ הגיב:

        "כן, 8000 זו משכורת מדהימה, ועדיין עם שכ"ד של 3000 ש"ח.", אני מניח שבתחילת המחאה היא הייתה בטוחה שכולם מרוויחים כמוה, הכוונה לכל מי שסיים לימודים, ואח"כ היא גילתה את העובדה המדהימה, שלא. אז עכשיו משכורת של 8 זה אחלה, אבל עדיין זה לא מספיק… כי איך זה יכול להיות שאני לא הסתדרתי עם 8 ויש אחרים שהסתדרו עם פחות? אז צריך ליישב את זה בכל זאת, איכשהו, מכאן אחלה, מכאן, עכשיו אני יכולה להרשות לעצמי להצטלם עם מניפה, ולהיות דוגמנית, ולספר שאנסו אותי (או שכן או שלא), ואני כ"כ יפה ומוצלחת ואני עשיתי לכם את הקיץ, ועכשיו הגיע הזמן לצאת לסיבוב בפריז

        אהבתי

  19. יובל המבולבל הגיב:

    סיפור האונס של דפני ליף עבר בצורה קז'ואלית לגמרי.
    כאילו שהיא סיפרה את זה כלאחר יד, עברה לסדר היום. ולא רק היא, גם התקשורת.
    מאוד מוזר ומטריד

    אהבתי

    • צודק.
      סיפור האונס שווה לפחות 4 כתבות עמוד ביום רגיל.

      אני משער שלא היתה תגובה כי היא ביקשה שלא יהיו תגובות, ואם נמשיך באותו קו זה הולך לכיוון החטטני הזה:
      היא לא רוצה להיחשף יותר מדי (תמימות סתווית)
      היא לא רוצה לחשוף אנשים קרובים אליה שביצעו את האונס
      היא לא רוצה שיקשרו אותה את דמותה הלוחמנית לחולשה (הפעם קיצית)
      לא היה אונס אבל היא רוצה כותרות

      אממה…
      מצד שני, אם יש לצעירה לא מבריקה בעליל יש כל כך הרבה השפעה על כל מערכות החדשות והעיתונים שנשלטים על ידי כל כך מעט טייקונים זה בהחלט מטריד.

      מטריד מאוד

      אהבתי

  20. יובל המבולבל הגיב:

    שמעתי איזה רב מדבר על הצילום של טוניק היום ברדיו. הוא אמר שזה "לא יהודי". מעניין למה כוונתו? האם להיות יהודי זה להיות צנוע? האם להיות יהודי זה להיות נימול? האם להיות יהודי זה להתנגד לאמנות? האם יהודי לא מתפשט? מתבייש בגופו? לא מצטלם? מגדל זקן, חובש כיסוי ראש מגוחך ובגדים מצחיקים? מה זה יהודי?
    אני צופה צרות צרורות בשבת לפנות בוקר, אגב

    אהבתי

    • אגנוס הגיב:

      תלוי למה הוא התכוון כשהוא אמר 'יהודי'. אם הכוונה הייתה לאדם יהודי (זה שאמו יהודיה / זה שקשר גורלו בגורלנו / זה שרואה עצמו יהודי – ע"ע פולמוס מיהו יהודי), באמת אין היגיון רב במה שהוא אמר. ברור שאדם נשאר יהודי גם בלי בגדים.

      אבל עם כל אי הסכמתי לדבריו, אני לא חושב שהרב הזה עד כדי כך אידיוט (למרות שלפעמים יש הפתעות בחיים). כנראה שב'יהודי' הוא מתכוון למשהו כמו 'ערכים יהודיים', כאלו שמשתקפים בדברי התורה והנביאים. אם כך – הוא צודק. עירום בפרהסיה מנוגד לערכי התורה. ולא רק זה, אלא גם חיטוט באף בשבת, יחסי מין ללא טבילה במקווה ואכילת צ'יזבורגר.

      למה זה בכלל אמור לעניין אותי שהעירום ההמוני או כל דבר אחר מנוגד לערכי התורה? זו כבר שאלה אחרת ועליה אין לי תשובה.

      אהבתי

      • עברי הגיב:

        בהחלט עירום איננו יהודי ובהחלט יהודים מתביישים בעירום. החל מאדם וחווה (שלא היו יהודים פר סה אבל הבה לא נתקטנן)
        ראו לדוגמה התפוצה של "נודיזם" באירופה. זכורה לי כילד התדהמה של לצפות במאות מינכנאים לבנבנים בני כל הגילים והמינים מסתובבים להם בחליפת יום הולדתם בפארק המרכזי של העיר באיזה יום שמש נחמד.

        אהבתי

        • אגנוס הגיב:

          עירום אינו ערך יהודי = עירום הוא ערך גויי.
          ככה זה כשאתה דמגוג.

          אהבתי

        • דתי מהבית הגיב:

          במקלחות המשותפות בקיבוצים הם לא התביישו בעירום או שהם לא היו יהודים רח"ל. אתה נשמע כמו מדקלם הטפות מוסר של המשגיח הישיבתי. תחשוב מחוץ לקופסה.

          אהבתי

          • אגנוס הגיב:

            הסברתי את מה שהרב אמר, לא טענתי לרגע שזו דעתי או דעת הקיבוצניקים.
            אתה יכול לחלוק על בן אדם, רק תנסה קודם להבין למה הוא התכוון, בלי לתקוף אותו על טייס אוטומטי.

            אם בהסבר שלי את דברי הרב נשמעתי כמו משגיח בישיבה, כנראה שהצלחתי להסביר למה הוא התכוון.
            עכשיו לך תתווכח איתו, אבל מה אתה רוצה ממני?

            אהבתי

      • נזכרתי הגיב:

        זה מזכיר את פרשת הרב והצלם הצרפתי שהוא ביקש לראות עירום. בתגובה לפרשה כל מה שהייה לרבנים אחרים לשאול זה אם הצלם היה יהודי. נשאל אז אם זה באמת חשוב. כנראה שכן עובדה שהוא נשאר בתפקידו וכיום אפילו מיידה אבן מבית הזכוכית שלו.

        אהבתי

      • יובל המבולבל הגיב:

        אם "ערכים יהודיים" משתקפים בתנ"ך, אז אני מבקש לכלול בזה גם את לוט ובנותיו, דוד המלך (שבהחלט היה חובב עירום) ופרשת קורח… אמנון ותמר, עקידת יצחק, בת יפתח וכו'

        אהבתי

      • אני רק מלה הגיב:

        הרב הזה בהחלט "לא חכם". בחתונות שבהן שימש כרב היה מפריח בדיחות קרש ואקרוסטיכונים מביכים משמות בני הזוג והוריהם , ועל זה היה גובה סכום שערורייתי בניגוד לחוק.

        אהבתי

        • אני שתי מילים הגיב:

          אם הכל טוב, מי בחר בו לרב ראשי ? נכון מאד, הרב אלישיב. יש בת"א רב גדול ממנו בחכמה ונסיון קהילתי שכועס מאד על הבחירה הפוליטית (שפסלה אותו) ומאז הוא "הרע הראשי".

          אהבתי

        • דתי מהבית הגיב:

          אבל היה סחבק של סלבס חילונים. יענו רב נאור ובדרכי נועם. באדי באדי של כולם שפתיים ישקו. נופת צופים תחת כל צל אילן רענן ברדיו ובטלויזיה

          אהבתי

  21. בונד ג בונד הגיב:

    אל תתייחסי לרשעים!

    אפשר הרחבה ל"ככל שעובר הזמן מתברר שדמותו כמבקר שנויה במחלוקת"? תודה.

    אהבתי

  22. עברי הגיב:

    לא בהכרח נורא שלא כל יום מגיע מקור ראשון…
    הנה לעיל "הנציג היהודי גבר על…" וגו' – בלהט ההתרגשות גיירו את האיש, דומני שהוא קתולי.

    אהבתי

כתיבת תגובה