1. בתואר הראיון המעציב של השבוע החולף זוכה ללא ספק שי גולדן שהתראיין לורד רמון-ריבלין בגלובס. ומדוע מעציב? מאחר ש(לאור התוצאה) כל שוחר תקשורת קיווה שמוסף התרבות החדש של מעריב נעשה בחמש דקות, ומבלי שלנוחי דנקנר היתה מעורבות כלשהי במוצר שמכונה ז'ורנל (הגם שעכבר העיר מתמודד בכבוד עם מוסף התרבות המעריבי על תואר המגניבות).
גולדן סיפר על פגישתו עם נ"ד:
"זה היה מיד אחרי שיצא דוח הריכוזיות. אתה רואה את כולם מסביב מוטרדים, מודאגים, אפורים. אבל לא הוא. הוא נכנס קול, ענייני, וישב בישיבה שעתיים וחצי. הוא דיבר איתי על מוסף התרבות, כאילו שום דבר אחר לא קורה מסביב. הוא לא איבד ריכוז לרגע ביום הלא פשוט הזה".
בקיצור, אם ז'ורנל אכן קיבל את ברכתו, הסכמתו ושיקול דעתו של דנקנר היינו חושבים פעם נוספת לפני שהיינו מפקידים את כספנו בחברה שהוא מבעליה.
2. הדרך בה סיקר ממון של ידיעות, בשני שעבר, את פרישת זהבית כהן מתנובה, היא לא פחות ממבישה. בגלובס רמזו כבר ביום ראשון שכהן "התפוטרה" ולא ממש עזבה מרצון את תפקידה ובהמשך ציינו את הדבר באופן יותר מפורש. לא ייתכן שבידיעות לא יתייחסו לתיאוריה שאולצה להתפטר, אפילו בצורת שאלות להנהלת אייפקס.
גם שלושת הבכירים של ממון – סבר פלוצקר, שושנה חן ונווית זומר הציגו דיווחים ופרשנויות מעוררי פליאה. חן טענה שעל פי תרבות הניהול האמריקאית כהן היא "מנהלת שמוכנה לקחת אחריות ולסור ממרכז הבמה". באמת? למה זה קרה רק אחרי שבכירי אייפקס הגיעו לארץ בבהילות בראש השנה לסבב שיחות קשות? פלוצקר מצדו העיר במאמר פטרוני "המשקיעים באייפקס לא קלטו עד כמה מודע הצרכן הישראלי הלוחמני למחיריהם של מוצרי החלב". סליחה, ואתה כן קלטת את כוח הצרכנים לפני שגלובס דיווחו על החרם שיזם איציק אלרוב?
זומר דיווחה שתנובה תוזיל מחירים בשיעור של 7.5-15 אחוזים והוסיפה "צעד שיעלה לתנובה באובדן הכנסות של 125 מיליון שקל בשנה". על סמך מה? הרי באותה ידיעה מצוטט מנכ"ל תנובה החדש "מה שאיפשר לנו להוריד מחיר כעת הוא הפחתת מחיר המטרה, שירד ב-3.8 אגורות". רגע, אם הפחתת המחירים התאפשרה בגלל הוזלת מחיר החלב שמשולם לבעלי הרפתות, למה תנובה מפסידה ואיך בידיעות חישבו את הרווחים וההפסדים, אם עד ליום שני דוחות הרווח של תנובה כלל לא פורסמו וגם הם כוללים מידע חלקי ואניגמטי (חשיפת הרווחים בכלכליסט בוצעה לאחר ההדפסה והחלוקה של ידיעות).
3. רגע לפני שפרצנו בהורה סוערת בעקבות תחקיר כלבוטק על שחיתות במכבי האש נזכרנו שכל פרח תחקירנות מתחיל נתקל מתישהו בתלונות על הגוף הזה. לכן אין ברירה אלא לתהות האם רפי גינת נמנע מלפרסם את התחקיר קרוב מדי לאסון הכרמל, כאשר הכבאים נחשבו גיבורים ואלי ישי נחשב למושחת שפגע בהם?
4. טענו לפני שבועיים כי לא בטוח שדודי גולדמן הוא האדם המתאים לסקר את רבי נחמן מברסלב ואת הנהירה לאומן, בטענה להיכרות חלקית עם החומר הנלמד. האייטם הזה עורר קרב טוקבקים מעניין וכלל את ההערה של גרין לייט:
צודקים. כדי ללוות מאות יהודים לזונות המקומיות חייבים רב-עיתונאי.
זה אם כן המקום להודות שגם כתבים דתיים יכולים להיות מוטים, כמאמר רבי שמעון בר יוחאי "אהבה מקלקלת את השורה". כאילו כדי להוכיח את הטיעון הזה, הכתב (החרדי) של מעריב לענייני חרדים, סיקר את אומן כמעט כמו גן עדן עלי אדמות. מתברר שהוא כנראה לא שמע על שבאומן יש לא רק חסידים ומתחזקים, אלא גם התמודדות לא פשוטה עם סמים, וזנות (בהם נתקל שלום ירושלמי, כתב חילוני למהדרין, שנה קודם לכן).
5. ז'ורנל הכריז ביום ראשון שעבר: "קובי פרץ יודע: זאת לא היתה השנה של המוזיקה המזרחית". באמת? האם לזמר האשכנזי שהוזמן לשיר בהפגנת ה-300 אלף לא קראו במקרה אייל גולן? האם זה לא אותו אחד שזכה בתואר זמר השנה בגל"צ? וזה בלי למנות את כל הזמרים המזרחיים שמילאו בשנה האחרונה את קיסריה, היכל נוקיה, חתונות, בר מצוות ואולי גם לוויות. בקיצור, זה מה שקורה כאשר מחליטים על כתבה ועל המסקנות, ורק אחר כך מנסים להתמודד עם הפרטים הקטנים והמעצבנים שנקראים מציאות (וזה בלי להזכיר את תמונת קובי פרץ א-לה וופי גולדברג.
בקטנה: משה נגבי שידר לפני מספר ימים בתוכנית שלו ברשת ב', דיון פלורליסטי בנושא שירת נשים. הפורום כלל את כל ספקטרום הדעות בחברה הישראלית: פרופ' אסא כשר, ח"כ ענת מאור ואיילה פרוקצ'יה.
מכיון שאתה שם קצוץ על העובדות שאני כותב, וממשיך לחגוג על פנטזיית ה"עבדקנים" וה"בלונד", תמשיך לבד. שנה טובה.
אהבתיאהבתי
מעלי, עם 2 אייקונים, איננו לבד. תקרא את צבי מרק ואת מיכה אנקורי. יש בעיה בטיפול של רבי נחמן ביצר הרע ובהכשרת השרץ ע"י ריקוד חד פעמי על הציון שלו בראש השנה. לפי תורתו, שגובשה 100 שנה לפני יונג, אדם יכול לחטוא ולנאוף ולהשחית (זרע) ואחר כך לבוא לאומן כי "הרבי ימשוך אותו מעלה מעלה" ויציל את נפשו. אותי מטריד השכן שלי, בן 27, שהשאיר את אשתו הטריה ותינוקת בת 3 חדשים ונסע לאומן עם החבר'ה, ולעזאזל חיי השמפחה וימים נוראים כי הוא עושה מה שבא לו, ולעזאזל הגויים שמתפרנסים מזה, הם לא מדאיגים אותי.
http://yeda.eip.co.il/?key=52349296
אהבתיאהבתי
הטיעון שהגויים מתפרנסים מזה הוא הכי מוזר. חשבתי שהטיעון הזה עלה באש הכיבשנים בשואה. זה מה שאמרו היהודים כנגד ״חבריהם״ שבגדו בהם. הם לא למדו דבר.
אהבתיאהבתי
אני לצדך, תפסיק כבר עם הטיעונים הגזעניים ההרסניים שלך.
אהבתיאהבתי
הלייקים ששמת לעצמך והדיסלייק לכל התגובות שלי לא עושות אותך צדיק.
אהבתיאהבתי
הכוונה לחיי משפחה וימים נוראים וגם זה http://www.israjung.co.il/ankori.htm
אהבתיאהבתי
מעלי, ואם תקרא גם את הספר של וינשטוק
תראה שהדברים מוזכרים שם,
ומרואיינים שם אנשים רציניים מאד בחברה הישראלית
ולא תמוהים ומוזרים למיניהם.
אהבתיאהבתי
ועוד מילה:
"פריקים ותמהוניים"?
התקשורת (החילונית והדתית) נהנית להתרכז בחבורות של עשרות הערסים והמסטולים שרוקדים בכיכר הראשית ועושים הרבה רעש.
אני אישית ביקרתי בדירה באומן שבה התגוררו ביחד יותר מעשרה שופטים מכהנים שהגיעו לימי ראש השנה. עליהם בודאי לא קראת. בלי לדבר על אלפי אנשים נורמטיביים, דתיים וחילוניים. אבל הם לא "אייטם".
שאל כל אחד שהיה שם –
עשרות אלפי המתקבצים הם מדגם מייצג של הישראליות: מחרדים ממאה שערים ועד לסטודנטים ובוגרי צבא חילוניים. שום דבר שלא תראה בכל רחוב ממוצע בירושלים תל אביב וחיפה. חלק דתיים, חלק חילונים, חלק "מתחזקים". הפסיפס הנדיר והמיוחד של החברה הישראלית, לטוב ולמוטב.
וגם אם יש פה ושם אנשים משונים, בעלי התנהגות מזעזעת, הם תוצרים של החברה הישראלית, לא של חסידות ברסלב. ברסלב – לפעמים – מרפאה אותם, וכמעט תמיד, מפנה את האנרגיה שלהם להתלהבות בלתי מזיקה, לפחות.
כמו כל דבר בתקשורת הישראלית – כשאתה קורא על אומן, חפש את האג'נדה של הכותב. חסיד נלהב, או מתנגד כועס, המטרה סומנה לפני שירו את החץ.
מי שלא רוצה – שלא ייסע. אבל לפני שמקשקשים שטויות בתקשורת, כדאי לדעת את העובדות.
אהבתיאהבתי
אני לא מתפרע כאשר אני רואה את המסטולים שלכם מקפצים כתיש זה אומר שאני לא חש בוז ותיעוב? מה זה משנה אם זה כמה מאות שהפגינו, והזונות בעיר משלימות הכנסה מההסתערות של עבדקנים יהודים שבלונד של גויה מסחרר אותם. כל החיזיון הזה הוא מאוס. הנזק הוא מצטבר. אבל כחרדי אתה שם קצוץ על כל העולם עד שבאה המפולת ואז מי יציל אותך? הרב שלך? התדמית שלכם שם מבזה את כלל ישראל. כולנו ניסבול מזה.
תקראו את הספרים המופלאים של הרבי ותעזבו את פולחני האלילים.
אהבתיאהבתי
בעניני אומן, הזונות והסמים:
1. זה עתה יצא לאור ספר חדש בהוצאת 'ידיעות ספרים': "אומן, המסע הישראלי לקברו של רבי נחמן מברסלב". זהו פרי מחקר של ארבע שנים הכולל עשרות ראיונות, מאת ד"ר משה ויינשטוק. בספר הוא מנפץ לחלוטין את בדיית הזונות והסמים באומן. לא תופעה, לא תופעה שולית, ואפילו לא פה ושם. אם יש מקרים, הם בודדים – מתוך שלושים אלף.
2. תמוה מאד כיצד אנשי תקשורת נאורים נהנים לדווח על זנות וסמים (קלים, כנראה) כ"בעיה". ובמיוחד בהתחשב בכך שלקוחותיהן ומעשניהם המעטים הם חילונים גמורים. אם דיווח בסגנון כזה על זנות ו/או סמים היה מדווח על מה שקורה בתל אביב, הוא היה מוקע כעיתונאות ריאקציוניסטית ארכאית לא-פוליטיקלי-קורקט ומי יודע מה עוד.
אהבתיאהבתי
שלומי מה אתה אומר על ההפגנות של מקומיים באומן שנמאס עליהם המיטרד של כל הפריקים והתמהונים שמסתער עליהם מדי שנה. אתה יכול להבין אותם או שאתה מבטל את זה כקישקוש אנטישמי עד הפוגרום הבא.
אהבתיאהבתי
העובדות היבשות הן שהיתה הפגנה של מאה אנשים (באומן יש קרוב ל90,000 תושבים) מתנועה לאומנית פשיסטית, שישים נעצרו והוכו בברוטליות ע"י כוחות הבטחון באוקראינה, ובזה תם הענין. מכיון שצלם סוכנות הידיעות AP היה שם, זה הגיע לכל התקשורת בעולם.
במהלך ימי ראש השנה לא היתה שום הפגנה ושום ארוע יוצא דופן מצד התושבים, שפרנסתם תלויה בהתקבצות ובביקורים הרבים במשך השנה של חסידי ברסלב.
לשם ההבהרה:
לפי ויקיפדיה המעודכנת המשכורת החדשית הממוצעת באוקראינה היא $319 = 2552 גריבנה (המטבע המקומי). עבור השכרה של דירת שני חדרים עלובה לימי ראש השנה, שבה דוחסים 9 מיטות, מקבל התושב המקומי לפחות $260 למיטה = $2340. (ויש גם תעריף כפול, לפי הקירבה לציונו של רבי נחמן מברסלב). כלומר הכנסה השווה לשבעה חדשי עבודה. ויש אלפי דירות כאלה שמושכרות ל30,000 הבאים לאומן לחמשת ימים האלה.
כל זה בלי להזכיר את נפח המסחר הענקי בשווקים ובחנויות, התשלומים המנופחים למיסים שונים ושוחד למערכת העירונית, ונפח הכנסות התחבורה במוניות והסעות.
נראה לך שלמקומיים יש בעיה עם הדבר הזה?
(כן, בלי הכסף – היתה סכנה אמיתית לנסוע לשם. הם שונאי יהודים פתולוגיים. אבל כך זה גם בטורקיה, לא?)
מכיון שגם בטורקיה, גרמניה, ניו יורק, לונדון, הודו או תאילנד, דרום אמריקה וכו', יש זונות וסמים (ובכלל "מה יש לך לעשות שם"?) הבה ניגש לשלב השאלה הזהה על כל יעד נסיעה מאיזו סיבה שלא תהיה, ואח"כ נתחיל בביקורת והציניות על הנסיעה לאומן. בכיף.
תחשוב על זה.
אהבתיאהבתי
הספר המוזכר "אומן, המסע הישראלי" מרתק,
אף פעם לא אסע לאומן, אבל זו הפעם הראשונה שאני מבין קצת את התופעה הזו…
וד"ר וינשטוק מזכיר בעיות קשות אחרות
למרות שאין זנות וסמים-
שווה קריאה.
אהבתיאהבתי
פרט בבקשה אלו בעיות אחרות?
אהבתיאהבתי
75 שאלות מתומצת יותר, וכמעט משעשע לעיתים. כזה אני, מפרגן.
אהבתיאהבתי
מדור חמש שאלות לתקשורת העוינת, נולד בnrg יהדות בסגנון של שאלות קצרות בלי הסברים ובלי לינקים. עם הזמן הכותבים השתנו וחלק מהעורכים התעקשו שהם רוצים הסברים מנומקים ולא רק שליפות מהשרוול. אגב, הרבה יותר קצר וקל לכתוב כמה משפטים קצרים בלי להסביר ובלי לחפש לינקים. עם זאת, אם אנחנו צריכים להישבע באייפון 4 שלנו, לא נוכל לשקר ולטעון שלא אהבנו את התוצאה אצל המתחרים שלא יודעים לקרדט.
אהבתיאהבתי
להישבע היום באייפון 4 זה כמו להישבע בבעל.
תשדרגו.
אהבתיאהבתי
האמת שבעבר נהגנו להישבע בבעל פעור, עד שהסבירו לנו איך היה נהוג לעבוד אותו…
אהבתיאהבתי
פה היה צריך לבוא קישור לסרטון האלמותי
2 girls 1 cup
אבל אני חוסך מכם את זה.
אהבתיאהבתי
ראיתי היום קריקטורה שבה סטיב ג'ובס משדרג למשה את ה"טאבלטס"
אהבתיאהבתי
לסעיף 2, הבנת הנקרא. זומר מתיחסת לאובדן הכנסות, לכן אין קשר למחיר בו קונה תנובה את החלב. גם החישוב פשוט, הורדת אחוז ההוזלה, מסך ההכנסות.
אהבתיאהבתי
60,000 סיבות שלא לקרוא מעריב.
אהבתיאהבתי
שלום אורן
אתה צודק מבחינה לשונית, זו נבואה ברורה. אבל באמת
אין לאיש בתנובה דרך לנבא את מחירי המוצרים שהיא תמכור
ב 12 החודשים הקרובים ואת עלות יצורם ומכן ניבוי ההכנסות.
בודאי שלא ניתן לנבא ולו רק בדיוק שנמסר. הנה עולה מחיר
החשמל שודאי ישפיע על העלות-מחיר. או שיעלה או ירד מחיר
מרכיבי תערובת שישפיע על מחיר המטרה.
אלו דיבורים ריקים סתם.
אהבתיאהבתי
לא רק תנובה הורידה מחירים אלא גם שאר החברות. עד עכשיו לא קיבלנו הסבר, בכמה אמור היו לרדת המחירים בגלל ירידת מחיר המטרה. אפילו משרדי החקלאות, התמ"ת והאוצר מילאו את פיהם לבן ולא הסבירו. מה שחמור יותר הוא שהכתבים גם לא דרשו הסברים ולכן אף אחד לא יודע האם בגלל הורדת מחיר המטרה, בניקוי ההוזלות, הגואנים בתנובה, שטראוס וטרה מרוויחים, מפסידים, או הולכים לקורס מבוא לסטטיסטיקה.
אהבתיאהבתי
נכון!
אהבתיאהבתי
פוסט מיותר,
גם הטוקבק הזה
וגם ההתייחסויות לו.
אהבתיאהבתי
זה נשמע כמו "אוי אוי אוי, אני בכלל לא קורא ולווט בכלל ואת המדור בפרט. אוי אוי אוי, במקרה עבר עכבר, לחץ על המקלדת,המחשב עבר לעמוד הזה, ובגלל שנתפס לי הראש בכסא המחשב, הייתי תקוע ולא היה לי ברירה אלא לקרוא ורק בגלל איומים של דבורית הסכמתי לכתוב טוקבק".
אהבתיאהבתי
מנסיון, לזלזל באיומים של דבורית, זו בעיה בקבלת ההחלטות. ולווט יותר סימפטית, אך זה לא קשור. התגובה הזאת מיותרת.
אהבתיאהבתי
לא הבנתי מה רע ב"ז'ורנל". אפשר לפרט?
אהבתיאהבתי
ראית את ג'ורנל?
הכל!
אהבתיאהבתי
ראיתי. את העיצוב מאוד אהבתי. התוכן הוא התפלספות שטחית בלתי פוסקת על אמנות פופולרית. אבל במה זה שונה משאר ההתפלספויות השטחיות על אמנות פופולרית במקומות האחרים? הנושאים אותם נושאים והטקסטים אותם טקסטים. ככה מקשקשים בישראל על אמנות פופולרית, לא?
אהבתיאהבתי
צודק ככה מקשקשים בישראל על אומנות. כל מי שצפה בתכנית היומית ינשופים ולפני כן דיבור מודרני בערוץ 8 לא היה מופתע מול התוצר שמעריב הביאו. זה הדור.
אהבתיאהבתי
אני חושב שהדור הזה כבר פאסה. הם ממשיכים לדחוף את מרכולתם הלא אטרקטיבית ומקבלים במות שוליות יותר ויותר. בסוף זה ייעלם
אהבתיאהבתי
לא יודע אם היא לא אטרקטיבית. אני מניח שהם חושבים שיש לזה קהל. וואלה, הינשופים זה באמת אותו הדבר. דקלום טקסטים עם ז'רגון של סטודנטים לסוציולוגיה על האח הגדול. לו לפחות הם היו נשמעים פחות כמו סטודנטים ויותר כמו פרופסורים. בטלוויזיה הם לובשים את הבגדים ההיפסטר-מגניבים מהריף-רף, ובעיתון הם לובשים את העיצוב הקול-אלגנט של הארפר'ס. אני לא יודע אם זה כל-כך רע יחסית לשאר מסביב, אבל אלוהים כמה שזה משעמם.
אהבתיאהבתי
בינשופים גיליתי לצערי שגם הבחור הכי קול בשטח, יודה נוריאל מידרדר לבסוף לכלום ההיפסטרי-עלק התל רביבי.
אהבתיאהבתי
לא ראיתי מספיק כדי להגיב, אבל עם דבר אחד אני מסכים: נוריאל הוא באמת הכי קול בשטח.
אהבתיאהבתי
פעם יודה היה מטקבק אצל וולוט איפה הוא היום?
אהבתיאהבתי
מסתובב לו סתם בסביבה?
אהבתיאהבתי
סיפור תנובה הנו דוגמה למה שאימפריה עושה למדינה בעולם השלישי. אין שום סיכוי שבעלי העסק ומנהליו יעבירו מידע. חוק ראשון מנע ידע ומידע מהציבור שאותו אתה עושק. עשוק – חקלאים מספקי חלב וצרכנים. הנה דוגמה, עוד מלפני קום מדינת ישראל, אבות המדינה השקיעו במחקר חקלאי-תזונתי, שכלל לימוד וחקר החלב כמזון וכחומר גלם לתעשייה. זה היה מחקר ציבורי ברמה בין לאומית. הידע היה ידע ציבורי. גוף חוקר ומדריך זה עבר למדינת ישראל וראה זה פלא, יחד עם רכישת תנובה אחרי יותר מ 70 שנות פעילות נסגר ענף מחקר זה. המחקר והמידע הציבורי בנושא חלב במכון וולקני בוטלו-הופרטו. אין היום בישראל גוף ציבורי המרכז מידע בנושא. אכן כמות השקרים גוברת ותופחת. זה החל בשקר על יצוא ידע לרומניה ולהודו, בהודו משק החלב הגדול בעולם ואין היא צריכה ידע מישראל, כנ"ל רומניה שיכולה לקנות ידע אירופאי בזול. במסגרת העבודה בעיניים לקרן בעלת תנובה יש עניין אך ורק בעשיית כסף ומהר. תוך שנים ספורות הם צריכים למכור את תנובה וזאת לאחר שחלבו ממנה את כל מה שניתן לחלוב. העיסוק בפיטורי -התפטרות גברת זהבית הנו ספין טיפוסי, את מי זה מעניין בכלל. צריך תשובה לשאלות כמו מה העלויות של מערכות הייצור, מה הוא פער התיווך, היכן משולמים המיסים על הדיוידנד? היכן לפי ההסכמים ינוהולו דיונים עם החברה ? בלונדון, חמורים! איך התחזוקה הטכנית של החברה יחסית לעבר? להיכן זורמים כספי יעוץ פרסומת ויחסי ציבור. הגענו, אחרי 60 שנות מדינה שהיחס של ישראל לתנובה הוא כמו של קונגו לחברות היהלומים אולי נחות יותר. אם היה אי פעם צורך בועדת חקירה ציבורית פתוחה, הנה הוא לפניכם ונתחיל בבונוסים של ריכמן ולנסמן ונמשיך למעריכי השווי לפני המכירה. הסיפורים על הורדת המחירים הנם שקר בוטה בגלל הסובסידיה הפנימית של מוצרים במוצרים. תזכרו איזה מפרסם ענק זה תנובה ומה סיכוי למחקר עיתונאי אמיתי.
אהבתיאהבתי
אל"ף-בי"ת של קפיטליזם – לשקר ולהסתיר מידע. קפיטליזם = אנטי דמוקרטיה
אהבתיאהבתי
אני רואה 5/5
אהבתיאהבתי
(לאור הדיסלייקים המהירים) כנראה שזה היה עמום מדי.
התכוונתי שיש שני סעיפי 5.
אני מניח שכוונת המשורר היתה ש-2 ו-3 זה סעיף אחד.
V: תוקן
אהבתיאהבתי
לא מספק, מגיע לשועלן רסטארט של הדיסלייקים. כמובן יכלתי לתת לייק מאזן, אך אני שומר על הפוזה.
אהבתיאהבתי
הדבקתי על האוטו "העם עם השועל"
אהבתיאהבתי
אז אל תשכח לבדוק כל יום מתחת לאוטו
אהבתיאהבתי
איך אתם אוהבים את הדובי שלכם?
http://www.haaretz.co.il/gallery/kids/1.1518636
אהבתיאהבתי
מחובק ע"י ז.ד. , עם פורטיסחרוף ברקע.
אהבתיאהבתי
שם השיר:דובון
שר: אלביס פרסלי
מלים ולחן: מאן נמוך
תרגום:גוגל
http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&sl=en&u=http://www.lyricsfreak.com/e/elvis%2Bpresley/teddy%2Bbear_20048896.html&ei=GdSRTorgIsbl4QTc1KygAQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBsQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DTEDDY%2BBEAR%252BELVIS%2B%252BLYRICS%26hl%3Diw%26prmd%3Dimvns
אהבתיאהבתי
חמש אתה שוב מדבר על סמים וזנות באומן אבל מה עם התעוררות האנטישמיות באוקראינה? למה החסידים עושים שם כבתוך ביתם? זה שאלה יותר חשובה. אוקראינה זה לא הודו והם יכולים להחזיר
Ukraine
http://www.washingtonpost.com/world/europe/ukraine-police-detain-nationalists-protesting-annual-jewish-pilgrimage/2011/09/25/gIQAk6rPwK_story.html
Ukraine police detain nationalists protesting annual Jewish pilgrimage
By Associated Press, Published: September 25
UMAN, Ukraine — Police have detained about 100 activists of Ukraine’s nationalist party who protested the annual pilgrimage of Hasidic Jews in southern Ukraine.
About 300 supporters of the nationalist party Svoboda, or Liberty, demanded that Hasid Jews not be allowed to gather in the town of Uman, about 125 miles (200 kilometers) south of the capital.
Some 30,000 Hasidic Jews from around the world are expected in Uman next week to mark the Jewish New Year, or Rosh Hashana, at the tomb of Rabbi Nachman, the great grandson of the founder of Hasidism.
Close to 30,000 Hasidic Jews from around the world are expected in Uman this week to celebrate Rosh Hoshana at the grave of Rabbi Nachman of Bratslav, who died in 1810.
The protesters shouted “Ukraine for Ukrainians” at Sunday’s rally.
( no / Associated Press ) – A woman argues at riot police officers during a rally of protest against pilgrimage of Hassidic Jews in the town of Uman, 200 kilometers (125 miles) south of Ukraine’s capital Kiev, Sunday, Sept. 25, 2011
http://www.kyivpost.com/news/nation/detail/113995/
Print E-mail to a friend Share on Facebook Share on Twitter
Two Israeli citizens have been deported from Ukraine for violating the laws.risu.org.ua
Ukraine deports two Israeli pilgrims
Oct 3 at 10:02 | Interfax-Ukraine
Uman – Two Israeli citizens have been deported from Ukraine for violating the laws, Senior Inspector Volodymyr Umanets from the Department for Citizenship, Immigration and Registration of Individuals at the Interior Ministry Directorate for Cherkasy region told journalists in Uman on Friday.
They were detained for driving a car while being drunk, without documents, and offering resistance during an identity check, he said.
A decision is also due on whether four more Israeli pilgrims, who violated the Ukrainian laws, should be deported.
אהבתיאהבתי
נכון מאוד. מה שמצחיק הוא שהעורכים באמת שוברים את הראש לפני החגים בניסיון למצוא נושאים לכתבות, אבל לא מבינים שהם לא התחילו אפילו לסקר באופן רציני נושאים הקשורים לחגים, כמו אומן וכיו"ב.
אהבתיאהבתי
כדי לסקר את אומן בדרך הנכונה הם יצטרכו להחליף דיסקט בראש. הם הרי לא מבינים עדיין שאנטישמיות לא באה יש מאין. את מה שהישראלים עושים להודו ולהודים כל שנה הם לא רואים שיראו מה שהם עושים בארץ הפוגרומים?
עכשיו עזוב את הסמים והזנות. לפעמים נדמה לי שחרדים מסויימים מתחרמנים רק מהמילים ״סמים״ ו״זנות״. זה העניין היותר מישני בכל תופעת אומן.
אהבתיאהבתי
הקטע שלכם על סיקור ההתפטרות של זהבית כהן על ידי ידיעות אחרונות – מעולה. ההתנהגות של העתון-שהיה-של-המדינה – מבישה.
השם ז'ורנל מזכיר לי את היקיות שנהגו לשבת בבתי הקפה של תל אביב בשנות הארבעים. שם מכוער למוסף של עתון.
8)
אהבתיאהבתי
כבר נאמר פה שנוחי דנקנר רוצה למצב את מעריב שלו להארץ החדש.
אהבתיאהבתי
תודה על המחאה והאמת שהתיאור של מטרוניתות יקיות דווקא די מזכיר במעט את המציאות… אבל לא היינו רוצים לחשוף יותר מדי פרטים מזהים
אהבתיאהבתי
שבעלים של חברה עסקית גדולה במשק יושב שעתיים ועסוק בקידום העסק שלו מבלי להיבהל מפסטיבל של הקיץ האחרון ?
מה רצית בדיוק שהוא יעשה ?
נוחי דנקנר אחד התורמים הגדולים בארץ שתורם כסף לארגוני צדקה ועמותות ,רצית גם שהוא יפרסם את זה בעיתון ?
מה היית כותב אז ? שזה גם עצוב ? שהוא גם תורם וגם מפרסם את זה ?
אין לך על מה לכתוב אז אל תכתוב , רק יצאנו מיום כיפור וכבר הלשון הרע שלך יצאה החוצה.
אהבתיאהבתי
הידעתם שעמוס שוקן נוהג לשבת בישיבות מערכת של הארץ? או לפחות להתעדכן באופן שוטף על כל מה שנאמר שם? אוי ואבוי,נוחי דנקנר ביקש פרטים על מוסף חדש בעיתון, ממש נורא…
אהבתיאהבתי
ברור שנוחי דנקנר רוצה לדעת איפה הוא שורף ערימות של מזומנים מדי חודש. השאלה שלנו היא האם הוא אכן תומך בהשפלות של אנשים כמו דני רופ, איתן אורבך ואחרים ואיך הוא היה מגיב אם בעיתון כלשהו היו שמים תמונה שלו עם הכיתוב "האיש הכי מיותר בתקשורת".
אהבתיאהבתי
אתם באמת חושבים שהוא יורד לרמה הזו בתכנים?
אהבתיאהבתי
דנקנר לא מתעניין בתכני התרבות, אולי בכלכלה הוא מגלה עניין אבל מישהו באמת חושב שאכפת לו מאשכול נבו?
אהבתיאהבתי
קנאה פשוטה.
אהבתיאהבתי
למות מקנאה?
למות מאנורקסיה!
אהבתיאהבתי
אז גם אתה מקנא! לא בה אלא בבעלה.
לידיעתך, אין בה ולו גרם אחד של אנורקסיה. פשוט הרבה משמעת עצמית, רופאים טובים (כנראה, אין לי שמץ) ובעיקר גנים יהודיים שהשתכללו במשך דורות.
אהבתיאהבתי
בעייני (ובשאר חלקי גופו) המתבונן, לי אין שום סיבה לקנאה. רוניתי תאכלי את הלב.
אהבתיאהבתי
ההוא מעלי צודק, לא מובן כלל…
גם זה "בקיצור, אם ז'ורנל אכן קיבל את ברכתו, הסכמתו ושיקול דעתו של דנקנר היינו חושבים פעם נוספת לפני שהיינו מפקידים את כספנו בחברה שהוא מבעליה."
משהו הפוך על הפוך על הפוך?
לא מובן.
אהבתיאהבתי
הוספתי שתי מילים שאמורות להבהיר.
אהבתיאהבתי
לא ממש הבנתי את המשפט הזה- את יכולה להבהיר: "מאחר שכל שוחר תקשורת קיווה שמוסף התרבות החדש של מעריב נעשה בחמש דקות ומבלי שלנוחי דנקנר היתה מעורבות כלשהי במוצר שמכונה ז'ורנל (הגם שעכבר העיר מתמודד בכבוד עם מוסף התרבות המעריבי על תואר המגניבות)".
(אם אני שוחר תקשורת אז קיוויתי שמוסף התרבות החדש נעשה בחמש דקות?? אם הוא נעשה ביומיים אז אתאכזב? למה הכוונה? לא ברור)
אהבתיאהבתי
תיקונציק קטן שמבהיר את הכתוב: הוספתי פסיק אחרי מעריב,הורדתי ו' החיבור לפני "מבלי", ומקף לתת לגלגלי המוח לעכל את המשפט הארוך:"מאחר שכל שוחר תקשורת קיווה שמוסף התרבות החדש של מעריב ,נעשה בחמש דקות- מבלי שלנוחי דנקנר היתה מעורבות כלשהי במוצר שמכונה ז'ורנל …."
אהבתיאהבתי
פשוט מאוד – התוצאה הסופית של ז'ורנל נראית חובבנית. אילו היא היתה אכן חובבנית ונעשית בחמש דקות על ידי חבורת עיתונאים מתחילים, לא היינו פותחים את הג'ורה. העובדה שאחרי חודשים של עבודה, הגיליון הראשון כולל תמונה של דני רופ עם הכיתוב המבזה "האיש הכי מיותר בטלוויזיה", היא פשוט ביזיון למקצוע. העובדה שחוסר המקצועיות הזו ממשיכה, מוכיחה שיש פה שיטה וזה כבר ממש מפחיד.
אהבתיאהבתי
נו, אז אתם חייבים ללמוד להתנסח ביתר בהירות
אהבתיאהבתי