כמה צבעים, יואו

כותרות ראשיות מפוזרות * קמפיין מעריב נמשך * אפשר כבר להשמיץ את ראש השב"כ * מה מצב הנורופן ושירלי מרדר * תומר פרסיקו ניצח את כוחות החושך

הידיעה החשובה של היום: הילדים שניגשים לבגרות לא יודעים מה זה מטרה, מסר, מסקנה.

יום מגוון בתכלית. כל עיתון בחר במשהו אחר להתמקד בו, זוויות שונות לכל אירועי היום ואתמול מופיעות בכל הארבעה.
הכותרת הראשית של הארץ הבוקר: המוסד בזבז מיליונים (יוסי מלמן ואנשיל פפר).
אבל בו"ז, בע' 6, מלמן: המוסד יצא בזול.
כנראה שמיליונים זה זיל הזול.

ישראל היום מביא את דבריו המעודדים של ראש השב"כ על שאפשר לנצח את חמאס. הכותרת לקוחה ממסמכים שחיבר בשנים 2008-2009. מאוד רלוונטי לכותרת ראשית.

הידיעה על כך שדיראר אבו-סיסי נחטף "למען גלעד" (מדר שפיגל הגרמני), כי יש בידו מידע חשוב עליו, היא בשער ידיעות . בשבע וחצי בבוקר עלתה ב-nrg, ולאחר מכן גם באתר הארץ.

במעריב – מפגש עתידי של אובמה ופרס וקמפיין הימין בעד השב"כניק, כמו גם המשך הקמפיין של מעריב החדש, יוצרים את השער.

נהנתניהו

נתניהו לא לבד ולא זוכה להעדפה בבונדס. כולם נהנים (חוץ ממני).

נתניהו הגיש תביעת דיבה נגד ערוץ 10 ונגד מעריב על זוטי זוטות מתוך התחקיר. אבל מה עם ידיעות? שם הכל בסדר?
תוהה מתי גולן: אם התביעה שלו היא על מסמך שולי אחד, האם זה אומר שהוא מאשר את השאר?

מי שכן יצא נגד ידיעות הוא כזכור דניאל דורון, שכתב ב-27 במרץ לנשיאת מועצת העיתונות, השופטת דליה דורנר:

"בעמוד 5 של ידיעות (25.3.2011) אני מככב בכתבה שכותרתה "נתניהו נאם בכנס: "תרמו כסף לחבר שלי".
כל העובדות לכאורה בכתבה הזאת הן שקריות.
בשיחת טלפון אחת, שלא נעשתה, אפשר היה לברר את האמת ולוודא מה העובדות. ידיעות לא טרח לבדוק לפני שהזדרז לפרסם את דברי הדיבה שלו.
בכתבה נטען ש"הטסתי" את שר האוצר נתניהו לניו יורק. להד"ם. ח"כ נתניהו הופיע בכנס כלכלי לתומכים ולמשקיעים שהמרכז שלי ארגן  ביוני 2005. לא הטסתי את נתניהו ולא שילמתי בעד שום טיסה שלו.
בכתבה נטען  ש"הטסתי" גם  את העוזר שלו. כנ"ל – להד"ם. שקר גמור.
בכתבה גם נטען שהטסתי את שרה נתניהו לניו יורק.
לא בדיוק.
שרה נתניהו הוזמנה כאורחת של נשות ידידי המרכז הישראלי (גוף אמריקני עצמאי) שביקשו להיפגש אתה ולהפגיש אותה עם עוד תומכות, ולא על ידי. הן ששילמו בעד טיסתה.
בכתבה נטען  שבמקום "נאום כלכלי נדהמו הנוכחים לשמוע את שר האוצר של ממשלת ישראל מנסה להתרים כספים עבור חברו דניאל דורון…"
להד"ם. שקר גס.
הנאום הוקלט בווידיאו ואפשר להיווכח שרובו מוקדש לענייני כלכלה. בהתחלה כאשר נתניהו מציג את הנוכחים הוא אמנם מבקש, כנהוג באירועים כאלה, את תמיכת הנוכחים בעבודת המרכז הישראלי. אך כאמור, מירב הנאום מוקדש לישראל ולכלכלתה.
גם הטיעון שהנוכחים נדהמו מבקשתו… הוא שקרי. נאומו… התקבל בתשואות רמות וארוכות. הכתב… המציא מלבו את הסיפור על תדהמת הנוכחים. אנו בטוחים כי הכתב, איתן עמית, לא יהיה מסוגל לספק עדויות של אנשים שנדהמו כביכול מתוכן ההרצאה והביעו אי שביעות רצון.
הבדיות… טיפוסיות לכל ההתנהלות של ידיעות וכתביו גם לספין השקרי שעשה הכתב יובל קרני שגדש, כפי שציינתי למעלה,  את הכתבה שעליה אני מתלונן בטיעוני שווא ובשקרים בעליל.
אני מבקש שמועצת העיתונות תטפל בדחיפות ובנחרצות בניסיון המכוון לפגוע בשמי הטוב ולגרום לי ולמרכז שאותו הקמתי, ואני מנהל בהתנדבות זה 30 שנים, נזק ציבורי כבד.
אני מבקש לחייב את ידיעות לפרסם התנצלות והזמה של כל השקרים שלהם באותה מתכונת ובאותו מיקום שהם נתנו לכתבה השקרית המקורית.
זאת מבלי לפגוע בזכויותי לבקש תרופות נוספות על הנזק הגדול שנגרם לי במזיד…"

רפי מן על הספר של אילן בן עמי, האישה שאיתו, על נשותיהם של. הרבה חומר, במרוכז הפעם, על השרה.

למרות כותרת הביניים נהנתניהו, אני לא אוהבת כשמכנים אישי ציבור בשמותיהם הפרטיים. היחס הזה, במובהק, מעיד על זלזול.
אבל ההפניה בשער הארץ, כמו גם הכותרת, אומרת מה רוצים מביבי ושרה. אלוף בן מביא זווית קצת אחרת: אני מקנא ברביב דרוקר על התחקיר שלו, אבל אז מה? לא מדובר ביותר מאוי-אוי-אוי:

…אבל כשהסתיים השידור נשארה השאלה: מה רע בזה? ביבי ושרה לא רצו לנקר עיניים. הם לא נסעו בהאמר ולא קנו דירה באקירוב. להיפך, הם השתדלו להצניע את הנהנתנות שלהם וכעסו כשהסיפור התפרסם. גם ההתחככות של נתניהו בעשירים איננה חריגה. כל הפוליטיקאים זקוקים למימון ופושטים יד אצל מיליונרים. המפיק ארנון מילצ'ן עזר לנתניהו, לפי דרוקר, ואילו בנו ומקורבו תרמו לציפי לבני. פיזור סיכונים. אפילו סמלים מובהקים של ניקיון הכפיים בפוליטיקה, כמו חיים אורון וזהבה גלאון ממרצ, אספו כסף לפריימריס מבעלי ממון. אין דרך אחרת להתמודד בבחירות, זולת חיבור ההון והשלטון.
גם ההשלכות הפוליטיות של הסיפור אפסיות. ספק אם נתניהו ייתפס בעבירות פליליות או בהפרות חמורות של כללי האתיקה, שיעיבו על שלטונו…

המבקר אמר הבוקר: ברמה העקרונית, לא תקין. נראה מה יגיד ברמה הלא עקרונית.

ורוני מאנה מספר איך הזוג נטש אותו.

אחד התורמים העשירים של נתניהו, מאיר חביב, זכה להשתתף בפגישה עם סרקוזי. הידיעה היא של חדשות 2, ומעריב מביא אותה גם. שני הגופים השתמשו בצילום של ארז ליכטפלד מאתר הליכוד.

השב"כניק מספר אחת

אור הלר אתמול בתרגיל עוקף צנזורה על הגרוזיני והאפגני.
דקה 3 בדיוק: "אלא שי' לא יהיה זה שיצחק אחרון".

שמתם לב שבתצלום של יורם כהן, זה שהשב"כ מנפק, אין זכר לכיפה?

אורי אורבך על התבטאויות עיתונאיות על כהן.

מה שמטריד הוא שמינויו של יורם כהן, כמו דתיים קודמים, מוציא מפיהם של מעט עיתונאים מה שהם לא היו מעזים לומר על כל מגזר אחר. "הוא ראש השב"כ הראשון שחובש כיפה, עם זאת הוא נחשב לאדם ממלכתי לחלוטין", מסמן אותו פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ', ואחריו להקה של מרגיעים בסגנון דומה. כך השיח עובר מפרגון לחשדנות.

זה מחזיר אותי לוויכוח שלי עם חלק מהמגיבים על אמירות לכאורה אנטישמיות. כל אמירה שלי שישראלים ויהודים הם גזענים בני גזענים זכתה לחוסר אהדה מובהק. הנה עוד הוכחה קטנה.

מעריב בשערו: כך התנהל קמפיין הימין לבחור בכהן.

ידיעות מספר שמס' 3 בשב"כ פורש בזעם.
אחרי שאתמול היו עסוקים כולם בשבחים לכהן, שבחים שפומפמו מאותם מקורות, בא המהפך תוך לילה: מעריב כאמור מדבר על קמפיין של הימין, וידיעות  על הפורש הזועם. רוני שקד מדבר גם על "הלם" בארגון.

בהלת הנורופן

שמחה גדולה: שירלי מרדר בדרך הנכונה, ובלי השתלת כבד.

עוד לא ברור אם עם ישראל נענה להיסטריה או לא, האם המעיט ברכישת הנורופן? במעריב מתעקשים דווקא על "ירידה חדה".

ובכל זאת, שאלה: איך הגיע הסיפור לעמודים הראשיים ולראשי המהדורות, בהמשך לדברי אתמול שהנורופון הוא מילת המפתח?
מש' מרדר פנתה מיוזמתה ל-ynet שלשום, וד"ר איתי גל אכן היה הראשון שכתב על כך (ידיעה שהתעדכנה בינתיים כמה פעמים), פשוט בגלל שבני המשפחה היו נואשים, ומשהתברר שהשתלת כבד מן החי (חתיכה מהכבד, שצומחת אחר כך) לא אפשרית.
ביה"ח בילינסון ארגן את מסיבת העיתונאים לאחר שהתקשורת כבר התבייתה על הסיפור. אביה של שירלי בחר מה לומר – ברור שאי אפשר לגייס כבד בדרך זו. אפשר רק להעלות מודעות ציבורית. נציגי אד"י נכחו גם הם במסיבה.

בהוראות השימוש אכן כתוב שמותר לקחת את התרופה כל 4-6 שעות. מה שלא כתוב זה למשך איזה פרק זמן (נניח "לא יותר משלושה ימים ברצף"), ומרדר השתמשה בכדורים במשך שבוע או שבועיים ברצף (לא ברור). כמו שאומרת ד"ר אורה זלינגר למארקר היום, אם התרופות לא משפיעות אחרי זמן קצר יש לפנות לרופא ולא להמשיך בנטילתן. מצד שלישי, בכל העולם כולו ידועים ארבעה מקרים כאלו. בכל מקרה: בהלת הנורופן מיותר ומוגזמת.

במעריב לא מתאפקים: "הנס של שירלי".

עורכי הדין והתקשורת

הקטע שיש לתקשורת עם עורכי הדין הוא מהסימביוטיים שיש. עורכי הדין הם ספקי מידע אולטימטיביים. הם יכולים לעזור לעיתונאים בכל תחום ותחום ולהעניק להם סיפורי אלף לילה ולילה. אני חושבת שחלק הארי מההדלפות בכל נושא מגיע מעורכי דין פטפטנים ורודפי פרסום שמשתוקקים לקדם את עסקיהם (שהרי עורכי דין לא יכולים לעשות פרסומת לעצמם בשום צורה. לכאורה). הם יספרו על מקרה מדהים, ושמם ישורבב לידיעה. ואם לא לידיעה הזו, אז בפעם הבאה. כן, לא כולם. רבים הם הצדיקים מבין עורכי הדין.
התקשורת, מצדה, גומלת להם בכל פרק זמן נתון בדרכה הצנועה. זו הסיבה שכל כמה חודשים תמצאו בכלכלונים את רשימת עורכי הדין ה. אם לא ה.
כך למשל היום (כלומר אמש), גלובס בשער קונטרס "שלישי בערב" עם מבצע חד פעמי: "הכי טובים שיש". דירוג המשרדים הגדולים. והכותרת:
"עו"ד להיט
הפירמות הגדולות מכות את משרדי הבוטיק ומשתלטות על שוק עריכת הדין
. גלובס חושף (חושף, לא פחות, v)  את דירוג המשרדים המובילים בישראל 2011, לפי תחומי התמחות כפי שערכה D&B ישראל". ארבעה עמודים בלעדיים בהם יוכלו העו"דים להתגנדר בשלל הכנסים שלהם באילת ובסביבתה.
לפחות יש פה בדל מודעות עצמית עם המסגרת המתייחסת ל"תחרות היופי של עורכי הדין"
– נ.ב. איה המשרדים למעמד אישי/ דיני משפחה? הרי בנפשנו הדבר.

תקלת קריקטורות בהארץ/ Great Minds

למעלה, ערן וולקובסקי, למטה, עמוס בידרמן. האחד בחלק ב', השני בגלריה.
עדכון: הקריקטורה של בידרמן שייכת לכתבה על מצב התיאטראות. מככבים בה ציפי פינס ונעם סמל (ונכון, מי שלא בקיא בסצינה, אין סיכוי שידע).

בלוגלנד/פייסבוק/ברשת

תומר פרסיקו הצליח!

אין גבול. כזכור, לפני כמה שבועות אייס הסירו, סתם כך, את הלינק לע' הבית של הבלוג ופגעו בכך אנושות בדרכי הגישה לבלוג המתחדש.
אבל ראו מה קורה למשל כשמגגלים נתניהו, תביעת דיבה. לחיצה על הקישור תוליך כמובן לאתר שלהם. לא לבלוג:

 

התביעה הייצוגית הגדולה בעולם: כמיליון נשים התאגדו כדי להגיש תביעה ייצוגית נגד וול-מארט בעניין אפליה בשכר ואפליה בקידום העובדות מול העובדים. בית המשפט העליון של ארה"ב דן בנושא וההחלטה האם לאפשר הגשת תביעה ייצוגית מעין זו תינתן ביוני. התביעה מעוררת עניין רב בחוגים המסחריים בארה"ב בגלל ההשלכות שלה.

הפשקוויל הצילו חיידקים אותו הבאתי שלשום מקורו ב-nrg יהדות שייאסף בקרוב אל אבותיו.

פייסבוק סגרה את קבוצת האינטרנט שקראה לאינתיפאדה שלישית.

לחם עבודה/מעברים

דורית רביניאן ואמיר בן-דוד ינחו תוכנית תרבות בקשת.

מעריב שלום  

אחרי ההכרזה שמעריב יהיה צבעוני יותר (כאילו אנחנו ב-1986), אין לי מה לומר יותר.

מח' הגהה

"מחלות קיב" (המארקר, 34).

לפני פיזור

אין לי הסבר מה קרה היום ואיך הכתיבה השתרכה על פני שש שעות.

מח' הגהה

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה בלוגלנד, לחם עבודה, מח' הגהה, מעברים, שערים, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

40 תגובות על כמה צבעים, יואו

  1. פנדה הגיב:

    מעריב שלום

    כתבה כאן שלשום ליהי:

    "אני חושבת שפיצחתי את הקמפיין הזה. קינג קונג, מובי דיק, מסעי גוליבר ושות', הם קלאסיקות שמאחוריהן עומד עולם שלם של מסרים תרבותיים, חברתיים, מוסריים, פילוסופיים, דתיים וכן הלאה – לחיוב ולשלילה. אולי לזה התכוונו במעריב כשבחרו בקמפיין הזה – המוסף החדש יעניק לקוראיו חוויית קריאה בעלת ערך מוסף בדיוק כמו הקלאסיקות הנ"ל".

    עכשיו נוספה לרשימה חוליה נוספת: "פרפר" של הנרי שרייר (והמשכו "בנקו"). הפרפר שמופיע על הכריכה (ומאחוריו מנעול ישן) צבעוני פחות מזה של מעריב. אם המוסף החדש אכן מתכוון להעניק לקוראיו חוויית קריאה בעלת ערך מוסף בדיוק כמו הקלאסיקה הזו, לא תוכלו להניח אותו מהיד. וליהי כבר העירה על היומרנות.

    אהבתי

  2. בונד ג בונד הגיב:

    תמר גולן הלכה לעולמה.
    עצוב.

    אהבתי

  3. שלומי הגיב:

    אגב אנטישמיות, בתור דתי אני כנראה מרגיש ממש כמו סבא וסבתא שלי לפני שבעים וכמה שנים: לא, זה לא רציני כל העליהום הזה. בסופו של דבר כולם יתעשתו, וכולם אוהבים את כולם,
    וגם העיתונאים שכותבים מה שהם כותבים – בתוך ליבם הם אוהבים אותי,
    ומכבדים אותי, למרות שאני עושה דברים הזויים ביום-יום שלא מתיישבים
    – לשיטתם,כנראה – עם התנהגות לוגית, ולמרות שהם בטוחים שיש לי
    דחפים בלתי נשלטים להשתלט על המדינה. ואני אוהב את המדינה,
    ומזדהה עם מוסדותיה, ומאמין בדמוקרטיה… אפילו שרתתי שלוש שנים בצבא!!!
    (אבל אם להיות רציני, אחרי רצח רבין הרגשתי הרבה-הרבה יותר מאויים)

    אהבתי

  4. שלומי הגיב:

    רשימות עורכי הדין ה.. תמיד גורמות לי להרגיש אורח במסיבה לא לי.
    למי מיועד העיתון בעצם? לאנשים שחושבים שעורך דין הוא מקצוע זוהר ועטור תהילה?
    האם זה לא אחד מהמקצועות המשמימים ביותר ביקום?
    במידה ורמזורים היו מרוויחים כמו עורכי דין
    (לא שכל עוה"ד מרוויחים מי יודע מה…)
    האם לא היה עדיף כבר להיות רמזור???
    הם לפחות צבעוניים.
    עיתונות פרובינציאלית.

    אהבתי

  5. יגאל כהן הגיב:

    טרי מהמכבש.

    רביב דרוקר מעלה בבלוג שלו פוסט

    ביביטורס, הספינים בהם ביבי מנסה לבלף לציבור – מאת רביב דרוקר

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=394281&blogcode=12399274

    אהבתי

    • יקיר אביב הגיב:

      מר כהן, הסערה-בכוס-מים הזאת תגווע בקול ענות חלושה הרבה לפני שאלילך המושחת אולמרט ייכנס לכלא בעזרת-השם.

      אהבתי

      • יגאל כהן הגיב:

        או שלא 🙂

        פרשת "ביביטורס" צפויה להפוך היום (ה') באופן רשמי לחקירה של מבקר המדינה, שבקשתו החריגה להרחבת סמכויות הציתה אתמול סערה פוליטית בכנסת. בעוד מקורבי ראש הממשלה תוקפים את השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס,….
        הגורמים העריכו אמנם שהחלטת המבקר להשתמש בסמכויות הנוספות יכולה להועיל לחקירה, בכך שניתן יהיה לחקור גופים לא מבוקרים (כלומר, שאינם שייכים למדינה), אולם עדיין תהיה לו בעיה להגיע לכל אותם תורמים ששמותיהם הוזכרו בתחקיר ערוץ 10. (את זה כבר תעשה כמובן המשטרה י.כ.)

        http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4050158,00.html

        אהבתי

        • אלילת הצדק הקדימאית הגיב:

          רק להזכירך.

          אצל אולמנרט אהובך החקירות כל הזמן מגלות עוד ועוד ועוד ועוד. אולמנרט יקירך כבר לא בחזקת חשוד אלא באופן רשמי נאשם. אולמנרט ידידך יהיה בקרוב באופן רשמי אסיר ליד חבריו הטובים ביניהם הירשנזון. אולמנרט המושחת הודח מתפקיד בגלל שחיתותו.

          יגאל, לך לישון ואולי תתעורר מהסיוט הגדול שבו אתה חי.

          אהבתי

          • יגאל כהן הגיב:

            אנחנו, למי שלא שם לב, בפרשת ביביטורס. ביבי, טורס. ביבי. לא מישהו אחר. ביבי-טורס.

            תנו למבקר לחקור. תנו למשטרה לחקור. שתו מים ותהיו סבלניים.

            אהבתי

            • אלילת הצדק הקדימאית הגיב:

              תרגיע יגאל.

              לא תהיה חקירה משטרתית כי אין קייז. לעומת זאת כבר יש עוד חקירה משטרתית בנושא עדיין חסוי ונפתל אצל אולמנרט היקר (תרתי משמע).

              שתה מים בטעם גת לרגעון מורחב.

              אהבתי

  6. עברי הגיב:

    ….ורק עכשיו ראיתי, ולווט, שגם לדעתך זו הידיעה החשובה של היום… אז צר לי על שכפול הקישור בתגובה 🙂

    אהבתי

  7. עברי הגיב:

    כמה חבל…

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/227/284.html?hp=1&cat=402

    כל פעם (לצערי לעיתים קרובות מדי) שמתפרסמות כאלה ידיעות – או כל פעם שאני נתקל בתגובות באינטרנט או בעדכוני פייסבוק או בכל מדיום אחר שבו מתבטאים בני נוער או צעירים עד גיל 25 בערך, עולה בראשי המחשבה המבהילה – כשנהיה זקנים, אלה האנשים שינהלו פה את המדינה?
    זיעה קרה…
    (אני רק בן 35, אבל הפער בין "הדורות" במקרה הזה מבהיל ולא יאומן כמעט)

    אהבתי

    • טדי הגיב:

      עברי,

      תהיה סמוך ובטוח שבסופו של יום יתברר שהדור יהיה מאוד מוצלח, הרבה יותר מהדור שקדם לו, בדיוק כפי שהדור שלך מוצלח יותר מהקודם לו וכן הלאה. ואני מביט עליך ממרומי פער הדורות בינך לביני. פעם קראו לצעירי ת"א דור האספרסו – נו שוין, אז מה?

      יש לנו מדינה נהדרת, ללא ספק בין הטובות בעולם.

      אהבתי

      • עברי הגיב:

        האמת שאני לא בטוח שהדור שלי טוב מקודמו…. דומני שהולך ופוחת הדור פה…

        וגם אם נחזיק באופטימיות שלך – ייתכן שיהיה דור למופת, אבל איזה שפה ידברו? כנראה לא עברית… או לפחות לא ידעו לכתוב ולא יבינו מה הם קוראים. חבל על התפארת האמיתית של המפעל הציוני, הלא היא החייאת השפה העברית. אולי עוד אלפיים שנות יקימו אותה מחדש.

        אהבתי

  8. טדי הגיב:

    ועוד.

    בידרמן מייצג בגדול את כל מה שנקרא בארצנו 'מדינת תל אביב' והניכור כלפי מה שלא נכלל במדינה הזאת. אם אני, כתושב גוש-דן, לא מזהה בוודאות את הדמויות אז מה הסיכוי שמסעודה בשדרות (שמן הסתם גם לא קוראת את העתון למנופחים בלבד) תזהה ותבין?

    חשיבה כמו של בידרמן מייצגת נהדר את שוקן המנותק. במחשבה שניה, הוא מצייר עבור הקהל שלו.

    אהבתי

    • שרופציק הגיב:

      נעם סמל הגיש תוכנית בערוץ 33 כמה וכמה שנים והופיע בהרבה תוכניות תרבות ואירוח, כך שפרצופו לא כל כך אנונימי אף לא למסעודה משדרות,
      אם היא צופה בטלוויזיה.

      אהבתי

      • הקריקטורה של בידרמן לא מופיעה בתוך ריק – היא צמודה לכתבה על מימון תיאטרונים בישראל.
        הקשר זה והעובדה שפינס וסמל מופיעים פה ושם בתקשורת מאפשרת את זיהויים.

        אהבתי

    • ירושלמי הגיב:

      הקריקטורה של בידרמן לא הופיעה כקריקטורה ראשית נטולת הקשר ודורשת מאמץ (כמו בחלק ב'), אלא כחלק מכתבה ב'גלריה' שעסקה במצב התיאטרון והזכירה את שמות המאויירים. מעבר לזה, חזקה גם על מי שהגיע עד 'גלריה' ומתעניין בנושא, שהדמויות מוכרות לו.

      וחוצמזה, 'הארץ' גם נוהג להזכיר לפעמים כל מיני מלים מסובכות ומונחים לועזיים שאולי מסעודה משדרות לא מבינה. באמת לא בסדר.

      ובלי קשר, ה'תאונה' הזו באמת משעשעת.

      אהבתי

      • טדי הגיב:

        ואני עדיין חושב שבידרמן מצייר לאנשי מדינת ת"א.

        אהבתי

        • ליהי הגיב:

          טדי, היום בהליכת הבוקר היומית שלי גיליתי ש"במדינת תל אביב" מתגוררים גם (לא עלינו!): אשכנזים, מזרחיים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, קשישים, חילוניים, דתיים (כן, גם חרדים), יהודים, ערבים, אנשים שיוצאים לעבודה בחליפה לצד לבושי קז'ואל, ואפילו ראיתי איש אחד בבגדי עבודה כחולים על אופניים. היית מאמין?!

          אהבתי

          • אלילת הצדק הקדימאית הגיב:

            אין לי ספק קל שבקלים שב"מדינת תל אביב" מתגוררים גם (עלינו, עלינו!): אשכנזים, מזרחיים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, קשישים, חילוניים, דתיים (כן, גם חרדים וגם סתם דוסים), דתל"שים/יות, יהודים, ערבים, אנשים שיוצאים לעבודה בחליפה לצד לבושי קז'ואל, ואפילו ראית איש אחד בבגדי עבודה כחולים על אופניים. מאמין בן מאמין.

            באותה מידה אין לי ספק שבידרמן לא מצייר עבור אותם מתגוררי "מדינת תל אביב" כמו: אשכנזים, מזרחיים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, קשישים, חילוניים, דתיים (כן, גם חרדים וגם סתם דוסים), דתל"שים/יות, יהודים, ערבים, אנשים שיוצאים לעבודה בחליפה לצד לבושי קז'ואל, ואפילו לא עבור האיש האחד בבגדי עבודה כחולים על אופניים אלא עבור אותם אנשים מהחוג שלו בתוך "מדינת ת"א", זה הולך נהדר (כמו שוקולד בפיתה ב-28 ש') עם האליטיזם/סנוביזם המובנה שבו ובעתון שבו הוא מועסק.

            אגב, גם בשדרות, בסביבה הטבעית של מסעודה היקרה, ניתן למצוא אשכנזים, מזרחיים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, קשישים, חילוניים, דתיים (כן, גם חרדים וגם סתם דוסים), דתל"שים/יות, יהודים, ערבים, אנשים שיוצאים לעבודה בחליפה לצד לבושי קז'ואל, ואפילו 2 אנשים בבגדי עבודה כחולים על אופניים וגם להם בידרמן לא מכוון את חיציו.

            בועה היא בועה היא בועה אפילו אם היא עדיין לא התפוצצה.

            אהבתי

  9. עטל הגיב:

    זה רק אני הטמבל – או שיש עוד מישהו שלא הבין מי הן הדמויות בקריקטורה של בידרמן ב"גלריה"…. 🙄

    אהבתי

  10. שי הגיב:

    אנחנו ממתינים למידע באשר לאזכור חודשי/שנתי לתרום לוולווט. גם מי שמעדיף לתרום מדי חודש בחודשו, וגם מי שמעדיף לתרום פעם בשנה – צריכים תזכורת שהתרומה הקודמת התבצעה לפני חודש/שנה. תשלחי מיילים, או משהו?

    אהבתי

  11. תומר הגיב:

    דבורית, חן חן.
    אגב, ייתכן שהם עוד יעשו שטות וימשיכו עם התביעה. היום היה דיון ראשוני ב"צו עשה זמני".
    בכ"א, דו"ח מלא יוגש כמובן בבלוג.
    hasta la victoria siempre
    ותודה לעו"דיני ישי שנידור הנהדר

    אהבתי

  12. שאול הגיב:

    אור הלר נהנה להיות חמיצר בשביל לעסוק בשטויות אבל כשהוא שידר פול מעזה הוא הצליח להתעלם ממשפחה פלסטינית שמשמשת כמגן אנושי.

    אהבתי

  13. יגאל כהן הגיב:

    פרשת ביביטורס לקראת רגע ההכרעה

    מבקר המדינה יותר ממזמין את היועץ המשפטי לממשלה להורות על חקירת משטרה. דבריו הם פשוטים עד מאוד – ההתנהגות לא תקינה. יש לאסוף חומרים מהארץ ובחו"ל. זו משימה שמתאימה למשטרה ולא למבקר המדינה. הוא ישוחח עם היועץ המשפטי לממשלה היום או מחר.

    לינדנשטראוס מעביר למעשה את החקירה לידי המשטרה ודוחק בווינשטיין לקבל את ההחלטה ההכרחית אחרי שמשפטנים רבים כבר הביעו דעתם שיש בסיס לחשד בעבירות שוחד.

    יש להניח שהמבקר לא יוותר על בחישה מצידו ויומציא דו"ח ברמה העקרונית אבל הרמה הפלילית תימסר למשטרה. אין אופציה אחרת

    אהבתי

    • טדי הגיב:

      יפה שיגאל תמיד בכוננות עם תגובה מוכנה מראש, כמובן ללא שום קשר לנושא הפוסט, ומצליח להיות המגיב הראשון איך שהפוסט הטרי יוצא לאור. מסכן, לחיות ככה בכוננות מתמדת עם עצבים כל כך רופפים בגלל זמן הפרסום הבלתי קבוע…

      טוב, עד הסוף הבלתי נמנע. זה הרי חזק ממנו.

      אהבתי

    • יקיר אביב הגיב:

      רגע ההכרעה האמיתי יהיה כאשר אהוד אולמרט אלילך המושחת ייכנס לכלא בעזרת-השם.

      אהבתי

כתיבת תגובה