מנויי מעריב לא קיבלו עיתונים הבוקר

סכסוך עבודה מחריף מתנהל בין מפיצי העיתונים לבין מעריב.

אלי, ביפו, לא הגיע אף חלק של העיתון.

חלק ממנויי קריית אונו והשרון למשל, קיבלו את הכותרת בלבד, אך לא את המגזינים.

אי אפשר להשיג את מח' מנויים במעריב או את המרכזייה (5632111,  כוכבית 6200), וזאת בכוונה תחילה: מעריב מונע מציבור הקוראים המנויים להתלונן, כי הרי אין לאיש שם תשובה על המהלכים הללו. תיקון: לא מונע מלהתלונן. המרכזיות הוצפו ואיש לא העלה בדעתו להכין הודעה מוקלטת למתקשרים העצבנים.
חברי ההנהלה במעריב מופתעים אף הם מההתרחשויות.

(אולי גם זה קשור?)

עדכון: מעריב פתח את מהדורת הדיגיטל לכל. כל הכבוד.

עדכון 2:

זהו כמובן שקר. לא כל המנויים קיבלו לביתם אך ורק את גליון החדשות.
אני כאמור לא קיבלתי כלום, וקורא מעמק יזרעאל מספר שקיבל את כל העיתון.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה דו"ח מיוחד, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

38 תגובות על מנויי מעריב לא קיבלו עיתונים הבוקר

  1. שועלן הגיב:

    זה הכל ספין שנועד לקדם את המהדורה הדיגיטלית של מעריב לקראת סגירת הדפוס.

    אהבתי

  2. חנן הגיב:

    מה ההיסטריה? כולה מעריב. תגידו, יונתן גפן עדיין מפרסם שם את הטור השבועי שלו כל שבוע? זה אותו טור היה כל שבוע, לא? כמו המודעה של גוש שלום בהארץ. מה עם גל אוחובסקי, וחנוך דאום, וגולדן, הם עדיין שמה? אה ואודטה, היא עדיין כותבת שמה פנינים?

    אהבתי

  3. דני הגיב:

    אני מנוי "מעריב" בהרצליה וקיבלתי את הכותרת,מוספשבת,עסקים וזמן השרון.קיבלתי גם סמס התנצלות עם הודעה על פתיחת העיתון הדיגיטלי.

    אהבתי

  4. maya הגיב:

    אלי ברמת גן, הגיע הכל חוץ סופשבוע.
    התקשרתי לשירות לקוחות – אנו לי, הסבירו שיש עיצומים, ושיזכו אותי על העיתון.
    לפני כשעה קיבלתי סמס עם התנצלות שנראה לי שקיבלו כל המנויים.

    אהבתי

  5. קורין הגיב:

    מעריב פתחו את העתון הדיגיטלי.

    אהבתי

  6. שועלן הגיב:

    זה בגלל שמעריב תמכו בהתנתקות.

    אהבתי

  7. איש העמק הגיב:

    כאן (עמק יזרעאל) דווקא הכל תקין והעיתון הגיע בשלמותו.

    אהבתי

  8. רועי הגיב:

    אותו סיפור גם בר"ג הבוקר. אין עיתון, אין שירות לקוחות.
    הלכתי למכולת וקניתי את האחרון שנשאר.
    יהיה פיצוי למנויים? זה צעד חד-פעמי או שצפוי עכשיו גל שיבושים שמשמעו יהיה כמובן ביטול מנויים המוני?

    אהבתי

  9. שטות גמורה הגיב:

    "אי אפשר להשיג את מח' מנויים במעריב או את המרכזייה (5632111, כוכבית 6200), וזאת בכוונה תחילה: מעריב מונע מציבור הקוראים המנויים להתלונן, כי הרי אין לאיש שם תשובה על המהלכים הללו."

    בכוונה? איזו ספקולציה אווילית. תתפלאי כמה מאמצים עושים כדי לצ'פר ולפצות ולענות וכו' וכו'.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      על מה אתה מדבר?
      אני מתקשרת שעות!
      איזו שטיפת מוח, אלוהים.

      אהבתי

      • שטות גמורה הגיב:

        את באמת לא מבינה עיקר וטפל?
        ברור שהם לא עונים!!!! הם מוצפים!! והם מתוגברים והביאו את כולם מהבית כדי כן לתת מענה לכמה שיותר לקוחות.
        שום דבר פה לא נעשה בכוונה.
        לא עונים לך כי יש עומס מטורף עקב המצב הבעייתי, לא כי אין להם תשובות לגברת שרגל.

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          אתה יכול להעביר להם הצעה ממני:

          במחילה מכבודכם, הקליטו הודעה שתושמע לממתינים, או למתקשרים: "מנויים יקרים, הבוקר, בלה בלה בלה, אנחנו מתנצלים, בלה בלה בלה, נעשה ככל יכולתנו, בלה בלה בלה…"

          כמה גאונים ומנכ"לים צריך כדי לחשוב על הפיתרון הפשוט הזה? לא עולה שקל!

          אהבתי

          • שטות גמורה הגיב:

            יהיה פיצוי, תהיה הודעה, יש כבר כתבה ראשית על השיבושים באתר.
            אל תתלהמו ישר. אף אחד לא נגדכם.
            תבינו את המקרה ואת הבעייתיות.

            אהבתי

          • מרטין הגיב:

            כמה גאונים ומנכ"לים צריך כדי לחשוב על הפיתרון הפשוט הזה? לא עולה שקל!

            הגיע הזמן לפרק את השטות הזאת פעם אחת ולתמיד.

            מעריב הוא גוף תקשורת גדול שמעסיק מספר לא קטן של עובדים מסוגים שונים. ניהול של ארגון גדול נעשה באמצעות נהלים מסודרים, אתיקה וכללי התנהגות. ארגון יעיל מיישם את הנהלים והכללים גם במצבי שגרה וגם במצבי חירום. למצבי חירום צפויים, הארגון מכין מראש "תיק אסון" ובו נהלים ברורים וקבועים. "תיק אסון" מכיל תכניות פעולה למקרים של אסון במשפחה של עובד למשל, תאונת עבודה עם נפגעים או עובד שמפוטר מייידית בשל אירוע פלילי ושאר צרות שבאות בתדירות משתנה.

            ארגון גדול מקיים תירגולים שוטפים בשילוב השתלמויות מקצועיות שמלמדות "התמודדות עם מצבי משבר בעידן המודרני" וכמובן מביאים מרצים, יועצי משברים, יועצי תדמית ותקשורת וכן הלאה וכן הלאה וכמובן יש תרגילים וירטואליים של ניהול משברים ומצבי חירום. כל זה עולה ה-מ-ו-ן כסף. מניעה עולה כסף שארגונים לא אוהבים להוציא ולכן ההכנה למצבי חירום היא מינימלית ולא מכסה אפשרויות לא סבירות כמו שביתת מפיצים פתאומית ללא התראה מראש.

            אני לא אוהב להוציא רכילות פנימית ממעריב, אבל התחושה היא שעושים משהו ברצינות. יש המון דיונים ועבודת מטה מסודרת וכולם ממתינים לראות מה יילד יום. אחרי כל כך הרבה משברים במעריב, חברי העיתונאים במעריב כבר לא מתרגשים מהכותרות המשמיצות של המתחרים והטוקבקים של "המנוי במעריב שהחליט לבטל את המנוי" כי בתכל'ס מה שמעניין את כולם הוא שאלה פשוטה והיא: תהיה לי עבודה עם המעבר לפלטפורמה החדשה? יורידו שוב את המשכורת כמו בפעם הקודמת? מי יפוטר? כל השאלות הרגילות שיש בארגון גדול שיש בו עובדים שחוששים לפרנסתם העתידית. לעיתונאים במעריב לא מזיז מי בעל הבית, לא מזיז להם ההשמצות על בעל הבית, מה שמעניין את העיתונאים במעריב, שהם עובדים כמו בכל מקצוע אחר, הוא המשכורת ואפשרויות הקידום, השקט הנפשי במקום העבודה יחד עם ביטחון כלכלי לעתיד האישי מתוך חוסנו של מקום העבודה.

            כשמנהלים "הצגה של פרימדונה אחת" בבלוג אינטרנט שבו בעלת הבית, המנכ"לית, העורכת הראשית, הכותבת, מנהלת התגובות, ראש צוות מחקר ופיתחו, הנהלת חשבונות, צוות תמיכה טכני הם כולם אישה אחת, אזי התנהלות היסטרית של "כיבוי שריפות", שליפות מהמותן ולחץ אדיר לייצר תוצאות מיידיות ללא שיקול דעת הוא התנהלות אפשרית ומקובלת (ראה תיקון פנס שבור של טוסטוס שהפך לסאגה של פולניה סובלת). בארגון גדול, שלא יורה מהבטן עם "אנרגיות חיוביות" של "אינטואציה נשית שגברים לא מבינים", יש התנהלות רגועה יותר… 🙂

            בניהול משבר, השלב הראשון הוא איסוף מודיעין מהיר. זה שלב "הלחץ" שבו מגיעים למטה הראשי דיווחים שוטפים (מלוויים בצעקות ודרמות כמו שישראלים אוהבים אבל בתכל'ס כולם מרוצים מהאקשן והאדרנלין, קצת כמו מד"א כזה) ומתחילים הערכות מצב ראשוניות לגיבוש תכנית פעולה. המסקנה המיידית בשביתת המפיצים הייתה שלא מדובר במצב מסכן חיים, ואם אף אחד לא הולך למות אז אפשר להתחיל להירגע. במקביל מוזעקים מבתיהם כל הקודקודים לישיבת חירום. עד שכולם מגיעים אפשר להירגע עם כוס קפה, מקשקשים קצת על האישה והילדים ואז נכנסים לישיבה. לחץ בשלב הזה הוא ממש מיותר, ולא כדאי לגאון או מנכ"ל להנחית הוראה על הקלטת הודעה חדשה במערכת הטלפונים הקורסת, כי מה שיושמע בהודעה עובר תהליך מסודר של יועץ תקשורת ושיווק, יועץ תדמית ויועץ אסטטגי לניהול משברים, אחרי קבלת מידע ראשוני. פעולה מהירה מידי ("מנויים יקרים, הבוקר, בלה בלה בלה, אנחנו מתנצלים, בלה בלה בלה, נעשה ככל יכולתנו, בלה בלה בלה…") עלולה להוביל לתוצאות לא צפויות ותחושה בברנז'ה המקצועית שבמעריב היסטריים ומוציאים הודעות פזיזות למערכת ההקלטה בלי תהליך מסודר. דווקא תגובה איטית ומדודה מעיקה על חוסנו של מעריב שלא מתרגש מהלחץ של אירוע לא צפוי ופועל בשיקול דעת מקצועי ומסודר של "סוף מעשה במחשבה תחילה".

            ברור לי שהוד מעלתה יודעת לנהל משברים של שביתת מפיצים עם יד אחת קשורה מאחורי הגב, כשהיד השנייה ממשיכה להקליד את התוכן לבלוג, אולם תרשי לי לחלוק עלייך ולחשוד שהוד מעלתה לא יודעת מה זה לנהל משבר ארגוני רחב היקף (כמו שאת לא יודעת לנהל פיגוע כי לא קיבלת הכשרה של "פרמדק 10" ואל תתחילי להתנפח). למסקנה מופרכת זאת הגעתי מהתבוננות בניהל משברים כאן בבלוג (ימין מול קרן חדשה) תוך הצצה לקיטורים של הוד מעלתה על המיליונים שהיא עושה כל חודש.

            ר' שמחה בונים מפשיסחה אמר לתלמידיו: כל אחד מכם צריך שיהיו לו שני כיסים , כדי שיוכל להשתמש בזה או בזה לפי הצורך. בכיס הימני מונח המאמר :"בשבילי נברא העולם" (משנה סנהדרין פרק ד' משנה ה) , ובכיס השמאלי : אנכי עפר ואפר" (בראשית יח' 27) (מתוך מרטין בובר, האור הגנוז- סיפורי חסידים)

            כגבר, את גורמת לי נחת כשאת כותבת ממקום של "בשבילי נברא העולם" כי אני מעריך נשים חזקות. לפני יותר מ-30 שנה הסביר פרופ' ישיעהו לייבוביץ' כי המהפכה הגדולה ביותר בתרבות האנושית היא שהתרבות הפכה מתרבות גברית לתרבות אנושית (הומנית) ונשים יכולות להשתלב בניהול העולם. יחד עם זאת, מדגיש לייבוביץ', בעוד שלגברים יש נטייה טבעית להרגיש הם יכולים לנהל את העולם, הרי שלנשים רבות יש מחסום פסיכולוגי שמונע מהן את התחושה הטבעית הזאת. (מקור).

            אז שברת את המחסום הפסיכולוגי ואת חושבת שאת יכולה לנהל את מעריב. מצויין. אני גאה בך. אבל מה עם קצת "אנוכי עפר ואפר"? האם באמת הית יכולה להיות מנהלת טובה למעריב? לדעתי לא. לדעתי את היית מנהלת כושלת וגרועה. ושלא יהיו אי הבנות, גם אני הייתי מנהל כושל משום שאני לא אוהב עבודה מסודרת. מרדן. פה גדול. בדיוק כמוך.

            מניסיון החיים שלי, ישראלים רבים הם יזמים מעולים (בשבילי נברא העולם) אבל הם מנהלים גרועים. אני יזם מעולה ואיש שיווק מדהים, אבל אין לי שום יכולת לנהל בני אדם או ארגונים אז אני עובד בצוותים ללא מוביל, שם המרדנות שלי יכולה לתרום ואינה פוגעת בצוות משום שאין מוביל.

            אני אוהב נשים חזקות. כשהן מתבכיינות זה מצחיק אותי, כי את כמו לוחם ש-"מתפתל מכאבים" אחרי מכה מילד קטן… 🙂 לא ענו מיידית להוד מעלתה? גם סמס לא טרחו לשלוח לכבודה? שליח עם פרחים? הודעת התנצלות אישית ב-NRG? משהו?

            אז תקשיבי לי, מנהלת היקום שכמוך… זה שאת חושבת שאת יכולה לנהל את היקום לא אומר שאת אכן יכולה לנהל אותו. התנהלות היסטרית של שליפות מהמותן לא מאפיינת נשים חזקות ומוציאה לפמיניזם שם רע במיוחד. אני גם ממליץ להוד מעלה לשקול הבאת מנהל מקצועי לבלוג, לקבל ייעוץ מקצועי למימון ורעיונות עסקיים לפיתוח, ואז תוכל כבודה להתרכז באהבת הכתיבה ואף להנות מעבודתה, במקום שהוד מעלתה תסבול בשל חשיבתה המוטעית שהיא יכולה לנהל את כל הבלוג בלי קשר לגודלו, לפוטנציאל שלו או להבנה שהוד מעלתה יזמית טובה אך מנהלת גרועה (ראה עמודת הכנסות מול הוצאות ושורת הרווח).

            אם יורשה לי, אבקש מהוד מעלתך לגלות מעט מחלה כלפי מעריב על התנהלותו הכושלת בעולם העסקי הקשוח שאת חשה שאת יכולה לנהל ביד רמה… 🙂

            שבת שלום.

            אהבתי

            • אורן מפרש ופורש הגיב:

              קיצור תגובת מרטין:
              א. אני אחד שיודע.
              ב. לך אין מושג.
              אפשר להעריך את ההשקעה בתגובה הארוכה (אבל לא ממש חייבים), אך כמוה יש מיליון ביום. מרטין אתה שחוק נפשית, ומתחיל להפסיד.

              אהבתי

            • ז'ורז' סאנד הגיב:

              אני ממליצה לולווט להכין תיק אסון למקרה של התקפת טילים מתיאלנד.

              אהבתי

              • מרטין הגיב:

                ז'ורז' היקרה – תגובה מצויינת (באמת). ממקום של "אנוכי אפר ועפר", האגו המצ'וקמק והפגוע שלי אוסף את השברים וזורק לך בחזרה: לכי תחפשי מי ינענע אותך, למה מי את בכלל? 🙂

                אהבתי

                • ז'ורז' סאנד הגיב:

                  מרטין היקר מכל*, (היות ושורת האמוטיקונים נעלמה אצלי ארגנתי בשבילך מצגת. (*שורה ראשונה -ראשון מימין)
                  היות ואתה שולח מסרים כפולים באמצעות הפרצופונים, הגעתי למסקנה שאינך יודע להשתמש בהם. אדגים לך קצרות ואתה תתאמן בזמנך החופשי.
                  לדוגמא-

                  האגו המצ'וקמק**

                  -**שורה שניה אחרון מימין.

                  תגובה מצוינת***

                  -***שורה אחרונה ראשון מימין. וכן הלאה.
                  בהערצה אין קץ
                  ז'.ס.

                  אהבתי

            • velvet הגיב:

              אין לתאר את מספר ההבלים שכתבת ב-1,021 מילים שלך.
              1. אין לי שום יומרה לנהל את מעריב ו/או כל מקום אחר.
              2. נקודת המבט שלי הייתה של מנויית מעריב שלא קיבלה את המוצר שלה בבוקר שישי וגם לא מענה טלפוני, וגם לא סמס כפי שטוענים שם. עד רגע זה.
              3. עבדתי במעריב 14 שנים. יום יום. אני יודעת על בוריו איך מתנהל הארגון הזה. בשליפות מהמותן.
              4. מעולם לא עבדת במעריב ואין לך שום זכות דיבור. בוא נאמר זאת בבירור: ידיעה על רעידת אדמה או על אירועים בארמון המלוכה פעם בשלושה חודשים בחצי שנה זה לא נקרא "אני עיתונאי". אוקיי?
              5. אין לך שמץ של מושג מהי ההכשרה שלי במד"א.
              6.

              ולחץ אדיר לייצר תוצאות מיידיות ללא שיקול דעת הוא התנהלות אפשרית ומקובלת (ראה תיקון פנס שבור של טוסטוס שהפך לסאגה של פולניה סובלת).

              למה אתה משקר וממציא יש מאין? ב-25 במאי, בסוף הפוסט כתבתי משפט אחד בן 11 מילים על כך שאני יוצאת לתקן פנס, ולכן הפוסט מוקדם. כמו שאני מספרת במקרים אחרים על אירועים שונים. אתה כבר היית כותב על זה 1,000 מילה.
              בקיצור מרטין, אתה חי בתאיל-לה-לה-לנד אחד ארוך והחיבור שלך למציאות גובל בהזיות.

              אהבתי

            • גאוני הגיב:

              מרטין, אתה פאקינג גאון!!
              צודק כל כך, בייחוד בציטוט הראשון:
              "כמה גאונים ומנכ"לים צריך כדי לחשוב על הפיתרון הפשוט הזה?"
              גם לי, בהחלט מועברת התחושה שגב. שרגל היא הרי גאון, מנהל היקום שכן חשבה על כל הפתרונות, שכן יש לה תוכניות מגירה לניהול אסונות.בהחלט!!
              כל מילה (1000+) בסלע!!
              וגם עובדה שהיא תיקנה את ההתלהמות שלה שמישהו במעריב לא עונה לה בכוונה כי יהיה צריך להסביר את עצמו… ממש שטות גמורה.

              ושרגל, עצם התיקון והשקר הגס שכתבת מראה שכן, עבדת במעריב 14 שנה, בתור עורכת מקומון קטן, ולא היית קשורה בשיט להתנהלות במאקרו. אני משוכנע בזה.
              נכון, ייתכן ששמעת המון רכילויות והתלחששויות, אולי גם מאיזה סמנכ"ל. אני את לא " יודעת על בוריו איך מתנהל הארגון הזה. בשליפות מהמותן.". אף אחד לא ממש יודע.
              אבל אני כן בטוח שמרטין עבד ועובד בארגונים גדולים, במשרות הרבה יותר גדולות ובתפקידי קבלת החלטות.

              אהבתי

              • velvet הגיב:

                רציתי לתקן את כל הטעויות שלך, אבל לא בא לי לבזבז עליך את הזמן. כן, מרטין גאון. וגם אתה.

                אהבתי

                • ז'ורז' סאנד הגיב:

                  מעריב מגלה רגישות יתר בגלל מרכאות – מתוך סקירת העיתונות של שוקי טאוסיג בעין השביעית 19/5/10

                  בסקירת העיתונות ב-16.5.10 כתבתי על דיווחיו של ויינשטיין והקפתי את התואר שניתן לו באותו גיליון, "כתב 'מעריב' בבנגקוק", במרכאות. המרכאות הללו הניעו שני עורכים ב"מעריב", נטע ליבנה ואסף שניידר, לחשוב כי מדובר ב"רמיזה מכוערת" לכך ש"מעריב" "מעסיק כתבים דמיוניים" (לשונו של ליבנה).

                  אם כן, הריני להבהיר לא רק בפני העורכים שנפגעו מהמרכאות, אלא גם בפני קוראי הסקירה של "העין השביעית": המרכאות סביב תוארו של ויינשטיין לא נועדו לפקפק בקיומו או בקשר שלו ל"מעריב", אלא היו אינדיקציה לכך שהתואר מובא בציטוט (כך למשל, התואר שניתן ב"ידיעות אחרונות" לרן עזר, הכתב שלהם בתאילנד, היה "מדווח מלב המהומות").

                  ואם כבר עסקנו בשליחי העיתונים, הנה קטע ממכתבו של העורך שניידר (לשעבר מבקר הטלוויזיה של "מעריב"), השופך אור על נהלי העבודה בעולם העיתונות בכלל וב"מעריב" בפרט:

                  "יש אדם ששמו מרטין ויינשטיין. הוא חי בתאילנד, ונכון שבימי שגרה יש לו עיסוק נוסף – פרנסתו העיקרית למעשה. אך במצבים שבהם מתרחש דבר מה משמעותי בתאילנד – הוא מעביר לנו סיפורים תמורת תשלום פר ידיעה. קוראים להסדר הזה 'סטרינגר', והוא מקובל בעולם העיתונות מקדמת דנא. ל'מעריב', כמו לעיתונים אחרים, יש פריסה נרחבת, מסביב לגלובוס, של סטרינגרים כאלה. הנה, למדת משהו. אני מקווה. ובכל מקרה, גם אם נראה היה לך שאין אדם ששמו מרטין ויינשטיין, ושהנוכלים מרחוב קרליבך שוב גונבים את דעתו של העם, יכולת להתקשר לדסק החוץ שלנו – 03-5632382 begin_of_the_skype_highlighting 03-5632382 end_of_the_skype_highlighting, ולשאול אותי או את אחד מעמיתי שם. זאת עיתונות בסיסית, וקוראים לזה 'בדיקת עובדות'. במרכאות. הנה, למדת עוד משהו". והנה למדתם גם אתם.

                  אהבתי

                • גאוני הגיב:

                  אין מה לתקן, הרי הכל ספקולטיבי, גם דברי וגם דברי מרטין.
                  והכל סובייקטיבי. הדבר היחיד שקצת מעצבן הוא שאת זאת שקובעת, אוהבת גם לקרוא לעצמך "בעלת הבית", וזה נכון, אף אחד לא חייב לקרוא, אבל למען אלו שכן קוראים, גם אם מתווכחים, תבדקי את הדברים פעמיים אפילו, בבקשה, לפני שאת יוצאת בהצהרות חקוקות באבן.
                  כן, ההצהרות שלך קובעות מה הקורא יידע, הרבה יותר מכל תגובה של מרטין או שלי, וחבל שיש טעויות או הסקת מסקנות פזיזה.

                  ובשורה התחתונה – כן פתחו את הדיגיטלי, כן יהיה זיכוי מלא, כן קיבלת סמס ועוד ועוד וכן וכן
                  ואף אחד לא בכוונה ישב על הטלפון ואמר "לא לענות לדבורית שרגל כי הרי נהיה חייבים לה דין וחשבון". ממש ממש ממש לא.
                  הגיעו כוחות מתוגברים ב8 בבוקר, ואם היו לך באמת עוד כמה מקורות היית מבינה את המצב, לפני שפלטת איזה פוסט…

                  אגב, גם מה זה "איש לא העלה בדעתו" ???????? פתאום שמתי לב לזה. עכשיו את גם יודעת מה עלה בדעתם של כל מי שהיה שם?
                  כמו שמרטין (באמת כל הכבוד לך) אמר, יש המון שיקולים ומניעים וטקטיקות שאין לך ולנו מושג בהם. אז כן ייתכן מאוד שכן חשבו על זה ושזה ירד מהפרק מסיבה כזו או אחרת. בבקשה לא לצאת בהצהרות סתם.

                  אהבתי

                  • velvet הגיב:

                    על מה אתה מתווכח איתי? הרי אתה טועה בכל דבר ודבר!

                    1. אין לך מושג מה עשיתי במעריב.
                    2. מעולם לא קראתי לעצמי "בעלת הבית". מה אני, מטורפת? זו המצאה של מרטין ושל אחרים פה.
                    3. לא קיבלתי סמס. אל תגיד לי שכן!
                    4. לא, זה לא אישי, ואני לא חושבת שיש למישהו משהו נגדי, אני לקוחה ככל הלקוחות ומשלמת כסף מלא. אני אומרת: כמו שאני לא קיבלתי כך וכך וכך, גם אחרים לא קיבלו.
                    5. אני מתקנת את עצמי, ויש לך תלונות על כך? איפה אתה חי?

                    אהבתי

  10. מנוי מעריב הגיב:

    לא הבנתי מה זאת ה"קלות הבלתי נסבלת", העיתון במשקל של יום רגיל!
    כותרת,סופ"ש,זמנים מודרנים,ומקומון.
    זהו! ביום ראשון ידיעות!
    מעריב לעולם לא יותר!

    אהבתי

כתיבת תגובה