אז מה עם הטור של אלדד יניב?

eldad3
בהמשך לתהייה לאן נעלם הטור של אלדד יניב בוואלה!, עדיין רב הנסתר על הגלוי.
יניב שוחח במוצ"ש עם ינון מגל, עורך האתר, וכך דיווח לי:
״הטור יעלה וגם פרקי הספר הבאים יפורסמו כסדרם. אני מניח שיש פוליטיקאים שלא מעוניינים בכך, אבל בוואלה! עומדים בלחצים האלה בגבורה רבה. זו יוזמה של ינון מגל, לתת במה לטקסטים האלה מלכתחילה״.

למה ירד הטור אחרי שעלה ביום חמישי, מתי יחזור לאוויר, מה קרה בסופשבוע, מי דיבר עם מי ומה נאמר, אין לי (או ליניב) תשובות.
– אעקוב בדריכות ואעדכן מתי ואם (י)עלה המדור שוב ואם עבר תספורת או תגלחת בדרך לאוויר.

יניב הוסיף: "הספר פניית פרסה (המבוסס על הטורים) עומד לצאת בארה״ב בקרוב בהוצאה חשובה ומובילה שאני קרוב להסכם איתה, והוא אף מעובד כעת לסדרת דרמה בסגנון בית הקלפים הישראלי. רני בלייר ואני עמלים עליה במרץ".

 

 

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה דו"ח מיוחד, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על אז מה עם הטור של אלדד יניב?

  1. שועלן הגיב:

    יש כבר את פולישוק שמבוססת עליו.

    אהבתי

  2. חייל זקן הגיב:

    V, מי צריך את המעשיות המשעממות של יניב? יש לנו את הקרבות העקובים מליפסטיק שמתחוללים אצלך בבלוג. ללקק את השפתיים.

    אהבתי

    • Liora הגיב:

      אכן ללקק את השפתיים. לפעמים אני תוהה למה בעלת הבית לא חוסמת אותה וזהו, הרי חוץ מדיווח על ממעללי שרה נתניהו היא לא תורמת דבר לבלוג, אבל אז חשבתי על הקרבות העקובים מליפסטיק הצבעוניים האלה. בסופו של דבר זה משעשע, אתנחתא קומית שחיונית למלוולטים.

      אהבתי

      • velvet הגיב:

        הו, שלום ליאורה, דרור, דניאל סהנדרסען, בואס.
        יש לך חוצפה לא קטנה, בנוסף למשבר זהות חמור.

        אהבתי

        • Liora הגיב:

          יש משהו נורא יותר מאשר לשמוח שיוסף ריבלין נפגע בגרונו? זה לא ראוי לחסימה ולגינוי לדיראון עולם?

          אהבתי

        • ברטה הגיב:

          אני מחכה לחשיפה שאנימה הוא מוטי.
          באשר לאדומים שרובכם נהניתם לספור בהתפעלות- כמו במכונית חדשה. השריטות הראשונות מעצבנות, אח"כ זה משחרר ומתחילים להנות מנהיגה וחניה ללא חשש. הכעס שלי היה על האדומים לתגובות שעסקו בהכפשת יוצאי גרמניה וניצולי שואה, וכן (פחות חשוב) על תגובות שהואדמו לגופה של כותבת . זה בלתי נסלח ותעודת עניות גם לך דבורית שאין לי מושג מה עמדתך על השתוללות המגיבה הבעייתית אתמול למרות שהוכחתי איך כל זה התחיל. יש לה בעיית דימוי עצמי שמתחיל מדמותה התיאטרלית באוואטר שלה ועד דרישה למחוק מילה ("הכי") שעלולה לפגוע בתדמית המושלמת של נזר הבריאה.כדי לחזק את אבחנתי אביא את עצמי על הניק היכנאי, והאווטארים הגרוטסקים שבחרתי להוכחה שלא מעניין אותי מה דעתכם עלי, לא מתחפשת לפאם פאטאל, יש לי חיים, עבודה, בן זוג ובנות שהן בבת עיני , וגם עם מטורפות אני יודעת להסתדר, עובדה שהבאתי אותה להסביר למה ניסתה לקושש בלילה וזה השג טקטי שלי.

          אהבתי

          • anima הגיב:

            ההשתוללות המופרעת היתה שלך. ראי מספר התגובות מוכות הטירוף והאמוק שלך לעומת שלי, שנכתבו בשלווה רבה. ההיסטוריה הארוכה שלך של מריבות בבלוג כמעט עם כל מגיב אפשרי מעידה עליך יותר מכל. את יכולה להמשיך לשקר ולעוות את הדברים כרצונך, אם זה גורם לך להרגיש טוב, שפויה ובעלת מצפון (שכאמור אין לך). את אישה רעה בלי טיפת מוסר וכבוד עצמי. ה"טקטיקה" שלך להביא אותי להסביר "למה ניסיתי לקושש" היתה בדיחה עליך, כיוון שאין שום חומר בבלוג שאת יכולה לדלות ולהשתמש בו נגדי, להבדיל מהכמות העצומה של חומר רעיל ולא מחמיא עליך. ולא, יקירתי, אין לי בעיית דימוי. מי שמייללת על האדומים באופן ילדותי ומגוחך בכל הזדמנות, ורצה לגננת בבכי "עשו לי" לקחו לי" זו את, והכל נובע מבעיה אחת (בעצם כמה): דימוי עצמי נמוך, מרירות ותסכול עצום. סדנת ניהול כעסים והפיכת חייך לפוריים ומספקים יותר אולי תסייע לך. אני בספק, אבל אולי.

            כיוון שאני מכבדת את ולווט ולא מגיעה לה הזוהמה שאת מפזרת כאן בכל הזדמנות, מרגע זה ואילך את מוזמנת להמשיך ולהכפיש עד כלות. מבחינתי מעולם לא היית קיימת, אלא כדמות וירטואלית נלעגת ורעת לב, ולעולם גם לא תתקיימי. אני מאמינה ביושרה של ולווט ובטוחה שמתישהו גם לה יימאס ממך, בדיוק כמו שנמאס לרוב המגיבים כאן, ויעיד על כך היחס שאת מקבלת.

            אהבתי

            • Liora הגיב:

              היא אפילו לא התנצלה על הפוסט המצמרר ההוא. רק התפארה באדישות שלה כלפי האדומים.

              את לא צריכה להתנצל על שביקשת לפתוח שולחן וירטואלי עם שועלן. יש לו אחלה של חוש הומור.

              אהבתי

          • velvet הגיב:

            אני לא מתכוונת להתערב, ברטה. הצעתי לך כבר מזמן למחוק את התגובה ההיא, אבל אמרת שאין לך שום בעיה איתה ואת עומדת מאחוריה. זה כל מה יש לי לומר בנושא.

            אהבתי

        • חייל זקן הגיב:

          אך, אך, אך, צאנה וראנה בנות…

          אהבתי

כתיבת תגובה