האחים והאחיות

 שביתת האחיות

סיפר אתמול ירון לונדון בקירשנדון שרצו להזמין מישהו מארגון האחיות לאולפן, ושבארגון הציעו להם (שוב): "אילנה כהן". אבל ללונדון (שחושב שהיא מקסימה) נמאס ממנה, והוא רצה מרואיינ/ת חדש/ה ורעננ/ה. נשאלת השאלה למה. הרי אותם מומחים לסוגיהם מוזמנים לאולפן פעם אחר פעם. המראיינים עצמם מזכירים זאת בכל פעם שמרואיין קבוע שב אליהם (וזה קורה כל יום). אז מדוע יצא הקצף על כהן? מה למראיינים שאוהבים לדבר עם אותם אנשים כבר שנים, ולתאוות רענון פתאומית?

השביתה תופסת מקור מרכזי בשלושה שערים: ידיעות, מעריב וישראל היום.
בעוד שני האחרונים עוסקים בנטישת האחיות את המחלקות, הכות' של ידיעות הכי בוטה: "האוצר משקר". מי אומר את הדברים הללו, המובאים במרכאות?
ע"פ כות' המש' האוצר אומר שהאחיות מרוויחות בין 15-24 א' ש'.
גם מקריאת הכפולה הראשונה של ידיעות, שעוסקת באחיות, לא מצאתי מי אומר "האוצר משקר", אבל יש טקסט של אחות ותיקה, דבורה פישמן, המספרת שהיא וחברותיה סקרניות מאוד לדעת מיהן האחיות המרוויחות את הסכומים שהאוצר מנפנף בהם.

דיווח צנוע יותר בע' 4 של מעריב. תגובת אילנה כהן על התלוש האימתני (כ-23 א' ש' ברוטו) שהציג האוצר:

התלוש הזה הוא של אחות בדרגה הכי גבוהה, עם 28 שנות ותק ותואר ראשון, זו משכורת שיש אולי אחת בכל בית חולים

ישר"ה מדבר כמובן בשם הממסד: "נטישת האחיות", "ומה עם החולים?" "תביעות מופרזות" ו"ולא מוסרי לפגוע בחולים". לצד כל זה יש טור של אח מאסף הרופא.

תהמולת בחירות

מוזמן הציבור לגגל ולחפש אתר לתנועה של ציפי לבני. אין. פשוט כלום. מה בכל זאת יש? עמוד פייסבוק. קוראים לו התנועה בראשות ציפי לבני.
שאלה טובה הציגה כאן: למה אחרי ארבע שנות כהונה ברק אובמה עוד לא הגיע לישראל.
ראיון איתה מאתמול בצהריים בערוץ 10.

http://f.nanafiles.co.il/Common/Flash/Nana10Preloader.swf

ענת גוב איננה

יפה מאוד התצלום של תומר אפלבאום.

דני סידס על המחלה שלו ועל ענת גוב.

אלוף גדי איזנקוט

איבדתי לגמרי את ראשי בסבך הקומבינות שהביאו למינוי סגן הרמטכ"ל החדש, אלוף איזנקוט.
יוסי יהושוע למשל כותב בידיעות שהמינוי הזה הוא ניצחון חשוב של גנץ מול המרפסתן אהוד ברק וגם מול נתניהו, בעניין מינוי המזכיר הצבאי. נתניהו רצה את תא"ל הרצי הלוי, שהרמטכ"ל כבר תכנן לו תפקיד אחר, ולבסוף מונה המועמד של גנץ, תא"ל אייל זמיר.
בישר"ה יש ידיעה בשער ידיעה לוהבת שכותרתה: "היועמ"ש: למה המינוי עכשיו?"

 לחם עבודה

…ב-2012 הארץ הפסיד סכומים לא מבוטלים, ונראה לי של-2013 אנחנו נכנסים במצב הרבה יותר טוב… עשינו שינויים במבנה ההוצאות… נראה לי שכשנסיים את התוכנית שעשינו – אנחנו כבר כמעט בסיומה – אנחנו נכנסים ל-2013 יותר רגועה מבחינת המשך פעילותה של החברה וההוצאה לאור של העיתון…

(עמוס שוקן לקובי מידן בחוצה ישראל, שבת, 15.12, 11:30, ערוץ 22)
אנטי מחיקון:
"שינויים במבנה ההוצאות"; "תוכנית" = פיטורי העובדים.
(שנה) "רגועה" = לא נפטר יותר בינתיים

ובינתיים במעריב

לילך סיגן לא ממשיכה את יחסיה עם מעריב של שב"צ. לפיכך תוכלו לקרוא אותה ב-ynet.

הודעה לעיתונות, מכתב ממשרד עורכי הדין של נציגי העובדים שנשלח לשב"צ:

שינויים מבניים וארגוניים במעריב
1. לידי נציגות העובדים הגיעו דיווחים על מיזוג בפועל בין מערכת עיתון "מעריב" לבין מערכת עיתון "מקור ראשון" וזאת, באופן חד צדדי ובהתעלם מנציגות העובדים ובהתנהלות שהפתיעה מאוד את נציגות העובדים. כך למשל, עיתונאי מעריב מונחים לבצע עבודות עבור מערכת מקור ראשון.
2. כמו כן, בבית מעריב נושבות שמועות בדבר כוונות מרשתך להעביר את מערכת מעריב לראש העין או לירושלים.
3. אם לא די בכך, עיון בתלושי השכר שהונפקו בימים אלה לעובדים מעלה כי המעסיק הוא "מקור ראשון" ובתוך כך, העובדים מתבקשים לחתום על חוזה העסקה עם שלוש חברות שונות [מקור ראשון המאוחד (הצופה) בע"מ, תכלת תקשורת בע"מ, חברת המקומונים: ביזניס השבועון הישראלי בע"מ] באופן לא ברור.
4. כידוע היטב, לכוונת מרשתך על מיזוג ו/או כל שינוי מבני או ארגוני עשויות להיות השלכות משמעותיות על זכויות העובדים ועתידם במקום העבודה ונציגות העובדים מוטרדת מפני המהלכים הצפויים.
5. נציגות העובדים מבקשת להקפיד על תקינות מערכת היחסים עם הנהלת מרשתך ואולם, העדר שקיפות מצד ההנהלה כאמור מביאים להתקדרות שמי היחסים בין הצדדים.
6. מיותר לציין כי על חברה שהיא צד להסכם קיבוצי, חלה החובה שלא לעשות שינויים מרחיקי- לכת, מבלי לאפשר לנציגות העובדים להביע את עמדתה, ואף לנהל עימה מו"מ בדבר הגנה על זכויות העובדים.
7. קביעת עובדות בשטח אגב יישום שינוי ארגוני בלא כל הידברות, וקל וחומר ללא הסכמה עם נציגות העובדים, אינה מתיישבת עם עקרונות היסוד של יחסי עבודה קיבוציים, המתנהלים על בסיס של שיתוף פעולה, היוועצות, מו"מ וכמובן- הסכמות
(…)
9. חששם של העובדים מהבלתי נודע, במיוחד בהיעדר כל מידע אמין על פרטי השינויים, יוצרים אי-שקט וחרדה בקרב עובדים רבים בעיתון.
10. נציגות העובדים מצפה, כי כל שינוי ייעשה בשיתוף פעולה מלא עם העובדים. על מרשתך להגיע להסכמות עם נציגות העובדים ובמקביל, ייודעו העובדים מבעוד מועד לקראת מיזוג ו/או השינויים המבניים או הארגוניים, אם בכלל, על מנת לשמור על השקט התעשייתי במפעל, ולאפשר להם המשך עבודה בראש שקט.
11. מעבר לכל האמור, העובדים אף סופגים שינויים חד צדדיים בתנאי השכר ובכלל זה, גובה מכסת ימי חופשה ומחלה ועוד.
12. בנסיבות העניין, נבקש לתאם פגישה דחופה בנושא.
13. בנוסף ובהתייחס למכתבך מיום 3.12.2012 נשיב כי נציגות העובדים והעובדים קשובים לצורכי מקום העבודה. עם זאת, בוודאי תסכימי עמנו, כי הסכמים יש לכבד וככל שיש בכוונת מרשתך לקלוט עובדים שלא בהתאם להוראות ההסכם הקיבוצי הרי מחובתה לעשות כן בתיאום ועיגון העניין עם נציגות העובדים כנדרש וכמתחייב.
14. לגופו של עניין נבהיר, כי רשימת העובדים הנקלטים אצל מרשתך כפי שצורפה למכתבך לעיל אינה מדויקת וידוע לנו על עובדים ששמם מנוי בה ואינם מועסקים עוד במקום העבודה. כך למשל: מושיק לין ונתן זהבי.
15. בנוסף, אנו למדים מתוכן מכתבך כי העסקת עובדים בתבנית "זמנית" אינה עוד על הפרק בו בזמן כאשר ידוע לנו על עובדים כאלה אשר כן נקלטו אצל מרשתך לעבודה ואינם עוד מועסקים על-ידי הנאמנים, באופן שאינו עולה בקנה אחד עם האמור במכתבך.
(…)

בלוגלנד/ רשת/ פייסבוק

אורן ממליץ:

קלי בנהאם מטמפה ביי טיימס, על ההחלטות הקשות לאחר לידת פג בשבוע ה-23.
וזו הכתבה זוכת הפוליצר של בעלה תומאס פרנץ' מ-1997.
– על ניסוי נשק כימי על חיילים אמריקאים בתקופת המלחמה הקרה, ניו יורקר.
– על טכנולוגיה חדשה ושביתת עיתונים ארוכה, ששינתה את מפת העיתונות בניו יורק.
– איך מפרסמים את מוזיאון השואה.

אני לא סתם מתלוננת, אלא גם מבצעת. ביום שישי התמרמרתי על תשלום הון עתק לחלק לקטנוע שלי (עכשיו כבר מותר לי לכתוב, מרטין אסר עלי זאת בזמנו). אחרי ששילמתי חיפשתי ברשת חלקי חילוף ומצאתי חברה אחת, אלא שלא היו לה משלוחים לישראל. אז שאלתי למה, ואופס, הוסיפו אותנו לרשימה. הנה, לא כולם אנטישמים, אפילו לא אני.

מח' הגהה צוחקת

בועלי כל העולם התאחדו.

וקצת על יהדות התורה.

הכוונה כמובן למאיר פורוש. מנחם אינו עימנו.

לפני פיזור

הבאתי הבוקר את הראיון עם פרופ' פלדחי אצל קירשנדון. ברור שהראיון לא ישכנע את הלא משוכנעים, שימשיכו להציק ולנג'ס שמותר לרה"מ ומותר. עכשיו אהפוך לרגע את גלגלי המוח: תארו לעצמכם שפרופ' פלדחי הייתה מקבלת את ההזמנה האמורה ומחליטה, לא תודה. אני לא רוצה להגיע לכנס הזה. דמיינו איזו מהומת אלוהים הייתה מתעוררת: מיד היו מאשימים אותה בכך שהיא מחרימה את רה"מ, שהיא בעצם אשמה בגינוי האיחוד האירופי את הבנייה ב-E1, שהיא אנטישמית, שהיא מערערת את מעמדו של רה"מ באירופה, שהיא זו שלוחשת על אוזנה של מרקל, ובכלל, שהיא משתפת פעולה עם הנאצים, כי הנה היא קיבלה ארבעה מיליון יורו מהגרמנים ימ"ש להקמת מרכז המחקר הטפשי שלה, שבכלל המטרה המוסווית שלו היא ביטול מדינת ישראל מחר. אי אפשר לנצח אנשים שהמוח שלהם עמוס בתיאוריות קונספירציה משונות.

אודות דבורית

שום דבר מיוחד
פוסט זה פורסם בקטגוריה שערים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

32 תגובות על האחים והאחיות

  1. davidf הגיב:

    בד"י נגד "מדינת כל גזעניה", במאמר מהיום.

    אהבתי

  2. velvet הגיב:

    אני לא יודעת למה אתה רואה דף פייסבוק נטוש. אני רואה את כל הסיפור. הנה גם באונלייף.

    אהבתי

    • Toferet Ani Vetoferet הגיב:

      דבורית, זו לא הפעם הראשונה אבל אולי זו תהיה הפעם האחרונה.
      את מביאה קישור לעמוד בפייסבוק שאת רואה אותו. אבל את רואה אותו כי את מאושרת (מבחינת רשות) לראות אותו כי את עוקבת או חברה או אנאערף.
      לפעמים יש עמודי פייסבוק שפתוחים לכולם ולרוב לא.
      השיטה לבדוק היא פשוט להתנתק לרגע מפייסבוק (בתקווה שתצליחי להחזיק מעמד ללא פייסבוק לכמה קטנות) ואז לבדוק אם יש לך גישה לאותו עמוד. אם יש לך גישה לאותו עמוד ללא שימוש בפייסבוק שלך אז ההגיון אומר שכולם יוכלו לראות את אותו העמוד. אם לא אז כנראה שרק מי שרשאי יראה אותו.
      אם אין גישה לכולם אז באמת שזה מיותר להביא את הקישור בבלוג. זה הרי שלא כל קוראי הבלוג רשאים לראות כל דבר שאת רואה בפייסבוק של אחרים.
      תודה.

      אהבתי

  3. mickey הגיב:

    הגיע הזמן להחליף גם את קירשנדון במישהו חדש ורענן – אולי בן 70?
    וחצמזה, הקישור למחלתו של סידס לא נותן כלום מלבד דף פייסבוק נטוש. הגם סידס במסורטנים?

    אהבתי

  4. ז'ורז' סאנד הגיב:

    מה הניע את סילבן שלום להתפאר (?) במפגש סגור.זה מזכיר את התפארות הג'ובים של צחי הנגבי.

    אהבתי

  5. אלעד הגיב:

    כמה מילים על פלאפון והשביתה:

    כזכור, העובדים בפלאפון התאגדו, ואף הכריזו על יציגותם (כלומר חברי ההסתדרות מונים כעת יותר משליש מעובדי פלאפון). ההנהלה, מצידה, סירבה לשבת איתם למשא ומתן קיבוצי. כיום יש חובה חוקית לשבת למשא ומתן קיבוצי עם ארגון עובדים פורץ – ואת הפרת החובה החוקית הזו מתרצת ההנהלה בכך שההסתדרות משקרת, ושהיא אינה ארגון יציג.

    הקו הזה משרת תועלת מפרה ובלתי חוקית נוספת עבור ההנהלה – היא סבורה שבכך היא תרפה את ידיהם של העובדים שהצטרפו להתארגנות או ששוקלים אם להצטרף. אם הם יחשבו שההתארגנות הזו לא עולה יפה – למה להם להסתבך? למה להם לתת את חתימתם למתארגנים? פלאפון היא חברה גדולה, עם המון סניפים, כך שהחברה שולטת בהרבה מהעברת הידע בין העובדים לבין עצמם, ומסתמכת על זה. העיתונים, לצערי, לא מדווחים על המאבק החשוב הזה מספיק. אולי כי הוא לא מעניין, אולי כי פלאפון היא מפרסם רציני מאד, אולי כי הם טובלים ושרץ בידם ביחס להתייחסותם שלהם לארגוני עובדים, כל אחד וסיבותיו.

    החל מאתמול יש שביתה בחצר החברה ובמוקדי שירות הלקוחות. החברה, נאמנה לקו שלה, טוענת שאין שביתה רצינית כי העובדים לא שובתים. אלא מהי, גם היא מודה שנזק כלשהו נגרם. אני מעיד פה לפניכם מנסיון באמת עשיר, שבשניה שמעסיק סבור שנגרם לו נזק כלכלי כלשהו, קל או חמור, משביתה שאינה כדין – הוא פונה לבית הדין לעבודה, ובית הדין לעבודה, שניה אחר כך, מפסיק את השביתה. קרה לא אחת שהייתי בבית הדין כבר שעתיים שלש אחרי פרוץ השביתה, בדיון על חוקיותה.

    אם פלאפון דוברת אמת וההסתדרות אינה יציגה, היא תקבל צו מניעה נגד השביתה תוך יומיים. מדוע היא לא פונה לבית הדין? מדוע במקום זה היא עושה תרגילים שכתובים בדברי הימים של הunion breakers, כלומר פוגעת במשפחתם של המתארגנים (על ידי לקיחת רכבם), מקימה ועד בובות וצוות משת"פים שיצאו נגד השביתה, ומפיצה דיסאינפורמציה בתקשורת? דרך המלך, למי שהצדק איתו ,פשוטה וזמינה. צריך רק לפנות לבית הדין.

    אהבתי

    • אלעד הגיב:

      ואני מוסיף את הגילוי הנאות הרגיל, למי שלא מכיר אותי, אני מייצג את ההסתדרות מעת לעת, אבל לא בתיק הזה.

      אהבתי

    • שועלן הגיב:

      אותה שאלה מהכיוון ההפוך:
      אם הצדק עם העובדים ופלאפון מפרה את החוק – למה העובדים/ההסתדרות לא פונים לבית המשפט?

      אהבתי

      • אלעד הגיב:

        זו שאלה טובה אבל יש לה תשובה פשוטה. הדרך היחידה שבה ניתן לנצח מאבק ארגוני, וודאי מאבק ארגוני ראשוני, ולהביא להסכם עם ההנהלה היא באמצעות כח ארגוני. כח ארגוני הוא דבר שצריך להפגין, ולהביא להכרה בו של הצד השני, שיש או שאין. שום פסק דין לא יביא אותו. ספרי הפסיקה מלאים בפסקי דין מהוללים שבהם נקבע שההנהלה עברה על החוק אבל עד שהם ניתנו חוסלה ההתארגנות (ראה עניין חיפה כימיקלים אודותיו הוסרטו הסרט והסדרה "שביתה". עד שההסתדרות שיוצגה אז ע"י משרדי זכתה בביה"ד הארצי המעסיק הקים ארגון עובדים מטעמו ושבר את ההתאגדות. הנשיא אדלר מתנצל על הזמן שעבר בפסק הדין).

        יש לי בשביל זה עוד מטאפורות, המאבק המשפטי עבור העובדים הוא חיל האוויר, שכידוע לא איתו מנצחים מלחמה. אם יש פעולות משפטיות יחידניות מצד המעסיק (למשל פיטורי ראשי ועד או התנכלויות) אז פונים מיד לבית הדין (וכך נעשה מספר פעמים גם בעניין פלאפון), אבל לאלץ את ההנהלה בצו שיפוטי לנהל מו"מ? בדרך כלל לא אפקטיבי ולא דרכה של ההסתדרות.

        אהבתי

        • שועלן הגיב:

          אז מה הדרך בה ארגון אמור להוכיח שהוא יציג?
          לחכות שהמעביד יקח אותו לבית משפט?
          ואם המעביד לא עושה כן?

          אהבתי

          • שועלן הגיב:

            כח ארגוני לא שווה ליציגות.
            יכול להיות ארגון קטן ששולט במוקדי הכח החשובים בחברה. זה לא הופך אותו ליציג.
            להבדיל, יכול להיות ארגון גדול מעבר לסף היציגות, שהכח הארגוני שלו נמוך יחסית, כי לחברה יש "עודפים" בתחום.
            בקיצור, מבחן הכח בפועל הוא לא מבחן טוב ליציגות.
            למה אין פשוט איזה מקום שהולכים אליו עם כל החתימות שמאשר אם הארגון יציג או לא.

            אהבתי

          • אלעד הגיב:

            יש לדברים האלה תשובות ארוכות נורא. אני אשתדל לקצר. המשפט הקיבוצי מקצה סט של כללים, די loose, שנועדו לאפשר לצדדים ליחסי עבודה במקומות עבודה מאורגנים להסתדר בעצמם.

            מהרגע שארגון מודיע שהוא יציג, מבחינתו הוא יציג. כדי שינוהל איתו מו"מ צריך שהמעסיק יכיר ביציגותו. המעסיק חייב לתת תגובה להכרזת היציגות, והוא רשאי לשם כך לבקש את טפסי ההצטרפות החתומים: או להכיר ביציגות או לא להכיר ביציגות.

            הכיר ביציגות – כדאי שיתחיל במו"מ קיבוצי כי אחרת הוא חשוף לאיומי שביתה; לא הכיר ביציגות – יש בין הצדדים קונפליקט, שאפשר לפתור אותו בדרך ארגונית או משפטית. המעסיק רשאי לפנות לבית הדין ולבקש ממנו להצהיר שהארגון אינו יציג, או שהוא רשאי להתעלם מהארגון. הארגון רשאי לפנות לבית הדין לעבודה ולבקש סעד הצהרתי על יציגותו, או, ככל שהמעסיק מתעלם ולא פנה לבית הדין, רשאי להמשיך לנהוג כאילו הוא יציג, כיוון שאף אחד לא קרא תגר על יציגות, ולהתקדם לכיוון של מימוש כוחו הארגוני.

            הארגון לעולם יעדיף את הדרך השניה, וככל שהמעסיק מוסיף להתעלם או להתנכל – הוא ישבות. למה? תחשוב מי היית מעדיף להיות – הילד החזק הספורטיבי שנוכחותו בקבוצה מבטיחה נצחון או הילד שמביא את אבא שלו שיצעק על הילדים למה לא משתפים אותו. שניהם בסופו של דבר משחקים כדורגל, ועדיין, הבחירה ברורה. שביתה תביא לאחת משתי התוצאות: או שהמעסיק יחזיק בעמדתו שאין יציגות ויפנה לבית הדין ואז נדע אם יש או אין יציגות; או שהמעסיק יחדול מהמשחקים וישב למו"מ כי השתכנע שמהצד השני יש פרטנר רציני שעלול להסב נזקים של ממש אם לא יבואו איתו בדברים.

            הסכם קיבוצי, בסופו של יום, נותן תמורה כלכלית להתחייבות העובדים להמנע משביתה. כדי להגיע אליו צריך להיות ברור שהצד השובת יכול לעשות את זה בצורה מכאיבה ואפקטיבית. אחרת לא יושגו הישגים.

            הערה: אנחנו עורכי הדין אוהבים לתת סקירה מדוייקת של מצב הדברים. אין לי כאן יריעה רחבה מספיק ואני לא רוצה לטרחן יותר משכבר טרחנתי. קח נא בחשבון שייתכנו ניואנסים שלא כיסיתי, לרבות בדברים שסקרתי, ושזה נועד לספק תמונה כללית בתשובה לשאלותיך בלבד.

            אהבתי

  6. JewBoy הגיב:

    אולי אין לתנועה אתר, אבל יש לה קמפיין

    אהבתי

  7. חיותה הגיב:

    מעתיקה סטטוס מקיר הפייסבוק של הרב חיים נבון:

    שמעת? ראש הממשלה צירף למסעו לאירופה רב שאסר להשכיר דירות לערבים!

    – לא ייאמן! הפכנו לאיראן!

    מזל שברגע האחרון מישהו בפמליה שם לב, והודיע לרב לא להגיע.

    – אנשי נתניהו כל כך רשלנים. מזל שמישהו שם התעורר ברגע האחרון.

    רגע, סליחה, לא הבנתי נכון: לא רב, אלא פרופסורית; והיא לא אסרה להשכיר דירות לערבים, אלא קראה לסרב לשרת ביו"ש.

    – ונתניהו ביטל את השתתפותה ברגע האחרון?! לא ייאמן! הפכנו לאיראן!

    אהבתי

    • אורן הגיב:

      אין לי התנגדות שראש הממשלה יצרף רב המנהל שיחות היפותטיות עם עצמו
      למסעותיו.
      כמובן יש שלל טעוייות עובדתיות בדיאלוג הקצרצר, לתקן אותן זה כמו לדבר לקיר, והרב , כאמור, מעדיף לדבר עם עצמו.

      אהבתי

    • אור הגיב:

      שוב צריך לציין שההזמנה לא היתה של ראש הממשלה אלא של השגרירות הגרמנית. וכן, אם היו נגיד מבטלים את ההשתתפות של פרופ׳ אומן באיזשהו מפגש בהקשר אקדמי בגלל דעותיו הימניות הייתי מוחה באותה מידה על התערבות בוטה של המשטר וסתימת פיות.
      אבל מה לעשות ובעוד השמאל העקבי מוחה נגד פגיעה בזכויות אזרח גם אם לאזרח קוראים נועם פדרמן, הרי הימין יתלונן רק אם מישהו מאנשי שלומו נפגע.

      אהבתי

  8. davidf הגיב:

    ברור שהראיון לא ישכנע את הלא משוכנעים, שמשיכו להציק ולנג'ס שמותר לרה"מ ומותר.

    מי שכאן מנג'ס זה את. לאחר שהיה דיון בעניין כאן בבלוג, פתחת פוסט מיוחד בעניין עם לינק לריאיון. הקדשת כשעת עבודה לתמלול של הריאיון. ועכשיו את גם ממשיכה לדוש בעניין בפוסט הזה? למה? הדיון יגלוש גם לתגובות בפוסט הזה.
    והטקסט שכתבת עכשיו בעניין רק מלמד עד כמה ראייתך את העולם כה צרת אופקים. כאילו האמת ברורה ויש כאלה שפשוט לא רוצים לראות אותה.
    לגבי תסריט האימים שהעלית – ממש מצוץ מהאצבע. כי השאלה באיזה נימוק היא היתה דוחה את ההזמנה ועד כמה זה היה נעשה באופן פומבי ופרובוקטיבי.

    אהבתי

    • אור הגיב:

      אם היא כזו נאג׳ס וממשיכה לדוש בנושא שמיצית, אז קדימה חבוב, סע לבלוג אחר. למה להיות מזוכיסט?

      אהבתי

    • davidf הגיב:

      טוב V, אני לא יכול ככה.
      בעקבות ההודעה הנ"ל והויכוח האידיוטי שלנו כאן, לפתע התגובות שלי לא מופיעות כשאני משגר אותן אלא רק אחרי כמה שעות. ככל הנראה לאחר שהן עוברות את האישור שלך.
      זה מעקר את היכולת שלי להשתתף בדיונים כאן ולכן אני, AKA davidf פורש מהבלוג.
      ניצחת אותי.

      אהבתי

  9. davidf הגיב:

    חוזר על שאלתי מהבוקר שטרם קיבלתי לה מענה, מה הסיפור עם לילך סיגן שהפסיקה לעבוד במעריב? היא עברה לטמקא או שהיא שלחה לשם טור (ותמונה כמובן…) כאחד האדם? שכן בתחתית הטור כתוב: "גולשים מוזמנים להציע טורים במייל הבא: opinions@y-i.co.il".

    האמת, מעולם לא הצלחתי לצלוח את הטור שלה. והטור הספציפי הזה רדוד, צפוי, לא מנומק היטב, ולא ברור למה בכלל פורסם. ואני אומר זאת למרות שאני בעד חיסולה הפוליטי של זועבי.

    אהבתי

    • velvet הגיב:

      למה אתה חוזר? למה להעתיק תגובות?
      הרי כתבתי על כך בפוסט הזה. ועוד בצבע מודגש.
      צריך רק לדעת לקרוא.

      אהבתי

      • davidf הגיב:

        מה עניין כתיבתך בבלוג לשאלתי שטרם נענתה:

        היא עברה לטמקא או שהיא שלחה לשם טור (ותמונה כמובן…) כאחד האדם?

        אהבתי

        • velvet הגיב:

          אחרי שהתברר שאתה מתקשה בהבנת חוקי מס הכנסה במדינת ישראל אני מבינה גם שמעולם לא היית בפגישת עבודה.
          כן, היא עזבה את מעריב, יצרה קשר עם ynet. באה לפגישה וקבעה (או קיבלה או הגיעה להסדר על) /את התנאים. ולאחר מכן חתמה על חוזה פרילנסר לפיו היא כותבת איקס טורים בחודש תמורת וויי כסף.
          עכשיו הבנת?

          אהבתי

          • davidf הגיב:

            אחרי שהתברר שאתה מתקשה בהבנת חוקי מס הכנסה במדינת ישראל אני מבינה גם שמעולם לא היית בפגישת עבודה.

            חלש.

            באה לפגישה וקבעה (או קיבלה או הגיעה להסדר על) /את התנאים. ולאחר מכן חתמה על חוזה פרילנסר לפיו היא כותבת איקס טורים בחודש תמורת וויי כסף.

            מניין לך שהיא הגיעה לפגישה בטמקא ושנחתם בינה לבין טמקא חוזה כלשהו?
            זה מידע אישי? כי יכול להיות גם שאמרו לה, תשלחי מאמר ואם יהיה ראוי לפרסום נעלה בפינת הטור-לכל-גולש-בעל-יכולת-כתיבת-מאמר-ברמה-בינונית, ואח"כ, נראה, ימים יגידו. ללא שום התחייבות מצד טמקא.

            אהבתי

    • אורן הגיב:

      אם אתה בעד חיסולה הפוליטי של זועבי, אל תצביע בשבילה, ככה זה עובד.

      אהבתי

כתיבת תגובה