עומדים על הראש

הצרפתים נכשלו * היוגה הצליחה * האשכנזים נלחמים * המזרחים גם * יוסי גורביץ נגד תוכנית ההסברה באוניברסיטאות * FBI נגד ארנון מילצ'ן * הכינוס למדע ולתקשורת בדרך

– כבר אתמול אמרתי שמדובר במבצע כושל של הימ"מ הצרפתי. ההסכמה על כך היום גורפת, אם כי הידיעות צנועות למדי.
אנשיל פפר אתמול אחה"צ והבוקר.
במעריב מביא אבי אשכנזי את ביקורת ותיקי הלוחמה בטרור המקומיים: מי מחכה 30 שעות כשאין בן ערובה?
בידיעות מובאים הדברים של אל"מיל. ליאור לוטן, מומחה לוט"ר, האומר שהצרפתים נכשלו כי לא הצליחו להוציא את המחבל חי מהבית. הנסיבות המקלות מבחינתו הן שהאיש היה לוחם מיומן, רוצח נחוש ובעל הפרעות אישיות.
אסף חפץ בישראל היום (עמוד שלם): הציון: מספיק בקושי.
רק במקור ראשון זו הכותרת הראשית הכה ישראלית, משמע חובבת ועדות החקירה: "לחקור את התנהלות הרשויות".

– הידיעה הראשונה בשער הארץ שונה מזו של שאר העיתונים: מזכיר הממשלה, צבי האוזר "מתניע מחדש את היוזמה להרחיב את זכות ההצבעה בבחירות לכנסת לישראלים השוהים בחו"ל". כותרת הגג תוהה: "לקראת בחירות?" ומתכתבת עם כותרת הגג של ידיעות אתמול, לפיה נתניהו שוקל בחירות בספטמבר.

הטלגרף דיווח אתמול: שמואל קינן קליין, טייס ישראלי (במדים!), מואשם בניסיון להבריח יהלומים בשווי מיליון וחצי ליש"ט מזימבבואה.
בינתיים שוחרר ק"ק בערבות. טייס שרועד בבידוק בשדה? מה?
ידיעות מביא את הסיפור מהטלגרף היום (ע' 9) עם שמו. הארץ וישר"ה גם מביאים את הדברים, אך ללא שמו של האיש.

– הרב אליעזר מלמד נגד תקיפה באיראן.

– לפני חודש וחצי כתב איתמר הנדלמן-סמית על הגזענות האנטי-אשכנזית בעכבר העיר.
היום הוא כותב מאמר המשך בעמודי הדעות של הארץ, תשובה לאוה אילוז וליאיר אסולין.
הבעיה עם אה"ס, ולמעשה גם עם השניים להם הוא מתנגד היא, שהדיאלקטיקה המנחה אותם היא פולנית למהדרין, וקוראים לה "מי סובל יותר". זוהי תחרות קשה הנשענת על פילוסופיית האני אשב בחושך וכו'. חבל.
ועוד דרמה בנושא: אורטל בן דיין כתבה סטטוס בפייסבוק: "סקר לשבת: מה אשכנזי בעיניך?" וזכתה ל-12,000 תגובות. משמע, הסיפור העדתי לא עומד לגווע בקרוב. כמה אווילי.

– ההיגיון הנשי-פמיניסטי-הומאני שלי לא מצליח להבין את הבסיס הרעיוני של מצעד השרמוטות. הרי אם מישהו היה מכנה מישהי שרמוטה היא כבר הייתה תובעת אותו על הטרדה מינית. אז למה להשתמש במינוח הדוחה הזה? גם את עצם ההתפשטות, או אני-אלבש-מה-שבא-לי, אני לא מבינה. כלומר לבשי מה שבא לך, ממש אין לי שום בעיה עם זה, אבל קצת קשה גם לעשות את זה וגם להתלונן שמסתכלים עליך או על איבריך המוצנעים שנחשפו, לא? וכן, בתשובה לשאלות מהכתבה: גם אם גבר ילך מולי ברחוב כשרק סליפ זעיר לגופו אני אסתכל באוטומט, בגועל או בהערכה.

 שישבת/ ישראל היום


על פי הספר החדש של מרדכי גילת, קללת דרעי, יצחק רבין לחץ על היועמ"ש יוסף חריש לקבור את ממצאי החקירה הפלילית בפרשה. הנימוק המצוין של רבין היה "מה, אין עוד גנבים במדינה?". צודק.

מוסף הארץ

אני לא יודעת כמה אנשים עושים יוגה בישראל. או מה זה בכלל "עושים": מגיעים לשיעור פעם בחודש? עושים בחד"כ במלון שהם נוסעים אליו פעם בשנה? מתרגלים כמה פעמים בשבוע (בארה"ב, ע"פ הכתבה, 15.8 מיליון)? לא יודעת, אבל כתבת השער של נועה לימונה היא בדיוק בשבילי, עוד לפני שקראתי. בתחילת ינואר הביא הארץ חלק מהכתבה מכת הגלים של NYT. זאת הכתבה המלאה במקור של וויליאם ברוד. הכתבה עצמה היא פרק מהספר שלו, מדע היוגה, ולימונה מראיינת אותו.


הכתבה בת כמעט 8,000 מילה, וככל שידיעתי מגעת היא מושלמת. כן, כתבה מושלמת. לימונה מתרגלת יוגה הרבה שנים, וגם מלמדת, כך שכמי שבאה מהתחום, אך הגיוני שתדע על מה היא מדברת וכותבת. בכל מקרה, מניסיון ומכל מה שאני יודעת על יוגה, ואני מתרגלת כבר עשור, כל היתרונות המוזכרים – נכונים. באשר לפציעות, בהחלט אפשר להיפצע בכל ספורט שהוא. אני משתדלת לשמור על הכללים, להקשיב למורים שלי ולא שוכחת גם את עצמי: כשאני מרגישה שלא נכון לי לעשות משהו מתישהו, אני מוותרת. זאת ועוד: אני יכולה לומר בוודאות שהיוגה עזרה לי להחלים במהירות מפציעות שונות שהיו לי, שלא קשורות ליוגה, ואני משוכנעת ששיפרה את איכות החיים שלי.

נילי לנדסמן, מורתי וחברתי מתראיינת על כך בתוכנית הבוקר של רשת.

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

פרויקט 365 נשים בשנה. 365 ראיונות עם נשים שלא תקראו עליהן בעיתונים הכלכליים ואו בעיתוני הנשים.

בכינוס הרביעי לתקשורת המדע בישראל, שייערך בטכניון ב-5 ביוני, יתארחו ננסי שוט, נשיאת ארגון כתבי המדע האמריקני, ורוברט קרולוויץ‘ ממגישי הפודקאסט RadioLab שכונה "הכתב היצירתי ביותר בטלוויזיה". אילנה דיין תראיין את הנובליסט פרופ' דן שכטמן על השנה התקשורתית בחייו. רוביק רוזנטל ידבר על שפת המדע בעקבות מלחמת השפות, ובערב תיערך קבלת פנים במדעטק.
אפשר להציע הרצאות קצרות המתארות מחקרים ומיזמים בתחומים שבין מדע, תקשורת וחברה. היקף ההצעה כ-300-500 מילה והתאריך האחרון למשלוח תקצירים הוא 6 באפריל.
– התוכניה של הכינוס השלישי, הכוללת את המחקרים והפרויקטים שהוצגו בשנה שעברה.
הקול הקורא לכינוס הנוכחי.
– ההזמנה המקדמית.
– להבטחת מקומך.

The FBI Released Heavily Censored Files on Arnon Milchan, files that were not scheduled for release until 2036.c
None-the-less, these files are revealing as to the intensity of the FBI's activities regarding Milchan, including memos to the Director of the FBI, keeping him informed of developments in "the case".c
As mentioned in a new article, these recently released secret FBI files confirm many of the facts as described in the book Confidential, the Life of Secret Agent Turned Hollywood Tycoon, Arnon Milchan, down to the smallest details.c
The shere amount of material that was censored in these documents is testimony to the sensitivity placed on this matter, to this day.c

נסגר עמוד הפייסבוק של מעריצי המחבל מטולוז.

יוסי גורביץ יוצא למלחמה בתוכנית שגרירים ברשת של אונ' חיפה.
למחרת מצא שגם לאונ' ת"א יש תוכנית כזו, Ambassador's Club.
בינתיים הוא מחכה לתשובות משתי האוניברסיטאות.

יגאל לביב מתרעם: למה הרחוב ע"ש פנחס ספיר הוא כה קצר?

לחם עבודה

עובדים יקרים,
אני שמחה לעדכן כי החל מיום שישי הקרוב אנו יוצאים במבצע מדהים שנועד לקדם את חשיפת עיתון שישי שלנו, על מגוון מוספיו ותכניו האיכותיים. במסגרת המבצע, וברוח חג הפסח (והנקיונות) המתקרב – כל הרוכש עיתון שישי של מעריב בכל סניפי רשת שופרסל, מקבל מרכך כביסה של סנו מקסימה בגודל 1 ליטר – מתנה!!
המבצע יתקיים בכל סניפי רשת שופרסל שלי, שופרסל דיל, שופרסל אקספרס ושופרסל ישיר, ויימשך למשך 3 ימי השישי הקרובים – עד וכולל ערב חג הפסח! המבצע יתוקשר באמצעות מודעות קידום בעיתון שלנו, באתר האינטרנט שלנו ובנקודות המכירה ברשת שופרסל.
תודה רבה לכל מחלקות החברה על שיתוף הפעולה!
שיהיה לנו מכירות מצוינות וסופשבוע מעניין:-)
יפעת קרני
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי
מעריב

יש עורכים בבית?

חידת היגיון:

"אור ושיר (17 וחצי), אלמוג ועמית (14 וחצי), יאנה ויוליה (16) – שש תאומות בבית אחד" (ידיעות, 13)
פתיח: "לפני 14 שנים וחצי נולדו לפזית (43) ולשלום (52) גנזר שתי תאומות, ושלוש שנים לאחר מכן עוד זוג תאומות. אבל כאילו לא מספיק ארבע תאומות בבית, לפני כשנה וחצי "אימצה" המשפחה עוד שתי תאומות"

לפני פיזור

בדרך לשיעור יוגה.

תוס': מתוך הערוץ של ידיעות ביו טיוב. כבוד לרע"ש על האומץ.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

66 תגובות על עומדים על הראש

  1. יניב הגיב:

    אינטלקטואלית או לא, סחתין על התמונה.

    אהבתי

  2. קורא הגיב:

    אני לא כל כך מבין למה מבצע כושל? זה שהמחבל נהרג לא היה משתנה גם אם היו פורצים אחרי שעה.. מבצע כושל זה אם נהרג מישהו שהוא לא המחבל. במקרה הזה, בסך הכל העולם חיכה עוד שלושים שעות, ביג דיל.

    אהבתי

  3. שולמית הגיב:

    יכולה לומר בוודאות שהיוגה עזרה לי להחלים במהירות מפציעות שונות שהיו לי, שלא קשורות ליוגה, ואני משוכנעת ששיפרה את איכות החיים שלי.
    לצערי, כבר איני עושה יוגה אך בתקופה קשה מאד שחוויתי בעבר היא אפשרה לי להתאושש.

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      אחדד גם בשבילך. מאחר ואין נתונים מדעים לתועלתה, היא שווה לאמונה דתית. מידת השכנוע העצמי של מאמיניה רק מחלישה את מעמדה בקרב אנשים רציונלים. עדיפה כפעילות גופנית קלה, המובצעת בשעות הפנאי ללא פיתוח ציפיות לשינוי בחיים.

      אהבתי

  4. חייל זקן הגיב:

    האליל החדש של חבורת שוקן הוא היהודי האמריקאי פיטר ביינרט, זה מככר ציון. בפמפלט מלא דברי קילוסין, כמו זמר אורח באייל גולן קורא לך, שוטח חמי שלו את משנתו של הגאון התורן שמאיים על נושא הכתר תום פרידמן. ומה החידוש הגדול של האליל השוקני? חוסיין אובמה הוא למעשה חסון אברמוביץ'.

    אהבתי

    • אור הגיב:

      אני דווקא התרשמתי שחמי שלו לא נשבה בקסמיו של האליל התורן, ולא מצאתי דיברי קילוסין (מפי הכתב) בכתבה. משפטים כמו ״ואכן, גם אם אינך נמנה באופן אוטומטי עם מקטרגיו של ביינרט, קשה שלא לתהות על אלמנטים החסרים בספרו, שחסרונם מחליש מאוד את טיעוניו.״ או להציג שאלה כמו:
      ״אבל נראה שאתה רק משלם מס שפתיים לסרבנות ולטרור של הפלסטינים, חמאס או איראן, למרות שתוקפנותם וסירובם להשלים עם קיומה של ישראל מהווים 99% מההסבר לכך שדעת הקהל הישראלית הגיעה עד הלום.״
      כמובן ניתן לומר שעצם פירסום הכתבה הוא כבר סוג של הערצה, מבחינת לא חשוב מה יגידו עליל העיקר שיאייתו את השם נכון.
      בקיצור, חיילז, בדרך כלל אתה כותב דברי טעם, גם אם דעתנו שונה. הפעם יצאת חומוס לטעמי.
      מצד שני, הכתבה ארוכה ומשעממת.

      אהבתי

      • חייל זקן הגיב:

        אולי הצעיר הבולט ביותר היום בעולם היהודי האמריקאי,

        לכוכב עליון בנוף הציבורי והאינטלקטואלי בניו יורק

        במסה בת 5,000 מילה, שהכתה בהלם יהודים רבים משני צדי המתרס הפוליטי

        הכתבה מלאה בסופרלטיבים כמו אלו שהבאתי. קצת מוגזם לתועמלן פסאודו ליברלי מליגה ג

        אהבתי

  5. שולמית הגיב:

    אבל קצת קשה גם לעשות את זה וגם להתלונן שמסתכלים עליך או על איבריך המוצנעים שנחשפו, לא

    אני מסכימה.

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      בסדר, זכותך להפיל על האישה את האחריות להטרדה. בסך הכל הופך אותך לשבויה של שובניזם.

      אהבתי

      • שולמית הגיב:

        ישנו הבדל בין להסתכל לבין להטריד. ובנוסף, הסרת כל אחריות מנשים נראית לי שוביניסטית ומסוכנת מפני שהיא מציגה את הנשים באור רפה. הטרדה מתבצעת ללא קשר ללבוש האישה. אני התיחסתי לכך שאי אפשר להימנע מלהסתכל וגם אין צורך אלא אם זה נעשה בדרך ההטרדה , כלומר בעקביות, בתקיפות ותוך התמקדות או כאשר זה מלווה בהערות. גם גבר יפה נתקל במבטים של נשים וגברים ובוודאי אם יתהלך לבוש בצמצום. טבעי שמסתכלים אך יש הבדל בין להסתכל לרגע כשרואים משהו מיוחד לבין לנעוץ את העיניים שהופכת להטרדה.

        אהבתי

    • מיקי הגיב:

      אני חושב שנשים לא בדיוק מבינות שכשאנחנו רואים מחשוף, אנחנו חייבים להביט.
      אני חושב בשיא הרצינות שזה חלק מהמטען הגברי – סימני מין מושכים את עינינו. זה טבוע בנו, ואין מה לעשות.
      לצאת נגד הטבע האנושי זה בהחלט אחד מסימני הזמן, אבל אל תתפלאו שאנו נועצים עיניים

      אהבתי

      • רקמילה הגיב:

        הטענה של נשים שזכותן להתלבש כפי ש"נוח" להן" היא התממות. חשיפה היא חלק ממשחקי הפיתוי. תעשיה שלימה של שתלי סיליקון, חזיות פוש-אפ ובגדים שקופים וקצרצרים עובדת במרץ כדי לספק את הסחורה. "נוח" זה לא. רוצות נוח , לבשנה מכנסי טרייניג וT גדולה עליכן בכמה מידות. גם לעקבים הגבוהים(*חייל זקן)הגרוטסקים שאינם נוחים ואפילו מזיקים תפקיד חשוב במשחק.

        אהבתי

        • ר/ק וכו' הגיב:

          מההיסטוריה האישית שלי למדתי שנושא הפיתוי שונה מאוד מגבר לגבר, לכן אנו נוקטות במה שנראה לנו כמכנה המשותף הנמוך ביותר כדי לפתות. מחשופים (וממש לא רק איזור השדיים) הם באמת בסיס אמיתי שממנו ניתן לגזור על (כמעט) כל הגברים, הסטרייטים מובן.

          בכל מקרה, בסרטון משכו את תשומת ליבי 3 דמויות. אם יורשה לי להיות צינית אז קודם כל הבחורה השמנה בתחילת הסרטון שניסתה להיות אחת מ'החבר'ה', הבחור החרדי/דתי שממש לא שמר נגיעה והתחכך עם נשים לא מעטות וההומו השרמוטי.

          אהבתי

  6. שולמית הגיב:

    צבי האוזר "מתניע מחדש את היוזמה להרחיב את זכות ההצבעה בבחירות לכנסת לישראלים השוהים בחו"ל

    כתגובה אני מציעה לישראלים היושבים בארץ להימנע מהצבעה, להחרים אתהבחירות אפם יתקבל חוק המאפשר לישראלים השוהים בחו"ל למעלה משנתיים ( אפשר להתפשר על עד ארבע שנים ולהתנות בתלום ביטוח לאומי ומסים בארץ, לישראלים העובדים בחו"ל)

    אהבתי

  7. השד העדתי לא מת, אבל גם לא כל כך מדאיג.
    אפשר לשייך בקלות את העדה שמככבת בשכבת המנכל"ים, הדירטריונים והדיקנים אבל מעמד אחד מתחת רואים שהגפילטע והחריימה כבר די מעורבבים.
    אני מקווה שלא ייצא לנו פיוז'ן.

    אהבתי

  8. מיקי הגיב:

    מה אשכנזי בעיני? להתחיל להתמזרח ברגע שמגיע איזה צפוף-פיגמנטים לסביבה.
    לפתוח בעיוני, נשמה, סבאבה, לדבר על מופלטה וסחוג, לשיר שירי איל גולן וליאור נרקיס, ללבוש ג'ינס נמוך החושף את חריץ התחת, לצפות בערוץ 24, לענוד שרשר, לספר על הסבתא המרוקאית ולהדגיש את החי"ת והעי"ן גם כשהן כ"ף ואל"ף

    אהבתי

  9. נורית הגיב:

    בתור אחת שלא עשתה יוגה (אבל כן עשתה פלדנקרייז) הכתבה ממש לא שכנעה אותי בעד היוגה. הרגשתי שנועה מתגוננת מדי. מצד שני, אם היו תוקפים משהו שאני מאמינה בו או עוסקת בו מתוך אמונה, יתכן שגם אני הייתי מגיבה כך. זה לא אומר כלום לגבי נכונות או שלילת הנושא עצמו.

    אני מרשה לעצמי למלא את החסר בבקורת שלך דהיום דבורית.

    ידיעות: כתבה על אשתו של – ראיון מתקתק, יחסי ציבור של אשת הרמטכ"ל על נשואים טובים. סופר וומן ממש. אבל היא לא פמיניסטית בסדר, מה לעשות, זה לא קוזי פאן טוטי.

    כתבה על נועה תשבי- מצליחנית בזכות עצמה. מדברת על גרושים כואבים. לדעתי שוב יחסי ציבור, המטרה לא ברורה לי, סורי.

    כתבה על חשפניות – לא רציתי להביע דעה אתמול/שלשום כשהנושא דוסקס כאן. עכשיו משקראתי הגעתי לכמה תובנות. האחת: ספקטור חיה מפרובוקציות וזה מצליח לה. שתיים הפמיניסטיות הן הכי גרועות כי הן מבאסות לחשפניות את החיים. שלוש – גם ספקטור עצמה לא סגורה לגבי ענין מנצל/מנוצל אבל נהנת מיחסי ציבור לצערם של כל מצקצקי השפתיים.

    עוד אשתו של או נסיכתו של – הלו קיטי. כתבה מתקתקה (שוב פעם מתוק מנשוא, מה לעשות עם כל עודפי הסוכר, הורסים לי את השיניים) גם יפה, גם חכמה, גם פעילה למען הכלל
    רק תינוק/ת היא עוד לא עשתה לנו.

    השחקנית רבקה מיכאלי – מצליחנית בזכות עצמה. אהבתי את הראיון בצורת קומיקס.

    גם את היפה התורנית יש לנו במוסף: דוגמנית, צילום עם שפתיים פסוקות קמעה גם רגליים פסוקות קמעה.

    שלושה עמודים על הנשים המתלבשות טוב או רע במדינת ישראל.
    אז מה היה לנו פה? דוגמנית, חשפנית,פאשיניסטה, שתי נשים של, שתי מצליחניות. 5:2 זה הסיכום .

    אהבתי

  10. תמי הגיב:

    זה הבסיס הרעיוני למצעד השרמוטות.
    נראה שהמרואיינות בכתבה, למרבה הצער, לא ידעו לדייק במסר שהצעדה אמורה להעביר. הרעיון המקורי הוא לא ללכת ערומה ברחוב כדי להתלונן כשנועצים בך מבטים.

    אהבתי

  11. הו רב חובל הגיב:

    אף מילה על כתבת העשור, שי גולדן מראיין את בן כספית? כשנראה שסופשבוע ירד הכי נמוך שאפשר מתברר שאפשר אפילו עוד יותר נמוך

    אהבתי

  12. רקמילה הגיב:

    עיתוי הוצאת הספר של מרדכי גילת (ישראל היום) על דרעי שקוף כמו עיתוי הוצאת ספרם של דן מרגלית (ישראל היום) וברגמן על אשכנזי.

    אהבתי

  13. חייל זקן הגיב:

    הטלגרף דיווח אתמול: שמואל קינן קליין, טייס ישראלי (במדים!), מואשם בניסיון להבריח יהלומים

    נקמת היורמים …
    כשהייתי חייל צעיר נהגו החיילות באותה תקופה לנמק את תשובתן השלילית בחסרונו של יהלום

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      ההתעקשות לקבל נימוק לכל תשובה שלילית, התגייסת כחייל זקן.

      אהבתי

    • לוטשת היהלום הגיב:

      שאפו חייל, זו באמת אחת ההברקות הגדולות ששמעתי בזמן האחרון ❗ ❗ ❗

      אהבתי

      • לוטשת היהלום הגיב:

        אגב חייל זקן – כנראה הולך ופוחת הדור, כי פעם כזכור, לצורכי חילוף הם הזדקקו רק להברחת מטילי זהב (ע"ע עקיבא פרסמן).
        כך או אחרת, ממש עשית לי את השבת (-: אני מקווה שאתה מוותר לי על דיווח אם היהלום שלנו עדיין מלוטש.

        אהבתי

  14. אורן הגיב:

    מהכתבה הבנתי שהטענה היא להטרדות מעבר למבטים פאסיבים, אבל אני מניח ,שגם את נוהגת להחמיא לקוביות של גברים ברחוב. לא יודע מה קריאת לינור בריפיט עושה לפמיניזים שלך, אך נשים שמתלבשות איך שנוח להן, זכותן לא להיות "פרובוקטיביות". וההומאניות שיחסת לעצמך, אני מבין כאירוניה.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      לצערך, לא קראתי את לינור בריפיט.
      באשר למצעד השרמוטות, אני מבינה שהשם הוא אירוניה עצמית כמובן.
      בעניין ההומאניות – נו, אז תחשוב שאני לא. מה לעשות.

      בעניין היוגה – אני לא רוצה לפתוח עוד תגובה, עדיף שכל הכוחות יתרכזו פה – אחרי שמונתלפים מילה, ממש אין לי מה להוסיף.
      חוץ מזה שאיש לא עשה השוואה, למשל, בין פציעות יוגה לפציעות בענפי ספורט אחרים. פשוט כי אין רישומים.
      אני מוכנה לתת חתיכה מאפי שפציעות יוגה לא רבות מפציעות ריצה.
      באשר לתועלת ולנזק, אתה כמובן מוזמן להמשיך לא לעשות יוגה. לא אשדל אותך.

      בסוגיה האשכנאצית, או מה שזה לא יהיה – לא אמרתי "העליבו". משחק המי-ס/ובל-יותר הוא משחק אחר לחלוטין, אבל את זה כנראה עוזרת הבית האשכנזייה שלכם לא לימדה אותך.

      בעניין התמונה – תודה. כן, בלידת עכוז.

      אהבתי

      • אורן הגיב:

        בהפוך:
        לידת עכוז – תודה על ההבהרה. המומחה הביתית ייחסה את זה למחסור בברזל, וויטמני B למינהם.
        בתור מי שהשיל את רגשי העליונות הקבוצתיים, מבדיל בין פערים אמיתיים לתחושת קורבנות.
        פציעות שחיקה יש בסוגי ספורט אחרים. הנגיסה באפך תבוא בשל הפער בתועלת בינם לבין פיתוח אהבה עצמית הוליסטית על מזרון.
        העדר ההומאניות שלי, ובתגובה לעמדה הנסוגה מפמינזם, הביאו לאיחולי קריאת לינור בריפיט.

        אהבתי

      • דב הגיב:

        רק כדאי שנועה לימונה תבדוק בוויקיפדיה (נו, טוב, בגוגל…) את מה שהיא כותבת עליו. רק 2 דוגמאות:

        להגיד "טלומרסים" זה כמו להגיד "יהודימים" היחיד הוא "טלומר".
        אומרים "קראוטידים", ולא "קרטואידים".

        אבל, בשים לב לאפקטים הארוטיים – הבנתי למה בן-גוריון עשה עמידות ראש על שפת הים!

        אהבתי

  15. ניימן הגיב:

    לא הבנתי את הבעיה בחידת ההגיון. מן הסתם יאנה ויוליה אומצו בגיל 14.5. או שאסור לאמץ בגילאים כאלה?

    אהבתי

  16. אורן הגיב:

    לימונה מתיחסת לנתונים מדעים שמביא ברוד ולמולו מביאה ראיונות עם מדריכי יוגה. ולמעשה מוכיחה את טענתו, מול נתונים מדעים עומדת אמונה אירצונלית המבוססת על שכנוע עצמי. במקרה הטוב יוגה היא תרגול באוטוסוגסטיה. בנושא הפציעות ברוד מביא ריבוי הפציעות בקרב מדריכים מנוסים, דבר השולל את הטענה ש"תרגול נכון" מונע פציעות. היחס בין העומס והשחיקה שתרגול יוגה מפעיל על הגוף, לתועלתו לשיפור הכושר הגופני, מעמיד אותו כנחות לצורות תרגול אחרות.
    יוגה היא תחביב לשעות הפנאי. בריאה יותר מעישון חפיסת סיגריות, ושתיית אלכוהול, ולמשוכנעים גם מהנה יותר.
    הנדלמן-סמית מביא את הגירסה שלו להתרשמות מסידרה קומית סוג ג עדיף על נתונים מחקריים.
    ובמידה וגם את לא הבנת, הטענה של אילוז לא היתה, שהעליבו אותה.
    התשובה לשאלה "מה אשכנזי בעיינך" היא לשאול שאלות, שלא מצריכות תשובה.
    וברכות על התמונה החדשה. האם כותרתה היא "הבלוגרית רגע לאחר העלאת הפוסט לאוויר" ?

    אהבתי

  17. תמונה של מאדם הגיב:

    תתחדשי על התמונה היא עושה אותך ממש femme intellectuelle עיתונאית צרפתייה journaliste.

    אהבתי

  18. אברי הגיב:

    זקוק לעזרה

    מי הוא עורך NRG הנוכחי?

    אהבתי

  19. רקמילה הגיב:

    ההפניה לכתבה של נועה לימונה מובילה לכתבה על הרצח בטולוז.
    אותי זה הצחיק-

    במקרה אחר שברוד מתאר בספר, אשה בת 42 נרדמה בתנוחת כפיפה קדימה בישיבה (פאשימוטנאסנה). כשהתעוררה, היא לא היתה מסוגלת ללכת, וגם לאחר שנה וחצי של שיקום פיזיותרפי היא נזקקת לתמיכה בהליכה.

    אהבתי

  20. מחשבית הגיב:

    הקישור "היא בדיוק בשבילי" (על היוגה) לא מוביל כנראה לאן שתכננת…

    אהבתי

כתיבת תגובה