הדרמה הלילית, האין בחירות, טרפה את הקלפים * מה שווים עיתוני הנייר ביום שכזה? * מה חדש בסיפור סינדרלה מבאר שבע? * ומה זה יהודים ותיקים? * ואיזה תגובות נמחקות פה, בממלכת הרשע
יופי, אין בחירות. חסכנו כמה גרושים. אולי נתניהו קורא את הבלוג.
כן, כולם שקרנים, מה חדש. אבל איך אפשר להסתכל על שאול מופז עכשיו?
רמיקס של נוי אלוש.
ציטוט מתוך המהדורה הראשונה של ישראל היום הלילה:
"במסיבת עיתונאים שכינס אתמול, האשים מופז את נתניהו כי רקם קומבינה עם יו"ר העבודה שלי יחימוביץ', שתכליתה לדחות את הדיון על חוק טל. 'מדובר בתרגיל מסריח שכמוהו לא ראה הבית הזה מעולם. יחימוביץ' מכרה את האידיאולגיה בעבור מנדטים ואת מחאת המשרתים בעבור טובתה האישית…"
מימין מהדורה שנייה. משמאל ראשונה.
ישראל היום, ידיעות ומעריב החליפו כותרת ראשית ואת הידיעה בהתאם.
למנויים הגיעה מהדורה שנייה של ידיעות ומעריב.
ישראל היום שיגר מהדורה קודמת, אף שיש לו חדשה, ואילו להארץ (ולמקור ראשון) אין מהדורה שנייה, ככל שאני יכולה להבין מהרשת.
אני מזכירה שישר"ה מודפס יחד עם הארץ.
במעריב נכתבה ידיעה שלמה בשער העיתון ששונה חלקית, אך הכותרת בו פחות נחרצת, ומדברת רק על "מגעים".
בידיעות הוחלף כל השער, ובע' 2 שונתה רק פסקה אחת בידיעה על הריסת בתי שכונת האולפנה בבית אל, וכן הכות' והמש'.
בישראל היום, העיתון של הרה"מ מתגאים בשעה: 2:30 ואנחנו עוד כאן! פה הוחלף כל ע' 5, שדיבר על הבחירות, בידיעה טרייה. הניוזלטר מעודכן לאירועים האחרונים.
יוסי ורטר מנתח וקובע: פצצת אטום.
ynet בדיווח לילי, כולל המפסידים והמרוויחים, כולל סטטוס של שאול מופז השקרן מתחילת מרץ.
עצה לאטילה שומפלבי ולמורן אזולאי: נא להרחיב את מעגל הדימויים והתיאורים ולמצוא מילה נרדפת ל"התייבש".
מי כתב שנתניהו שוקל לא להקדים את הבחירות? מקור ראשון ביום שישי.
אני חייבת להסיר את שלל כובעיי בפני מתי טוכפלד שכתב ב-30 באפריל בישר"ה: נתניהו לא מעוניין בבחירות.
אבל מה יהיה עם יאיר לפיד? הוא יאפסן את השאיפות? יניילן את הטלפרומפטרים שלא יישרטו? יחזור לאולפן שישי?
יכריז שברו את הכלים ולא משחקים? כואב הלב.
מסמך ממשלת האחדות
—
לא אמנע מכם את הטור של דרור אידר: "מה מעצבן את ידיעות?"
מצחיק לקרוא את אידר, המקבל שכר מלשכת רה"מ:
לכל נתון שהובא שם, צירף העיתון שפעם היתה לו מדינה את המילים: "נכון, אבל."
נו, ומה יש לעיתון שלך היום? מי מוציא אותו לאור?
היה ממש ממש קל לקרוא עיתונים הבוקר: על כל כתבות הבחירות דילגתי בששון. כיף.
נכון לגלגתי אתמול על הכותרת הראשית של ידיעות, שטענה שהנערה שנכחה בזירת הרצח בבאר שבע נמצאה בזכות הנעל? ובכן, הבוקר, בכל ארבעה העיתונים אין זכר לעניין. כן, גם לא בידיעות. על פי התיאורים בכל העיתונים הנערה לא הגיעה ביום ראשון לבית הספר והמורה שלה, ששאבה מידע מחברותיה, דיווחה על כך למשטרה.
כן, יכול להיות שפתאום אתמול יצא צו איסור פרסום על פרשת הנעל אחרי שהופיעה בכותרת הראשית. ברור.
קלקלה
שאלה: כמה פעמים אפשר לכתוב בבלוג, או בכלל, שמעריב עסקים לא מדווח לקוראיו על מצב עסקיו של הבוס שלהם, נוחי דנקנר?
אז גם אתמול אירע אותו דבר בדיוק. מפולת באי.די.בי לא ראויה לאזכור.
היום כותב גידי ליפקין, בתוככי המוסף (אך אין זכר באתר), במדור שוק ההון:
"מניית אי.די.בי אחזקות, שירדה בתחילת המסחר, סיימה את יום המסר (כך במקור, v) עם עלייה של 0.86%. לעומת זאת, איגרות החוב של הקבוצה המשיכו במגמת הירידה שלהן. כך, איגרות החוב של אי.די.בי אחזקות ד' ירדו אתמול ב-6.03%, ומתחילת החודש איבדו 19.8% ומתחילת השנה 25.1%. אג"ח סדרה ה' ירדו אתמול ב-3.12% ואג"ח אי.די.בי פיתוח מסדרה ט' איבדו 3.79%"
בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק/ טיוי
מחקר מעמיק על הרגלי הגלישה בישראל. מהמחקר למדתי מושג חדש, "יהודים ותיקים", אלא שאין לי מושג למה הכוונה. האם אני יהודייה ותיקה, אולי עתיקה, ואולי אני בכלל יהודייה גויה. בטח שלא גאה.
עוד התברר מהמחקר ש-20% מהבלוגרים לא יודעים למה הם כותבים בלוג. וואוו.
וחוץ מזה, תועבר נא הידיעה מקצה עריכה, כמו שכתבה כבר אורית.
האם מקוצצות כנפיה של אריאנה האפינגטון ב-AOL?
אני פמיניסטית וגם לי אין חוש הומור היא קבוצה אינטרנטית חדשדשת המקבצת משפטים שנשים שומעות בסביבתן.
צפי סער כבר תיעדה את הקבוצה בת היומיים ואת משפטי המחץ.
אורן ממליץ על (עוד) ראיון עם לנה דנהאם (יוצרת בנות).
לחם עבודה
אני מקווה שאתם מתבוננים מדי יום במדור ומוצאים בו לחם. ועבודה.
צהוV
צחי קומה (העלוקה, ידיעות) מדווח שדנה מודן נפרדה מאבי בנה, העיתונאי שחר סמוחה, ופינתה מקום בלבה לשחקן קייס נאשף, הצעיר ממנה בשמונה או בעשר שנים, תלוי באיזה עמוד בידיעות אתם מסתכלים (ב-24 או בשער אחורי). השניים מנהלים גם בסדרה אננדה רומן סוער.
מח' הגהה בוחקת
מעניין מי לא יודע איך כותבים נכלולי בהארץ: הכתבים, העורכים, או בוז'י הרצוג? כלומר לא הרצוג אלא עוזריו הפרלמנטריים המסמסים את תגובתו לכתבים. אוי.
(תודה לנעה).
בשעה שתיים בלילה החלו העיתונים (חלקם, ככתוב לעיל) להפיק מהדורה שנייה, הווה אומר להחליף את השערים. לא פייר לשפוט את הגהת הידיעה הזו, ובכ"ז, בקטנה:
מעריב: שבע שגיאות. שתיים משבשות מילים לגמרי.
בידיעות, שם החליפו פסקה אחת בלבד בע' 2 ואת השער, אין שגיאות הגהה.
בישר"ה, שם הוחלפה ידיעה, כלומר ע' 5, שתיים קלילות.
לפני פיזור
טוקבקים שלא לרוחי יימחקו. כל מי שמעונין לקלל אותי מוזמן לעשות זאת באתר שלו, בקיר שלו בפייסבוק, איפה שבא לו. לא פה. אני לא אבליג. וכן, אני יודעת להבדיל בין "הבעת דעה" לטינוף.
כל מי ש"המשטר הבולשביקי" (??) פה ומדיניות התגובות לא נראים לו מוזמן לפרוש מיד. כל תגובה שתזכיר שיש עיתונאים שתומכים ב"רוצחי תינוקות על ידי החמאס" תימחק.
ותזכורת: מדיניות החלפת הניקים היא אחד הדברים הדוחים שקיימים. נמאס לי לרדוף אחרי שניים-שלושה אנשים שמטריפים אותי (ואתכם) עם ההבל הזה. כעיקרון אני מתעלמת מכל תגובה שאחד מבעלי הישויות המפוצלות האלו כותב.
נ.ב: לעתים עפות תגובות ראויות בגלל שתחילת השרשור נמחקה. עם הכותבים הסליחה.
הירהורים על ממשלת הכבס והאחדות של מופז וביבי וברק!
האם נכון יהיה לומר ,שהגזירות הכלכליות שעוד יבואו ,ועוד איך יבואו ,עלינו ועל כל הציבור, מהבחינה הכלכלית כמובן, יש ליחסם גם ובנוסף לממשלה הענקית שאנו מממנים לעילא ולעילא??? מה דעתכם על כך?? אם כל משרד ממשלתי ,עולה למשלם המיסים הבינוני(ממעמד הביניים) ההולך ומתדלדל למצער, כמיליון שקל ,תבין ותקילין ,!לא יכול להיות ,שהגזירות שישיתו עלינו ,יהיו גם ובנוסף ,בעקבות הממשלה על משרדיה, יועציה, פקידיה ,חכי"ה ,שריה ,-עם, ובלי תיק(בממשלה,ובמשטרה), האם אין בכך, ולו שמץ של אמת ,,?ולו הקלה ביותר מה דעתכם בנושא כאוב זה כותבי -הבלוג ,-אנדרגראוד וולווט.???
אהבתיאהבתי
יש מקום לחשש יגאל, שמועה גונבה לאוזני שביבי ומופז זוממים להטיל מס על סימני פיסוק.
אהבתיאהבתי
"כשלא נשאר יותר במה להאמין-אני נוטה לשקוע בהזיות ,על מין"!!!
כאשר אין מה לומר ,ולהגיב עניינית לנושא ,אזי מתעסקים בשטויות ,שלא לומר ,בזבל.
אם זה רק מס על פסיקים ,אזי מצבנו מצויין-,מאי-פעם ,הלא-כן???
אהבתיאהבתי
אז אם אתה רוצה תגובה רצינית: ההערכה היתה שהבחירות יעלו 400 מליון שקלים. למיטב ידיעתי ההסכם הקואליציוני לא כולל אפילו משרד ממשלתי חדש אחד, אבל אפילו אם יתווספו מאה כאלה עדיין יצא שחסכנו 300 מליון שקלים, אז שיחקנו אותה, לא? וזה בלי לחשב את החסכון בשיחוד מפלגות שונות כשהקואליציה רעועה.
אהבתיאהבתי
הרבה מאד בעעע בתקשורת היום.אישית נראה לי שהדבר הנכון לעשות בשנה הקרובה יהיה להכנס לבועה.
אהבתיאהבתי
חדשות מהבועה.
אהבתיאהבתי
ציטוט מהמאמר החדש של עורך עיתון "הארץ", אלוף בן:
"מפלגת קדימה סיימה אתמול את תפקידה הפוליטי, אחרי שש שנים וחצי שבהן החליפה ארבעה מנהיגים והיתה בשלטון, באופוזיציה, ושוב בקואליציה."
http://www.haaretz.co.il/news/politi/1.1703151
אז הבה נעזורה לעורך "הארץ" ללמוד לספור, כמה פעמים החליפה קדימה את מנהיגה?
הפעם הראשונה שהמפלגה החליפה את מנהיגה הייתה כשאולמרט החליף את שרון.
הפעם השנייה הייתה כשלבני החליפה את אולמרט.
הפעם השלישית הייתה כשמופז החליף את לבני.
אז כמה פעמים יצא לנו שהחליפה מפלגת קדימה את מנהיגה?
אמנם הסיסמה של עיתון הארץ היא "עיתון לאנשים חושבים", אבל בכל זאת יש גבול, לדעת לספור עד 3 זה מעל ומעבר לנדרש מאנשים חושבים כנראה, כל עוד הם מחזיקים בדעות ה"נכונות"..
אהבתיאהבתי
אם הבנתי נכון הכוונה היא שהיו לה ארבעה מנהיגים: שרון, אולמרט, לבני ומופז.
אהבתיאהבתי
הכוונה הייתה ליצור רושם של תזזיתיות וחוסר יציבות בהנהגת קדימה ולצורך זה השימוש בפועל "החליפה" מבלי לשים לב שמספר ההחלפות והמוחלפים תמיד קטן ב-1 מהמספר הכולל של המחזיקים בתפקיד.
אהבתיאהבתי
חוסר יציבות MYASS . אם שרון לא היה נכנס לקומה סביר להניח שהיה מנהיג המפלגה עד היום , כנ"ל אולמרט וחקירות המשטרה. היחידה שהמפלגה הדיחה אותה כי היא לא מנהיגה זאת לבני .
אהבתיאהבתי
אם אתה רוצה מפלגה באמת לא יציבה אז תלך למפלגת העבודה. שם ממליכים מלך רק בשביל להדיח אותו יומיים אחרי , ובצורה כואבת ביותר .
אהבתיאהבתי
ביבי לא הפתיע אותי וגם לא שאול. המשחק מלוכלך ומי שרוצה לנצח צריך לשחק מלוכלך- נקודה.
לא רציתי בחירות וגם אחרי השכונה שנוספה לממשלה החדשה אני בספק גדול אם משהו ישתנה. אני לא מדבר על השטחים ולא על איראן או האובאמה ולא על שיטת בחירות או חוק טל.
אני מדבר על הדברים הקטנים. על תרבות ארגונית של פקידוני לא אכפת לי שקובעת בסופו של יום, על פרוייקטים הזויים שיפתחו- ותקציבים קטנים שלעולם לא יגיעו למקום שבאמת צריך אותם. על העובדה שצריך להכיר אנשים כדי להזיז תהליך במשרד ממשלתי. השלטון הפסיק לשרת את העם, וזה מסוכן.
אהבתיאהבתי
נשבעת לך דבורית, אין לי מושג איך את מצליחה לעמוד בזה וממשיכה לנהל דיאלוג עם כזו אסופה תמהונית. מאמינה לך שאינך מתגעגעת לחיים העתונאיים, אבל אם וכאשר תמצאי פרנסה קלה ונעימה יותר, יש לי תחושה שתידרשי ליכולות-על כדי להזכר בערגה במה שנהיה מהבלוג הזה.
אהבתיאהבתי
יכולות על ?!
– מתאים לסדרת קורנפלקס חדשה.
יכולות על הבוקר.
אהבתיאהבתי
עולם מוזר ומשונה אל ג'זירה מספיד את מוריס זונדאק אחד מסופרי הילדים היותר
משמעותיים ויותר יהודים בדורינו. הספד הגון ומכובד להפליא. ראיתם דבר מה בעיתון
ישראלי? אין לי TV האם ברדיו או ב TV היה דבר מה?
http://www.aljazeera.com/news/americas/2012/05/201258135141777184.html
אהבתיאהבתי
יש סנדק.
אהבתיאהבתי
וגם בנרג':
http://www.nrg.co.il/online/47/ART2/365/693.html?hp=47&cat=310&loc=12
אהבתיאהבתי
ולווט, אם תמשיכי לאמבד את נוי אלוש, אז תתרגלי למחוק תגובות שלי. פסולת בת מצווה.
אהבתיאהבתי
ביקשתי לצפות בלונדון וקירשנבאום( 8 במאי) אך נתקלתי בהודעה שהתוכן הוסר מהאתר. כעת אני ממש סקרנית לדעת מדוע הוסר. האם מישהו שמע משהו או שזה דבר רגיל. http://lnk.nana10.co.il/Article/?ArticleID=895555
אהבתיאהבתי
היום במעריב: סגן הנשיא האמריקאי נאם בכנס של רבני הקהילה הקונסרבטיבית באטלנטה בו משתתף גם יאיר לפיד, והתייחס לנושא האיראני. ידע על יאיר שם היה כאן קודם.
כידוע ללפיד קשרים עם הקהילה הרפורמית בתל-אביב בבני דן. שם חגג בנו בר מצווה. מבין הגופים
היהודיים שרושמים חברים משלמי מיסי חבר הרפורמים הנם מהגדולים ביותר. יש שם גם כסף. במידה והוא יצליח לקשור קשרים עם גוף זה ולמצב עצמו כנציגם או מייצגם או ידידם בישראל זה עשוי להביא לתרומות ולעזור במירוץ גם בעוד שנה וחצי.
אהבתיאהבתי
כן, כך לימדו אותי בבית, ליהודים קונסרבטיבים או רפורמים, ואפילו נאו אורתודוקסים, יש כסף.
אהבתיאהבתי
אין להם כסף כלל והם אף פעם לא תורמים לתנועות בישראל שנראות להם ראויות ופוליטיקאים ישראלים מעולם לא נסעו לשם כדי לגייס תרומות. לפיד נמצא שם כי הוא מעריך שהם יעלו לארץ ויצביעו בבחירות הבאות, אז הוא פשוט מקיים חוגי בית באטלנטה. כל רמיזה אחרת היא אנטישמית ביסודה.
אהבתיאהבתי
טפיל טרול אתה באמת אובססיבי בקשר אלי. ראה טוק בקים
אחרים בעניין זה. האובססיבות מוציאה אותך משווי המשקל.
נכון לרפורמים יש באמת כסף. נכון הרבה ישראלים מקצה השמאל
עד קצה הימין מחפשים מקורות כספיים בארה"ב. פתאום השמאלנות
האנינה ווהנויו-יורקר נפלו ממך והתחלת לחפש אנטישמים.
יש לך בעייה אמיתית. רד ממני טפס על עץ אחר. לדעת השרינק שלי
כנראה לאמך היה דבר מה עם עוברי אורח, נניח רבע שעה בפעם וזה
יושב עליך. השתחרר קח עזרה מקצועית. אתה מבייש את בני מינך
ומהווה דגם של שמאלן שירד מהפסים.
אהבתיאהבתי
על שגרם לו שוב לעיבוד אשתונות. מתנצל שטחית בפני אמי, קוראת הבלוג המתמידה, על שגרמתי לע.א. לקרוא לה זונה.
אהבתיאהבתי
טפיל טרול אומלל. יה חתיכת פה מלוכלך. אתה אמרת. אני לא מעלה על
מחשבתי מילים כאלו. פתאום כן נהיה לך חשוב מה שאני כותב.
אני לא אנטישמי ואמך איננה מה שאתה אומר וחושב עליה. רד מהרגל
שלי מצא לך עץ או עמוד חשמל שמתאימים לך.
אהבתיאהבתי
אתה משעשע (לחובבי ז'אנר הפה המקציף בלבד)
אהבתיאהבתי
ועכשיו, כמופת לתקשורת הישראלית השקולה והמאוזנת, וויינט מעביר בשדור חי הפגנה של לא פחות ממאתיים (כלומר בערך חמישים במציאות, מן הסתם) "פעילי המחאה החברתית" נגד "תרגיל מופז":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4226515,00.html
אהבתיאהבתי
ווינט מעדכנים עכשיו ל 400 איש במקום מאתיים
http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-4226556_184,00.html
אהבתיאהבתי
וואלה, ועכשיו כבר "1,000 איש יצאו לרחובות בעקבות התרגיל של מופז ונתניהו":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4226515,00.html
תמיד מפליא אותי, איך העתונות יכולה לבקר את הפוליטיקאים על היושרה שלהם כשהיא עושה תרגילים שכגון אלה באופן שגרתי? האם אטילה באמת עיוור למה שעושים הבוסים שלו או שהוא פשוט נטול כל חוש לביקורת עצמית? כעתונאי ישראלי, סכוי סביר שגם וגם.
אהבתיאהבתי
לא הבנתי מה הבעיה בהתטבטאות על עיתונאים שתומכים ב"רוצחי תינוקות למען החמאס". קצת מתלהם, אבל נשמע לגיטימי דיו. אולי משום שלא יצא לי לקרוא את התגובה המצונזרת במלואה? על כל פנים, קצת יותר קונטקסט היה יכול להיות להבהיר את כוונת המחבר.
אהבתיאהבתי
התבטאות, למה יצאתי קצת טבטוני…
אהבתיאהבתי
אני לא מכירה אף עיתונאי ישראלי התומך ברצח תינוקות. אתה מכיר?
אהבתיאהבתי
הא לך:
"אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזוינת בשטחים עצמם. אילו היתה בפלשתינאים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות…כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק…" ( "הארץ" 2001 )
במקרה של חברון יש לטפל בקבוצת המסיתים, שחלקם קוראים לשוטרים 'נאצי, הלוואי ותמות', מיידים אבנים לעבר כוחות הבטחון. באלה שמסרבים לקבל מרות מותר לרסק להם את העצמות. ואם יש מקרה של סיכון חיים יכולים השוטרים להשתמש בנשקם", אמר לונדון.
אמנון אברמוביץ: "בוש טיפל באל-קאעידה, אחר כך בסאדם חוסיין ואחריהם יבואו מועצת יש"ע וההתנחלויות". ( אפריל 2003, ערוץ1 )
"היתה לי התנחלות של כינים על הראש עד שאמא גילתה מכשיר מהפכני" ומתחתיה ציור של המכשיר :
גיליוטינה. ומתחתיה כתובת "זבנג וזה עובר" ( מעריב 11.10.91 )
גדעון ספירו: " אני מאמין שבמלחמת לבנון ביצע הצבא פשעי מלחמה … אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מיבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלסטינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח"
( גדעון רייכר, מעריב 25.1.85 )
"משה לשם , העומד בראש אחד הארגונים של הקנאים שבמתנחלים, אמר בראיון עיתונאי כי את המתנחלים 'יוציאו רק בארונות'. הבה נניח כי זה מה שיקרה. האם זה לא מחיר נמוך יחסית, אם תמורת 200 אלף ארונות נקבל הסכם שלום וכך נחסוך שרשרת מלחמות שעלולות להתפתח למלחמות גרעיניות, כימיות וביולוגיות שבהן יושמדו מיליוני ישראלים והמדינה תימוג לתוך מדבר המות האטומי?". ( מעריב 9.3.2001 )
אני ממליץ להוסיף סוכר לכובע שלך דבורית, שיהיה טעים.
הנתונים לקוחים מכאן.
אהבתיאהבתי
זה הולך ככה, א' רוצח תינוקות, ב' מודיע על תמיכה בפעולה של א'. תצלול בחזרה למערכת הניקוז של רוטר, להביא הוכחות.
ולווט יכולה בנתיים, לנגוס בכובע שוקלד מריר בעל קואליציה רחבה של אחוזי קקאו יוקרתי.
אהבתיאהבתי
שלום, כאן מחלקת הבנת הנקרא. האם הגענו לטרול הבית? שלום וערב טוב. ברצוננו להביא לידעתך את המשפט הנ"ל:
הרינו להביא לתשומת לבך כי הארונות הנ"ל אינם מאיקאה אלא מחברה קדישא. מתוך סך 200 אלף המיועדים להריגה, ישנה סבירות גבוהה להמצאות תינוקות. כותב המשפט דלעיל הביע בכך תמיכה בתשלום מחיר X עבור ייעוד כלשהוא. בכדי למנוע כל מקרה של חוסר בהירות, נדגיש פעם נוספת כי X משמעו ארונות קבורה של יהודים שנרצחו.
בכבוד רב,
ג'ורג' ממחלקת הבנת הנקרא
אהבתיאהבתי
עפ"י עקרון השוויון הלוגי, על ולווט לאכול כובע גרב היפותטי. צלילה חוזרת.
אהבתיאהבתי
הגריזלי מת לישון.
אהבתיאהבתי
(עדיין מחכה לתשובה)…
אהבתיאהבתי
מה יש לך לעשות פה ג'ורג'? מקום הדיונים הטבעי שלך הוא רוטר, ואתה יכול להמשיך לצטט משם גיבובים בעלמא.
זה לא המקום עבורך.
אהבתיאהבתי
אם אני אלך, מי ידבר כאן בשם ההגיון והאמת? 😀
אהבתיאהבתי
אין צורך. אתה יכול להתפלש באמת ובהיגיון שלך ברוטר.
הקוראים ואני רוצים להתבוסס באמיתות שלנו.
תודה ושלום.
אהבתיאהבתי
רצונך הוא כבודך.
כל טוב.
אהבתיאהבתי
ובכל זאת –
אפשר תגובה מנומנקת לציטוטים שהובאו?
אם עיתונאי כותב במאמר דיעה שבעיניו חיסול מתנחלים אינו רצח – איך זה לא תמיכה ברציחות של חמאס? האם יש הבדל בין רצח תינוקות לרצח ילד בן 5 לרצח אישה בת 30 לרצח קשישים?
יש – למרבה הצער – עיתונאים רבים, וכמובן לא רק עיתונאים, המביעים בגלוי תמיכה בפעולות המזוינות של החמאס – שזה תיאור מעט סטרילי לרצח אזרחים – בפיגועים, ברקטות, בסכין, במקל, בסרגל מה שבא ליד.
ומאחר והם עושים את זה בגלוי, קצת מגוחך האיסור להגיד את זה עליהם בתגובות בבלוג תקשורת.
כמובן, את בעלת הבית אבל יש פה איזו סתירה מובנית שדווקא את הדוגמא הזאת נתת.
אהבתיאהבתי
זה היה אחד מראשי המתנחלים שאמר ש"את המתנחלים יוציאו רק בארונות". כלומר לא העיתונאי אלא הוא עצמו איים באלימות, כמו גבר מכה שמאיים בהתאבדות אם האשה תעזוב אותו. העיתונאי בסך הכל סירב להתרגש מהאיום, וזו בדיוק התגובה הנכונה למצב כזה.
אהבתיאהבתי
אטילה מוציא תסכול על זה שפעם שניה בתוך שנה שהעיתונאים נרדמים בשמירה בזמן שנרקח מהלך פוליטי גדול מאחורי הגב שלהם
אהבתיאהבתי
ואגב עכשיו רץ בקרב השמאל הטיעון הדבילי הזה שממשלה של 96 מנדטים היא לא דמוקרטית . ונניח שבאורח פלא ישמר הסטטוס קוו בין כל המפלגות,וכולן ירצו אחת את השניה , אז למעשה הן מייצגות 96 מנדטים מהעם , מה לא דמוקרטי בזה. ומה אם באופן תיאורטי הליכוד יקבל 96 מנדטים ויקים ממשלה? האם זה לא דמוקרטי? כי אם זה לא אז בוא נחוקק חוק שמגביל את כמות האנשים שמצביעים לליכוד, זה בטוח דמוקרטי .
אהבתיאהבתי
כמו שנאמר, בטח לא דמוקרטית. שלא כמו הדמוקרטיה של המיציבושים של אוסלו…
אהבתיאהבתי
את הטענה הזאת השמיע היום יו"ר הכנסת, רובי ריבלין, ח"כ מטעם הליכוד
אהבתיאהבתי
סוס טרויאני ידוע.
אהבתיאהבתי
אוף, החורים בהשכלתך הקלאסית. סוס טרויאני מביאים במתנה, ריבלין נולד בליכוד.
אהבתיאהבתי
נכון , אבל החייזר שהשתלט לו על הגוף הוא סוס טרויאני
אהבתיאהבתי
את מערבב ז'אנרים, זה כמו לנסות לעמוד על שני קיאקים, כואב.
אהבתיאהבתי
תיקון טעות פאטאלית:- ראובן ריבלין (רובי) נולד בביה"ח ע"ש "משגב-לדך"-ירושליים כדור שביעי לירושלמים בן בנו של ירושלמי פרופסור לבלשנות!!! ויקיפדיה?
אהבתיאהבתי
רגע, הוא שכח את ממשלות האחדות בשנות השמונים בהן היו קואליציות של יותר מ-94 חברי כנסת?
הלו, ויקיפדיה!
אהבתיאהבתי
בבקשה, הממשלה העשרים ושלוש, מוגש באדיבות ויקי:
שמיר היה יכול להרכיב ממשלה ברוב של 65 ח"כים, בעזרת החרדים והימין, אך לא חש בנוח בממשלה זו והעדיף להרכיב ממשלה בעזרת המערך. אחרי משא ומתן ארוך הוסכם כי תוקם ממשלת אחדות לאומית ללא רוטציה, בה תמכו 95 חברי כנסת.
אהבתיאהבתי
בשנות השמונים, כאשר היו ממשלות אחדות לאומיות ,היו מעורבים בהן 2 ראשי-ממשלה,- יצחק היקר-שמיר, ויצחק היקר ,-רבין .ולאחר מכן ,היה מעורב בהן ,כמו בכל פעם ,-שמעון היקר -פרס .ואיך שכחנו ,את ה"תרגיל המסריח" של שמעון היקר- פרס .ולאחר מכן ,הלכו לבחירות הלא-כן ויקיפדיה???
אהבתיאהבתי
אתה כל כך משתדל, למה שלא תקרא בויקיפדיה על ממשלת אחדות יצחק היקר + יצחק היקר ?? ב-1985 היתה רוטציה בין שמעון פרס ויצחק שמיר. יצחק רבין הי"ד לא היה ראש הממשלה אז.
אהבתיאהבתי
שאלה: מה לא דימוקרטי בכך ,שיש קואליציה בת כ94 חכי"ם? ובכן כך: ראשית כל ,בו נאמר מהי דימוקרטיה: דימוקרטיה היא שלטון הרב ,מבלי חס ושלום ,לרמוס את המיעוט ,-בו יש להתחשב .ובעיקר בישראל בת ה64 ,בעלת הדימוקרטיה הצעירה והשבירה, עם שבטיות עניפה.
אז ככה ,למי מהמדינות הקרויות "דימוקרטית עממיות" מצביעים 95% מהבוחרים ,או מבעלי-זכות הבחירה? ונצואלה, צפון-קוריאה, סוריה, אירן, ערב-הסעודית, בחריין, מצרים-בזמנו של הרחום והחנון-מובארק, וכיוצ"ב. אז אין לי כל בעיה עם ממשלת אחדות, אני לא בעדה ,אבל הדימוקרטיה לעניות דעתי ,מעט בסכנה הלא-כן? אם אין אופוזיציה ראויה ,יציבה, ואיכותית. אזי ,אין דימוקרטיה או יותר נכון יהיה לומר ,שהיא נרמסה במעט ,או יותר מכך!!!
אהבתיאהבתי
זאת דמגוגיה, בצפון קוריאה 95 אחוז יצביעו למנהיג פשוט כי הוא המועמד היחיד .
אהבתיאהבתי
מה באמת? how come?מדוע לא מספרים לי זאת? נו ,ומה יקרה אם הקואליציה או כפי שכינה אותה יצחק רבין,- הגועליציה תמשיך לגדול, להשמין ולבעוט ,ישארו מועמדים להחליף את ביביהו??? דומה לצפון קוריאה,?! דימגוגיה אהה!!!
אהבתיאהבתי
זה מה שקורה כשמאכילים אותך סקופים סוג ז' ואתה נהיה תלוי בשני מקורות ושוכח מה זה להיות עיתונאי.
אהבתיאהבתי
ורק להביא בחשבון שכאן דבר אינו צפוי וביבי עוד עלול להתחרט על הצעד הזה בכל לבו (עיין ערך, לא רוצה להיות יו"ר הליכוד, בזמנו)…
אהבתיאהבתי
לבני עוד פעם מטיפה לפוליטיקה אחרת. מעניין , לא זכור לי שהיא מחתה כשאותו מופז עשה את אותו מהלך כשזיגזג מהליכוד לקדימה,אז מפלגתה של לבני .
אהבתיאהבתי
מהפח? שח מט פוליטי!
פירוק מפלגת העבודה
פריימריז בליכוד באמצע הקדנציה שגררו פריימריז בקדימה וסילוק לבני
גרירת לפיד למערכת הפוליטית מוקדם מדי מבחינתו
קנית קדימה בנזיד עדשים וגיוס 28 חיילים שייתאבדו למען הקואליציה
כיוס ההון ההון הפוליטי של ליברמן
באירופה המערכת הפוליטית מתפרקת. בארצות הברית הנשיא עם ידיים כבולות. בישראל המפולגת ממשלה של קדנציה מלאה בראשות מפלגה שהיא מיעוט בקואליציה.
היידה שרה…
אהבתיאהבתי
לדעתי דווקא מפלגת העבודה יצאה מורווחת מהסיפור כשהיא ממוצבת כרגע כאופציה היחידה לאנשי מרכז שלא רוצים להצביע ליכוד.
אהבתיאהבתי
במה היא מרווחת חוץ מעוד קומפלימנטים מהחברים בתקשורת.
הנפגע הראשי מהמהמלך זה מחנה השמאל . קדימה הוכיחה עצמה כבעלת ברית של הליכוד . העבודה נשארה עם מרצ והמפלגות הערביות . אפילו אם יתווספו אליה עוד 20 מנדטים היא לא תוכל להרכיב ממשלה .
אהבתיאהבתי
מסכים עם הערכתך. אם יחימוביץ' תשרוד הבחירות הבאות יהיו ליכוד נגד העבודה כמו שהיה לפני המפץ.
אהבתיאהבתי
אני לא חושב שלשלי יש נבחרת או מצע שיביא יותר מעשרה מנדטים, וגם זה ביום טוב.
אהבתיאהבתי
ד"ר איתי גל, כתב הבריאות של וואינט, מספר:
ובכן, לומר שמירב חום הגוף נפלט דרך הראש זה כמו לומר שאכילת אבטיח גורמת לנשירת שיער.
ד"ר גל הוא רופא משפחה מדופלם כמדומני. תהיו בריאים.
אהבתיאהבתי
הכתבות של איתי גל הן חרפה ידועה. רובן ככולן תרגום ירוד של כתבות מאתרים בשפה האנגלית המתמחים באיסוף ידיעות בנושא רפואה/בריאות.
במקום לעקוב אחר מחקרים עדכניים, הוא עוקב אחר דיווחים על מחקרים עדכניים. במקום לוודא את אמינות המחקרים עליהם דווח, הוא משמיט את מראי המקום למחקרים (ואת האיות הלועזי של החוקרים המצוטטים) כדי להבטיח שהקוראים יתקשו להתחקות אחר הממצאים האמיתיים. הנה, רק לפני כמה ימים הוא כתב
ובכן, שם הז'ורנל הוא General Dentistry. אופס, טעות בתרגום. אופס, בכלל לא טרחתי לקרוא את המאמר עליו אני מדווח.
אהבתיאהבתי
נראה שבדה-מארקר מאמצים את השיטה:
http://www.green-logic.info/2012/07/blog-post_21.html
אהבתיאהבתי
אפשר אולי לקבל הסבר לגבי תפקוד הראש
בשמירה על חום גוף? סתם מתעניין.
לפני כל מסע בצה"ל טחנו לנו את חשיבות הכובע,
בדיוק בגלל מה שגל כתב.
מטריד אותי שמפקדי בטירונות ובאיממ"ת טעו…
אהבתיאהבתי
הנה כתבה שמסבירה את זה בפרוטרוט (כולל התייחסות למיתוס הצבאי).
אהבתיאהבתי
נדמה לי שכבר מותר להתחזל"ש בכל הנוגע ל'גירלז'. זה לא שהיא גרועה חלילה. היא סתם כורעת תחת ההייפ המופרע. בממוצע כל פרק מכיל לפחות סצינה אחת מצויינת, מדוייקת ואכזרית באמת. אבל כדי להגיע אליה צריך לצלוח ערימות של ממבלקור טחון לאבקה. ולבלבל באופן שיטתי בין בעיטה בבטן לקלקול קיבה.
זו, למעשה, המגרעה העיקרית של גירלז- ארומת הפורמלין. אין לה לאן להתפתח מבלי לאבד את ה"כנות הברוטלית" והאימו אוטו דה פה, שהפך אותה למרעננת הרשמית של ההיפסטר יוגנד.
בקיצור, לינה דנהם היא בחורה מוכשרת למדי. גירלז היא ניסיון מעניין ולרגעים אפילו מצויין אבל לא חף מפגמים. וברגעים אלו ממש סורקין רוקח את ניוזרום. בשנת בחירות.
כפיצוי.
אהבתיאהבתי
גיל הוא כמו הילד שצועק המלכה ערומה. חסר דמיון, הסתכל על ה"הייפ" ולא על מה שבתוכו. זו תכנית טלוויזיה ולא מוצר פרהאבולוציוני כמו, נאמר, המערכת הפוליטית בישראל.
אהבתיאהבתי
המלכה אכן עירומה. לא צריך לצעוק את זה. במקרה של דנהם היא גם לא תיתן לך לשכוח שהיא כאילו, ערומה וזה.
כקונטרסט, ושלא מתוך כוונה להתנצח, ההתייחסות אל המערכת הפוליטית בישראל כאל מוצר פרהאבולוציוני היא, ובכן, חסרת דמיון. או תקווה. תבחר.
אהבתיאהבתי
חבל שאתה מתעקש להסביר בדיחות. לא משנה, אל תראה, צפה בתאוריית המפץ או משהו.
אהבתיאהבתי
אורן, אתה חוטא בתיגבוב. תרגל נשימות בטן בין תוק בק לתוק בק. האויב מאזין.
אהבתיאהבתי
"היפסטר יוגנד" זה אדיר
אהבתיאהבתי
ראבק, אף אחד לא רצה את הבחירות האלה חוץ מעתונאים ויועצים פוליטים, אף אחד לא יכול לתת סיבה אדיאולוגית אמיתית למה קדימה לא יכולים להיות בקואליציה, נפטרנו מעונשן של הבחירות המיותרות ואם באמת תתגשם ההתחייבות לשנוי שיטת הממשל הרווחנו כולנו (על חוק טל אני לא מדבר אפילו).
הטון של האכזבה, כאילו קרה משהו נוראי, פשוט פאתטי. העובדה שממשלה בישראל לא גומרת קדנציה כבר שלושה עשורים רעה מאד לכל ישראלי, בלי קשר לדעה פוליטית – כמובן חוץ מלעתונאים ויועצי תקשורת, שהפכו את זה ליום אבל.
אהבתיאהבתי
זה מדהים איך מהיום הראשון של הממשלה התקשורת רק שואלת מתי יהיו בחירות מוקדמות , כמו ילד שנוסע עם ההורים לאנשהוא ומנג'ס להם כל הנסיעה "נו מתי מגיעים כבר?"
אהבתיאהבתי
"מהפח" היא הכותרת הכי טובה שראיתי ב2012 .
וחבל שהיא כה מדויקת מכ"כ הרבה סיבות…
אהבתיאהבתי
זה בדיוק ההפך ממדויק , זה דווקא מראה על חוסר ההחלטיות של דבורית , שיום אחד היא לא מבינה למה הולכים לבחירות סתם , ויום אחרי זה היא מאשימה את ביבי שהוא ציני כי הוא לא הולך לבחירות. כששונאים מישהו , אז לא משנה מה הוא יעשה תמיד תהייה ביקורת . ואם מסתכלים על שאר מושאי השנאה של דבורית , אז מבינים שהבעיה עם ביבי זה שהוא נולד גבר אשכנזי ומסוקס .
אהבתיאהבתי
שוב אני נאלץ לא להסכים עמך לצערי.
אני חושב שעמדתה של וולווט לתפנית במהלך האירועים אינה קשורה (וגם לא אמורה להיות לעניות דעתי) לדעתה בדבר הצורך או אי הצורך בבחירות. המעשה יכול לשקף לדעתה תכונות אופי לא רצויות (נניח ציניות) אף שתוצאותיו עשויות להיות חיוביות.
אהבתיאהבתי
אם ביבי היה חובר למפלגות הערביות זה היה ציני . לעומת זאת אין שום דבר ציני בחבריה של שני מפלגות שזהות בכל פן .
אהבתיאהבתי
ברור שדעתך שונה מזו של וולווט, בכל זאת אני לא רואה סיבה להניח שדעתה נקבעה על סמך יחסה השלילי לביבי (או שדעתך נקבעה רק על סמך יחסך החיובי אליו)
אהבתיאהבתי
איך אתה מצליח, דרור, להמציא כל כך הרבה דברים ומאיפה? מאיפה לעזאזל?
אני שונאת את ביבי? מאיפה הבאת את זה? נמאס מההמצאות שלך. נמאס.
אהבתיאהבתי
תודה שרון, הכותרת הראשונה הופיעה במשמרת הלילה
אהבתיאהבתי
יש תיחכום לשוני, אם כי האלגוריה לא ברורה עד הסוף.
לעומת זאת כאן הכותרת היא הברקה אמיתית:
http://www.haaretz.co.il/gallery/music/1.1701308
אהבתיאהבתי
אמיר אורן בפרץ יצירתיות:
אהבתיאהבתי
שמעתי הרבה שימושים הזויים בחוק גודוין , אבל זה באמת שאיר אותי עם פה פתוח . אתם בטוחים שלאורן יש תעודת עיתונאי?
אהבתיאהבתי
שאיר=השאיר
אהבתיאהבתי
קח את קומבינימין של אמיר אורן וחבר אותה לקונץ פטנט של ורטר, והרי לך הגדרה מדויקת של האיש.
אהבתיאהבתי
הדרך שאמיר אורן נזקק ללא פחות מההסכם בין היטלר לסטאלין כדי למצוא מקבילה לעסקת נתניהו-מופז, ולא פחות מזה המעבר שלו במשפט הבא לכנויי גנאי מגן הילדים, ממחישים היטב את הדמנציה שעוברת על עתון הארץ – רגע נזכרים במאורעות טראומתיים מלפני 70 שנה ורגע אחריו עוברים רגרסיה לגיל הינקות.
אהבתיאהבתי
זה נשמע כמו התקפת-צרבת
אהבתיאהבתי
כולם מלגלגים על מופז שהוא קרא לביבי "שקרן" ואחר כך הצטרף לקואליציה שלו . למה לאף אחד אין בעיה שאובמה קרא לנתניהו שקרן ואחר כך נתן לו כסף לכיפת הברזל?
אהבתיאהבתי
למיטב הבנתי הוא לא נתן כסף עבור כיפת ברזל לבנימין נתניהו, האיש והשקרים (לכאורה כמובן), אלא למדינת ישראל.
מה הקשר בין זה לבין עמדתו הפרטית ביחס לאיש?
אהבתיאהבתי
הוא לא נתן , אבל הוא מתכוון לתת
http://www.mako.co.il/news-military/security/Article-3c10a2b7c91d631018.htm
לא ראיתי בכתבה את ביבי מבקש מאובמה להתנצל לפני שהוא נותן ת'כסף.
אהבתיאהבתי
יותר מזה, גם לא ראיתי אף עיתונאי או בלוגר מכנה את אובמה "צבוע". כנראה שלסמרטוט כמו מופז הרבה יותר קל להיטפל .
אהבתיאהבתי
שלום דרור. בארה"ב אומרים על אובמה דברים קשים ביותר זה חלק מהחיים. באשר
ליחס של אובמה למה אומרים, כותבים או חושבים עליו בישראל אני לא חושב
שזה מטריד אותו מאוד. באשר לכיפת ברזל, 1. כנראה שזה עובד וכדאי לארה"ב
לרכוש צעצוע כזה. 2. מו"פ בארץ זול מבארה"ב. 2. לאמריקאים יש נטיה לקבל
סחורה ששילמו עבורה. 3. אם בתהליכי המו"פ (הזול) גם ימותו כמה יהודים וכמה
ערבים ואף לא אמריקאי אחד אז בכלל העסק היה כדאי לארה"ב וגם, בהתחשב בכל
הנסיבות, זה כדאי גם לישראל.
אהבתיאהבתי
כנראה לא הסברתי את עצמי היטב, אנסה להתנסח בצורה מדויקת יותר: המענק ניתן למדינת ישראל שהיא ישות נפרדת מביבי נתניהו האיש, על אף שזה מכהן כראש ממשלה נבחר בישראל.
מכיון שכך יכול ברק אובמה לתת את המענק למדינת ישראל על אף תחושת התיעוב (לכאורה) שלו מביבי נתניהו מבלי להיחשב לצבוע.
אהבתיאהבתי
אי אפשר להפריד בין המדינה לעומד בראשה, שהרי אז בשביל מה בכלל צריך ביפלומטיה , המדינות ממילא מנהלות ביניהם יחסים אוטומטים .
נניח לצורך הדוגמא שביבי היה מכריז על ארה"ב כמדינת אוייב(כמו שכמה בימין הקיצוני מציעים לעשות) האם אובמה בכל זאת היה שולח כסף לצהל "כי הוא חייב את זה לישראל" ?
אהבתיאהבתי
ביפלומטיה
אהבתיאהבתי
ביפלומטיה=דיפלומטיה
אהבתיאהבתי
למה אי אפשר?
אני לא חושב שמישהו (מאז לואי ה 14 בכל אופן) טען ש"המדינה זה אני"
ומה הדוגמא שנתת קשורה בכלל?
אם ביבי היה מכריז חרם אישי על ברק אובמה, עדיין ניתן היה להעלות על הדעת (אמנם לא סביר במיוחד) שברק אובמה יעניק יחס חיובי למדינת ישראל. הכרזת מלחמה זה באמת לא ממין העניין.
אהבתיאהבתי
אם ביבי נתניהו האזרח היה אומר את זה אז באמת היה בשם עצמו , אבל כשביבי נתניהו ראש ממשלת ישראל אומר את זה אז זה בשם מדינה שלמה . כמו שאמרתי , אם היחסים בין המדינות היו אוטומטים אז לא היה צריך בכלל דיפלומטיה .
אהבתיאהבתי
לא הבנתי לצערי.
אני חוזר – דיפלומטיה (אמנות הבלתי אפשרי) משמעה ניהול קשר בין מדינות ולא בין אנשים. ביבי וישראל אינם אותה ישות וניתן לחשוב טובות על זו ורעות על זה.
מאחר ואני מבין שאתה לא חולק עמי את ההנחה הזו, נדמה לי שכאן יסתיים הדיון הזה בעודנו חלוקים.
אהבתיאהבתי
הוא לא אותה ישות בתוך ישראל ברור , לא דיברתי על דיקטטורה. אבל הוא כן אותה ישות כשהוא נוסע לדבר עם מנהיגים בעולם , הם מבחינתם רואים בו נציג של ישראל, ובגלל זה הם מדברים איתו ,לא בגלל שיש לו איקיו 180 .
אהבתיאהבתי
גם כששלי יחימוביץ' נסיכת היושר אומרת על עופר עיני שהוא דגול זה צביעות , כי היא מעלימה עין מכל מעליליו , אבל היא צריכה אותו כי ההסתדרות היא כח חזק במפלגת העבודה . גם כשאמרה על ברק שהוא האדם הנכון לבחור בו , למרות כל השחיתויות שהיה מעורב בהם זאת היתה העלמת עין וצביעות , שהרי בתור מנהיג המפלגה היא היא היתה צריכה להתחנף אליו .
לא חושב שתמצא היום מישהו בפוליטיקה מישהו שהוא לא אינטרסנט , כי אם הוא לא היה כזה הוא לא היה בפוליטיקה. להפיל את כל הרעות החולות של הפוליטיקה על שאול מופז זה לינץ' אכזרי וחסר כל מוסר.
אהבתיאהבתי
אם כך אז אתה מסכים איתי שכן יש קשר בין המנהיג למדינה שהוא מייצג. אז על מה אנחנו מתווכחים בעצם?
אהבתיאהבתי
עזוב, בחייך
אהבתיאהבתי
אני אסביר את עצמי מההתחלה כי אני מרגיש שהלכנו לאיבוד פה . זה לא משנה איך כינית מישהו בעבר, מה שחשוב זה האינטרסים של שניכם . אובמה קרא לביבי שקרן אבל שומר על הברית עימו , כי ארהב שאותה הוא מייצג צריכה את ישראל בשביל האינטרסים שלה(שליטה במזרח התיכון). מופז קרא לביבי שקרן אבל נכנס לממשלה איתו, לא כי הוא שינה את דעתו עליו , אלא כדי לשמור על האינטרסים שלו ושל המפלגה שלו . הכל זה אינטרסים, הכל זה לא פוליטיקה.
אהבתיאהבתי
גם כששלי יחימוביץ' נסיכת היושר אומרת על עופר עיני שהוא דגול זה צביעות , כי היא מעלימה עין מכל מעליליו , אבל היא צריכה אותו כי ההסתדרות היא כח חזק במפלגת העבודה . גם כשאמרה על ברק שהוא האדם הנכון לבחור בו , למרות כל השחיתויות שהיה מעורב בהם זאת היתה העלמת עין וצביעות , שהרי בתור מנהיג המפלגה היא היא היתה צריכה להתחנף אליו .
לא חושב שתמצא היום מישהו בפוליטיקה מישהו שהוא לא אינטרסנט , כי אם הוא לא היה כזה הוא לא היה בפוליטיקה. להפיל את כל הרעות החולות של הפוליטיקה על שאול מופז זה לינץ' אכזרי וחסר כל מוסר
.
אהבתיאהבתי
תומר, לאנשי ימין כמו דרור צריך להסביר לאט מאוד – וגם אז לא בטוח שהם יבינו.
ולדרור – אם ביבי היה מקבל כסף מאובמה זה היה נחשב לשוחד או למתנה שהוא צריך להחזיר… 😆
אהבתיאהבתי
למרות היותי ימני לא מפותח הבנתי את הסאבטקסט של המשפט האחרון.
אהבתיאהבתי
לאנשי שמאל אין טעם להגיב.
השמאלומט המושתל גם ככה מונע חשיבה עצמאית, אז חבל על האנרגיה.
אהבתיאהבתי
יש דרך מופלאה לסתום למדקלמי השמאל שטופי המוחין את הפה:
לשאול אותם מהי מורשת רבין.
מובטח קיפאון מוחי של 10 שניות + סאונד מוזר של גלגלי מוח מנסים לחרוק + הרחבת אישונים עצמונית + ספיצ'לסנס ברמת הקלאסי.
כן, זוהי חברים – השאלה שלאיש אין תשובה עליה. הרובוט המוטמע ע"ש אמנון אברמוביץ' אמור לצאת עם גירסה חדשה לקראת נובמבר, ייתכן שיהיה שם פיקס לבאג הזה.
אהבתיאהבתי
אגב מה שונה מה שמופז עשה ממפלגות שמשמיצות אחת את השניה בתשדירי בחירות כשכבר לפני זה הן סגרו ביניהן על חבירה לאחר הבחירות .
אהבתיאהבתי
לאובמה היתה תקרית מיקרופון, מופז בדק לפני, שהמיקרופון פתוח. לו כל מדינה היתה מחויבת לפעול לפי מה שמנהיגה חושב על האמינות של נתניהו, היינו במקום הראוי לנו.
אהבתיאהבתי
זה מה-זה אותו דבר! אבל בול! גם בלה הברווזה קראה לפינוקיו שקרן ואחר כך בכל זאת הלכה אחריו, אגב. ואף אחד לא אומר על זה כלום! כלום!
אהבתיאהבתי
הסיבה הינה פשוטה ,פרוזאית ,ובהירה לכל עין ואוזן שומעת:אובמה אינו מצטרף לממשלתו של ביביהו!!!
אהבתיאהבתי
לא יודע מה איתכם , אבל מה שעשה לי את השבוע היה לראות את רינה מצליח הבוקר מדוכאת כמו כלה שהחתן שלה ברח לה בדקה ה-90 .
אהבתיאהבתי
מסכנה. לקחה את זה קשה. ממש נעלבה. בטח כבר ביטלה איזו חופשה בסוף אוגוסט לחינם. ובאותו זמן בע' 10 גם נדב פרי נראה כאילו חטפו לו צעצוע. רינה עם כל הוותק שלה עוד הצליחה להחזיק פאסון של יאוש ציני, פרי הצעיר כמעט איבד עשתונות.
אהבתיאהבתי
איזה תגובה מיזוגנית.
אהבתיאהבתי
לא היה כאן שום דבר שובניסטי . הייתי משתמש באותו דימוי גם אם היה מדובר בנדב פרי , שהרי הדימוי הוא אכזרי לשני המינים . מה לעשות שיצא לי לצפות רק בה כי שניהם הופיעו במקביל .
אהבתיאהבתי
כן, בטוח היית כותב
אני ממש מאמינה לך.
אהבתיאהבתי
האמת שאפילו אני לא מאמין לזה
אהבתיאהבתי
דרור, הערתך גסה וכואבת דווקא משום שזאת רינה מצליח. לך, תתנצל בפניה
אהבתיאהבתי
לא היה לי כח לצפות בזה . אבל איך זה מתקשר למה שכתבתי? האם החתן שלה נטש אותה בדקה ה-90? כי היא די הטיפוס .
אהבתיאהבתי
אין לך כח ? גסות רוח, אטימות וחוסר הבנה יש ויש.
תמשיך ככה, לנו אין כח לנתח את יצירות המופת שלך.
אהבתיאהבתי
סליחה, אבל מה את מצפה – שאת תשימי לינק לתוכנית של חצי שעה ושהבן אדם פשוט יפנה מזמנו ויישב לצפות כדי שיוכל להגיב?
אנשים שבטוחים שהשמש זורחת להם וכו'
אהבתיאהבתי
מה אני מצפה ? שאדם יגיב מתוך ידיעה ולא מתוך בורות וגסות רוח, ולא יעיר הערות אישיות, כגון "החתן ברח לה" מבלי להכיר את האדם שאותו הוא תוקף ומשמיץ. זהו.
נ.ב. צר לי אבל למגיב הזה "אין כח", "אין סבלנות" לקרוא, ללמד או להקשיב, די נמאס
אהבתיאהבתי
כותרות העיתונים אומרות שהבחירות בוטלו. בדיחה. הבחירות לא בוטלו כי הן מעולם לא תוכננו להתקיים עכשיו. נתניהו רקם את כל המהלך הזה כדי להלחיץ את מופז ולקבל אותו בתור חיזוק, כך שלליברמן לא יהיה קלף נגד הקואליציה. כל זה במחיר העלוב ביותר שמפלגת 29 מנדטים קיבלה אי פעם עבור כניסה לקואליציה.
עשו עלינו ספין מארץ הספינים. מילא שאנחנו אכלנו אותו כאילו היה קרואסון שקדים טרי, אבל יכול להיות שכמעט אף אחד מהעיתונאים המוכשרים לא עלה על התרגיל הזה קודם?
אהבתיאהבתי
כמעט? אף אחד.
אהבתיאהבתי
ואם בא לי לגדף את משפחת שיקלגרובר ובעיקר את אלואיס ואת בנו אדולף? הייתי רוצה לומר שמדובר בפושע נגד המין האנושי, אדם שהייתי שמח להוציאו להורג במו ידי ואת גופתו לתלות בכיכר העיר מאכל לציפורים. הייתי רוצה לומר שמדובר לא בזבל האנושי אלא במיץ של הזבל, בחלאה שלא ברא השטן וכן הלאה. סביר להניח שבשלב הזה, הרובוט המוטמע היה מזהה את המילים הקשות וקורא לבעלת הבית שתעיף מבט. הלאה הצנזורה!
אהבתיאהבתי
נה… הרובוט ישן
אהבתיאהבתי
קפטן, זה לא המסנן, התגובות היו באוויר, והקומביין טיפל בהם, כראוי. בשדות כותנה הוולווט מטרטרת…
אהבתיאהבתי
הרובוט יותר חכם ממה שנדמה לך.הוא לומד להכיר את הפרופילים של המשתתפים ומגיב בהתאם.
חןץ מזה שיקלגרובר לא מופיע אצלו ברשימת האסורים להכפשה. נסה דנקנר או שי גולדן.
אהבתיאהבתי
תגובה ששלחתי הרגע "ממתינה לאישור". כאשר תאושר תיפלו מהכסא.
אהבתיאהבתי
מה יש עליה צו איסור פרסום?
אהבתיאהבתי
אתה כנראה לא תיפול. בתגובה לקפטן כתבתי שלו החליף את שיקלגרובר בS.גולDAN או בDANKנר היה נוכח לראות שהרובוט עובד, ואמנם צדקתי.
אהבתיאהבתי
מה יקרה אם מישהו יעניק לאמנון דנקנר גולדן רטריבר כשי לחג?
אהבתיאהבתי
נפלתי
אהבתיאהבתי
תבדוק אם לדבורית יש ביטוח צד ג'.
אהבתיאהבתי
רגע, זה ששאול מופז שקרן זה חדשות? אנחנו יודעים את זה עוד מימי "ליכוד זה בית ובית לא עוזבים" (טוב, אולי רק נכנסים דרך החלון).
אהבתיאהבתי
מעבר לגועל, העבודה ליכוד קדימה הרבה יותר קרובות (זהות) אידאולוגית מאשר שס ליברמן לליכוד. החיבור הזה לקדימה יאפשר לתקן הרבה עיוותים. זו הממשלה הראשונה זהשנים שרבות לא תלויה בחרדים לקיומה.
אהבתיאהבתי
שכחת את "השותפים הטבעיים"?
הליכוד לא יזנח את החרדים כל כך מהר, כי הוא יצטרך אותם בבחירות הבאות.
אהבתיאהבתי
לא הוא לא
א.כי הסיכויים שתקום ממשלה שלא בראשות ביבי הם אפסיים .
ב. גם אם באורח פלא (אם דגש על אורח פלא) שלי תהייה זאת שתקים ממשלה אז היא לא תוכל להיכנע לחרדים כי זה יהרוס לה את כל התדמית .
קיצר אם אני ביבי , כבר מחר בבוקר אני מבטל את חוק טל , מקצץ את קיצבאות הילדים ,מבטל את הקיצבאות של הישיבות ומורה על תחבורה ציבורית בשבת .
אהבתיאהבתי
ואם עוד ישאר לי כח אז מקים פסל של אישה ערומה באמצע בני ברק .
אהבתיאהבתי
תגיד אתה בסדר? ישראל ביתנו זה ליכוד ב! מבחינה מדינית וכלכלית ואזרחית ומאיזה בחינה שלא תרצה . אם כבר ש"ס היא זאת שמחוץ למשוואה.
אהבתיאהבתי
אני תומך במדיניות הגבלת התגובות.
אפשר להגיד הכל, להיות ציני, חריף, מרושע ומריר.
אי-אפשר לקלל, ללכלך את המקלדת ולהסית.
הבלוג צריך לשמור על רמה, וטוב שכך.
אהבתיאהבתי
אבל על זה בנויים כל המוניטין שלי… ציניות, מרירות, ארס, הכפשות…
בלי זה, אנה אני בא?
אהבתיאהבתי
הקישור לפצצת האטום של יוסי ורטר מוביל ללחם עבודה.
אהבתיאהבתי
למען האמת שאול מופז עשה דבר גדול למען מדינת ישראל – בבחירות הקרובות היה ביבי אמור "לנצח" עם 30 מנדטים איך לעזאזל אפשר להקים קואליציה? אם המפלגה ה-"מנצחת" יש לה פחות מ-50% מהמנדטים הדרושים לשלוט.
אז אולי חובבי השקרנים תרימו את הראש ותראו – מופז נכנס לממשלה בחינם, מפלגת קדימה מקבלת כלום. הוא נכנס רק כדי לשנות את שיטת המימשל. (לגבי גיוס חרדים שיבוא המשיח)
אם השיטה תשתנה בבחירות הקרובות, קדימה תקבל אפילו פחות מ-10 מנדטים שצפויים לה היום: כי המפלגה המנצחת תקבל מנדטים על חשבון המפלגות האחרות.
לדעתי הוא עשה דבר גדול למען מדינת ישראל – הוא פוגע ביודעין בתדמיתו ובמפלגה שלו כדי להגיע למצב שתהיה מפלגה אחת שתנצח את הבחירות.
למה הדבר חשוב למדינה: במצב היום הממשלה עושה כמה שפחות, כי כל רכיב בקואליציה יכול להפיל אותה.
אפשר יהיה לגייס חרדים, לסלול את תעלת הימים ולהביא את המשיח רק אם תהיה מפלגה עם רוב גדול של חברי כנסת.
אהבתיאהבתי
אולי כבר די עם "לנצח את הבחירות"? אם א' מנצח את הבחירות, אז הבחירות מפסידות.
מנצחים בבחירות, מנצחים במשחק, ומפסידים אלה שנותנים לכתבים בורים ולעורכים בורים להתבטא.
אהבתיאהבתי
אני מזדהה מאוד עם התלונות של הנשים, אבל נסו להיות גבר שהוא לא הנדימן, כמוני.
התגובות שאני מקבל כשאני נותן לאשתי להחליף גלגל באוטו… אלוהים ישמור.
כשאתה גבר, נשים מתייחסות אליך באופן טבעי כאילו שאתה יודע לתקן דברים, להחליף דברים, מבין בחשמלאות ובמכונאות רכב ואוהב לחסל חולדות וג'וקים.
אז הנה הפתעה, אני לא 8)
אהבתיאהבתי
להצהיר אני לא הנדימן זה לא אליבי. הידע נרכש מהכורח. אתה פשוט לא אוהב ללכלך את הידיים, וגם עצלן.
אהבתיאהבתי
את צודקת כמובן, אבל זה לא סותר את מה שאמרתי
אהבתיאהבתי
ונניח שאתה לא עצלן אבל אחרי שנקשר הקשר. כשיצאת לעבודה הגברת מוציאה פלגים
(זה בימים שהיו) מנקה אותם מסדרת מרווח מחזירה. מוציאה קרבורטור (כשהיה )
מנקה. מצחצחת פלטינות כשהיו ומתאמת הצתה. יש לה רשיון אופנוע. מחליפה גלגל
בציק. וכ"ו. וכשאתה שואל מופתע, הי ? מה הולך כאן היא אומרת שהיא והאמה גם
פרקו ראש מנוע וכ"ו וכ"ו. ובזמן שהחברות הולכות ל Shop till you drop
היא מסתובבת בחנויות לכלי עבודה. והיא גם בסדר גמור בכל התפקידים המסורתיים
ובכלל. וגם אומרת לכל הגברים, וזה כולל הכל, מה בדיוק היא חושבת עליהם. הפמיניזם
לא הומצא שלשום בבוקר. או כן כמעט שכחתי, היית קונה ממופז מכונית יד שניה?
נניח שעד היום היית קונה (יש כמה כאלו על הר בודד במנזר נידח ביפן ) האם מהיום
והלאה תקנה? נ.ב. אני חושב שכמי שמשלם עבור האוכל, התזמורת, הזמר
והכלים השבורים טוב שדחו את הבחירות אבל אוטו יד שניה ממופז? זה כבר דבר אחר.
אהבתיאהבתי
סליחה באמת ששוב כלפיך ע.א. אבל "היא גם בסדר גמור בכל התפקידים המסורתיים" לא בדיוק פמינסטי, קצת ההפך.
אהבתיאהבתי
1. אני באמת מהווה מושא של אובססיה עבורך לך בקש טיפול.
2. כבר אמרתי לך טרול טפיל נטפל, לך מצא לך עץ אחר להשעין עליו את הטלף
3. אין ביני ובינך ולא כלום אנחנו מקבוצות ייחוס מנוגדות ושונות. נחנא מה מיידנין,
נחנא מין בחרין עמלין ופלחין
4. לי לא קראו את הניו-יורקר לפני השינה בקושי את הדף האחורי של להיטון.
5. חסר בל יתוקן זה עלה אלפים אצל שרינקים מכל הסוגים
6. גזענותך השמאלנית מיחסת לאנשים את תכונותיך הדפוקות שלך ושל קבוצתך.
7. התפקידים המסורתיים של הגברת אצלנו ואצלך זה בכלל לא אותו דבר.
8. כרגיל אינך יודע במה אתה שח אז bleeze get lost
9. אנא בבקשה יללה, החל לשעוט לעבר העץ ההוא באופק הרחוק ורחוק ככל הניתן.
אהבתיאהבתי
אני אגיב לתגובתייך, כמו לכל אחד אחר. במידה וזה טעמך, אתה יכול להגיב במגילות הזעם שלך, לא ממש אכפת לי.
אהבתיאהבתי
תמיכה ב'לפני פיזור' שלך. מדיניות קשוחה ללא רחמים – GO VELVET!
אהבתיאהבתי
גם אני תומך במדיניות הזאת.
גם אני לא תמיד מסכים עם הכותבת אבל לקלל אותה זו לא ביקורת אלא גסות רוח.
עכשיו אני חושב גם אם אני יהודי ותיק…
אהבתיאהבתי
ושאלת השאלות, מדוע נתניהו חיכה עד הרגע האחרון, כפשוטו, כדי לבצע את התעלול הלז.
חיכה לאריה דרעי? לנפתלי בנט? לפסיקת בג״ץ בנושא שכונת האולפנא?
התשובה הנכונה תשפוך אור על העניין, ספקולציות בבקשה.
אהבתיאהבתי
כנראה שהוא לא ממש קלט עד כמה נמוך מוכן מופז לרדת. ברגע שהבין שהשקרן הקטן מוכן להשפיל את עצמו עד עפר נתניהו עט על המציאה.
האמת, ייתכן שהוא הופתע מעצם העובדה שיש נוכל ושקרן שמשתווה לו 🙄
אהבתיאהבתי
לא לעניין בכלל.
החוכמה היא להתבטא באנדרסטייטמנט. לקרוא לרמטכ"ל לשעבר ויו"ר המפלגה הגדולה בכנסת "נוכל שקרן" זו גסות רוח שאינה מתאימה לכאן.
ולמען הסר ספק – גם אני לא מחזיק משאול מופז בגרוש, וגם אני חושב שהאיש בינוני ואופורטוניסט, ובוודאי שלא אצביע בשבילו.
(מצטער שיצאתי צדקן אבל חאליק – במקום הזה אני מצפה למצוא את ההכפשות מנוסחות באופן עדין ומתוחכם. אם היה טעמי אחר הייתי רובץ ברוטר)
אהבתיאהבתי
אכן, אדוני הלורד.
מופז הנ"ל הוא מניפולטור דו פרצופי, חדל אישים בעל לשון חלקות המחליקה לתוך כרכשתו של הפריים מיניסטר. הוא אדם צנוע ויש לו את כל הסיבות לכך. האמת היא נר לרגליו, נר אותו הוא מכבה בנפיחת אחוריים מכוונת היטב. על פי טבעתו יישק דבר.
מספיק מעודן בשבילך?
אהבתיאהבתי
say no more!!!
אהבתיאהבתי
אני תומך בקפטן בעניין הצורך להעלות את רמת הוורבאלאביוז בבלוג, רק לא מובן לי עניין הרמטכ"לות לכאן.
אהבתיאהבתי
כי עוד רגע והכנסת כבר הייתה מפזרת את עצמה לדעת.
אהבתיאהבתי
אני משתדל להישאר במיקיותי ולא להחליף ניקים, אם לפעמים אני הופך למשהו אחר הרי זה משום שאני נכנס לכאן מ-4 מחשבים שונים, על פי הנסיבות, העבודה, הנסיעות לחו"ל וכו'
אהבתיאהבתי
קייס נאשף! אני הרוסה עליו, חתיך וסקסי על חלל.
(ככה זה, חתיכים מוציאים את הכונפה שבי)
כולי קנאה בדנה מודן. שייהנו!
אהבתיאהבתי
למרבה הצער אני לא מקנא בקייס, וגם לא בבן הזוג והילדה של מודן.
אבל ככה זה הריץ' אנד פיימס, עושים חיים
אהבתיאהבתי
קייס who?
לא מכירה ולא בטוחה שבחירתה של דנה מודן היא המלצה מוצלחת. אבל באותה מידה אני לא בטוחה שהזיווג החדש ביבי+מופז הם זוג נחשק.
זמנים קשים.
אהבתיאהבתי
אני מקווה שמקורביה של סינדרלה לא ירצחו עכשיו את המורה, הרי זה לא שהיא ביקשה ממישהו להיות בשקט – היא אשכרה הסגירה אותה למשטרה
אהבתיאהבתי
מתברר שהמעטתי בתחכום הפוליטי של ביבי. הנה הערכה מחודשת.
אהבתיאהבתי
איזה יופי – דוקטורט במדעי הנכלוליות, כאשר המנצח על המהלך הוא הצלם הבלתי נלאה של הנעשה מתחת לשמלות.
תחכום.
נחת.
אהבתיאהבתי
מה שביבי עשה זה מה שאני עושה כשאני מתקשר לספק ומתעקש להתנתק. לא, אני מבקש להתנתק. כן, גברת שירות לקוחות, ל-ה-ת-נ-ת-ק. אה, 9.90 לחודש פלוס 200 דקות חינם לנייחים וגם לניידים? יודעת מה, בסדר.
אהבתיאהבתי
במקרה שלפנינו ביבי הוא הספק. האיש הקטן נדפק שוב.
אהבתיאהבתי
או יותר נכון מחנה השמאל , למרות שהוא בהחלט מורכב מאנשים קטנים .
אהבתיאהבתי
אני מציע שתחזור בך. זו דיבה.
אהבתיאהבתי
מה שנחשב לתחכום פוליטי של ביבי אינו אלא תחמון של יהודי מהעיירה קרי נתן אשל.ביבי בלי נתן הוא חצי בנאדם.
אהבתיאהבתי
אני חושב שאתה נותן לביבי קרדיט מיותר (וגם חנוך, רק בכוןן ההפוך): ההיגיון שלי טוען שזה היה מהלך של מופז בכלל.
הכרזה על הקדמת הבחירות כדי להלחיץ את קדימה היא מהלך מאוד מסוכן. מה אם מופז וחבריו יעדיפו לשמור על התדמית ולא להיכנס לממשלה? במקרה הזה, ביבי היה נתקע עם בחירות שהוא לא רוצה. מצד שני, העיתונים היו מלאים בסיבות שבגללן ביבי רוצה בחירות עכשיו, הסיבות האלו כולן שרירות וקיימות.
כלומר הסבירות שביבי באמת רצה להקדים את הבחירות גבוהה יותר מהסבירות שהוא רק רצה להפחיד את מופז.
לקדימה, לעומת זאת, יש אינטרס מובהק לדחות את הבחירות: לפי כל הסקרים, לו הבחירות היו מתקיימות היום המפלגה היתה מאבדת לפחות חצי מכוחה. בחירות בקרוב לא ישאירו למופז זן לנסות ולשקם את האמון בקדימה ועדיין הוא זה שישא במירב האשמה בכישלון. אז אם יש לו הזדמנות להרוויח עוד שנה ובדרך לאסוף קצת קרדיט על תיקון חוק טל, שינוי שיטת הבחירות (אין שום שינוי שיבטיח יציבות שלטונית כל עוד לאף אחד מהגושים הפוליטיים אין רוב של יותר מ- 50% מהמצביעים, עד אז יש רק קוסמטיקה) ואולי אפילו עוד קצת בזבוז זמן במו"מ עם הפלשתינאים. הוא גם מפריך את הטענה שכל מה שחברי קדימה רוצים זה כיסאות שר: היחיד שיתמנה הוא מופז בעצמו, כשר בלי תיק, וגם זאת רק כדי שיוכל לשבת בקבינט. כבונוס, זה גם ייבש את יחימוביץ' ואת לפיד, שמתחרים על אותו מאגר קולות, לעוד שנה, שבה סביר יותר שירדו מאשר שיעלו. ההפסד שלהם הוא רווח לקדימה.
לכן נראה לי שזה רעיון שמופז הציע לביבי ולא להיפך. ביבי לקח את זה כי ההצטרפות של קדימה לקואליציה מנטרלת כמעט לחלוטין את יכולת הסחיטה של כל המפלגות: אין אף מפלגה שיכולה להפיל לבדה קואליציה של יותר מ- 90 חברי כנסת.
אגב, כבר הרבה זמןם שאני טוען שלבני היתה יכולה לרכוש את עולמה לו היתה מכריזה שכיוון שאין סיכוי להגיע להסכם עם הפלשתינאים בזמן הקרוב (אולמרט הציע לאבו מאזן הצעה ששברה כמעט כל קו אדום של ישראל ועדיין לא קיבל תשובה חיובית. לבני ניסתה להגיע להסכם מדף שימומש רק כשלפלשתינאים יתחשק ולא הצליחה. היום הם בכלל לא מוכנים להתחיל אפילו במו"מ) וכיוון שההשקפה הכלכלית של קדימה כמעט זהה לזו של הליכוד (תתעלמו מהריטוריקה: מה השתנה בשנות השלטון של קדימה מבחינת המדיניות הכלכלית שהנהיג ביבי כשר אוצר? שום דבר), קדימה מפנה את מאמציה לטיפול ב- X, כאשר X הוא העוני או אי שיוויון כזה או אחר או החרדים או הערבים או הפליטים/מהגרי העבודה הלא חוקיים או הפשע והאלימות או עידן הקרח הממשמש ובא, מה שאתם מעדיפים. לצורך זה, קדימה מצהירה שהיא מוכנה להיכנס מיידית לקואליציה ללא כל דרישה לתפקידים ומתחייבת להצביע עם הממשלה עד לתאריך הקבוע בחוק לבחירות ובלבד שיבוצעו הצעדים הבאים לטיפול ב- X, כשכאן באה רשימה לא מאוד ארוכה של דרישות הגיוניות. ייתן הן לקדימה והן למדינה הרבה יותר מאשר בדיקה יומית מהן העמדות של ביבי והתייצבות אוטומטית בצד השני, כשברור שהסיכוי להפלת הממשלה מאוד נמוך והסיכוי לנצח בבחירות שיבואו נמוך עוד יותר.
מתברר שאני קרוב לאוזן של מופז הרבה יותר ממה שידעתי…
אהבתיאהבתי
חברי כנסת של קדימה יתארגנו וכמה מהם יפרשו מן המפלגה הקורסת ויקימו משהו אחר. יש להם סיכוי לשמור על המפלגה החדשה או להצטרף כקבוצה למפלגה קיימת. צריך רק קצת זמן להתאושש מן ההלם שרקח להם יו"ר מפלגתם.
יותר ויותר מידע מתגלה שאתה צודק – מופז יזם את המהלך.
אהבתיאהבתי
דווקא בגלל שהאינטרס של קדימה באי-הקדמת הבחירות זועק לשמיים, אני לא חושב שזה היה מהלך מסוכן כל כך מבחינת נתניהו.
נתניהו היה צריך את קדימה כדי לאזן את הקיצונים בליכוד וכדי להפחית את המשקל של ליברמן בקואליציה שלו. כולנו ידענו שקדימה של מופז היא ****, השאלה הייתה רק מה המחיר. וכנראה שנתניהו רצה לעשות את המהלך הזה בתשלום מינימלי.
אהבתיאהבתי
ציטוט מהמאמר החדש של עורך עיתון "הארץ", אלוף בן:
"מפלגת קדימה סיימה אתמול את תפקידה הפוליטי, אחרי שש שנים וחצי שבהן החליפה ארבעה מנהיגים והיתה בשלטון, באופוזיציה, ושוב בקואליציה."
http://www.haaretz.co.il/news/politi/1.1703151
אז הבה נעזור לעורך "הארץ" ללמוד לספור, כמה פעמים החליפה קדימה את מנהיגה?
הפעם הראשונה שהמפלגה החליפה את מנהיגה הייתה כשאולמרט החליף את שרון.
הפעם השנייה הייתה כשלבני החליפה את אולמרט.
הפעם השלישית הייתה כשמופז החליף את לבני.
אז כמה פעמים יצא לנו שהחליפה מפלגת קדימה את מנהיגה?
אמנם הסיסמה של עיתון הארץ היא "עיתון לאנשים חושבים", אבל בכל זאת יש גבול, לדעת לספור עד 3 זה מעל ומעבר לנדרש מאנשים חושבים כנראה, כל עוד הם מחזיקים בדעות ה"נכונות"..
אהבתיאהבתי
צודק, אפשר לסגור את העיתון עכשיו.
חוץ מזה שכתוב שם "החליפה ארבע מנהיגים" ולא "החליפה מנהיג ארבע פעמים", זה לא בדיוק אותו דבר.
אהבתיאהבתי
דווקא העיתון צדק, אני מציע לסגור את דוד במקום.
אהבתיאהבתי